Vaasan Sport 2006-2007

  • 310 053
  • 1 370

Rocco

Jäsen
red&white kirjoitti:
Itse en pysty tuota videota katsomaan, mutta veikkaisin ihan näin lonkalta, että olisko Jeppe Söderholm?

Jepen sopimus on paria muotoseikkaa vailla valmis ollut jo pitkän aikaa. Todenäköistä on että Jeppe sen sopimuksen saa.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Rocco kirjoitti:
Jepen sopimus on paria muotoseikkaa vailla valmis ollut jo pitkän aikaa. Todenäköistä on että Jeppe sen sopimuksen saa.

Olisiko tosiaan näin että Södis on ainoa uusi pelaaja joka ilmoitetaan?Tosin onhan sitä ulkomaalaista tässä aika epätoivoisesti jo odotettukin.
 

Rocco

Jäsen
fågel kirjoitti:
Olisiko tosiaan näin että Södis on ainoa uusi pelaaja joka ilmoitetaan?Tosin onhan sitä ulkomaalaista tässä aika epätoivoisesti jo odotettukin.

Voihan se olla että sieltä tulee joku ulkomaalainen myös, tai sitten ettei Jepen sopimusta julkaista lainkaan. Joku ulkomaalainen sentteri on haussa ja siitä on Sport puhunut jo kauan. Tiedä sitten kuka/ketkä sieltä lopulta julkaistaan. Jeppe on kohtalaisen varma ehdokas kuitenkin.
 

Stone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Manner puhuu videossa ulkomaalaisesta sentteristä, jonka kanssa Sport neuvottelee alkuviikosta. Ja Manner sanoi myös, että Söderholm on rosterissa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Stone kirjoitti:
Manner puhuu videossa ulkomaalaisesta sentteristä, jonka kanssa Sport neuvottelee alkuviikosta. Ja Manner sanoi myös, että Söderholm on rosterissa.

Itse olen "pitänyt" Jepen rosterissa jo hyvän aikaa. Toki kyseessähän oli try-out, mutta Jeppehän pelasi jo Rovanimellä Kärppiä vastaankin. Saldo tais olla penaltyä 4 min.

Palaan tohon Mamaban haastatteluun. Mamba puhui siis ykkös-,. tai kakkosketjun sentteristä. Vompatti on laitahyökkääjä, tosin välillä ollut keskuhyökkääjänäkin. Boumedienne on taas pakki, joten good bye noi vaihtoehdot...Ainakin tähän hätään.
 

red&white

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Philadelphia Flyers, CFC
Julle51 kirjoitti:
Vompatti on laitahyökkääjä, tosin välillä ollut keskuhyökkääjänäkin. .

Position: Center. Tämän mukaan ihan puhdas keskushyökkääjä
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
red&white kirjoitti:
Position: Center. Tämän mukaan ihan puhdas keskushyökkääjä


Olikos tosiaan näin? Olin täysin varma, että ainakin IFK:ssa pelaili laidalla, mutta voinhan toki muistaa väärinkin.

Kiitos korjauksesta, ei poisteta Vopattia siis vielä listoilta. ;)
 

kuparisaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra, Ilves
Jason vai Vompatti

Stone kirjoitti:
Manner puhuu videossa ulkomaalaisesta sentteristä, jonka kanssa Sport neuvottelee alkuviikosta. Ja Manner sanoi myös, että Söderholm on rosterissa.

Toihan ei voi olla kukaan muu kuin Jason :) Näin ainakin täällä toivotaan. Itse ottaisin melkein mielummin Jasonin kuin Vompatin. Jason tekisi todennäköisesti enemmän pisteitä sekä joukkueelle että itsellensä. Toisaalta Kuparisaaressa olis kiva nähdä pitkästä aikaa rymistelyykin, eli siinä mielessä Vompatti ois parempi. Itse päätyisin kuitenki Jasoniin. Niille ketkä kuittaavat että ei saada kumpaakaan, näinkin voi olla ;)
 

Rocco

Jäsen
Julle51 kirjoitti:
Olikos tosiaan näin? Olin täysin varma, että ainakin IFK:ssa pelaili laidalla, mutta voinhan toki muistaa väärinkin.
[/B]

Vopat pelaa kyllä molempia, keskellä ja laidassa. NHL:ään varattiin sentterinä mutta on pelannut ainakin Suomessa kaikkia kolmea pelipaikkaa.

Mieluummin näin, sillä on helpompi laittaa sentteri laitahyökkääjäksi kuin laituri sentteriksi.

EDIT: Toivotaan ettei se ulkomaalainen ole Darius Pliskauskas, joka sai Blegin koeajan puitteissa annettua jo riittävät näytöt... tai mistäs sitä tietää vaikka olisikin? Voisi pärjätä Mestiksessä. Tai sitten ei.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Hei hullut! Lopettakaa heti liiga-ja parempitasoisista pelaajista, varsinkin ulkomaalaisista haaveilu! Sillä onhan selvää että tällaiset pelaajat eivät edes pissi Vaasaan päin, saati että solmisivat luistimia Kuparisaaressa.

Lisäksi on fakta homma että Sportin johto ei ole jättänyt minkäänlaisia sopimustarjouksia kenellekään pelaajalle jonka nimessä on vieraskielisiä kirjaimia,pl. oman maakunnan ruotsinkieliset sukunimet omaavia. Tämän ovat meitä itseämme viisaammat moneen kertaan tässäkin ketjussa selvittäneet.

Pukeutukaamme siis säkkiin ja ripotelkaamme tuhkaa päällemme, ja laittakaamme haihattelujen sijaan tarjouspyyntöjä suomisarja-ja kakkosdivisioonaseurojen pelaajista.
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Laitan omat panokseni sen Pliskauskasin kohdalle. Veikkauksen taustoja valottaakseni voin kertoa, että minulla ei ole mitään tietoa mahdollisesta tulijasta. Mihinkään "liigatason" ulkkareihin en usko ollenkaan, mutta tuo Pliskauskas sattuisi juuri olemaan työpaikkaa vailla.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
kuparisaari kirjoitti:
Niille ketkä kuittaavat että ei saada kumpaakaan, näinkin voi olla ;)

Minä taas oon kuullu vahvaa huhua, että Malkin olisi Sportin kiikarissa..samoin Jagrista olen kuullut puhuttavan Sportin yhteydessä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
pekutti kirjoitti:
Minä taas oon kuullu vahvaa huhua, että Malkin olisi Sportin kiikarissa..samoin Jagrista olen kuullut puhuttavan Sportin yhteydessä.


Mielenkiintoisia huhuja Mikkelissä. Täytyy kuitenkin muistaa, että noiden herrojen saaminen Vaasaan on todennäköisempää, kuin se, että Jukurien peleissä kävisi yli tuhat katsojaa.
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Hartiapankki kirjoitti:
Hei hullut! Lopettakaa heti liiga-ja parempitasoisista pelaajista, varsinkin ulkomaalaisista haaveilu! Sillä onhan selvää että tällaiset pelaajat eivät edes pissi Vaasaan päin, saati että solmisivat luistimia Kuparisaaressa.

Lisäksi on fakta homma että Sportin johto ei ole jättänyt minkäänlaisia sopimustarjouksia kenellekään pelaajalle jonka nimessä on vieraskielisiä kirjaimia,pl. oman maakunnan ruotsinkieliset sukunimet omaavia. Tämän ovat meitä itseämme viisaammat moneen kertaan tässäkin ketjussa selvittäneet.
Äläkä sinä sano täällä totuuksia, joita vain sinä pidät oikeana. Jasonille on jätetty tarjous, johon hän ei ole vastannut. Lisäksi eräs toinen (jätetään ny mainitsematta nimi, vaikka on tosiaan täällä forumillakin ollut). Jälkimmäisen osuudesta ei ole kyllä mitään varmaa tietoa.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Winger kirjoitti:
Äläkä sinä sano täällä totuuksia, joita vain sinä pidät oikeana. Jasonille on jätetty tarjous, johon hän ei ole vastannut. Lisäksi eräs toinen (jätetään ny mainitsematta nimi, vaikka on tosiaan täällä forumillakin ollut). Jälkimmäisen osuudesta ei ole kyllä mitään varmaa tietoa.

Viestini oli puhdasta sarkasmia, koska tuntuu että aina kun Sportilla on joku mielenkiintoinen tilanne päällä (oli se sitten liigatavoite tai ns. iso kala kiikarissa joukkueeseen), alkaa lyttäys ja naureskelu joidenkin kirjoittajien taholta. Lähinnä irvailua kuuluu savonmaalta.

Guerrierolle on siis varmasti jätetty tarjous, ja siinä olisi ollut jo aika vonkale mestis-tasolle. Sport-johto on koko ajan etsinyt ulkomaista sentteriä, joka kaiken järjen mukaan ei olisi mikään tusinapelaaja tälle(kään) tasolle. Rahaa pitäisi budjetissa vielä piisata (vaikka se onkin 50000 pienempi tällä kaudella), koska lähteneet olivat palkkataulukon kärkipään porukkaa ja uusista miehistä vain Erholtz ja Varakas luultavimmin ovat suurin piirtein yhtä kalliita, todennäköisesti halvempiakin kuin esim. Suoraniemi, Allenista puhumattakaan.

Joten näitä tarjoushuhuja mitä tässäkin ketjussa liikkuu ei kannata lytätä suoralta kädeltä vain siksi, että jossakin muussa Mestis-joukkueessa ne olisivat täysin utopiaa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Onneksi Virolainen teki sopimuksen taas Tanskalaiseen joukkueeseen.
Eipä ole meidän riesana ainakaan tulevalla kaudella.

Onnea Virolaiselle uudessa seurassa!

Itse oletan, että nyt viikolla julkaistaan ainoastaan Jepen soppari ja mahdollisen / mahdolliset ulkomaanelävät vasta kauden alettua.
 

Klinga

Jäsen
No niin, puolustuspää rupeaa näyttämään jo valmiilta, kun Jeppe astuu rinkiin virallisesti. Viidelle kentälliselle omat peräpäänpitäjät. Vielä kun kaikki pysyvät terveenä niin voi kaudelle lähteä turvallisin mielin. Eniten pelottaa Laineen ja Erholtzin olkapäät (kyllä, Erholtz loukkasi olkapäänsä viime finaalipeleissä, mutta luultavasti pahemmin ei käynyt). Pikkukolhuilta ei tietenkään koskaan säästytä.

Sentteri osasto on edelleen samanlainen kuin viime vuonna. Ei hirveästi parannusta. Olen edelleen uuden sentterin etsinnän kannalla. Ehkä tämä, ehkä ulkomaalainen, ehkä vahvistus, ehkä ja jos. (hymiö tähän)
Uusista tulokkaista ei pysty sanomaan vielä mitään, kun en ole nähnyt yhtään ottelua, onneksi viikonloppuna tämänkin tilanne paikkaantuu. Odotukset ovat ainakin korkealla Salmivirran ja Oksan kohdalla.
Ere on Mannerin haastattelun mukaan jo jäällä ja varmasti pelaa avauksessa, ellei aikaisemmin. Ainoat loukkaantuneet ovat Talas ja Mattila.

Soikkelin harteille on kyllä kasattu kovat odotukset. Selkeä ykkösveskan paikka ja loukkaantumisiin ei todellakaan ole varaa, Rossista ei ole paikkaajaksi.
Vieläkö saataisiin Danielssonin tai Häkä kakkoseksi?

Viikonloppua odotellessa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Stone kirjoitti:
Manner puhuu videossa ulkomaalaisesta sentteristä, jonka kanssa Sport neuvottelee alkuviikosta. Ja Manner sanoi myös, että Söderholm on rosterissa.

Ajatelkaas sitä, kun Sportin seuraavassa tiedotustilaisuudessa Jeppe ja Vopat istuvat vierekkäin ;D
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
magnum37 kirjoitti:
Ajatelkaas sitä, kun Sportin seuraavassa tiedotustilaisuudessa Jeppe ja Vopat istuvat vierekkäin ;D


Enpä olis ikinä uskonut, kuinka kova vonkale on uimassa riveihin. Mikäli kaikki natsaa voi olla, että kohta on kivaa.......
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
magnum37 kirjoitti:
Ajatelkaas sitä, kun Sportin seuraavassa tiedotustilaisuudessa Jeppe ja Vopat istuvat vierekkäin ;D

Oliko puhdas mutu vai onko edes jonkinlaista tietoa mukana?Ja kyllä Vopat mulle kelpaisi koska vaan mutta en silti toivoisi ketään puolirampaa kun tiedetään kuinka loukkaantumis herkkiä nää meidän tämän hetkiset gubbet ovat.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
fågel kirjoitti:
Oliko puhdas mutu vai onko edes jonkinlaista tietoa mukana?Ja kyllä Vopat mulle kelpaisi koska vaan mutta en silti toivoisi ketään puolirampaa kun tiedetään kuinka loukkaantumis herkkiä nää meidän tämän hetkiset gubbet ovat.


Voin heittää vihjeen. Hiljaa hyvä tulee. ;)
Maltti on valttia, huomenna ollaan varmasti paljon viisaampia. Ainakin ihan näinäpäivinä.
 

Koheltaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, HIFK, FC Woking
Julle51 kirjoitti:
Voin heittää vihjeen. Hiljaa hyvä tulee. ;)
Maltti on valttia, huomenna ollaan varmasti paljon viisaampia. Ainakin ihan näinäpäivinä.

Juurikin näin! Katsotaan ja kuunnellaan ketä tulee ja mitä maksaa. Mielenkiintoinen juttu sinällään, että Sportin tj. sanoi Suonpään sopimuksen julkaisutilaisuudessa: " Hän(Suonpää) on viimeinen suomalainen tähän joukkueeseen"!? Pääsikö tj:ltä sammakko, vai tuliko "kirstun" pohja vastaan? No huomenna olemme tämänkin suhteen viisaampia. Mitä taas tulee täällä velloviin huhuihin vahvistuksista, tyydyn toteamaan yksikantaan: Ainahan sitä voidaan lähettää tarjouksia kenelle vaan, erona on vain se kuka vastaa tarjoukseen.

ps. Aivan, Koheltajalla on selkä ilmassa, eli enguksi Koheltaja is back on air!
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Jeppe oli jo silloin mukana. Ei vaan ole julkistettu vaikka soppari on taidettu tehdä joskus toukokuussa.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Kovasti puhutaan että keskiviikkona olisi tiedoitustilaisuus Jepen sopparista sekä uudesta pelaajasta.Missään ei kuitenkaan ole näin sanottu vai onko?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös