URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 638 991
  • 11 960

Ferris

Jäsen
Jokos tämmöinen UrhoTV:n tiedoitus on ollut täällä esillä?

Suomalaisten palloilusarjojen playoff-ottelut alkavat maaliskuussa ja sen kunniaksi URHOtv on vapaasti katseltavissa Elisa Viihteessä sekä Elisa Kaapeli-TV:ssä (Pirkanmaalla TTV) perjantaista 16.3. n. klo 16 aina maanataiaamuun 19.3. n. klo 8. Viikonlopun aikana tarjolla on mm. kaksi suoraa ottelua jääkiekon SM-liigan Villi Kortti -kierrokselta, suora playoff-ottelu lentopallon Mestaruusliigasta sekä Korisliigan kamppailu LrNMKY - KTP. Tarkemmat tiedot viikonlopun urheilutarjonnasta löydät osoitteesta urhotv.fi.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mulla ei ole suuria ongelmia ollut, nettiyhteys tosin olla lähes aina se nopein tarjolla oleva.

Itsekin netin kautta tsiigannut tällä kaudella varmaan ainakin parikymmentä matsia, ehkä yksi mennyt puihin osittaisen bufferoinnin takia ja siitäkin vain yksi erä. Onhan sekin liikaa.

Mutta skeptisesti suhtaudun siihen että jokin toinen lafka tuottaisi edes tällä tasolla mulle nettiin katsottavaksi KAIKKI HIFK:n pelit.
Urhon alku oli takkuista mutta tämä ja viime kausi on ollut jo ihan hyvää netti-tv palvelua jos mun milelipidettä kysytään.

Hinta on yksittäin kova mutta olen valmis maksamaan jollain sarjakortilla alle kympin per peli.

Viime kaudella katsoin pelejä keskihintaan 7€ ja tällä kaudella 3-5€ keskihintaan muutamien sattumien johdosta jotka eivät ole vaikuttaneet kuvanlaatuun. Plus että ostin 99€ kausarin joulukuussa.
Mun mielestä olen erittäin sopuhinnalla paria viimeisintä kautta katsonut.


edit: ennen kuin joku nusasee pilkkua niin tiedän ettei näy ihan KAIKKI pelit...

_
 
Viimeksi muokattu:

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onhan toi nettipalvelu eli UrhoPlay erinomainen. Eikä sarjakortin hinta (7€/peli) ole vielä kipurajalla, vaan sen maksaa kyllä. Ongelmia ei ole ollut tällä kaudella käytännössä ollenkaan, jos joskus ei ole striimi auennut niin selainta vaihtamalla on lähtenyt toimimaan. Oikeastaan ainoa mikä vähän tökkii on kuvan laatu josta jo ylempänäkin oli puhetta. Se on korkeintaan välttävä, koska on tullut nähtyä niin paljon paremmin toteutettuja striimejä joita on oikeasti ilo katsella läppärinkin kautta.

Ainoa mikä on vähän ihmetyttänyt on ollut se ettei Urholla ole ollut mitään tarjousta ns. vieraskausikortista. Liigajoukkueilla on kuitenkin yhteenlaskettuna valtava määrä kausikorttilaisia jotka ovat aina kotipeleissä paikalla ja jos eivät, niin silloin tuskin striimiltäkään ehtii peliä katsomaan. Kausikorttilaiset ovat vielä mutuna ajateltuna todella potentiaalisia ostajia tällaiselle vieraskausikortille sitoutuneisuutensa takia.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ainoa mikä on vähän ihmetyttänyt on ollut se ettei Urholla ole ollut mitään tarjousta ns. vieraskausikortista.

Nyt en oikein ymmärrä. Eikö sarjakortti voi olla vaikka se sun haluamasi vieraskausikortti, katsot 10 pelin sarjakortilla kymmenen vierasmatsia ja 25 pelinkortilla 25 vierasmatsia?


_
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt en oikein ymmärrä. Eikö sarjakortti voi olla vaikka se sun haluamasi vieraskausikortti, katsot 10 pelin sarjakortilla kymmenen vierasmatsia ja 25 pelinkortilla 25 vierasmatsia?

Toki joo, lähinnä kun sen kausikortin ottelukohtainen hinta on niin paljon pienempi kuin sarjakortin, niin saattaa jollain jäädä ostamatta. Ja onhan tossa sun esimerkissä yhteensä 35 peliä, eli viis ylimääräistä. Mutta ymmärrän pointin ja itse olen kiltisti sarjakortteja hommannut ei siinä mitään.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Eikös playoff-pelit tule olemaan näitä VIP-pelejä, joihin tarvitsee VIP-sarjakortin, VIP-koodin tai VIP-maksun...? Eli siis "irtolippuna" hinta on 15 euroa.
 

MiksuMan

Jäsen
Pakko kai se on tänään katsoa Urhon nettipalvelusta Jokerit-Kärpät...

En ole aikaisemmin netistä matseja katsellut ja huolettaa että toimiiko se edes ja millainen kuvalaatu?
Ja paljon ottelu maksaa?

Ne joilla on kokemusta, voitteko vähän auttaa...?
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Pakko kai se on tänään katsoa Urhon nettipalvelusta Jokerit-Kärpät...

En ole aikaisemmin netistä matseja katsellut ja huolettaa että toimiiko se edes ja millainen kuvalaatu?
Ja paljon ottelu maksaa?

Ne joilla on kokemusta, voitteko vähän auttaa...?

Toimivuus tuntuu olevan käyttäjäkohtaista. Itse olen katsonut lähes jokaisen ottelun ilman pahempia ongelmia. Yksittäinen matsi maksaa 12 euroa, mutta sarjakortin ostamalla selviää halvemmalla yksittäisen pelin osalta. Kuvanlaatu on yleensä siedettävä, joskus kuitenkin aika pahaa mössöä. Huippukuvanlaatua on turha odottaa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...
Ne joilla on kokemusta, voitteko vähän auttaa...?

Minulla ei ole tällä kaudella ollut ongelmia netti-Urhon toimivuuden kanssa luk.ot. sitä alennusviikonloppua alkukaudella. Jokerit-Kärpät on tänään URHOn pääkanavan matsi ja niissä tuppaa tuotanto olemaan huomattavasti laadukkaampaa kuin Totalin peleissä. Kuvanlaatu on korkeimmalla laadulla mielestäni hyvä.

KOFFin facebook-sivuilla on mahdollista voittaa ilmaiskoodeja URHOn nettipalveluun.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En ole aikaisemmin netistä matseja katsellut ja huolettaa että toimiiko se edes ja millainen kuvalaatu?
Ja paljon ottelu maksaa?

Ne joilla on kokemusta, voitteko vähän auttaa...?

No jos nyt vaikka edelliset 50 sivua lueskelet tämän kauden Urpon edesottamuksista niin asia selviää. Veikkaisin että 10 sivuakin riittää...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ne joilla on kokemusta, voitteko vähän auttaa...?

Kuten Toni jo tossa edellä toteaa niin toimivuus on hieman käyttäjäkohtaista, itsellä ei niitä ongelmia ole myöskään oikeastaan ollut. Käyttö on helppoa, kunhan kirjaudut sisälle, valitset pelin ja maksat pelin niin siitähän se lähtee.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Pakko kai se on tänään katsoa Urhon nettipalvelusta Jokerit-Kärpät...

En ole aikaisemmin netistä matseja katsellut ja huolettaa että toimiiko se edes ja millainen kuvalaatu?
Ja paljon ottelu maksaa?

Ne joilla on kokemusta, voitteko vähän auttaa...?

Toimivuus tuntuu olevan käyttäjäkohtaista. Itse olen katsonut lähes jokaisen ottelun ilman pahempia ongelmia. Yksittäinen matsi maksaa 12 euroa, mutta sarjakortin ostamalla selviää halvemmalla yksittäisen pelin osalta. Kuvanlaatu on yleensä siedettävä, joskus kuitenkin aika pahaa mössöä. Huippukuvanlaatua on turha odottaa.

Jep. Mulla on pääsääntöisesti toiminut hyvin. Kerran on tämän kauden aikana kuva pysähtynyt niin ettei se enää käynnistynyt enää koko loppupelin aikana. Mutta enemmän noissa Urho Total-peleissä vituttaa toteutuksen amatöörimäisyys kuin sertin toimivuus. Selostajat ovat yleensä aivan järkyttävän huonoja ja kuvaamisen laatukin vähän niin ja näin.

12 euroa tosiaan yksittäinen peli. Sarjakortilla hinnaksi tulee 9 e/peli mutta tässä vaiheessa kautta sen hankinta edellyttää toki luottamusta siihen että omalla jengillä pelejä tarpeeksi riittää, ellei ole samantekevää mitkä joukkueet pelaavat.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse olen elänyt siinä uskossa että jos Tappara itsensä playoffeihin änkeää, näkisin sitten niitä pelejä sarjakortilla josta jää muutama peli yli runkosarjan jälkeen. Tai jos ei, niin kuluttaisin sarjakortin loppuun katsomalla muiden joukkueiden matseja. Mutta onko nyt niin, että pleijareihin tarvitseekin jonkun VIP-sarjakortin eikä näillä ylijäävillä tee mitään? Kusetuksen makua taas kerran jos näin.
 

Dängleri

Jäsen
Itse olen elänyt siinä uskossa että jos Tappara itsensä playoffeihin änkeää, näkisin sitten niitä pelejä sarjakortilla josta jää muutama peli yli runkosarjan jälkeen. Tai jos ei, niin kuluttaisin sarjakortin loppuun katsomalla muiden joukkueiden matseja. Mutta onko nyt niin, että pleijareihin tarvitseekin jonkun VIP-sarjakortin eikä näillä ylijäävillä tee mitään? Kusetuksen makua taas kerran jos näin.

Jos sinulla on URHO Play Sarjakortti, niin silloin...

Voit katsoa suosikkijoukkueesi ottelulähetykset URHO Play webtv palvelusta, sarjakortilla voit katsella mitä vain URHO Play palvelun normaalihintaisista (12 €) sisällöistä.

... ja jos sinulla on URHO Play VIP Sarjakortti, niin silloin...

Voit katsoa erityislähetykset ja ratkaisuottelut URHO Play webtv palvelusta, sarjakortilla voit katsella mitä vain URHO Play palvelun erityslähetyksistä (15 € hintaiset lähetykset).

Eli jos sinulla on siis tuo normi sarjakortti, niin voit käyttää sitä mihin tahansa normaalihintaiseen otteluun, mutta et noihin kalliimpiin. Mitään takarajaa sarjakortin käytölle ei pitäisi olla, joten luulisi käyvän ensi kaudellakin. Tai ainahan sillä voi katsella jotain muuta tarjontaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan se mukavaa laittaa säännöt uusiksi kesken kaiken, kun nykyistä sarjakorttiani ostaessa ei mitään vippejä vielä ollut. Se olisi ilmeisesti riittänyt tähän kauteen, kun runkosarjan jälkeen on 1-2 peliä jäljellä. Välieristä eteenpäin kaikki pelit kuitenkin tulee toosastakin ja puolivälierävieraspeleistä varmaan ainakin yksi tulee käytyä paikan päällä ja hyvällä tuurilla joku niistä tulee pääkanavalta.

Eli jos vaikka kaksi matsia tarvitsisi katsoa tuota kautta, niiden hinnaksi tulee enemmän kuin kolmen kuukauden tilaus Urhon pääkanavan sisältävää Welho S-pakettia. On siinä katteet kohdillaan... No, onhan tuolla tietysti tarjolla "edullinen" kahden pelin sarjakorttikin, mutta hinta 12,50 ja sana "tarjous" ei sovi samaan lauseeseen, kun on kysymys jostain kämäsestä nettistriimistä.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Katselin eilen netistä Ilves-Jokerit-peliä, ja kuvan laatu oli jopa kohtuullisen hyvä. Mutta ai perkele mitä mössöä oli elisa viihteen kautta urhoa katsellessa Blues-Tappara. Tuo tulee IPTV:n kautta, kun on ADSL-talous mutta jos kerran eurosport hd näkyy niin ei se bitistä ole kiinni, vaan kuva vaan lähetetään äärettömän paskalla laadulla... Uskomatonta puuhastelua.

Tähän piti kommentoida tuoreeltaan mutta aikapulassa se jäi. Joka tapauksessa, Soneran koti-tv -palvelussa (IPTV) Ilves-Jokerit ottelussa oli varmasti koko kauden paras kuvanlaatu. Pistin ihan merkille.

En sitten tiedä minkä vuoksi. Hakametsässä on ainakin kuvan perusteella hyvä valaistus. Liekö tuolla ollut vaikutusta. Olisiko myös kamerakalustoa uusittu? Tai sitten vaan internetti akselilla Hakametsä-Malmi sattui tuona iltana toimimaan poikkeuksellisen hyvin. Tätä lisää, Urho ja liiga!

Ko. ottelun rauhallisen verkkainen selostaja toi muuten mieleen legendaarisen Aulis Virtasen 70-luvun brittifutislauantai-illoilta. Mikä ilolla todettakoon! Olen nimittäin tämän rauhallisen selostusperinteen vankkumaton kannattaja. "Defner" ja "Malenius" hieman huvitti mutta iso kuva oli positiivinen.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Saa nähdä mitä viimeiselle viikolle jää peleiksi. Näin yleisesti ajatellen, tässä on mun ranking sille, mitä pelejä ylipäätään pitäisi näyttää.

1. Kympin sakki eli pudotuspelipaikka
2. Karsija (ei mielenkiintoa tänä vuonna)
3. Runkosarjan voitto
4. Kuuden sakki eli villi kortti -kierroksen välttäminen
5. Neljän sakki eli puolivälierien kotietu
6. Kakkospaikka eli kuka saa rasittuneemman joukkueen vastaan
7. Kahdeksas sija eli säälien kotietu

Alempana jo sellaisia vaihtoehtoja, että aika harvoin niihin tarvitsisi kuitenkaan mennä.

Huomenna HIFK-SaiPa ja lauantaina Tappara-Ässät, jotka molemmat kuuluvat kategoriaan 1 sekä 4-5. Sen verran tasaista tuossa vielä on sijoilla 3-7.
 

Dängleri

Jäsen
En ole aikaisemmin netistä matseja katsellut ja huolettaa että toimiiko se edes ja millainen kuvalaatu?

Pakko tähän kommentoida, ja samalla paljastaa oma tyhmyytensä. :D

Nimittäin, en tiedä missä vaiheessa UrhoTV on uudistanut tuota WebPlay -palveluaan, mutta nykyään kuvanlaadulle näyttää olevan entistä enemmän vaihtoehtoja (olikohan 3 erilaista). Oletuksena ainakin itselläni oli se keskimmäinen, jolla sitten olen tämän kauden ottelut katsonut, joten kuvaa sai piirun verran paremmaksi, kun tajusi vaihtaa laadun sille parhaalle mahdolliselle.

Eihän se kuva ole mikään HD, mutta mielestäni vähintäänkin hyvä Web-lähetykseksi. Eikä toimivuudessakaan ollut ongelmia.
 

Moonchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kraken
Eli jos sinulla on siis tuo normi sarjakortti, niin voit käyttää sitä mihin tahansa normaalihintaiseen otteluun, mutta et noihin kalliimpiin. Mitään takarajaa sarjakortin käytölle ei pitäisi olla, joten luulisi käyvän ensi kaudellakin. Tai ainahan sillä voi katsella jotain muuta tarjontaa.

Mutta lukeeko tuolla jossain, että SM-liigan play-offit ovat automaattisesti noita 15€ pelejä? Sen verran osaan päätellä, että epäilemättä ne ovat, koska nuo VIP-sarjakortit ovat sinne ilmestyneet, mutta en ole löytänyt sitä mistää suoraan sanottuna. Eli siis löytyykö tuolta nettisivulta jostain selvästi sanottuna minkä verran play-off pelit maksavat?
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Skulaako

Mites muilla toimii Urho live-strem PC maailmassa? pikkukuva toimii suht jouheesti mutta kun laittaa fullscreeniksi niin sitte alkaa katkokävely(luistelu)
eli ei toimi fullscreeninä. Yhteytenä on kummiskin Welho 200M ei luulis jäävän siitä kiinni;).Annoin kuitenkin tuossa pelin vielä hetken pyöriä pc;llä ja samaan aikaan loggauduin sisään ipad2;sella ja ei mitään ongelmaa sitä kautta.kuva pyörii ja ei katko. kumpikin oli siis samaan aikaan aktiivisena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös