URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 639 500
  • 11 960

Mulzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitäskö noita pelejä pystyä tilaamaan ja katsomaan webin kautta (ulkomaille) tällä hetkellä??

Yritin tilata, mutta ei paljon kostunu....

Samaa tyhjää näkyy miulla UrhoTV:n sivulla. Mitään selitystä ei anneta.

Kuten ketjun sivulla 69. totesin, niin vaikuttaa pahasti siltä ettei pysty ulkomailta katselemaan. Tää linjaus ihmetyttää kovasti. Sama tilanne taitaa olla esim. nelosen sivuilla maalikoosteissa?
 
Viimeksi muokattu:

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Sama tilanne taitaa olla esim. nelosen sivuilla maalikoosteissa?

Minä en pysty työkoneeltani katsomaan noita maalikoosteita ja ihan Suomessa töissä ollaan. Näkyy vain mainokset ja sen jälkeen ei mitään. Eli ei ilmeisesti liity ainakaan pelkästään siihen ettei näkyisi ulkomailla.
 

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joku taisi aiemmin sanoa, että kaapelin ja antennitalouden välillä on eroa juurikin tuossa, mitä Urholta tulee matsien välissä. Sitähän tässä juuri pohdin. Ruutu on yötäkin mustempi, enkä usko että tuo tuosta herää edes tiistain peliin mennessä. Taas on joku Elisan osaava asiakaspalvelija sössinyt tämänkin tilauksen.

Mulla on kanava myös mustana vaikka muut kanavat lähtivät toimimaan kortin hankinnan jälkeen. Pitänee soitella aspaan ja kysellä mistä tämä johtuu.

EDIT: Elisan kaapeli myös minulla
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvä Urho! Lauantaiottelu 19.9.09 on sitten ennakkotiedoista poiketen Pelicans-TPS. Täytyypä pistää digiboxi tallentamaan, kun itse tulee oltua silloin Tivolissa...
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt on tuolla SM-liigan sivuilla uutinen joka selventää tätä lauantaipelien suoruutta koskevaa keskustelua.

smliiga.fi kirjoitti:
URHOtv:ssä televisioitavat lauantaiottelut käynnistyvät kello 18.30, muuten lauantaiotteluiden virallinen alkamisaika on 17.00.

Eli kyllä ne tästä lähtien suorana tulevat, alkaen kello 18.30. Loistavaa.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mulla on kanava myös mustana vaikka muut kanavat lähtivät toimimaan kortin hankinnan jälkeen. Pitänee soitella aspaan ja kysellä mistä tämä johtuu.

EDIT: Elisan kaapeli myös minulla
Jos saatte aspasta jotain vastausta, niin pistäkääpä tänne infoa. Tämä tuntuu laajemmalta ongelmalta Elisassa, kun Urho myös täällä edelleen pimeänä.

Edit: nyt kun kokeilin, niin kanava oli aktivoitu. Eli täällä kaikki kunnossa. Tosin "parin tunnin" viive kytkeytymisessä olikin pari päivää...
 
Viimeksi muokattu:

HemmoP

Jäsen
IFK:lta peräti yksi vierasottelu syyskaudella ja sekin päivänä kun tutulla on häät. Eli ei tarvinnut miettiä hankinko eli en.

Pitäkää tunkkinne.
 

Justin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millä hinnalla DNA:n kaapelitalouden omaavat asiakkaat ovat Urhotv:n saaneet hankittua. Sivuilla kerrotaan hinnaksi 14,95 €, mutta kuulin koulussa että joku oli saanut tilattua 9,95€/kk hintaan. Sopimus siis 12 kk:n mittainen.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
En faktaksi nyt voi mennä sanomaan, mutta epäilen kyllä vahvasti, ettei yksikään joukkue saa vaihtaa ottelunsa alkamisaikoja ilman liigan lupaa.

Ei tässä siitä ollut kyse, että seurat siirtäisivät mitään. Tarkoitin, että jos URHOtv näyttää lauantain tv-ottelut suorana lähetyksenä siten, että ko. matsit alkavat klo 18.30, SM-liiga joutuu siirtämään lauantain tv-otteluiksi valitut ottelut alkamaan klo 18.30. Ennen kuin oikeiden otteluiden alkamisajat voidaan siirtää, SM-liigan on tiedettävä, mitkä ottelut televisiosta on tarkoitus näyttää. Tämä kysymys kulminoituu siihen, missä vaiheessa ennen kutakin ottelukierrosta URHOtv vahvistaa otteluvalintansa. Nykyinen listahan on vasta alustava, johon voi tulla muutoksia.
 

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
Millä hinnalla DNA:n kaapelitalouden omaavat asiakkaat ovat Urhotv:n saaneet hankittua. Sivuilla kerrotaan hinnaksi 14,95 €, mutta kuulin koulussa että joku oli saanut tilattua 9,95€/kk hintaan. Sopimus siis 12 kk:n mittainen.

Tänään tilasin hintaan 5€/kk sillä edellytyksellä, että olen sidottu kanavaan seuraavat 12kk. Ilmeisesti tuo sopimus edellyttää myös sitoutumista johonkin kanavapakettiin samaksi ajaksi.
 

Algo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei tässä siitä ollut kyse, että seurat siirtäisivät mitään. Tarkoitin, että jos URHOtv näyttää lauantain tv-ottelut suorana lähetyksenä siten, että ko. matsit alkavat klo 18.30, SM-liiga joutuu siirtämään lauantain tv-otteluiksi valitut ottelut alkamaan klo 18.30. Ennen kuin oikeiden otteluiden alkamisajat voidaan siirtää, SM-liigan on tiedettävä, mitkä ottelut televisiosta on tarkoitus näyttää. Tämä kysymys kulminoituu siihen, missä vaiheessa ennen kutakin ottelukierrosta URHOtv vahvistaa otteluvalintansa. Nykyinen listahan on vasta alustava, johon voi tulla muutoksia.

Meinaat että ne ihan huvikseen tosta vaan alkaa vaihtelemaan enää aikoja? Kyllähän toi nyt lopullinen versio on ja vaihdot on todellakin poikkeuksia. Eli olisivat voineet ihan hyvin pistää nämä ajat sinne sivuille, ettei puoli jatkoaikaa olisi paskat housuissa, että tuleeko ne pelit nyt suorana, kun "SM-liigan sivuilla sanotaan noin!". Nämä alkupelit vaan näyttivät menevän tämän alkuperseilyn piikkiin, kun ei ilmeisesti oikein tieto oo liikkunu.
 

Samppub

Jäsen
Sellainen kysymys että käyttikö joku tuota Urhon mainostamaa netti-tv:tä ensimäisessä lahtyksessä, toimiko koko lähetyksen?

Itse ajattelin näin aluksi katsella parit lähetykset netti-tv:n kautta sillä hirvittää tuo 12kk sopimuksen kirjoitus 15e/kk silloinkin ku kiekkoa ei enää tule (suomenpotkupalloeikiinnostayhtäämitäälainkaa!!) ja itse vuorotyöläisenä joudun kuitenkin iltavuorot olemaan radio suomen armoilla sekä liikuntaharrastus vie katseen pois kiekosta niistäkin mahdollisista tiistaista jolloin voisi tv:n äärellä olla:) Joten jos kerran tai kaksi kuukaudessa näkee kiekon tv:stä niin halvemmalla pääsee pelkällä kertamaksulla nett-tv:hen!
 

Herättelijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Blackhawks, Oilers
Sellainen kysymys että käyttikö joku tuota Urhon mainostamaa netti-tv:tä ensimäisessä lahtyksessä, toimiko koko lähetyksen?

Canalilla tämäkin tehtiin paremmin siinä mielessä, että valittavana oli flash-esitysmuodon lisäksi WM-streami, joka toimi huomattavasti sulavammin koko ruudun kokoisena. Flashilla ei moista iloa ole, valitettavasti. Ja tämä on kyllä todella iso miinus, sillä aika pieneksi menee tihrustaminen originaalikoossa jopa 26" näytöltä. IMO.

Tästä laitoin palautetta Urhon suuntaan. Eipä ole mitään kuittausta palautteesta kuulunut ainakaan palauteboksin kautta jätettynä.
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Onkohan mulla mitään toivoa nähdä tämän iltainen Jokerit-KalPa urho-teeveeltä, vaikka en asu pääkaupunkiseudulla enkä ole tilannut urho-teeveetä? Ilmaiseksihan tuo matsi pitäisi tulla welhon kautta. Itse asun uudellamaalla ja kaapelitaloudessa. Telkkarista näin kuitenkin omaksi ihmeekseni avauskierroksen Jyp-KalPa kamppailun. Tosin Blues-Kärpät ei sitten näkynytkään. Tiedä näistä sitten. Toinen vaihtoehto olisi varmaankin netin kautta katsella kyseinen matsi, mutta en tiedä pystyykö sitä maksamaan visa electron-kortilla?
 

Jurgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkohan mulla mitään toivoa nähdä tämän iltainen Jokerit-KalPa urho-teeveeltä, vaikka en asu pääkaupunkiseudulla enkä ole tilannut urho-teeveetä? Ilmaiseksihan tuo matsi pitäisi tulla welhon kautta. Itse asun uudellamaalla ja kaapelitaloudessa. Telkkarista näin kuitenkin omaksi ihmeekseni avauskierroksen Jyp-KalPa kamppailun. Tosin Blues-Kärpät ei sitten näkynytkään. Tiedä näistä sitten. Toinen vaihtoehto olisi varmaankin netin kautta katsella kyseinen matsi, mutta en tiedä pystyykö sitä maksamaan visa electron-kortilla?

En tiedä urhosta, mutta ainakin viime vuonna canalin netti-tv lähetyksen pystyi maksamaan electron-kortilla vaikka ohjeissa toista sanottiinkin.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Onkohan mulla mitään toivoa nähdä tämän iltainen Jokerit-KalPa urho-teeveeltä, vaikka en asu pääkaupunkiseudulla enkä ole tilannut urho-teeveetä? Ilmaiseksihan tuo matsi pitäisi tulla welhon kautta. Itse asun uudellamaalla ja kaapelitaloudessa. Telkkarista näin kuitenkin omaksi ihmeekseni avauskierroksen Jyp-KalPa kamppailun. Tosin Blues-Kärpät ei sitten näkynytkään. Tiedä näistä sitten.

Se lauantai pelihän tuli noin puolitoista tuntia jälkilähetyksenä, että jos olet klo 17 testannut (kun itse peli alkoi), niin mitään ei näkynyt urholla. Eli voi hyvinkin olla, että vielä tämän iltainen peli näkyy, koska welholta luvattiin, että tämän illan peli olisi vielä ilmaiseksi. Tämä siis tietenkin siinä tapauksessa, että welho taloudessa asut.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Missähän vaiheessa URPOTV on muuttanut esitettävien otteluiden ohjelmakarttaa?Nyt kun katsoo niin HPK:lta näkyy 4 matsia lokakuun loppuun mennessä kun alkuperäisessä oli viisi matsia? Ei sillä, hyvin sekin on mutta ihmettelenpä vaan mikä on saanut muuttamaan jo valmista listaa. Tuleeko painetta jostain suunnasta niin että paskat housussa on pakko kumartaa sinne suuntaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Eilen tuli sm-liigan sivustolle tieto, että lauantaina Urholta tuleekin ottelu Pelicans vs. TPS. Syitä kyseiseen asiaan ei kerrottu. Ehkä HPK ei suostunut muuttamaan ottelun alkamis ajankohtaa.
 

J-ED7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, maajoukkueet
Jos saatte aspasta jotain vastausta, niin pistäkääpä tänne infoa. Tämä tuntuu laajemmalta ongelmalta Elisassa, kun Urho myös täällä edelleen pimeänä.

Edit: nyt kun kokeilin, niin kanava oli aktivoitu. Eli täällä kaikki kunnossa. Tosin "parin tunnin" viive kytkeytymisessä olikin pari päivää...

Sivullekirjoittaneella oli sama ongelma eli mustaa ruutua. Itsellä tosin DNA:n kaapeli. Useiden jopa hieman kärttyistenkin soittojen jälkeen tekniseen tukeen ja aspaan, saamatta vastausta, päätin kokeilla korttia toisessa koneessa: Voila, kuva näkyy.

Laite josta halusin katsoa on Sonyn digi-tv, jossa siis itsessään digiviritin. Tässä kaikki muut maksukanavat kyllä näkyvät ok, mutta jostain syystä urho ei. Kokeilin sitten yläkerran vanhempaan tv:oon, jossa taas digiboksi on. Ja johan toimii. Lienee siis kuitenkin syystä tai toisesta laitteiston ongelma... Samoja kokemuksia muilla?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Se lauantai pelihän tuli noin puolitoista tuntia jälkilähetyksenä, että jos olet klo 17 testannut (kun itse peli alkoi), niin mitään ei näkynyt urholla. Eli voi hyvinkin olla, että vielä tämän iltainen peli näkyy, koska welholta luvattiin, että tämän illan peli olisi vielä ilmaiseksi. Tämä siis tietenkin siinä tapauksessa, että welho taloudessa asut.

Olin itseasiassa kello viidestä lähtien aina ilta yhdeksään asti vartomassa, että josko se urho lähtisi pelittämään, mutta ei toiminut. Tosin omistan sellaisen matolaatikkodigiboxin ettei sitä ikinä tiedä vaikka sieltä tulisi keskellä kesää linnanjuhlia tms. Toivossa on hyvä elää sano lapamato ja sillee.
 

SjV

Jäsen
Laite josta halusin katsoa on Sonyn digi-tv, jossa siis itsessään digiviritin. Tässä kaikki muut maksukanavat kyllä näkyvät ok, mutta jostain syystä urho ei. Kokeilin sitten yläkerran vanhempaan tv:oon, jossa taas digiboksi on. Ja johan toimii. Lienee siis kuitenkin syystä tai toisesta laitteiston ongelma... Samoja kokemuksia muilla?

Onko ko. Sony TV, uusia malleja jotka ovat saaneet CableReadyHD-leiman? Lista CRHD malleista.

Näissä laitteissa EI tavallisen resolution tilauskanavat toimi, jos kortin ja vastaanottimen linkitystä ei ole tehty. Tuo kirottu conax-pairing on tehtävä vaikka ei HD-kanavavia aiokkaan tilata.

EDIT: ota tuosta Conax-pairinigistä nyt selvää. Tuon Elisan ohjeen mukaan paritus on tehtävä, jos kysessä on ulkoinen boxi. TV:llä välttämättä ei, mutta tarviiko sitten parittaa, TV:ssä on CIv1-kortinlukija.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös