Uudet lätkäsivut?

  • 1 471
  • 14

The Joker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko teillä hyviä ideoita uudelle kiekkosivuille (sellaista mitä EI ole vielä olemassa, esim. fanisivut, tappelusivut...)
 

JanJ

Jäsen
Videoclippi-sivut?
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tommy
SM-liiga cheerleaders?
HEI!!! Tossahan on ideaa... Etusivulle vaikka viikon cheerleaderin kuva ja haastattelu, tietysti hirveät määrä kuvia sekä vuoden cheerleader -äänestys... Toimii! Koskas sivut ovat valmiit??? ;)
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Hiili
HEI!!! Tossahan on ideaa... Etusivulle vaikka viikon cheerleaderin kuva ja haastattelu, tietysti hirveät määrä kuvia sekä vuoden cheerleader -äänestys... Toimii! Koskas sivut ovat valmiit??? ;)

Itse olen juuri samaa miettinyt, mutta se on sitten jäänyt.
Voisi olla aikas kovat sivut.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuomari-sivu

Cheerleaders-sivu on loistava idea. Jos intoa vielä riittää, niin teehän myös tuomarisivut, jonne voi jättää sitten kommentteja jokaisen tuomarin tuomioista. Sellaistahan ei varmaankaan ole vielä.:D
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
erityisesti kaivataan bluesin ja tepsin tsiirliidereistä artikkeleita, closeuppeja ja yhteystietoja :)
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Lähikuvia ja mielellään vähäpukeisia sellaisia :D
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten olisi Viikon kypärä-sivu?
Paljon kuvia ja mieluiten sisäpuolelta...:eek: ;)
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Mun mielestä noi SM-liiga tuomarisivut voisi toimia. Voisin alkaa kasaamaan jos vaan kävijöitä tulis...
 
Suosikkijoukkue
Ässät
TOMMY

Miten cheerleader- sivujen laadinta ja teko edistyy? Kannatusta tuntuisi olevan. Joten jos vain tarmoa ja aikaa riittää niin ilahdutahan meitä muita sellaisilla.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: TOMMY

Viestin lähetti Jäädyttäjä
Miten cheerleader- sivujen laadinta ja teko edistyy? Kannatusta tuntuisi olevan. Joten jos vain tarmoa ja aikaa riittää niin ilahdutahan meitä muita sellaisilla.

Mä vaan annoin toiselle idean.
Vaikka olen joskus puolitosissani miettinyt sellaiset tekeväni.

No, joskus sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös