Uusi televisio

  • 759 535
  • 2 829
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Telkkarin ostaminen on vähän sama juttu kuin auton, kun olet kiikuttanut uuden töllön pihalle liikkeestä onnesi kukkuloilla, olet samalla sekunnilla heittänyt vähintään 500 euroa kankkulan kaivoon (autoissa toki lisätään vielä nolla perään). Itse tosin tein sellaisen liikkeen, että palautin ostamani telkkarin liikkeeseen parin viikon käytön jälkeen ja ostin saman telkkarin 500 euroa edullisemmin, kun oli tullut hyvään alennukseen...
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Itse tosin tein sellaisen liikkeen, että palautin ostamani telkkarin liikkeeseen parin viikon käytön jälkeen ja ostin saman telkkarin 500 euroa edullisemmin, kun oli tullut hyvään alennukseen...
Itse olen tällaisessa tapauksessa käynyt liikkeessä kertomassa tilanteen ja saanut suoraan hintaerotuksen hyvityksenä. Säästää kaikkien vaivaa ja rahaa. Toiminut ainakin Gigantin ja Powerin kanssa, jotka hyvin tietoisia toistensa hinnoista.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Itse olen tällaisessa tapauksessa käynyt liikkeessä kertomassa tilanteen ja saanut suoraan hintaerotuksen hyvityksenä. Säästää kaikkien vaivaa ja rahaa. Toiminut ainakin Gigantin ja Powerin kanssa, jotka hyvin tietoisia toistensa hinnoista.

Hmm... mutta, jos ostat sen telkkarin uudestaan samasta liikkeestä, niin tuskinpa ne siinä tilanteessa alkavat mitään hintaerohyvityksiä antamaan?
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Siis menet sinne palautusajan puitteissa ja näytät, että ostin tämmösen ja nyt sen on teillä tarjouksessa, niin maksavat sulle sen erotuksen rahana tilille.

Ok, seuraavalla kerralla sitten :)

Tosin, sain tähän uuteen töllöön HDR kalibroinnin parilla kympillä kaupanpäälle, joten ei sen puolesta ollut turha.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös