Vai lahko

  • 27 795
  • 202
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Viestin lähetti Grub
Lahkossa olen minäkin mukana!

Loistava idea tuo domain ja nuo "fanikamppeet". Siitä vain halukkaat toteuttamaan. Olisi kyllä hienoa kulkea kesällä lahkon t-paidassa ympäri suomea... ja näyttää tuota julkisuuttakin tulevan sen verran, että meidät tunnistettaisiin samantien.

Olisi hienoa... kunnes Kale ensimmäinen päättää puhdistaa Suomen lahkolaisista, kaikki merkitään, eikä heitä päästetä enää jäähalleihin, pikkuhiljaa lahkolaisten oikeudet vähenevät ja vähenevät, lopulta lahkolaisilla ei enää ole oikeutta tunnustaa kannattavansa jotain joukkuetta tai pitää minkään joukkueen pelipaitaa yllään.

Jääkiekosta puhuminen kielletään lahkolaisilta, josta syntyykin salaseuroja kauppojen ja kioskien takahuoneisiin, jossa lahkolaiset salaa puhuvat jääkiekosta ja lukevat alan lehtiä, odottaen sopivaa hetkeä syöstä Kale pois valtaistuimeltaan.

Kunnes eräänä päivänä Kale ensimmäisen kätyrit saapuvat oven taakse...
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Mielikuvitushahmo


Kunnes eräänä päivänä Kale ensimmäisen kätyrit saapuvat oven taakse...

Siis tämä se on... Olen aina jotenkin tiennyt, että tulen kuolemaan roviolla polttamalla.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ellei se nyt vielä ole tullut selväksi, olen minäkin tietysti lahkossa mukana.

T-paita ja domain olisivat kyllä todella hieno juttu, itse ostaisin taatusti ainakin T-paidan.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Liityin The Lahkoon. Lahkossa kun ei tarvitse olla samaa mieltä mistään muusta kuin Kalervo Kummolan erottamisesta. Yleensä en ryhdy näihin virtuaalikerhoihin, mutta Kale perkele provosi lehdessä onnistuneesti ja yritti niputtaa hänen vastustajansa myös Suomen maajoukkueen vastustajiksi.

Haista sinä Kalervo pitkä paska.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Liiton toiminnan konkreettisia tavoitteita ovat
-Happy Hockey –toiminnan (harrastekiekkoilun) laajentaminen aloituskynnystä alentamalla kaikissa ikäluokissa

Lahkouutisia: On se Kale sittenkin jossain onnistunut! Nuo edelliset lainaukset on Suomen jääkiekkoliiton toimintastrategiasta vuosiksi 2002-2006. Mehän saimme kaikki vasta huomata, että harrastekiekko on jo ihan hyvällä tasolla, sitä kelpaa jo esitellä ihan ulkomaillakin, esim. Itävallassa.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Viestin lähetti Lisäalueen mies
Lahkouutisia: On se Kale sittenkin jossain onnistunut! Nuo edelliset lainaukset on Suomen jääkiekkoliiton toimintastrategiasta vuosiksi 2002-2006. Mehän saimme kaikki vasta huomata, että harrastekiekko on jo ihan hyvällä tasolla, sitä kelpaa jo esitellä ihan ulkomaillakin, esim. Itävallassa.
Ihanaa leijonat.
 

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jeh, lahkoon kuulutaan. Ensimmäinen lahko minulle. Ikinä. Missään. Huisia!

100 % anti-Kummola, muihin kategorioihin en itseäni osaa luokitella.
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
Kun tässä Lahko t-paitoja aletiin kerran suunnitelemaan niin tein sitten oman version jonka kotisivuilleni upin..

Tässä linkki suunitelemaani paitaan: http://koti.mbnet.fi/dr4/Kale t-paidat.jpg

Ja perusteena käytin sitä, että on halpa painattaa eli sopii minun lukiota käyvän opiskelian budjettiin ja silti herättää huomiota tarvittavasti....

Tietty tuohon paidan etupuolelle voisi painattaa Kummolan nimen alle hänen pärstänsä kuvan....
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eilen tulleessa Kiekkolehdessä Kale kolumnissaan jatkaa "Kaikki hyvin-tästä on hienoa jatkaa" -tyylillä. Lisäksi lähetti terveisiä "niillekin nettifaneille, jonka jutut menevät yli hilserajan".
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti yellow
Eilen tulleessa Kiekkolehdessä Kale kolumnissaan jatkaa "Kaikki hyvin-tästä on hienoa jatkaa" -tyylillä. Lisäksi lähetti terveisiä "niillekin nettifaneille, jonka jutut menevät yli hilserajan".

Siihen ei kummoista juttua tarvitse, kun Kalella menee jo yli hilseen.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tuuminut asiaa tykönäni ja todennut edustavani lahkon summaslaista siipeä, mutta katson sen olevan vain yksi ilmentymä carlbrewerscottybowmanilaisuutta jossa opitaan laittamaan oma kroppa täysillä peliin ja nauttimaan kivun tunteesta. Puolittaiset tekemiset ja velliperseily ovat tässä oppisuunnassa kerettiläisyyttä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Miten olis lahkon nimeksi Kummolasta (tai vaihtoehtoisesti Kalesta) Eroon Mahdollisimman Pian eli KEMP? Jotain voisi loppuun vielä keksiä niin saataisiin ehkä KEMPES. ;)
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Varoitus lahkomme jäsenille!!! Kale ensimmäinen paha on on solminut jatkosopimuksen nöyrän palvelijansa Risto mikkeliläinen Dufvan kanssa. Risto on lojaali Kalelle, häntä siis varottakoon ja hänen kuullen ei saa puhua lahkomme sisäisistä asioista. Jos keskustelu hänen kanssaan kääntyy jääkiekkoon, niin johdatelkaa puhe mahdollisimman nopeasti koskemaan Hollannin tai Englannin sarjoja, näin emme tule paljastaneeksi vahingossakaan mitään lahkoon liittyvää.

Lähde: Yle teksti-tv s .202
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Viestin lähetti dali
Sudenpentunimigeneraattorin antia: L.A.H.K.O=Lapsellisen Aristokraattinen ja Harvinaisen Kateellinen Organisaattori

Taitaa olla Kalen masinoima tuo kone...

Se on siis Kalenaattori =D
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti Gags
Minä ilmoittaudun tämän lahkon Summas-Sihvoslaiseen fraktioon. Ensi kädessä olen Summasen mies.
Erittäin hyvin ilmaistu. Yhdyn tähän.

Yksi kaikkien, ja kaikki Lahkon puolesta.

Kale, Lahko tietää missä sä asut!
 

IceBreezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, HIFK, Habs
Viestin lähetti Panzerfaust

Haista sinä Kalervo pitkä paska.

Suomen kieli on joskus kiteyttämisen kirkkain helmi. Se on siinä!
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Jos Lahkoon littymiseen vaaditaan allekirjoitus Kale-addressiin, niin se ei jostain syystä onnistunut.. No hengessä olen mukana.

Tuli muuten mieleen, eikös Italiassa joitain vuosia sitten perustettu ihan virallinen yhdistys, joka vastusti silloista jalkapallomaajoukkueen päävalmentajaa Arrigo Sacchia. Juttu taisi vähän kuivua kasaan kun Arrigo itse liittyi yhdistyksen jäseneksi. No, eipä tarvitse pelätä että tältä Tampereen Jabba the Huttilta löytyisi tarpeeksi pokkaa/huumorintajua tuohon.
 

Van der Teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Mavericks, Manchester United, Klubi
En minäkään ole ikinä kuulunut mihinkään lahkoon. Mutta nyt näköjään kuulun. Siistiä!

Edustan lahkomme alalahkoista Summas-Sihvoslaista koulukuntaa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti morningstar
Jos Lahkoon littymiseen vaaditaan allekirjoitus Kale-addressiin, niin se ei jostain syystä onnistunut.. No hengessä olen mukana.

Nimimerkki AnaMasa teki miehen työn ja keräsi allekirjoitukset yhteen ja avasi uuden ketjun, johon voi jatkaa allekirjoittamista.

Pitäisi varmaan nämä lahkon alaosastotkin järjestellä ja saada lahkolaiset myös näin jaoteltua.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti Gags
Nimimerkki AnaMasa teki miehen työn ja keräsi allekirjoitukset yhteen ja avasi uuden ketjun, johon voi jatkaa allekirjoittamista.


AnaMAsa ansaitsi hienosta työstään jonkin Lahkon työn, veljeyden ja solidaarisuuden rintamerkin. Esimerkillistä toimintaa!
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti HABS #11
...ansaitsi hienosta työstään jonkin Lahkon työn, veljeyden ja solidaarisuuden rintamerkin.

Jostain ihmeen syystä tuo Habsin kommentista siteeraamani osa saa mut tuntemaan lahkossa olemiseni jotenkin...vääränlaiseksi. One more and I'm out.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Panzerfaust
One more and I'm out.

Sinä mihinkään lähde. Ajattelin pyytää Sinua vetämään Summas-Sihvoslaista fraktiota, jossa ei rintamerkkejä jaella. Sopisko tällainen?
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti Gags
Sinä mihinkään lähde. Ajattelin pyytää Sinua vetämään Summas-Sihvoslaista fraktiota, jossa ei rintamerkkejä jaella. Sopisko tällainen?


Herr RS-Oberfuhrer Gags


Va ei lahkosta niin vain poistuta? Toimiva kuri on tietysti puoleensa vetävä asia ja luonnollisesti myös elinehto tälläiselle lahkolle, minkä toimintaa vahditaan herkeämättä Kummolan kätyreiden toimesta.

Joudun valitettavasti kieltäytymään kunniasta vetämään ehdottamaanne Lahkon Summas-Sihvoslaista fraktiota, koska Petteri Sihvosen kiistattomista journalistista ja Fuhreriamme tukevista lausunnoista huolimatta, pidän häntä hieman epäluotettavana suhteessa päävastustajaamme Kalervo Kummolaan.

Sen sijaan ilmoittaudun Lahkon eliittikaartin, eli "Leibstandarte RS Raimo Summanen" -divisioonan komentopaikalle ja otan välittömästi alaisuuteeni sen ensimmäisen rykmentin kolmannen rynnäkköpataljoonan. Kuten muistanette, RS-Oberfuher Gags, kyseinen eliittidivisioona vannoo uskollisuutta ensisijaisesti Fuhrerimme Raimo Summasen nimiin!


Teidän,

RS-Sturmbannfuhrer Panzerfaust
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös