URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 639 249
  • 11 960

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Älä viisastele...

Ymmärsit kyllä ajatukseni väärin. Tarkoitukseni ei ollut naureskella Porrikselle tyhmästä päätöksestä, vaan todeta se katkeran ärsyttävä tosiasia, että jos URHOn palvelut syystä tai toisesta hylkää - hinta, kuvan laatu tms - tietää se automaattisesti aikamatkaa muutaman vuoden taaksepäin, aikaan jolloin tuskailtiin lähinnä merisään varassa.

Itse en tuota aikamatkaa ole enää valmis tekemään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ymmärsit kyllä ajatukseni väärin. Tarkoitukseni ei ollut naureskella Porrikselle tyhmästä päätöksestä, vaan todeta se katkeran ärsyttävä tosiasia, että jos URHOn palvelut syystä tai toisesta hylkää - hinta, kuvan laatu tms - tietää se automaattisesti aikamatkaa muutaman vuoden taaksepäin, aikaan jolloin tuskailtiin lähinnä merisään varassa.

Itse en tuota aikamatkaa ole enää valmis tekemään.
OK. Vaikka olenkin hyvin jyrkkä mielipiteissäni Urhon nettipalvelun suhteen, se ei todellakaan tarkoita sitä, että pistäisin koko Urhon boikottiin. Jos täällä olisi Soneran kaapeli, voisin hyvin ottaa Urho Totalin. Ja ainahan voi mennä baariin katsomaan pelejä, vaikka ne Urholta tulisivatkin.

Näin Kerhon kannattajana on tosin ihan hyvä olla välillä pelkän Merisään varassa.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuopiossa ainakin Citymarketista saa kampanjapakkauksen, jossa on mukana koodi. Paketti sisältää myös suihkugeelin ja tödön. Hintaa 12,90€.
Kai siitä sentään on maininta siinä pakkauksen kannessa/kyljessä, että pakkaus sisältää URHO-koodin? Ei nimittäin huvittaisi maksaa tuota hintaa, jos kyse on jostakin vanhasta erästä.
 

Lyijy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miten on, pystynkö jälkikäteen ostamaan ja katsomaan ottelun Urhon nettisivuilta, ja kuinka nopeaa ne ovat sieltä katsottavissa?
 
Kai siitä sentään on maininta siinä pakkauksen kannessa/kyljessä, että pakkaus sisältää URHO-koodin? Ei nimittäin huvittaisi maksaa tuota hintaa, jos kyse on jostakin vanhasta erästä.

Jyväskylässä Keljon Cittarissa ainakin paketteihin oli liimattu päälle tarra, joka kertoi kaupanpäälle tulevan Urho koodin. Muutenkin nuo pakkaukset oli laitettu aika selkeästi esille lähelle pääsisäänkäyntiä. Tunnin päästä voikin sitten kokeilla miten toimii.
 

viza

Jäsen
Toimiiko URHO-TV:n nettilähetykset ulkomailla. Sivuilla lukee "Lähetys esitetään: URHOtv Total sekä globaalisti URHO Play palveluissa • Vaatii vähintään 2 Mbit -yhteyden." mutta onko globaalisti aidosti globaalisti, vai vain hienohko ilmaisu sille että kiekkoa voi katsella Oulun pohjoispuolellakin?
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miten on mahdollista, että tää sama paska jatkuu vuodesta toiseen? Hinnat nousee, laatu vain heikkenee.. Vaihteeksi linjat pimeänä urpon puolelta.

15e hulahti _TAAS_ kaivoon!
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Näkyykö UrhoPlay jossakin päin? Blues-Kalpan kohdalla hiljaista on.

Edit. No nyt näkyy.
 

jeani

Jäsen
Näkeekö Urholta jotenkin tuon tämänpäiväisen Jokerit-HIFK -ottelun? Siis nettipalvelusta ja selostuksen kanssa. Voin vaikka koodinkin käyttää. En löydä Urhon sivuilta ottelun tallennetta. Ottelukoosteet kohdassa on joku härpäke, joka alkaa suoraan ensimmäisestä maalista, mutta siinä ei ole edes selostusta.

Nimimerkillä erittäin kiitollinen, jos joku avittaa.
 

jeani

Jäsen
Ne ottelut voi katsoa jälkikäteen aikaisintaan 16 tuntia ottelun päättymisestä. Näin minulle kerrottiin, kun asiaa Urhon asiakaspalvelusta kysyin.

Kiitos infosta!

Mutta mitä vittua nyt taas. Mikähän laki estää niiden laittamisen sinne viimeistään NYT. En ole huomenna enää maksamassa yhdeksää euroa tänpäivän pelistä. Enää ei ihmetytä miksi Urho on talousvaikeuksissa: siellä ei ole business-ajattelusta tietoakaan, siitä tämäkin kertoo.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ne ottelut voi katsoa jälkikäteen aikaisintaan 16 tuntia ottelun päättymisestä. Näin minulle kerrottiin, kun asiaa Urhon asiakaspalvelusta kysyin.
Pakko todeta että kyllä itse olen muutamaan kertaan katsonut vielä samana iltana/yönä matsit kun ne on pelattu ja jostain syystä olen suoran lähetyksen missannut. En tiedä sitten onko käytäntö muuttunut.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Joko aletaa panikoimaan vai miksei mulla näy totalin kanavat???

Näkyy ainoastaan pääkanava mutta muilla näkyy se "sonera urhotv total" mainos ainoastaan tms :O
 
Suosikkijoukkue
JYP
Näkyykö muilla Soneran KotiTV:n UrhoTotal? Itsellä ei näy mikään matsi, vaan ruudussa ainoastaan kanavan logo. Näin Jyväskylässä. Ohjelmatiedoissa lukee matsi.

MuokkaUs: Pelicansin matsi näkyy
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
... Sinä joka olet taivaissa , pyhitetty olkoon nimesi....

NYT NIITÄ PELEJÄ RUUTUUN!
 

Iiro#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, (HCK, K-Vantaa)
MITÄ VITTUA ! MIKÄ TÄÄ HOMMAN NIMI ON ! Soneran Urho Total ei toimi myöskään !
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Jumalauta ei näy täälläkään muuta kun tuo Pelsu - Kärpät peli! Total-kanavilla näkyy vain tuo Urhon logo. Siis mitä hel*ettiä?!? Ja KotiTV:n kautta siis yritän katsella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös