Vaatimus - Jere kotiin!

  • 59 752
  • 200

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
HIFK:n uudet omistajat eivät hyväksy Jereä enää takaisin.

Faktaa vai fiktiota?
Ja ketäköhän tarkoitat uusilla omistajilla? Muistaakseni osakeannin jälkeen ei ole tiedotettu, että kenelle tuo ostomahdollisuus suotiin. Kuutamollahan mä olen, mutta koita nyt kuitenkin vaivautua.

Onko kukaan nähnyt sitä Karalahden lenkkikaveria, finnishninja tms, jolla oli aina tietoa JK:lta itseltään...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Faktaa vai fiktiota?

Fiktiota.

HIFK:lla on pari uutta omistajaa sitten edellisen Jere-casen ja sillä taholla ei ole mitään Jeren paluuta vastaan. Myös uusi johto (siis eri asia kuin uudet omistajat) ymmärtää Jeren pelillisen ja imagollisen tarpeen HIFK:lle. Tietääkseni Jeren paluuta vastustavia tahoja on tasan kaksi: Tuohimaa ja Koff. Tämä tuli päivitettyä eilen erittäin lähellä asiaa olevasta lähteestä. Itse asiassa lähteen keskipisteestä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Itse asiassa lähteen keskipisteestä.
No hyvä ettei ihan G-pisteestä.

Siis pakkohan se on myöntää, että olihan nuo uusimmat huumeoikeudenkäynnin kuvat ihan huikeata katsottavaa. Karalahti ei ole muistuttanut yhtä paljon urheilijaa sitten 1990-luvun kun mitä noissa kuvissa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No hyvä ettei ihan G-pisteestä.

Eikös tuo G-piste ole jotain femakkojen jorinaa ? Mitähän ne seuraavaksi väittää, ehkä jopa että naisella on oma tunne-elämä?

Mutta Jere on timmissä kuosissa. Alta 100 kiloa tiukkaa lihaa - ja pitkästä aikaa tosiaankin.
 

MoBi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flintstensstigen Idrot Förening Kamrater
Fiktiota. HIFK:lla on pari uutta omistajaa sitten edellisen Jere-casen ja sillä taholla ei ole mitään Jeren paluuta vastaan. Myös uusi johto (siis eri asia kuin uudet omistajat) ymmärtää Jeren pelillisen ja imagollisen tarpeen HIFK:lle. Tietääkseni Jeren paluuta vastustavia tahoja on tasan kaksi: Tuohimaa ja Koff. Tämä tuli päivitettyä eilen erittäin lähellä asiaa olevasta lähteestä. Itse asiassa lähteen keskipisteestä.

Sorry, faktaa. Tosin uuden omistajasuvun sisällä saattaa olla hajanäkemyksiä tähän asiaan. Itse lukeudun Jeren paluun kannattajiin mutta tiedän, että kaikki tukija-brändit eivät kestä HIFK:n brändi-pelaajaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Nythän on näin, että sen julkisuuteen päässeen omistajan taholta asia on täyttä fiktiota. Se on tullut tarkastettua tänä iltana. Tältä osin mulla ei ole tarpeita jatkaa vääntämistä. Jeren omat käsitykset, joita välitin, ovat niin ikään mahdollisimman luotettavat. Lähde on Jere itse. Jolla on siis halua pelata HIFK:ssa ja HIFK:ssakin on niin paljon halua, että asiaa ei ole haudattu. Ja uusi omistaja on eräs aktiivisimpia Jeren puolustajia. Siis se tunnettu uusi omistaja. Lähteeni juuri tässä asiassa ovat asianomaiset itse. Siihen en ota kantaa, mitä mieltä on toinen omistaja, koska ei ole aavistustakaan. Mutta uusi johto ei ole myöskään lyönyt ovia kiinni. Jos tj sanoisi, että ei käy, sekin riittäisi neuvotteluyhteyden välittömään katkaisuun.
 
Kyllähän Jere olisi tervetullut kotiin, mutta tuskinpa Arponen & Co uskaltaisi ottaa. Enkä jaksa kyllä uskoa, että Jereäkään liikaa kiinnostaisi, mikäli vaihtoehtona olisi esimerkiksi HIFK.

Totta puhuen kyllä Karalahti on vetänyt kilot kuriin ja äijä näyttää nyt aivan uskomattoman kovakuntoiselta. Uskonpal, että peliesitykset todistaisivat sen vielä paremmin. Sääli ettei noita saksan pelejä liikaa näy. Ehdottamasti Jere takaisin HIFK:hon. Sinne ukko kuuluu ja liiga olisi taas yhtä loitopelaajaa rikkaampi.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Tietääkseni Jeren paluuta vastustavia tahoja on tasan kaksi: Tuohimaa ja Koff. Tämä tuli päivitettyä eilen erittäin lähellä asiaa olevasta lähteestä. Itse asiassa lähteen keskipisteestä.

Mä kuulin tämän myös näin, että pankinjohtaja ja kuran tuottaja ovat Jerguksen paluuta vastaan. Tuohimaan voi heivätä hiuksista vi**uun mutta Koff onkin jo sitten vähän hankalampi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä kuulin tämän myös näin, että pankinjohtaja ja kuran tuottaja ovat Jerguksen paluuta vastaan. Tuohimaan voi heivätä hiuksista vi**uun mutta Koff onkin jo sitten vähän hankalampi.

Eikös Tuohimaa väisty tämän kauden jälkeen hallituksen puheenjohtajan pallilta? Tällaista puhetta taisi olla syksyllä. Onko kellään muuten edes mitään arveluita, kuka tulee tilalle?

Koffille Jeren aiemmat toilailut ovat tietysti olleet huonoa mainosta. Sinebrychoffin tuotteita pitää kyllä nauttia, mutta niistä ei saa päihtyä tai ei ainakaan siinä määrin, että päätyy sen seurauksena otsikoihin. Tiedä sitten, oltaisiinko Keravalla vähän myötämielisempiä, jos Jere osoittaisi jättäneensä entisen elämänsä ryypiskelyineen taaksensa.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Jerehän voisi sitten olla mainosmannekiini ja hyvä esimerkki nuorille ja meille muille ennakkotapaus.

"Älä juo Koffia, enää en juo minäkään!"
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
"Älä juo Koffia, enää en juo minäkään!"

"älä enään käytä Kovasen taxeja, en minäkään käytä" jne...

Eiköhän, jos kuratehdas on enään se viimeinen vastarannan kiiski asiassa, tulla lopulta siihen viimeiseen varoitukseen. Taas.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:n uudet omistajat eivät hyväksy Jereä enää takaisin. Itse ottaisin ehdottomasti pelillisistä ja mielikuvallisistakin syistä, mutta ei tule tapahtumaan kun uusi raha alkaa puhua seuran sisällä.
Eli jos ymmärrän oikein, Jere ei tule IFK:hon, koska toisen uuden omistajasuvun sisällä on hajanäkemyksiä asiasta. Ei se nyt varmaan ihan noin toimi edes IFK:ssa. Se on sitten toinen juttu, jos tällainen taho meneekin IFK:n hallitukseen, mutta ainakaan vielä ei olla siinä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ei kai siinä mitään ongelmaa ole, laitetaan täysi nollatoleranssi kaikelle hölmöilylle. Pienikin tyräys ja jätkä lentää ulos jengistä, niinhän Kärpätkin toimi. Ei Hifkin tarvitsisi olla mikään mukava työnantaja Jerelle, seura ei ole mitään velkaa hänelle, lähinnä päinvastoin.
 

scholl

Jäsen
Miksi IFK antaa KOFFin pitää itseään jonkinlaisena panttivankina?
Ymmärtäisin sen, jos KOFF olisi halunnut syventää yhteistyötä ja satsata yhä enemmän rahaa. Tulla mukaan KOFF Garden projektiin, ostaa osuus seurasta ja ottaa hallituspaikka itselleen. Mitään näistä ei ole tapahtunut. Päinvastoin. Tässä on KOFFin toiminta viime vuosilta:

- huoraaminen muiden joukkueiden kanssa (pitäisi jo sinällään olla syy etsiä uusi pääsponsori)
- syiden keksiminen, jonka varjolla sponsorisummat ovat pienentyneet ja sitä myötä myös KOFF kirjoitetaan nykyisellään peliasuissa lähinnä kärpäsenpaskan kokoisella fontilla
- Kerava-jengi henkisten räkäjengi mainosten tuonti televisioon. On todella paha juttu, että paremman väen IFK yhdistetään räkäjengiin, joka huutaa baarissa

Sitten vielä kehtaavat mussuttaa Jerestä. On täysin totta se, että Jereen on vaikea luottaa. Hän ei ole tajunnut sitä, että jos on slummien kasvatti niin silloin lapsuudentutuista pitää päästä heti eroon tai joutuu itsekin kuseen. Mutta se ei mene hänelle kaaliin. Vanhempien vikahan se on osittain tietysti. Toisaalta tosiaan sitten siitä mussuttaa taho, joka on toiminut aika kettumaisesti IFK:ta kohtaan viimeiset vuodet. Taho, jossa ei todellakaan ole asioista päättämässä mikään yrittäjä, vaan joku kommaripalkkajohtaja. Onko sellainen taho sitten yhtään sen luotettavampi. Mistä hitosta tiedetään, että jos nyt ei Jereä palkata, että KOFF tukisi jatkossa enemmän tai edes saman verran. Eiköhän olisi aika kiittää pitkästä ja hyvästä yhteistyöstä ja vaihtaa pääsponsori. Tai sitten vaatia olennaisesti kovempia panostuksia.
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Koffille Jeren aiemmat toilailut ovat tietysti olleet huonoa mainosta.
Mitenköhän tuon laita oikeasti on? Karalahti on päässyt lööppeihin 95 %:sti huumehommien takia. Dokaamiset ja taksilla treeneihin -jutut ovat enemmänkin JA-sivujen topikkeja. Koffin reagointi aiheeseen on siksi a) yliammuttua b) hieman kaksinaamaista muutenkin, kun miettii millaisia dorkia juntteja kaljapullon kanssa firma on tv-mainoksissaan käyttänyt. Itse lopetin Koffin ostamisen niiden spottien tuloksena.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kyllä nämä huume-jutut on aika tuore juttu. Silloin kun Jere pelasi HIFK:ssa, näitä känni ja katoamis-juttuja oli kyllä aivan riittävästi lehdissä. Eikä se mitään hyvää mainosta ole seuralle tai sponsoreille.
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Kyllä nämä huume-jutut on aika tuore juttu. Silloin kun Jere pelasi HIFK:ssa, näitä känni ja katoamis-juttuja oli kyllä aivan riittävästi lehdissä. Eikä se mitään hyvää mainosta ole seuralle tai sponsoreille.
Mainittiinko esim. Jeren pronssimatsista poisjäämisen syyksi nimen omaan alkoholi?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mainittiinko esim. Jeren pronssimatsista poisjäämisen syyksi nimen omaan alkoholi?

IFK:n pronssimatsista vai maajoukkueen pronssimatsista? En nyt juuri saa mieleen kovinkaan montaa pronssimatsia, jossa Jere olisi ollut mukana. Ja oliko se juuri 2006, kun Jere katosi välierätappion jälkeen moneksi päiväksi, eikä kukaan tuntunut tietävän, missä pelaaja on?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ei kai siinä mitään ongelmaa ole, laitetaan täysi nollatoleranssi kaikelle hölmöilylle. Pienikin tyräys ja jätkä lentää ulos jengistä, niinhän Kärpätkin toimi. Ei Hifkin tarvitsisi olla mikään mukava työnantaja Jerelle, seura ei ole mitään velkaa hänelle, lähinnä päinvastoin.
Onko nollatoleranssi käytännössä niin ongelmaton, kuin äkkiseltään mietittynä tuntuu. Pahoin pelkään, että jos Jergus saa jalkansa oven väliin, ei sitä niin vain ulosteta, vaikka mitä tapahtuisi. Pelkään pahoin, että pienimmätkin Jeren ulostamisaikeet saisivat aikaan sellaisen älämölön, että sen seurauksena palattaisiin takaisin lukemattomien viimeisten varoitusten aikaan.

Miksi IFK antaa KOFFin pitää itseään jonkinlaisena panttivankina?
Ymmärtäisin sen, jos KOFF olisi halunnut syventää yhteistyötä ja satsata yhä enemmän rahaa. Tulla mukaan KOFF Garden projektiin, ostaa osuus seurasta ja ottaa hallituspaikka itselleen. Mitään näistä ei ole tapahtunut. Päinvastoin. Tässä on KOFFin toiminta viime vuosilta:

- huoraaminen muiden joukkueiden kanssa (pitäisi jo sinällään olla syy etsiä uusi pääsponsori)
- syiden keksiminen, jonka varjolla sponsorisummat ovat pienentyneet ja sitä myötä myös KOFF kirjoitetaan nykyisellään peliasuissa lähinnä kärpäsenpaskan kokoisella fontilla
- Kerava-jengi henkisten räkäjengi mainosten tuonti televisioon. On todella paha juttu, että paremman väen IFK yhdistetään räkäjengiin, joka huutaa baarissa
Se on sitä kohdemarkkinointia. HIFKin pääasiallinen kannattajakunta tulee tänäkin päivänä Keravan suunnasta, joten luonnollistahan se markkinointi on potentiaalisimmalle kohderyhmälle suunnata.
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
HIFKin pääasiallinen kannattajakunta tulee tänäkin päivänä Keravan suunnasta, joten luonnollistahan se markkinointi on potentiaalisimmalle kohderyhmälle suunnata.
Jos noin on (hiukka epäilen) ja Koffista halutaan tehdä räkäläjuoma kuluttajille, joiden kengännumero korreloi älykkyysosamäärän kanssa, niin eipä jonkun Karalahden toilailujen luulisi olevan ristiriidassa brändin kanssa.
 

MoBi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flintstensstigen Idrot Förening Kamrater
Näin minäkin asian olen ymmärtänyt, mutta piti oikein kysyä, kun MoBilla on tuosta vankka eriävä mielipide.

Kuten sanoin, minulle on face to face kerrottu mielipide asiasta. Tämä on tapahtunut ennen osakeantia joten toki ei tuoreudeltaan ihan lööppitavaraa tälle päivälle. Täytyy kysyä tuore mielipide asiaan kun seuraavan kerran tapaan henkilön. Mutta en jankkaa asialla ja koska nämä uudet omistajatahot haluavat pysyä poissa julkisuudesta niin antaa olla tälläviissiin. Kyllä Jeren tulo mukaan olisi vaikutuksiltaan monessa mielessä positiivinen HIFK:lle.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
koska nämä uudet omistajatahot haluavat pysyä poissa julkisuudesta niin antaa olla tälläviissiin.

Niin siis vain toinen uusi omistajataho on pysytellyt poissa julkisuudesta. Toinenhan on aivan avoimesti kertonut sijoituksestaan viimeksi UL:ssä tällä viikolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös