Vahvistuksia tulossa?

  • 242 308
  • 1 446
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän Hannes ollut Suomessa maajoukkueen torstaisen Venäjälle lähdön vuoksi.

Kelpaa koska tahansa brandiin, jos tulee teen lapajättiläisiä ilman käsiä.
 
Viimeksi muokattu:

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Viestin lähetti -BR-
Hmmm...
Tuli tässä mieleen tämmöinen ajatus (ei siis mikään fakta tai edes huhu), ettei vaan se sena ja kanukki tulisi Lahden suunnalta...
Onhan siellä muutama meidän mies käynyt vierailemassa...
Ja näitä nimiä kun on täällä aikaisemminkin pyöritelty...

No en tähän kyllä oikein usko - ainakaan että ST hankitaan...

Pianhan se nähdään - jos nähdään...

Olisi se vaan aikamoista hulapalloota jos kuullutettaisiin:IFK numero 11 San Taloun.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä minä vaan, että jos joulutauolla tulee vahvistuksia, niin tuskinpa ainakaan Kauppila Lahden suunnalta, koska olisihan se Pelicansilta hanskojen lyöminen tiskiin jo puolivälissä kautta. Kauppila saattaisi irrota juuri ennen siirtoajan umpeutumista.

Voin olla väärässäkin.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Vahvistuksista

Tuskimpa semmoiset herrat kun Jan Caloun tai Hannes Hyvönen hyppäävät HIFK:n kelkkaan ainakaan tällä kaudella.

Jos kanukki josta puhutaan olisi Harold Druken hyppisin kattoon, miestä on pyöritelty aiemmin tällä kaudella suomeen skulamaan. Aiemmin syksyllä, mutta ei tullut sopimusta. Nyt nappasi?

Lasse Pirjetän NHL kausi ei ole oikein onnistunut - Columbuksella menee huonosti, Pirjetän peli aika noussut 1/4 muttei kiekko mene mistään sisään. Muutenkin Columbuksen hyökkäys tökkii, voi olla muutoksien aika.

Myös Jari "kake" Kauppila on varmasti yksivaihtoehto, toivottavasti ei. En jaksaisi katsella häntä vuokra diilillä. Joko omaksi tai ei ollenkaan.
Ei myöskään mitään tsekkejä enää. Jos ulkomaalainen niin pohjois-amerikasta. Toivottavasti, jos farmi jyrätulee, Harkinsilta kysytään mielipidettä. Mies kuitenkin vääntänyt farmissa jonkin verran.

Ulkomaalaisen alta lähtee Ennemmin Benysek kuin Spanhel luulen? Niin väärin... Itse pidän molemmista. Ekana luopuisin Davesta, jos vain saisi suomalaisen kassarin tilalle.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Vahvistuksista

Viestin lähetti Hasse

Jos kanukki josta puhutaan olisi Harold Druken hyppisin kattoon, miestä on pyöritelty aiemmin tällä kaudella suomeen skulamaan. Aiemmin syksyllä, mutta ei tullut sopimusta. Nyt nappasi?
----------------
Ulkomaalaisen alta lähtee Ennemmin Benysek kuin Spanhel luulen? Niin väärin... Itse pidän molemmista. Ekana luopuisin Davesta, jos vain saisi suomalaisen kassarin tilalle.

Voipi olla, että minäkin hyppisin. Jos nyt ei kuitenkaan puhuttaisi "nimimiehistä" (tuttu vain kiekkoniiloille ja EA Sports -lätkän pelaajille) vaan suhtauduttaisi niin, että sieltä joku noubadi tulee.. =)

Minä olin siinä käsityksessä, että Spanhel meni jo.. Niisk. Toivottavasti eivät ole niin tyhmiä, että luopuisivat Benysekistakin. Puolustus ennen hyökkäystä.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pena ja Ara! Hoitakaa nyt joululahjaksi joku ilkeä, aloituksia ja maaleja napsiva kanukki. Puolustus on jo kunnossa.
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan vaan off topicina. Mielenkiintoista, että täällä ovat vilahdelleet nimet Hyvönen ja Pirjetä, toki ex-kärppä-, ex-tps- ? ja ennenkaikkea ex-ifk-pelaajia molemmat.

Muistanpa heidät ajoilta, jolloin istuin kylmässä hallissa matsista toiseen seuraamassa Kärppien divaripelejä.
Valmentajana taisi olla 'legendaarinen' taksikuski Pekka Pökö Karjala, joka istutti poikia viltissä, kun oli 12 parempaa hyökkääjää. No Lasse ja Hannes suuntasivat etelään ja tulokset ovat olleet kaikkien nähtävillä. Eräs J.Niinimaa oli samaan aikaan noin 9. pakki...

HH meille !
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Re: Re: Vahvistuksista

Viestin lähetti Pärde
Voipi olla, että minäkin hyppisin. Jos nyt ei kuitenkaan puhuttaisi "nimimiehistä" (tuttu vain kiekkoniiloille ja EA Sports -lätkän pelaajille) vaan suhtauduttaisi niin, että sieltä joku noubadi tulee.. =)

Minä olin siinä käsityksessä, että Spanhel meni jo.. Niisk. Toivottavasti eivät ole niin tyhmiä, että luopuisivat Benysekistakin. Puolustus ennen hyökkäystä.

Niinpä, vaikea sanoa kenestä luopuisi mutta asiathan eivät ole meidän käsissä. Uskon ja luotan että joukkueen johto tekee oikean ratkaisun... Olisipa se Spanhel - tosin riippuu varmaa ketä suomalaisia on tulossa tilalle jos Laukkaselle koitetaan saada tilaa se on Benysek.

Laukkanen itse puhui että pääkaupunkiseudulla on kiinnostusta häntä kohtaan..
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pannaan nyt tämäkin tähän, kun tuli tyrmättyä Ahosen tulo ylös nostolla. Olikohan joku askeleen edellä?

Posted 17/12/2003: Ari Ahonen (G)
From New Jersey Devils (NHL) to Albany River Rats (AHL)
Added By: Dan Sgambelluri, Status: Confirmed
Sent down
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Vahvistuksista

Viestin lähetti Hasse
[ jos Laukkaselle koitetaan saada tilaa se on Benysek.

Laukkanen itse puhui että pääkaupunkiseudulla on kiinnostusta häntä kohtaan.. [/B]


Viitsitkö vähän valaista mitä Ifk tekee puolirammalla Janne Laukkasella?! Mä en ainakaan näe minkäännäköistä käyttöä.

Ifkin puolustus on liigan kovin kunhan saadaan Benysek mukaan.
Benysekin poispäästäminen olisi tyhmempää kuin sopimuksen väsääminen Poro Rajalan kanssa.

Laukkanen totesi tuossa haastattelussa että pk-seudulta on kiinnostusta kahden seuran osalta ja veikkaanpa että seurat ovat Espoosta ja Ilmalasta.
Uskoisin että Laukkanen menee HPK:oon siis mikäli edes päättää jatkaa uraansa.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Re: Re: Re: Re: Vahvistuksista

Viestin lähetti Kalkun rusakko
Viitsitkö vähän valaista mitä Ifk tekee puolirammalla Janne Laukkasella?! Mä en ainakaan näe minkäännäköistä käyttöä.

Ifkin puolustus on liigan kovin kunhan saadaan Benysek mukaan.
Benysekin poispäästäminen olisi tyhmempää kuin sopimuksen väsääminen Poro Rajalan kanssa.

Laukkanen totesi tuossa haastattelussa että pk-seudulta on kiinnostusta kahden seuran osalta ja veikkaanpa että seurat ovat Espoosta ja Ilmalasta.
Uskoisin että Laukkanen menee HPK:oon siis mikäli edes päättää jatkaa uraansa.

Näin juuri , juuri näin ! Minä kun luulin , että kaikki kirjoittajat ovat menettäneet järkensä / vetäneet dullaa tässä ketjussa. Mutta ' Kimmo Kinnunen ' on ainakin kuosissa !

Tuleekohan Lasse Viren IFKhon , kun oli eilen katsomassa matsia ?


ai niin , meinas unohtua . KAIKILLE KENKÄÄ !
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En itse kylläkään näe mitään syytä miksi HH meille tulisi. Mieshän on Elitserienin paras suomalainen pistepörssissä (ainakin oli vielä jonkin aikaa sitten) ja palkkapussikin taitaa olla aika paksu. Mutta, ainahan saa haaveilla.

Laukkasta en IFK:hon haluaisi... Mielummin Benysek... Nyt en tosin ymmärrä miksei Benysekin poissaollessa kokeiltu jotain ulkomaalaista, paikkakin oli vapaana.

BTW... Pirjetä istui muuten penkillä eilen Columbuksen pelatessa... Miettikääpä sitä!
 

Borsato

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, NYR
Re: Re: Re: Re: Re: Vahvistuksista

Viestin lähetti Brewer
Näin juuri , juuri näin ! Minä kun luulin , että kaikki kirjoittajat ovat menettäneet järkensä / vetäneet dullaa tässä ketjussa. Mutta ' Kimmo Kinnunen ' on ainakin kuosissa !

Tuleekohan Lasse Viren IFKhon , kun oli eilen katsomassa matsia ?


ai niin , meinas unohtua . KAIKILLE KENKÄÄ !

Joo ja myös Simo Saarinen ( selvinpäin ) oli matsissa ilman autoa !
Palaa luultavasti Ifk:n pakiksi. Myös J-P Seppo lähellä. Hagman ja Allu epävarmoja ensi kauden valmentajiksi. Ai niin Penalle ja hodarikauppiaille kenkää.... ai niin yks juttu vielä, Kaluunin Janne nähty IFK:n toimistolla miettikääpä sitä !
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: Re: Vahvistuksista

Viestin lähetti Kalkun rusakko
Viitsitkö vähän valaista mitä Ifk tekee puolirammalla Janne Laukkasella?! Mä en ainakaan näe minkäännäköistä käyttöä.

tsot tsot! Kuvittelepa pakkiparia Laukkanen - Jyrki Lumme "luutimassa" HIFKin takalinjoja NHL-kokemuksellaan! Onhan Lummekin vakiokamaa näissä huhuissa - ja oli eilen matsissa! Nimittäin Ahmat - palloiirot. Ja ne Lumpeen ylösnousut sekä kuljettelu oman maalin edessä. Ihan mieletöntä.

Muita matsissa nähtyjä: Iiro Järvi ja Seppo Pakola. Paul Högbacka taas nähtiin taksitolpalla Töölöntorin tuntumassa.

Ja Lasse Viren oli huhujen mukaan vaimonsa Päivin kanssa paikalla filmaamassa uusiksi, tällä kertaa aikuisten markkinoille, legendaarista Valion kermamainostaan, missä he hämmentävät höyryävää kattilaa ja Päivi sanoo lempeästi Lassea katsellen: "Parhammillaan tää on kun tänne lorautta tilkan spe...siis kermaa"

Kaikille kenkää!
 

Carlos

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vahvistuksista

Viestin lähetti Borsato
ai niin yks juttu vielä, Kaluunin Janne nähty IFK:n toimistolla miettikääpä sitä !

No mietitäänpä sitä. Tällä kädettömien pelaajien aikakaudella, oikeastaan yksi taitava tsekki ei olisi yhtään huono asia bändiin. Sitten voitaisiin jo tosissaan kasata 2 hyvää hyökkäysketjua, joissa molemmissa olisi pelintekijä.

Koska joka tapauksessa tämän päivän liigaan ei kuulu fyysinen peli, niin ei tuo Jamppakaan siellä yhtään pehmeältä näyttäisi seassa. Ja karu fakta on, että meiltä uupuu kyvykkäitä pelaajia.

Ja olisi myöskin mahdollista, että Calounin kaltaisen pelimiehen rinnalla joku esim. Vihko voisi hyvinkin puhjeta kukkaan, mikä ei olisi yhtään huono asia. Paljosta se ei ole meinaan hänen kohdallaan kiinni enää.

Ajatellaans:

Pärssinen-Harkins-Kuhta
Vihko-Vopat-Caloun

Ei välttämättä huono 2. kenttä..?
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Re: Re: Re: Re: Re: Vahvistuksista

Viestin lähetti JHag

Muita matsissa nähtyjä: Iiro Järvi ja Seppo Pakola. Paul Högbacka taas nähtiin taksitolpalla Töölöntorin tuntumassa.

Ja!

Sunnuntain Jokeri-matsissa nähty mykkä-Jönni. Sai jopa katsomoon lentäneen kiekon haltuunsa, joten pelisilmä yhä kunnossa....ehkäpä ?

Laukkasta en haluaisi minäkään, todella riskialtis hankinta...mut en oikeen ymmärrä, miksi jengi dissaa Kake Kauppilaa, olisi ihan selkee kakkossentteri ? Ainahan sitä voi haaveilla Bednareista ja Kapasista, mutta mutta...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vahvistuksista

Viestin lähetti kaizu
Laukkasta en haluaisi minäkään, todella riskialtis hankinta...mut en oikeen ymmärrä, miksi jengi dissaa Kake Kauppilaa, olisi ihan selkee kakkossentteri ? Ainahan sitä voi haaveilla Bednareista ja Kapasista, mutta mutta...

Niin noh. Kakehan on jo nähty jokusen kerran punapaidoissa. Tänä vuonna näyttäisi kuitenkin siltä, että jatkaa Khaneissa.

Viime vuonna en osannut haaveilla Brett Harkisista, koska en ollut kaverista kuullutkaan. Onneksi joku IFK:n toimistolla oli. On mahdollista, että Brettin kaltaisia pelimiehiä on olemassa toinenkin kappale jossain päin Eurooppaa :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Vahvistuksista

Viestin lähetti JHag
.

Valion kermamainostaan, missä he hämmentävät höyryävää kattilaa ja Päivi sanoo lempeästi Lassea katsellen: "Parhammillaan tää on kun tänne lorautta tilkan spe...siis kermaa"

Nyt jäi vähän epäselväksi, siis tarkoitatko sitä mainosta missä Lasse hämmentää pienellä kauhallaan Päivin höyryävää pannua ja tähän Päivi toteaa: "parhaimmillaan tää on kun tänne lorauttaa tilkan..."


Jos ei Lumme-Laukkanen pari ole saatavilla, palkataan Ruotanen-Siren. Tossa parissa olisi enemmän riskittömyyttä kuin Heikki Vihisellä haluja näytellä alastonkohtauksia.

Sirenhän on ainoa pelaaja Sm-liigassa joka on saanut jäähyn poikittaisesta nenästä.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vahvistuksista

Viestin lähetti Kalkun rusakko

Sirenhän on ainoa pelaaja Sm-liigassa joka on saanut jäähyn poikittaisesta nenästä.

Kari Jalonen ampui kerran kiekon vastustajan päätyyn omalta alueelta ja linjatuomari vihelsi pitkän nenän.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vahvistuksista

Viestin lähetti Johannes
Kari Jalonen ampui kerran kiekon vastustajan päätyyn omalta alueelta ja linjatuomari vihelsi pitkän nenän.

Kari Jalonen kuljetti kiekon yli punaviivan linjadumari puhalsi paitsion ...................
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Re: Re: Re: Re: Vahvistuksista

Viestin lähetti Kalkun rusakko
Viitsitkö vähän valaista mitä Ifk tekee puolirammalla Janne Laukkasella?! Mä en ainakaan näe minkäännäköistä käyttöä.

Ifkin puolustus on liigan kovin kunhan saadaan Benysek mukaan.
Benysekin poispäästäminen olisi tyhmempää kuin sopimuksen väsääminen Poro Rajalan kanssa.

Laukkanen totesi tuossa haastattelussa että pk-seudulta on kiinnostusta kahden seuran osalta ja veikkaanpa että seurat ovat Espoosta ja Ilmalasta.
Uskoisin että Laukkanen menee HPK:oon siis mikäli edes päättää jatkaa uraansa.

Täälläkin toivotaan, että Laukkanen ei pelaa HIFK:ssa. Tosin en tiedä mitä joukkueen johtoporras miettii. "hyvin on tultu toimeen Benysekkiä ilmankin, hän ulos" samaan hengenvetoon ajattelevat että Lelu korvaisi hänet hyvin ja saataisiin ulkomaalaispaikka auki.

Laitettiinhan Giroux ulos Calounin tieltä vaikka rosterissa olisi ollut toinenkin vaihtoehto, PH.

Toivotaan että Benysek pysyy rosterissa. Aika näyttää
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Vahvistuksista

Viestin lähetti Hasse

Laitettiinhan Giroux ulos Calounin tieltä vaikka rosterissa olisi ollut toinenkin vaihtoehto, PH.

Montakohan tuhatta kertaa tähänkin pitää palata. Giroux oli ainoa vaihtoehto. Piste.

Hyvönen oli eilen hallissa, joo. Vaan ei ole tulossa Suomeen. Ja piste siihenkin.
 

Hanssoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK
Lisää veikkauksia...

Laukkanen tai Lumme puolustukseen, nikkari sentteriksi ja Eero Somervuori Tampa Bayn farmista kakkosketjun laitaan. Hyvönen pysyy Ruotsissa ja Spanhel siirtyy Sveitsiin.

Pahemmin ei voi mennä puihin kuin viime lauantain lotto. Ainakin yksi on oikein...
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vapaiden numeroiden logiikka

Onpa keskustelua ja vaihtoehtoja.

The Sir Pena käyttää kuitenkin helpompaa logiikkaa kun pelitaidot ja roolit, eli vapaana olevat numerot.

11 on käyttämättä, kas kummaa
50 oli Spanhelin numero, nyt se vapautetaan Kakelle joka haluaa sen.
Sitten vaan muut numerot Lotto - looraan ja eikun pyörimään. Sitten nostetaan ensimmäinen numero ja kysytään scouteilta jos sattuis oleen vapaa joku jätkät jota kiinnostaa pelaamaan sillä numerolla...:-)

Aidosti en usko Calounin kahdesta syystä. Blues on nousemassa säälipleikkareihin, ja mies on muutenkin aivan liian suuri "kulttuuririski" joukkueen tunnelmapuolelle.

Kake on valitettavasti Penalle vaihtoehto...:-(

Toivottavasti tulee joku uusi kasvo atlantin toiselta puolelta

Laku lähtee ritarilinnaan jos jatkaa

Tuo Seppo Bergenheimin Mersulippis oli minullekin yllätys, vai onko se niin että Mersu tukee nuorten MM kilpailuja, se olisi muuten selitys asialle.


edit: Mersu ei muuten ole sponsori vaan Toyota...Hmmm, ei se lakki voinut olla sattuma.....mikään asia tolla tasolla ei ole sattuma...Hmm
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös