Väärin luetut otsikot

  • 244 930
  • 1 677

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä voisi olla pikemminkin harhaanjohtava otsikko:
Miss Peppu -kakkonen viettelevissä alushousuissa | IL-TV Viihde | Iltalehti.fi
Linkki vie brasilialaisen misun luo, jonka pebaa kateelliset väittävät kirurgin luomukseksi.

Ymmärsin otsikon niin, että ”ykkösen” ollessa kuukausiremontissa esittelemme lähes yhtä viehkoa ”kakkosta”.

…tai sitten olen tosi pahasti puutteessa?
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Ymmärsin otsikon niin, että ”ykkösen” ollessa kuukausiremontissa esittelemme lähes yhtä viehkoa ”kakkosta”.

…tai sitten olen tosi pahasti puutteessa?

Ai. Mä taas ajattelin että tuo on paskat housuissa tuon otsakkeen perusteella.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Luulin jo että kierrätyskeskuksessa keskustellaan "jääkiekosta" kun tänne oli ilmestynyt Ilmaveiviketju.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minun silmissäni tuo on näyttänyt Ilmalaivaketjulta. Aika elitististä kyllä.

Mtv:n teksti-tv:ssä on pitkin päivää kauhistuttanut otsikko: "SS: Suihkukommunismiin varaudutaan"
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Toinen Ilmalaivaketjun avannut ilmoittautuu. Kylläpäs petyin, kun ketjussa puhuttiinkin pieruista.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Huonot toimitusjohtajat vauhdissa

Kah, mi' sattuma! Vaikea varmaan arvata, mitä mielleyhtymiä ko. väärin luettu otsikko aiheutti. Aivot ovat alkaneet yhdistää paikallisen turkulaisfarssin jo aivan kaikkeen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltalehden otsikko: Huuhkajapakki ei saanut koko kautena - eikä tule saamaan

Tyly tilanne, mutta miksi ylitti uutiskynnyksen? Ja toimittajalta vielä tylympi ennustus.

Jatkoajassa on myös viimeaikoina pyörinyt usein vapaan keskustelun etusivulla ketju jostain pissatutkimuksesta.
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mä oon aina, siis monta vuotta, lukenut Jatkoajan maanantaiäijää. Pari päivää sitten bongasin oikean kirjoitusasun. Vähän laimea ja tyhjä olo.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Välttelyä pikaruokaravintoloissa

Taas on pamahtanut perin kummallisesti otsikoitu ketju tuonne vapaan puolelle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Iltalehti: Tuherot kasvavat - ei voi mitään!

Tuloerot kasvavat

Anteeksi että lainaan omaa viestiäni, teko on tyylitön, joskus kuitenkin pakollinen. Alan huolestua.

Tänään IS otsikoi aivojeni tulkinnan mukaan, että Tuherot kaventuivat - katso mihin tuloluokkaan kuulut

Tuloerot kaventuivat
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kierrätyskeskukseen avattu uusi ketju:

Kuka sä luulet olevas?

Edit: telkku.com tiesi kertoa, että huomenna MTV3:lta tulee ohjelma nimeltä Benikset. Lopulta se olikin Bestikset. Pitäisi kai nukkumaan mennä.
 
Viimeksi muokattu:

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Pienen ohikiitävän hetken aikaa mietiskelin jo uusia ketjuja, kun luin tuosta yläpalkista, että Ovetskin Kerhoon.

No, onhan tässä vielä siirtoikkunan sulkeutumiseen aikaa.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Keskustelua lentomatkailusta muuntui aivoissani muotoon Keskustelua kiertoilmauuneista. No, riittäähän sitä keskustelua tuostakin...
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo Jatkoajan maanantaijää on mun silmissä jatkuvasti "maanantaiäijää". Ensimmäisellä kerralla taisin ihmetelläkin, että onpas typerä nimi juttusarjalla...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken kävi pari lukuvirhettä täällä kierrätyskeskuksessa.

Olin lukevinani ketjun otsikoksi "Ihmettelyketju," mutta se olikin näköjään olutketju. Heti perään olin katsovinani siinä alapuolella olevan ketjun otsikoksi "Vähiten arvostamani nimimerkit," mutta olinkin junttimaisinta mitä tiedät -ketjussa.

Hauskasti katse harhauttaa ajoittain.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olin jo aikeissa nousta barrikadeille vapaiden putkiradiotaajuuksien puolesta, kun huomasin Daisarit pelikieltoon -otsikon Jatkoajan verkkolehden juttupalkissa. Uutinen koski kuitenkin Saksan U20-maajoukkueen kapteenin, Leon Draisaitlin, saamaa rangaistusta - kaikeksi onneksi!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Velipojan kanssa pelailtiin tuttavallisemmin "änäriä" Xboxilla, minulle osui Winnipeg. Kentällä sitten viiletti mielenkiintoisesti Slayer. Tiesin toki, että kyseessä oli Jim Slater, mutta olihan tuo aika hupaisa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jos "Hävyttömin taito, jonka olet koskaan oppinut?" -nimisessä ketjussa ei kyseltäisikään tosiasiassa hyödyttömintä osaamissektoria, rientäisin paikalle kertomaan saksan kielen kieliopin hallinnasta tai vohvelikankaan ompelemisesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös