Jaahas, kärjessä jatkavat edelleen seinähullut kumppanukset, Trump ja Carson, kummallakin n. 25%:n kannatus eli jonkin verran on hulluus hellittänyt, mikä näkyy Rubion ja Cruzin hienoisessa nousussa - olisikohan niin että realistista on sitten odottaa tästä jälkimmäisestä kaksikosta lopullista ehdokasta?
RealClearPolitics - Election 2016 - 2016 Republican Presidential Nomination
En kaikesta huolimatta laskisi Bushia pois taistelusta, etenkin tuon rahavirtansa takia. Mikäli oletamme, että Trump ja Carson kuitenkin lopulta hyytyvät pois (mikä lienee kaikesta huolimatta todennäköistä), niin Bushin prosentit mielipidemittauksissa (6-9%) eivät näytäkään niin synkiltä verrattuina Cruzin ja Rubion vastaaviin (10-14%)
Mä en oikein ole saanut valittua vielä kärkikandidaattia itselleni. Rubiosta tavallaan tykkään kyllä, mutta onhan hänelläkin sekavia mielipiteitä ja edelleen se "vihreys" arveluttaa.
...Heh tuskin kukaan muu noista on tehnyt yhtä paljon ja suuria aloitteita...
Uskotko muuten, että Trumpin suurieleinen aloite muurista Meksikon rajalla toteutuu? Itse pidän tuota yhtä uskottavana, kuin Obaman aikanaan tekemää lupausta Guantanomon sulkemisesta kokonaan, poliittiset realiteetit nousevat esteeksi. Yhtä epäuskottavana pidän Trumpi puheita ISIS:n nujertamisesta, mm. öljylähteiden sytyttämisellä.
Toki tiedän, että Bushin vaimo on meksikolaistaustainen. Nyt kukin voi sitten itse päätellä, mitä Donald tällä hakee, kun nostaa asiaa esille. Minulla on tästä oma tulkintani.
Täytyy tietysti todeta, että eihän Trump ole niin hirveän rankasti Bushin kimppuun hyökännyt, kuin mitä joidenkin vähäisempien ehdokkuuksien. Kulissien takanahan Trumpilla lienee ihan hyvät väli Bushin klaaniin.