Uskotko, että maan ulkopuolista älyllistä elämää on käynyt maapallolla?

  • 4 791
  • 105

Uskotko, että maan ulkopuolista älyllistä elämää on käynyt maapallolla?

  • Kyllä

    Ääniä: 25 27,8%
  • Ei

    Ääniä: 65 72,2%

  • Äänestäjiä
    90

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelkästään kun katsoo, kuinka tyhmiä ihmiset olleet viimeiset 5000 vuotta, niin luulen joku täällä käyneen, ja todenneen toivotto- maksi. Koko homman.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Luin internetiä ja tuli oheinen kuva vastaan.
 

Liitteet

  • Civilization.jpg
    Civilization.jpg
    36 KB · kertaa luettu: 161

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

redpecka

Jäsen
24 prossaa jääkiekkopalstalle rekisteröityneistä Maan asukkaista uskoo että kyllä.

Mielestäni prosentuaalisti yllättävän iso joukko.

Minä en usko otsikonmukaiseen toimintaan. Mutta olen hyvin kiinnostunut. Ymmärrettävästi varmaan kun itsekin satun asuu avaruudessa yhdellä planeetalla niin kiinnosteleehan nämä.
 

redpecka

Jäsen
Jos se olisi noin helppoa, se olisi tapahtunut. Minä en usko, että muualla pysytään rikkomaan fysiikan lakeja yhtään sen helpommin kuin täälläkään.

Ai että miljoonien vuosien aikana tapahtuva kehitys on "noin helppoa"? Meillä taitaa olla vähän eri käsitys siitä, mikä on helppoa.

Meidän ymmärtämät fysiikan lait kertovat siitä mitä ihmiskunta on hyvin pienen olemassaolonsa aikana onnistunut ymmärtämään. En todellakaan usko, että ollaan tavoitettu lähimainkaan koko totuutta kaikesta siitä mitä ns. oikeat fysiikan lait pitävät sisällään koko universumia katsottaessa.
Teidän hauskaa viestinvaihtoanne ja toisianne ymmärtämättömyyttänne seuranneena voin vaivautua kertomaan teille mikä teidän fundamentaalinen eronne on.

Leon on oikeassa, että miten ikinä teknologia meidän käsityspiirissä eteneekään, ei meidän luonnonlakeja vain pysty ohittamaan.

Nelfor puhuu ettei voi tietää. Tässä jotta päästäisiin eteenpäin, pitää haastaa se että onko se DNA/orgaaninen/biologinen/mikrosiru joka levittäytyy. Jos viimeinen, meillä voisi olla yhteisymmärrys. (Tai ei tietenkään mikrosiru enää siinä vaiheessa vaan fotoni/laser.)

Itse näen aika selkeenä ettei mikään humanoidi/biologinen olento/DNA kauaa avaruudessa selviäisi ihan sama viilettäisikö 99-valonnopeutta vai poimuttaisiko avaruutta.

Mutta jos ja kun tietoisuus siirretään/siirtyy hiukkasiksi niin silloinhan voimme matkustaa minne haluamme rikkomatta luonnonlakeja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös