Uusi kaveri joukkueeseen maanantaina!

  • 10 811
  • 84

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Elikkäs Lukkoon liittyy maanantaina uusi hyökkääjä. Kaveri pelaa laidalla ja on pelannut samaan aikaan NHL:ssä kuin Ville Peltonenkin. Itse asiassa kaveri nostettiin aikoinaan samaan aikaan ylös kun Peltonen tiputettiin farmiin. Viime kausi meni kokonaan piloille loukkaantumisen takia eikä otteluja tullut kuin muutama. Nimeä en valitettavasti voi paljastaa, mutta eiköhän joku jo näilläkin tiedoilla pysty selvittämään että kenestä on kyse.

Kaveri pelaa neljän ottelun koe sopimuksella eli tällä kertaa ei onneksi menty ostamaan sikaa säkissä!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen samaa mieltä siitä, että nyt oltiin maltillisia tämän asian suhteen kun otettiin jannu koeajalle. Luulisi nyt hänen ainakin parempi olevan kuin nykyisten "vahvistusten".

Mitenkäs mahtaa olla, jatkaako esim. Cipolla Lukossa tämän aikaa kun uusi mies on testattavana?
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuka ikinä tämä "myyttinen" pelaaja onkin, niin peliätekevä sentteri olisi ollut vielä mukavampi lahja. Nykyiset kanadalaiset ovat kivoja puuhastelijoita, mutta ei heistä rakentavaan rooliin ole. Toivotaan, että uusi tulokas sytyttää Lukon uuteen nousuun.

Mitä nykyisille ulkomaalaisille tehdään? Toteutetaanko ehdottamani Rauman kaupungin "puistoyksikköön" siirto lunta kolaamaan, kun lehtien haravointi on tällä hetkellä jo mennyttä vai pidetäänkö koko porukka ringissä mukana? Joku divarijoukkueahan voisi vaihtaa esim. Cipollan säkilliseen sokerikorppuja, niin Lukko voisi taas pitää teemapelin tarjoilun kera.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hmm...

Toisaalta, tuntuu taas että siellä on joku joka vastaa pelaajahankinnoista pirunmoisessa kännissä. Sillä minun mielestäni puolustukseen nyt tarvittaisiin ainakin vahvistusta, mutta jospa tarkoitus onkin se että tämän uuden pelaajan voimin tehdään aina yksi enemmän kuin vastustaja, meni omiin sitten 1 tai 10.

En tiedä mitä pitäisi tehdä?
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Kiitos Dexu kun toit lämmittäviä uutisia tähän pakkaseen!!

Ja nyt on santalallakin järkeä päässä kun testataan pelaajaa! ettei tule taas Hreuksen kaltaista yhden pelin ihmettä..ja rämpiviä kanukkejahan meillä jo riittää vaikka UJK:nkin tarpeisiin..

Mutta mistä hitosta rahat??

Kiitos kuitenkin joulupukki!!
 

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo, kiitos vaan tarjouksesta.

Tehdään vaan kaupat. Meille klanipää ja kanukit ja teille Mykkänen - vaikkapa lipunrepijäksi H-katsomon ovelle.

Ihan vakavasti: Hallihuhujen mukaan (Ukissa) yhteistyötä Lukon kanssa oltaisiin taas virittelemässä. Mutta asiasta tarkemmin sitten kun on varmaa ja oikeaa tietoa...
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
ei ehi edes kissaa sanoa, ku täällä jo tiedetään...

Täällähän tiedetään jo kaikki, hehee... ootta te komioita kyllä ku teille ei tartte edes kertoa yhtää mitää, kun te tiedätte sen jo:)


Tosiaan Cisarhan se on ja Cipolla lähtee puis, mikä ei nyt ole mikään kauhean suuri ihme.... Otetaas ny hieman kertausta näihin apuihin. Ulmerista saadaan ny se puolustava sentteri mikä sen rooli tietääkseni on aikaisemmin ollutkin (korjatkaa jos olen väärässä) Hancock vois hyvinkin toimia ykkös- kakkosketjussa keskellä.... MUTTA tärkeintä tässä siirrossa on se, että saadaan enemmän käsiä tuomaan sitä kiekkoa hallussa yli vastustajan sinisen, koska se on hemmetin raskasta räiskiä kiekkoa päätyyn ja olla aina ensimmäisenä siellä ronkkimassa sitä omille.



Kiitos kuulapää!! Myönnät sentään sen virheen, että et osaa scoutata apuja joukkueeseen!! Pistetääs ammattimiehet seuraavaksi siihen hommaan..... jookosta????
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Re: ei ehi edes kissaa sanoa, ku täällä jo tiedetään...

Viestin lähetti masaman
Tosiaan Cisarhan se on ja Cipolla lähtee puis, mikä ei nyt ole mikään kauhean suuri ihme....

Eli Cipon lähtö on nyt sitten varmaa? saas nähdä alkaako muutkin joukkueessa saamaan sitä vauhtia kinttuihin kun alkaa siivoustalkoot.. turhat roskat pois vaihtoaitiosta..

Cipolla varmaan antoi kaikkensa joukkueen eteen mutta se ei riittänyt..onnea vaan uusille urille!
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Cipollasta

Valitettavasti ei suuri sydän enää riitä saamaan vakipaikkaa tämän päivän liigassa ja kun katsoo miehen lämäriä niin ei voi muuta kuin ihmetellä, että mikä miehessä on ollut se tekijä joka on Lehkosen silmissä ollut oleellista? Se sydän! Joka vaihdossa painetaan täysillä, mutta muuten ei tiedetä mistään mitään.


Toivottavasti mies jaksaa painaa vielä jossain sarjassa. Menisi vaikka Ranskaan pelaamaan!
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisiko käynyt niin, että Kuulapää teki meille saman kuin Naulapää poliiseille: sulki webbisivut.

Nimittäin minä en ainakaan pääse sivustolle www.raumanlukko.fi millään ilveellä! (Muuta kuin vanhentuneille selostussivuille).
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
kyllä minä ainakin pääsen sivulle ihan normaalisti. Toivottavasti tuo tuleva vahvistus on todellakin Marian Cisar. Cisar on erittäin hyvä pelaaja joten tänne vaan mikäli on tulossa :).
 

senilix

Jäsen
Tilastoa

Sattui tässä käteeni Kiekkolehti no 24, jossa ovat tilastot liigasta 20.10 13 kierroksen jälkeen. Uteliaisuuttani tein vähän vertailuja.

Parhaat 20.10. (13 kierrosta)
Kaipainen 4 7 11
Saarela 5 4 9
Torkki 4 4 8
Hancock 3 5 8
Porkka 1 7 8
Hämäläinen 1 7 8
Harikkala 3 2 5
Koivisto 3 2 5

Parhaat välillä 20.10 - 08.12 (15 kierrosta)
Saarela 5 9 14
Ulmer 2 10 12
Torkki 5 4 9
Hämäläinen 2 5 7
Porkka 2 4 6
Kaipainen 3 2 5
Viinanen 3 1 4
Hancock 2 2 4
Koivisto 1 3 4

Tämä vain ennen kuin sateentekijä Slovakiasta saapuu ja valloittaa tilastojen kärjen.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Cisarin tämän kauden tehot Tsekin Extraliigassa 5.1+0=1.4, -3.
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Boris yritti pudottaa meitä jään pinnalle, mutta ei lannistuta! Boriksenkin tilastot kuitenkin kertovat, että Cisar on maalintekijätyyppiä!

Armeijan käyneet varmasti tietävät, että yksi "napsu" oikeaan suuntaan voi tarkoittaa ihmeitä tuloksen suhteen! Toivotaan, että Cisar on tuo napsu, ja vielä oikeaan suuntaan!
 

Kuznetsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Marian Cisarin tehot tämän kauden extraliigassa ovat 9 peliä, 2+0. Pari viikkoa sitten mies sai potkut seurastaan Znojmosta, jonka valmennusjohto ei pitänyt kaverin esityksistä. Cisar joutui siis huilaamaan lähes koko viime kauden pahan aivotärähdyksen takia ja tälläkin kaudella mies pääsi mukaan vasta ensimmäisen neljänneksen jälkeen. Huilasi muistaakseni 13 ensimmäistä kierrosta. Nyt kaveri on ollut siis sivussa pari viikkoa. Jos mies kykenee palaamaan sille tasolle, jolla pelasi 2 vuotta sitten, niin hän on varmasti top 10-laituri SM-liigassa. Toistaiseksi näyttää kuitenkin siltä, että paluu vanhalle tasolle ei ole onnistunut pitkän harjoitustauon jälkeen. Mikäli kaveri jaksaa vain tehdä töitä, niin eiköhän mies paranna vielä roimasti. Mielenkiintoinen try out. Sanoisinko jopa, että mielenkiintoisin pitkään aikaan.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Nyt on pakko kysyä, että mistä Kuznetsov nuo tilastot löysi? Katselin itse Znojmon sivuja, ja siellä miehen tilastot olivat nuo edellä mainitsemani. Tosin Hreusinkin kohdalla muistan samanlaisen ilmiön, Tsekin puolessa tuo tilastojen päivitys ei taida olla ihan ajan tasalla aina.

Noh, kuitenkin. Mielenkiintoinen seikka on, että Cisar on pelannut sekä Cipollan että Ulmerin kanssa samassa joukkueessa aiemmin urallaan. Cipolla voitti Milwaukeen pistepörssin kaudella 1998-99 komeilla tehoilla 21+46, kun Cisar paukutti samana vuonna 11+17 pelaamissaan 51 ottelussa. Kaudella 2000-01 Cisar pelasi Milwaukeessa 15 ottelua ja merkkautti pisteet 4+7. Jason Ulmer viihtyi seurassa tuolloin kuuden ottelun verran (1+0), joten mahtoivatko miehet olla seurassa samaan aikaan? Samalla kaudella joka tapauksessa.

Cisaria näyttää seuranneen viime vuosina numero 39, tosin tällä kaudella paidassa on ollut numero 91...
 

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tilastot

Viime vuonna tuli tehtyä noiden tsekki/slovakki -tilastojen osalta sama virhe. Luotin noihin seuran tilastoihin. Ne tulevat kuitenkin reippaasti perässä ja maan kiekkoliiton sivuilta löytyy ajantasaiset (tai ainakin ajantasaisemmat) tilastot.

Kiekkoliiton mukaan Cisarilla on tosiaan yhdeksän ottelua takana. Vaikuttaa siltä että kyseessä on 'toivotaan toivotaan' -luokan kokeilu. Onko miehen loistava tulevaisuus jo takana vai vieläkö kipinää löytyy? AHL- tai IHL-tilastojen perusteella ei uskalla tehdä mitään arviota (vrt. Ulmer ja Cipolla), mutta ennen loukkaantumistaan tämä kaveri kuitenkin vakiinnutti paikkansa Predatorseissa. Se lienee parempi mittari.

Itse löysin tuon loukkaantumisen osalta vain merkinnän siitä että rikkinäinen kyynärpää pilasi viime kauden. Tuosta aivotärähdyksestä en mitään infoa löytänyt mutta varmasti Kuznetsov on asiasta perillä.

Mitään virallista vahvistusta Cisarin tulosta ei vielä ole saatu, mutta kyllähän kaveri kannattaa ilman muuta katsastaa jos kerran tyrkyllä on. SM-liiga muistuttaa sittenkin enemmän pelityyliltään NHL-kiekkoa kuin Tsekin Ekstraliiga. Jospa täällä natsaisi?

Tuosta numerosta sen verran että suosittu 19 taitaa olla kaverin alkuperäinen mutta on joutunut tyytymään tuohon 39. Samalla numerolla maaleja Lukossa joskus nakutteli ihan mukavasti sellainen slovakki kuin Lubomir Kolnik. Pisteitä 25 ottelussa kertyi 10+10 mutta silloin tuo ei raumalaisjoukkueelle riittänyt. Ai, ai kun meidän kanukeistamme edes yksi pääsisi Lubon tasolle.
 
Viimeksi muokattu:

senilix

Jäsen
Itse asiassa Ulmer on viimeisessä 15 ottelussa ollut täsmälleen samassa tahdissa 0.8 pistettä/peli
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Sama juttu!

Niin olen minäkin, onko jollakin tietoa asian julkistamisesta vai menikö hanke puihin? Vai oliko se peräti uutisankka?

Toivottavasti ei, sillä minäkin olen hehkuttanut hyökkäyspään vahvistuksesta, näillä eväillä ei kerta kaikkiaan päästä juuri viime vuotista pitemmälle.
 

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuinka varmaa se Cisarin tulo on?

Olen myös koko päivän odottanut tiedotusta Lukon suunnalta ja kaupallisilta medioilta, mutta vielä on hiljaista. Olen jo kaikille kavereille ja tutuille ja sukulaisille levittänyt tietoa tästä Cisarista.
Mutta nyt epävarmuus hiipii takkiin.

Mikä on tämän Cisarin tulon lähde? Tietääkö joku sen varmasti vai onko tämä vain turha huhu? Entä lähteekö se Cipolla? Onko Santala tai mahtava Jumalallinen Kuulapää näin kertonut?

Toivottavasti tulee Lukkoon. On nimittäin kovan luokan pelimies, muistan että olen kuullut kaverista ennenkin, kun se pelasi Nashvillessä. Cipollalle voidaan sanoa hei hei!
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
No, jos Dexu ei ole ihan täysin seonnut, niin juttu on varma (hymiö).

Toistaiseksi, mitä minä asiasta olen kuullut, voisin vaan sanoa: Odottakaa rauhassa. Lähteen tiedän, ja lähteeseen luotan, mutta ei siitä sen enempää. Homma tuntuu olevan kovin hys-hys.

Lähteekö Cipolla on eri juttu. Miehelle täytyis löytää ensin uusi seura. Eipä ole paljon hyötyä potkia peluria pellolle jos palkka täytyy kuitenkin maksaa loppukauden ajan.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Nyt on itsellekin sitten hiipinyt sellainen olo puseroon että mistään Cipollaa paremmasta vahvistuksesta ei voida puhua, ellei vaikutus sitten ole henkisellä puolella..?

Saas nyt nähdä..on näitä "luotettavalta" taholta tulleita "vuotoja" ennenkin Lukossa nähty.. pidetään nyt kuitenkin peukkuja että saadaan joku joka pystyy joukkuetta auttamaan muualtakin kuin sairasvuoteelta.. Ismon parantolaan kyllä mahtuu..

EDIT: aika yllättävää muuten kuinka hyvin Lukosta on riittänyt keskulteltavaa verrattuna muiden joukkueiden viestimääriin.. HIFK:n voi tietysti laittaa omaan ryhmäänsä..
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös