Uusi CM-peli?

  • 2 786
  • 52

Jos pelaajia tulee, niin mikä liiga?

  • Englannin liiga

    Ääniä: 17 63,0%
  • Ranskan liiga

    Ääniä: 0 0,0%
  • Saksan liiga

    Ääniä: 0 0,0%
  • Italian liiga

    Ääniä: 5 18,5%
  • Espanjan liiga

    Ääniä: 3 11,1%
  • Muu liiga

    Ääniä: 2 7,4%

  • Äänestäjiä
    27
Tuli tässä vaan mieleeni, että kun tuo edellinen jatkoaikalaisten CM-peli loppui lyhyeen (?), niin löytyisikö kiinnostusta toisen pelin alottamiseen? Ajattelin, että jos löytyisi, niin minä itsekkäästi pyörittäisin peliä?

Sen voisin ainakin luvata, että yritän mahdollisuuksieni mukaan kertoa mitä pelissä tapahtuu/antaa peliraportteja jne. Eli ei mitään todlela pitkiä raportteja, mutta ottelun pääkohdat jne.

Vastailkaa tähän viestiketjuun jos kiinnostaa...
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Ehdottomasti mukana !

Enrico Ramirez onkin jo turhautuneena potkinut nahkakuulaa tuolla treenikentällä odotellen uuden kauden alkua...
 

Zame

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalpa, ottawa
kyllä mukana ollaan vähän ihmetyttää tuon edellisen kohtalo
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Mukana ollaan.
Tuolta edellisen ketjun alusta pitäisi löytyä myös meikäläisen pelaajatiedot.
 
Hyvä että edes vähän porukkaa tulee...

Sopiiko että nuo teiän tiedot otan tuolta "vanhasta viestiketjusta" vai haluatteko muutella jotain/tehdä kokonaan uuden "hahmon"?

Edit: Jahas, Espoon Siniset ainakin jo ehti vastaamaan tähän ennen mua ;)
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
...anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä on homman nimi?
 
Jatkoaikalaisten Championship Manager-pelistä on kyse. Itse en siihen aikaisempaan osallistunut, mutta seurasin kyseistä ketjua kyllä. Eli tehdään oma joukkue CM:ään ja pyöritetään sitä sitten. Ottelutuloksia, raportteja yms. tänne. Toivottavasti tää selvensi jotain.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Mä oon messissä kans ilman muuta!!

Mun tiedot meni viimeks yksityisviestinä, joten mä laitan ne tähän:

Ol Dirty Watson (nickname = Waz)

Synt.aika: 8.6.1984

Pelipaikka: D/DM R/C

Tyyli: Jalat hitaat mutta kankeet, taklaukset ja katkot yms. pelinluku huippuluokkaa(?). Erikoisuutena kyky pelata jopa peliärakentavana DM:nä, eli Flair = 10+. Nuoresta iästä johtuen ei vielä valmis, vaan prospect-asteella, eli hyvin kehityskelpoinen yksilö..:cool: Ja myös vaparit onnistuu joten kuten.

Jalka: Only Right

edit: ...mä mikään peruspakki oo!
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minä kanssa mukaan.

Vasen keskikenttä. Pieni juoksukone, joka tietää, milloin tuomari ei näe kyynärpäätä tai paidasta kiinnipitämistä, että potku sääreen sattuu. Tietää myös, mitä vastustajan tytär teki viime yönä ja mikä hänen äitinsä taksa on. Ja etenkin sen, kuinka tuomarin katse käännetään omaan suuntaan sekunti ennen kuin kosto tulee.
 
"Team JA"

Mikähän joukkueen nimi nyt sitten voisi olla?
Taktiikalla 4-4-2 aloituskokoonpano tällä hetkellä (pelinumero suluissa)

GK Snowraven? (itsekkäästi numero uno ;))
DL -
DC Zame (jos tää paikka sopii?) (4)
DC Polliisi (?)
DR -
ML Espoon Siniset
MC Ol Dirty Watson aka Waz (defensive?) (?)
MC Teemu S (defensive) (10?)
MR -
FC -
FC -

Vielä vaihtopenkille ym.:
2 puolustajaa?
1 keskikenttämies?
2 hyökkääjää?
Muutama valmentaja?

Hihhu taistelee Espoon Sinisten kanssa avauskokoonpanon paikasta vasemman laitahyökkääjän paikalla? Voin luopua tietenkin itse maalivahdin paikasta, jos joku muu haluaa olla maalivahti? Silloin voin olla esimerkiksi manageri-varamaalivahti ;)

Sitten tarvittaisiin vielä muutama pelaaja ja vähän muuta. Kotikentän nimi ja koko suunilleen. Ei oikein viittis röyhkeästi matkia tätä Flazorin peliä, että nimet olisivat aivan samat, joten ehdotuksia kiitos? Kotikentän koko tietenkin 30 000:n katsojan paremmalla puolella?

Edit: Olisiko ainakin alussa 4-4-2 taktiikka hyvä?
 

Antti.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mukana ollaan!

edit: lyhyt kuvaus: AM LCR, playmaker -tyyppiä, ei niinkään laitajuoksija. Molempijalkainen ja huonokuntoinen:)
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hihhu voi mytös olla vasen pakki, jos noista on pulaa... Ei ehkä niin paljon taklausvoimaa, mutta sikaa senkin edestä...
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
luistimet tositoimiin?

Tähänkö tässä ollaan tultu? Myös FC Jatkoajan fani luistimet ilmaisee halunsa tositoimiin:"Olisin luultavasti joukkueen laajalla säteellä töitä tekevä kärki, joka ei kaihda koviakaan otteita. Pelisilmää olisi vaikka muille jakaa, mutta pääpeli tuottaisi luultavasti vaikeuksia johtuen pienestä koosta. Pallo pamautettaisiin verkkoon yleensä timantin tarkasti oikealla, mutta tarvittaessa veto lähtisi tulisesti myös vasurilla."

Meinasi aivan onohtua pelinumero, jonka toivoisin olevan 14 tai 42
 
Eli hyvä. Nyt enää oikea pakki ja keskikenttä sekä hyökkääjät avauskokoonpanoon. Että nyt vaan ainakin noin 5-8 ihmistä innokkaasti mukaan, että saadaan valmentajia ja vaihtopenkkipelaajia :D

Tarjous on voimassa vain rajoitetun ajan, eh...

Edit: Taas joku ehti kirjoittaa viestinsä ennen mua. Mutta tavallaan hyvä näin :)
 

tws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, San Jose Sharks, Rajamäen Rykmentti,
Kun olen uusi käyttäjä niin mikä homma tämä on?

Mutta enköhän voi tulla mukaan :) keskikentälle
 
Vielä on avauskokoonpanossa tilaa ehkä maalivahdille sekä ainakin yhdelle oikean laidan pakille sekä hyökkääjälle. Homman ideaa selitin tossa alkupuolella, kun Everton kysyi.

Edit: Tws, kyllähän se keskikentälle pääset tietenkin jos sä haluat. Mutta valitettavasti keskikentällä on tilaa vain vaihtopenkillä ;)
 

Tuamas

Jäsen
Mukana ollaan, tiedot voi olla että löytyy tosta vanhasta ketjusta. Laitan ne kumminkin tähän:

Nimi: Tuamas
Synt. aika: 30.07 1983
Pelipaikka: Sc ts. straikkeri
Pelityyli: Pallo jalkaan, ja pallo verkkoon. Myös namupassit kaverille onnistuu, mutta pääasiassa puhdas kärki.
Kova, mutta tarkka kuti.
Jalka: Umpivasuri
Numero: 10
 
Mahtavaa. Enää yksi pelaaja avauskokoonpanosta puuttuu. Nyt toivoisin kaikilta, jotka vielä vastaavat, mielipidettä siihen, että mikä joukkueen nimi pitäisi olla?

Näyttää siltä, että äänestyksessä Englannin liiga on taas viemässä voiton? Valioliigaanko joukkue sijoitettaisiin? Jos Valioliiga, niin mikä joukkue pois Valioliigasta?

Ja myös se, että mikä on kotikentän nimi ja koko (suurin piirtein)?

Olis myös hyvä, jos seuraavat pelaajat ilmottais numeronsa mulle:
Riz, Hihhu, Polliisi, Odwaz. Teemu_S vois kans varmistaa, että haluaako numerokseen numeron 11? Ja sitten puuttuvat syntymäajat. Jos ei halua omaansa ilmottaa, niin kai päästäkin voi keksiä, kunhan ei löydy 60-vuotiasta supermaalivahtia jne.

Kaikki muut varmaankin on suomalaisia paitsi Enrico Ramirez? Olenkohan sokea, mutta Enrico Ramirezin mitään tietoja en vanhasta ketjusta löytänyt.

Entäs jos viilauksen puolelle mennään, niin sopimusten pituuden. Sormet jo syyhyää, että pääsis alotteleen hommia :D
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Jop! Pistä vaan se #11 mulle!! Samanlaista periksiantamatonta taistelua luvassa kuin eräällä toisellakin sen numeron kantajalla...
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mukana olisin, mutta kun en aiemmasta selityksestä vieläkään oikein ymmärtänyt pelin ideaa. Saanko itse päättää kuinka hyvä pelaaja on, mitä iloa tästä on jne.? voisiko joku tarkentaa...
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ok, tulen mukaan.

Syntymäaika: 20.6.1984

Pelipaikka: F/RC

Jalka: Right only

Kokemusta CM:stä löytyy paljon! (cm2, cm3, cm99-00, cm00-01)

Pelinumeroksi mieluiten 6.

Sopimuksen pituus 3 vuotta

Erittäin hyvä palloton pelaaja ja erityisesti luovuus on hyvä. Kohtalaiset keskitykset. Heikkouksina heikohko pääpeli ja lievä hitaus. Turhaa hätäilyä maalitilanteissa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös