URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 635 970
  • 11 960
Suosikkijoukkue
Red Wings, Nyquist, Pulkkinen, KHL-Jokerit
Mitäs helvettiä se tämmöinen homma on? Ostin juuri Tappara-Jokerit pelin Urhon nettitv:stä, mutta tuo pelihän näkyy perhana ilmaiseksi TV:stäkin! Asun Soneran kaapelissa ja Urhotv Total1 kanava näkyy ja näyttää Tappara-Jokerit pelin?
Eikö tuon Total-paketin pitänyt olla erikseen saatavilla jos haluaa katsoa kaikki pelit?
 
Suosikkijoukkue
Red Wings, Nyquist, Pulkkinen, KHL-Jokerit
Eikös kaikilla Soneran UrhoTV-tilaajilla vaihtunut automaattisesti tilaus UrhoTV Totaliksi?

No jos se näin menee niin sitten olen ymmärtänyt ihan väärin. Luulin, että Urhosta pitää maksaa enemmän jos haluaa Total-paketin, mutta käy se näinkin. Kyllä nyt passaa katsella kotimaista lätkää!
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Hyvin URHOTV taas vaihteeksi vetää. Sivut on niin jumissa, ettei edes maksamaan pääse. Helvetin hienosti onnistuvat pimittämään näitä pelejä. Saatanan paskakanava.
 

jarppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Netistä yritän peliä katsella. Sivusto tökki ihan älyttömästi kun maksoin ennen kuutta pelin. Täällä ei ole vieläkään näkynyt mitään aktivointikoodia. Alkaa hermo kiristymään...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvin URHOTV taas vaihteeksi vetää. Sivut on niin jumissa, ettei edes maksamaan pääse. Helvetin hienosti onnistuvat pimittämään näitä pelejä. Saatanan paskakanava.

Itselläni oli sama ongelma, mutta muutaman kerran klikkailin "päivitä" niin alkoi toimimaan. Hieman yllätyin jopa, kun lauantaina ostetun pudotuspelipaketin aktivointikoodi toimi moitteitta. Olen kuullut päinvastaisiakin tarinoita tuon toiminnasta.
 

baldie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Tuntemattomat, HJK, Liverpool
"puskuroidaan" on mun teksti. Kiva, kun päivittivät sivuja just ennen peliä, niin ei tietystikkään toimi. Pääasia, että Tappara johtaa.
 

kyllvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, EA-Sports, Perttulan Riento RY
"puskuroidaan" on mun teksti. Kiva, kun päivittivät sivuja just ennen peliä, niin ei tietystikkään toimi. Pääasia, että Tappara johtaa.

Itselläni on 8 megan yhteys, ja lähetys pätkii aivan helvetisti.
7 euroa menee kyllä tällä menolla täysin hukkaan...

Selain on Mozilla, jos se nyt jotain vaikuttaa...
 

jarppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla on 24 meganen liittymä ja silti pätkii. Kuva on kyllä sellaista huttua että luulis näkyvän alle megankin liittymällä...
 

Gagarin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Noniin, nyt viimein alkaa onnistumaan. Jäi tosin maali näkemättä...

Näin kävi itelläkin. Lisäksi kuvan laatu on mielestäni huonompi kuin aiemmin (olisko sitä huononnettu jos on meinannut mennä tukkoon?), mutta pääasia että näkyy. Tampereen pelissä tuntuu kyllä että kuvaaja on aivan pihalla, vaikka kuinka on laajakulmaa niin ei meinaa pysyä kiekon perässä. Ihan muutenkin kuin tuossa Pentikäisen maalissa...
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Kaapeli toimii kuin junan vessa.

No ei kyllä toimi. Mulla ei oo kun Total2 ja Total3 kanavalistassa ja niistä ei tule mitään, pelkkä Urhotv Total logo. Urhotv löytyy myös, mutta sieltä tulee mustaa. Onko teillä siis Urhotv Total1:kin??

En näe tällä hetkellä mitään Sm-liigaa, vaikka totalista on maksettu. Prkele!!
 

Altec

Jäsen
Jos kanavalistassa ei ole kanavaa UrhoTV total 1 niin etsikää kanavat uudelleen. Itselläni oli sama juttu. Samalla myös kanavapaikat vaihtuvat ja kuva alkaa näkymään.

Hienosti kyllä toimii.
 

globe10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä se pätkiminen johtuu Urhon palvelimista...ei sieltä lähde kuvaa ulos jos kaista on tukossa!

Jos jokin on varmaa niin se on varmaa että torstaina ei 7 euroa Urholle kilahda.
 
Suosikkijoukkue
Red Wings, Nyquist, Pulkkinen, KHL-Jokerit
No ei kyllä toimi. Mulla ei oo kun Total2 ja Total3 kanavalistassa ja niistä ei tule mitään, pelkkä Urhotv Total logo. Urhotv löytyy myös, mutta sieltä tulee mustaa. Onko teillä siis Urhotv Total1:kin??

Kaikki Urhon kanavat on ilmestyneet kanavalistaan, mutta aika sekalaiseen järjestykseen. Urholta näkyy Espoon peli ja Total1-kanavalta Tampereen peli ongelmitta.
Kanavat on listalla järjestyksessä Total2, Total3, UrhoTV, Total1.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Itse ostin ihan playoff-hengessä tämän yksittäisen matsin nettipelinä, mutta ei perkele, että tökkii. "Puskuroidaan" lukee joka toinen minuutti ja kuva hyppii ties missä. TPS-Kärpät matsi toimi paljon paremmin netissä.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Kaikki Urhon kanavat on ilmestyneet kanavalistaan, mutta aika sekalaiseen järjestykseen. Urholta näkyy Espoon peli ja Total1-kanavalta Tampereen peli ongelmitta.
Kanavat on listalla järjestyksessä Total2, Total3, UrhoTV, Total1.

No sit ei mun Boksi löytäny niitä... Hmmm... Täytyypi tutkia...
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Vituttaa kyllä vietävästi tämä yhtään liioittelematta petoksen merkit täyttävä maksullinen kyykytys. Vittu minä vien urhon raastupaan vaikka yksin. Urholtapa et näe finaaleja, sportilta tulee finut, muttei muita välipelejä. Vain Suomessa.

Änäripelejä sentään näkyy netistä varmalla laadulla. Tai urhohan vois vielä hyvin hommata änärin playoffpelit lukuun ottamatta finaaleja itselleen, sitten joltain AVA-kanavalta finaalit. Ja pistäkää nyt vielä kunnon tuntuva lopettamismaksu. Koko rahan edestä.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Kiitos vaan letuista Soneralle ja Urholle. Koko päivän säätänyt telkkarin ja boksin kanssa eikä vittu mitään näy.
 

baldie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Tuntemattomat, HJK, Liverpool
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös