Vaasan Sport 2014–2015 – vihdoin Liigassa

  • 102 994
  • 257

Julius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Te, jotka useammin pääsette Kuparisaareen paikan päälle niin oletteko huomanneet että joukkueen sisääntulossa ei ne lieskanheittimet toimi kunnolla läheskään joka kerta. En käsitä miksei voida huolehtia että joukkueen sisääntulo olisi erittäin näyttävä ja kaikki laitteet olisi testattu viimesen päälle. Tähän toivoisin tarkkuutta.
Niinpä, siinähän pitäisi olla kahdet lieskat ja jytkyJysäys. Vaan laskujeni mukaan kertaakaan homma ei ole mennyt Strömsöön tyyliin. Joku on aina prakannut. On niitä testatukkin, mutta ei kun ei. Ehkä jossain vaiheessa homma onnistuu. Sähkö ongelmaa kuulemma.
Oishan se kiva saada visuaalista efektiä näyttävämmin tapahtumaan ym muuta härpäkettä, mutta mulle ykkösenä tulee aina olemaan se itse peli, ja se että taistellaan joka kiekosta.
En panisi kuitenkaan pahakseni että toimistolla herättäisiin, ja oltaisiin kiinnostuneita myös oottelutapahtumista, ja edes yritettäisiin keksiä jotain pikku jippoo-
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Olen ilmeisesti yksinkertaista sorttia kun en kaipaa mitään ylimääräistä sirkusta pelikatkoille. Mielestäni ottelutapahtuma on, kiitos kannattajapäädyn, hyvä sellaisenaan. Itse asiassa se on em. syystä ainutlaatuinen koko Suomessa.

En millään usko että ihmisille on PAKKO olla joka sekunti jotain showta. Videokuutio varmaan riittää ärsykkeeksi sen aikaa että vaihdot saadaan suoritettua katkon aikana.

Erätauoilla tietysti Sportin kannalta tärkeintä olisi saada myytyä ihmisille tavaraa ja syötävää/juomista mahdollisimman paljon ja se ei onnistu ahtaan hallin takia. En usko että tälle on oikein mitään tehtävissä tällä hetkellä.

Hinnoittelulle voisi tehdä jotain, esim. lippupaketteja tms. Seisomapaikkoja jää tällä hetkellä myymättä jopa tuhat per ottelu. Istumapaikkoja jää vain muutamia.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Olen ilmeisesti yksinkertaista sorttia kun en kaipaa mitään ylimääräistä sirkusta pelikatkoille. Mielestäni ottelutapahtuma on, kiitos kannattajapäädyn, hyvä sellaisenaan. Itse asiassa se on em. syystä ainutlaatuinen koko Suomessa.

En millään usko että ihmisille on PAKKO olla joka sekunti jotain showta. Videokuutio varmaan riittää ärsykkeeksi sen aikaa että vaihdot saadaan suoritettua katkon aikana.

Erätauoilla tietysti Sportin kannalta tärkeintä olisi saada myytyä ihmisille tavaraa ja syötävää/juomista mahdollisimman paljon ja se ei onnistu ahtaan hallin takia. En usko että tälle on oikein mitään tehtävissä tällä hetkellä.

Hinnoittelulle voisi tehdä jotain, esim. lippupaketteja tms. Seisomapaikkoja jää tällä hetkellä myymättä jopa tuhat per ottelu. Istumapaikkoja jää vain muutamia.

En myöskään ymmärrä miksi täällä osa haluaa järjestää ohjelmaa muille kuin itselleen. Lähtökohtaisesti ihan väärä lähtökohta. Varmaankin kannattaisi miettiä mitä itse haluaa...
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Huomiseen Tappara-matsiin jäljellä 21 istumapaikkaa kun taas perjantain HIFK-matsi on istumapaikkojen osalta (luonnollisesti) sold out! Huomennahan on taas tuo "opiskelijat haalareissa vitosella sisään", niin voidaan hätyytellä 3500 katsojan rajapyykkiä.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Onko tämä se viikko, kun Sport ottaa täydet pisteet jokaisesta pelistään? Huomenna vastassa KalPa, joka ei ole viiteen peliin pystynyt tekemään kuin max. yhden maalin per peli. Torstaina taas Blues kotona, jolta on jo kahdesti viety pisteet. Mielestäni vähintään 4 pistettä olisi otettava näistä peleistä ja kahteen voittoon on hyvät mahdollisuudet.
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Tässä katselen vieroitusoireita helpottaakseni kauden avauskotipeliä TPS:ssää vastaan. Tulee kyllä kylmiä väreitä tosta jätkien tsemppaamisesta ja sydämellä pelaamisesta. Aika paljon on intensiteetin ja energian taso laskenut tuosta hurmospelistä. Voi kun pelaisivat vieläkin noin kovaa... Tietysti tollasen pelityylin jatkaminen on sellasta Liisa ihmemaassa haaveilua, tuskin pystyy tollasta pelityyliä ylläpitämään, mutta on se vaan hienoa katsottavaa, kun ajetaan jokaiseen mieheen ja tilanteeseet ihan täysillä ja jalka liikkuu. Muutenkin liikuttavaa, kun kokoonpanossa vipelti Luomala ja Kujanpää ja Kivimäki... Olihan se hieno fiilis.

Tuon intensiteetin ja energian kun saisi NYT KAIVETTUA peliin mukaan niin olisi mahtava loppukausi, varsinkin, kun on niistä merkkausvirheistä ja muista suuremmista lapsuksista päästy eroon. Siihen olisi hyvä lopettaa ja jäisi hyvä fiilis tulokaskaudesta.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Koko teksti.

Oon itsekin katsellut saman pelin pariin kertaan aina välillä ihan hyvän fiiliksen vuoksi. Samoin sanoin kuin edellinen voisi todeta myös, että kun saisi the päädyn syyskuisen intensiteetin ja energian edes 50 prosenttisesti kaivettua esiin joukkueen tueksi, niin hienoa olisi. Niin hyvältä tuo kuullostaa edelleen tv:n välitykselläkin. Tietysti kuuden pelin tappioputki ja karannut pleijaripaikka verottaa, mutta kumminkin. Kannustakaa sitä kaveria ottamaan vaikka olutta, jos sitten rohkaistuisi hieman jopa lauleskelemaan...

13.9.2014 SPORT-TPS (2)
Linkkinä kuva fanipäädystä ja sen voimasta TPS-pelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös