Väärin luetut otsikot

  • 242 221
  • 1 661

J.C.S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei väärinluettu, mutta tämä alue nyt sattui tähän alkuun ja hieman aihe kuitenkin sivuaa näitä otsikko asioita.

Ensin onnittelut Suomen Davis-cup joukkueelle historiallisesta saavutuksesta, mutta sitten pitää kysyä onko Suomen tennisliitossa hieman vajausta englannin kielen taidoissa vai onko mahdollisesti meikäläisen opinnoista niin kauan aikaa että kieli on ehtinyt muuttua tämän verran.

Iltasanomien jutussa on Suomen tennisliiton twitter julkaisu jossa kehutaan että: "We made it", se on kiva, mutta kuvittelin että "We did it" olisi ollut lähempänä oikeaa.
Tehtiin ja tehtiin, ihan miten vaan, nipotinpahan siinä sitten.
Lähes vuosisadan odotus ohi! Suomi eteni historiallisesti Davis Cupin lopputurnaukseen (liite vie iltasanomien sivulle jossa on kyseinen twitter julkaisu)
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Baarin vahtimestari käräytti humalaisen sarjapaiskaajan ratista

Iltalehti saa ainakin tuolla otsikolla klikkauksia. En ole ainoa kuka tuon luki väärin.
Suomalainen oikeuslaitos näyttäytyy tämmöisten sankareiden edesssä aika hampaattomalta - saavat jatkaa harrastuksiaan ainakin siihen asti kunnes oikeasti jollekin käy huonosti... ja sitten "kaiken maailman dosentit" jeesustelevat urakalla, mitä tuommoisten kanssa olisi pitänyt tehdä ja syyttävä sormi osoittaa kaikkialle muualle paitsi itse tuohon örveltäjään.
Tietysti, pienikin vika näkyy tällä tavoin, kun se on päässä, mutta jotenkin toivoisi, että yhteiskunta asettaa kaverille selkeät rajat ja seuraukset, jos niitä ei noudata, kun on itse näköjään täysin kyvytön mihinkään rationaaliseen ajatustyöhön.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Zelenskyi vierailee Puolassa - tappaa maahan paenneita ukrainalaisia


 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei ole otsikko, eikä edes väärin kirjoitettu, mutta koiraihmisenä meinasin jo toivottaa Osmo Rapelin yksisuuntaisella lipulla Kiinaan kunnes luin uudelleen ja paremmalla ajatuksella:

oikeassa elämässä koiran syöminen kuulostaa niin kauniilta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Luin Jatkoajan otsikon että Juuso Toivolaa tarvitaan natsikiekossa jne. mutta luin väärin. Toisaalta, onhan se naiskiekon meno ollut vähän natsia silleen jos ajattelee ja tietyltä kantilta.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Grillatut ribsit ja anaalisalsa. Heti herahti vesi kielelle.
 

Liitteet

  • IMG_5326.jpeg
    IMG_5326.jpeg
    552,7 KB · kertaa luettu: 109

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Silmäilen ilmeisesti aivan liikaa Jatkoaikaa.

Olen onnistunut keksimään Kummolalle uuden ammatin. Useamman kerran olen lukaissut otsikon ”Kalervo Kummola - Armahtaja” muodossa ”Kalervo Kummola - Ahtaaja”.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Luen koko ajan tuon Press vs. Stenqvist -ketjun Petra Stenqvistin ketjuksi. Niin ne aivot toimii!
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Jouni Backman - Venäjän viraalinen otus

Kaikkea sitä ihminen lukee nopeasti.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jouni Backman - Venäjän viraalinen otus

Kaikkea sitä ihminen lukee nopeasti.
No, karhua ja kaksipäistä kotkaa tuolla on vilahdellut taruissa ja vaakunoissa, mutta että nyt sitten varsinainen sika - ei kait siinä...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Sivuaa sen verran läheltä ketjun otsikkoa, että menkööt...
Hain nimittäin erästä ketjua ihan selaamalla eteenpäin Kierrätyskeskuksen sivuja ja törmäsin Yökastelu-ketjuun - no, höh!
Siinä nimittäin olivat alekkain Kaukoviisastelua - piilosanoja ja sanapiiloja -ketju sekä Yöketju (klo 00:00-06:00), jotka sitten minun mielessäni vääntyivät yhteiseen yo. muotoon.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Sivuaa sen verran läheltä ketjun otsikkoa, että menkööt...
Hain nimittäin erästä ketjua ihan selaamalla eteenpäin Kierrätyskeskuksen sivuja ja törmäsin Yökastelu-ketjuun - no, höh!
Siinä nimittäin olivat alekkain Kaukoviisastelua - piilosanoja ja sanapiiloja -ketju sekä Yöketju (klo 00:00-06:00), jotka sitten minun mielessäni vääntyivät yhteiseen yo. muotoon.
Tuollaisestahan oli muistaakseni joku aika sitten juttuakin täällä (siis laukeamisesta unissaan).
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tuollaisestahan oli muistaakseni joku aika sitten juttuakin täällä (siis laukeamisesta unissaan).
No, ihan rehellisyyden nimissä, moinen tapahtuma ei enää koske minua, ne ajat ovat menneet jo. Kyllä tuossa pitää nykyään olla ihan valveilla ja valveutuneena.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Puhelimen otsikkotarjontafeedissä luki, että Tapparan toimisto loppuviikon suljettu. En ole ihan varma, miksi aivoni halusivat ensin ymmärtää sen muodossa Tapparan toimisto lopullisesti suljettu.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös