URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 640 841
  • 11 960

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Elisan kaapeliverkossa taasen saisi 5 kk määräaikaisen sopparin hintaan 20 €, mutta kuukausihinta nouseekin sitten syyskuusssa 19,95/kk.

Vielä tänään saisi Elisan verkossa Urhon kahdella kympillä marraskuun loppuun asti. Ihan kohtuullinen koukutustarjous 2,5 kuukaudesta SM-liigaa.
 

Mr. Cloudy

Jäsen
Suosikkijoukkue
50 in '07
Hieman ehkä tyhmäkin kysymys, mutta kun en jaksa itse asiaa selvittää Urpon susipaskasta sivusta johtuen. Onko Urhototalin hankkiminen mahdollista vain kaapelitalouksiin?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onko Urhototalin hankkiminen mahdollista vain kaapelitalouksiin?

Otat Soneralta netin ja kanavapaketin jossa urho-total on mukana. Netti 39.90e/kk ja siihen urho-total päälle.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Hieman ehkä tyhmäkin kysymys, mutta kun en jaksa itse asiaa selvittää Urpon susipaskasta sivusta johtuen. Onko Urhototalin hankkiminen mahdollista vain kaapelitalouksiin?

Ei kait sillä oo väliä kun se näkyy netin kautta. Mulla antenni ja total.

Väliä maksaako kympin, kaks vai kolme kuussa... Näkee kuitenkin rakkaan joukkueensa kaikki pelit halutessaan. Varmaan joskus 5v takaperin porukka olis onnellisena maksanu jonkun 50€ kuussa. Eli siis sillon kun tällasesta palvelusta nähtiin vaan unia...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei kait sillä oo väliä kun se näkyy netin kautta.

...Varmaan joskus 5v takaperin porukka olis onnellisena maksanu jonkun 50€ kuussa. Eli siis sillon kun tällasesta palvelusta nähtiin vaan unia...


Heh, tämä on kyllä niin totta! Itsekin ennen aina toivoin, että olisi joku palvelu, josta näkisi kuinka paskalla kuvalla tahansa Ässien pelejä.. Viime kauden aikana jo kunnolla kitisin, jos yksikin minuutti jäi näkemättä palvelun ongelmien takia. Tunnustan.

Hetken asiaa mietittyäni muuten huomasin, että näin yhden pelin poislukien Urholta kaikki Ässien runkosarjan pelit, joissa en itse ollut paikalla. Yhteensä siis näin 59 peliä runkosarjan 60:sta. (Ainoa peli, jota en nähnyt oli syksyllä Kalpa-Ässät, koska olin stadikalla katsomassa Suomi-Unkari- futispeliä.)

Tunnustaako joku nähneensä vielä tuotakin enemmän, eli peräti KAIKKI joukkueensa pelit runkkarissa?
 

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tunnustaako joku nähneensä vielä tuotakin enemmän, eli peräti KAIKKI joukkueensa pelit runkkarissa?

Jep, tuli nähtyä. Kaikki kotipelit paikan päältä, vieraspelit Urholta.

Missasin parit European Trophyn (harkka)peleistä, kun niitä ei televisioitu ulkomailta, tai MTV3 ei näyttänyt kuin höpöhöpö-joukkueiden otteluita ET:n jatkosarjassa.

Ensi kaudella katsotaan taas uudestaan! Toivotaan vaan että Nelosen "kuukauden peli", joka on jossain vaiheessa kuitenkin Jokereiden vieraspeli, näkyy muualtakin kuin Pro2:selta.

Järjetöntä toimintaa tämä kahdella kanavalla poukkoilu. Itselläni näkyy Pro1 ja MTV3 MAX (antenni)plustv:n kautta n.25€/kk, mutta jos haluaisin sellaisen paketin, jossa on MTV3 MAX (maajoukkue+mestis), Pro1 ja Pro2 (NHL + SM-liiga), niin hinta pompsahtaisi tuollaiseen 37€/kk tjsp. Tähän kun lisää vielä Canal+:n, niin alkaa kyllä tuntumaan ikävähköltä lompakossa...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka kuinka Urhoa on mollattu, niin onhan tässä tosiaan menty aimoharppauksin eteenpäin. Ei siitä kuitenkaan kovin kauaa ole, kun vierasmatsien seuraaminen useimmiten tarkoitti Ylen kiekkokierroksen kuuntelemista ja/tai tekstitv:n kyttäämistä.

Viime kaudella 16.10. pelattu HPK-HIFK oli viimeinen HIFK:n peli, jota en nähnyt edes Urho Playn kautta. Muut radion tai muun seurannan varassa olleet pelit olivat alkukauden vieraspelit Ilvestä, Tapparaa ja KalPaa vastaan. HPK-matsin aikana olin ulkomailla ja Ilves-matsin aikana HIFK:n A-junnujen peliä katsomassa eli ainoat "ilman syytä" väliin jääneet olivat nuo Tappara- ja KalPa pelit. Sitten kun uskallauduin Urho Playta kokeilemaan, tuli sieltä kytättyä ne vieraspelit, joissa en ollut paikan päällä tai eivät menneet Urhon pääkanavalla/4Prolla.

Oma paikan päällä nähtyjen matsien ennätyskin tuli kauden aikana rikottua kirkkaasti, kun näin kaikki HIFK:n kotimatsit, PK-seudun vieraspelit lukuunottamatta sitä rökäletappioon päättynyttä Jokeri-peliä ja vierasreissut tuli runkosarjan aikana tehtyä kertaalleen Hämeenlinnaan, Jyväskylään, Lahteen ja Poriin. Pleijareissa sitten olinkin kaikissa HIFK:n peleissä ensimmäistä Rauman peliä lukuunottamatta. Päälle vielä kaksi European Trophy-matsia ja muistaakseni viisi A-junnujen matsia. Toivottavasti mestaruus ei vienyt nälkää pois, ensi kaudella olisi aika hyvät saumat uuteen ennätykseen, kun viikonloppuvieraspelejä on melko paljon ainakin alkukaudesta.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka kuinka Urhoa on mollattu, niin onhan tässä tosiaan menty aimoharppauksin eteenpäin. Ei siitä kuitenkaan kovin kauaa ole, kun vierasmatsien seuraaminen useimmiten tarkoitti Ylen kiekkokierroksen kuuntelemista ja/tai tekstitv:n kyttäämistä.

Tavallaan joo, mutta oranssitakkien aikaan ratkaisupelit sentään näki ilmaiskanavilta.
(sinällään mulla ei ole mitään maksu-tv:tä vastaan, mutta tuplarahastusta en hyväksy)


HIFK:n RS-peleistä tuli nähtyä livenä, TV:stä tai netin kautta 80%. Pleijareista missasin ainoastaan toisen välieräpelin.
 

Dängleri

Jäsen
Hieman ehkä tyhmäkin kysymys, mutta kun en jaksa itse asiaa selvittää Urpon susipaskasta sivusta johtuen. Onko Urhototalin hankkiminen mahdollista vain kaapelitalouksiin?

Otat Soneralta netin ja kanavapaketin jossa urho-total on mukana. Netti 39.90e/kk ja siihen urho-total päälle.

Tai sitten ostat vain Urho Play sarjakortin 50 ottelua / 220€ eli 4,4€/ottelu, mikäli sikäli sinulla on riittävä nettiyhteys (min. 1Mbit) käytössä.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
...mikäli sikäli sinulla on riittävä nettiyhteys (min. 1Mbit) käytössä.

Sopiiko tähän semmonen "apinaa koijataan"-fiilis? Ykkösen letkulla kokonaiselta ruudulta live-hokia sillai että erotat missä kiekko menee ja näet mikä nimi lukee kunkin pelaajan selässä, mahdotonta? Itse en tiedä kun ei ole kokemusta, samasta syystä en aja ladalla tai käytä busseja.
 

Dängleri

Jäsen
Sopiiko tähän semmonen "apinaa koijataan"-fiilis? Ykkösen letkulla kokonaiselta ruudulta live-hokia sillai että erotat missä kiekko menee ja näet mikä nimi lukee kunkin pelaajan selässä, mahdotonta? Itse en tiedä kun ei ole kokemusta, samasta syystä en aja ladalla tai käytä busseja.

En toki osaa sanoa, miten toi 1Mbit -yhteydellä toimii, sillä itse olen kokeillut 2Mbit ja 10Mbit yhteyksillä. Molemmilla toimi hyvin. Jos pitäis valita 4,4€:n/ottelumaksun ja jonkun kanavapaketin (joka maksaa 15-30€/kk väh. 24kk ajan) välillä, niin eipä ainakaan meikäläisen tarvitse miettiä kahdesti. Kyseessä on kuitenkin vain hoki.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tai sitten ostat vain Urho Play sarjakortin 50 ottelua / 220€ eli 4,4€/ottelu, mikäli sikäli sinulla on riittävä nettiyhteys (min. 1Mbit) käytössä.

Jolloin ottelukohtainen maksu voi olla lähempänä 8 euroa kuin 4,4 euroa kun puolet matseista jää erilaisten syisten takia katsomatta kun ei meinaa urhon sivut toimia läheskään jokakerta kun pitäisi.. Joko jää eka erä katsomatta kaikilta tai ei ole ääniä tai jotain pientä... Toki se etu tuon sarjakortin tilaamisesta on, että voi valita vain ne ottelut mitkä itse katsoo eli jos katsoo vain vierasmatseja niin silloin tuo toimii ehkä parhaiten ja hintakin voi jopa olla edullisempi kun kanavapaketeille, tosin se huono puoli tuossakin on ettei pudotuspelejä kokonaan näe siltikään..
 

RFistioKing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tällähetkellähän on tarjous kaapeli/koti-tv asiakkaille 6.5e 6kk sopparilla urho total 8.8 asti voimassa. Eli helmikuun alkuun asti näkee halvalla, josta jatkuu sen aikaisella hinnastolla kuukaudeksi kerrallaan.
Tuo on kyllä erittäin hyvä tarjous koska normi 14-19e kuukaudessa jo tekee vähän lovea lompakkoon (39e vs 114e). Pitänee parinviikonpäästä pistää tilaukseen, kun kesäksi löin poikki.

Muutenkin alun ongelmien jälkeen tuo koti-tv + urhototal on toiminu moitteetta, mitä nyt yhenkerran äänet oli ekasta erästä poikki ja matseja tuli katottua ~80. Pientähän se vain on, kuten aikaisemmin mainittuna tämmöistä palvelua on vuosikausia ainakin itse toivonut, kun suosikkijoukkue sijaitsee 600km päässä niin radioselostukset oikeestaan olivat ainoa mahdollisuus tarkempaan seurantaan. Eiköhän muutenkin tästä kaudesta ole opittu taas jotaan ja laatu paranee tulevaisuutta kohden mennessä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistä pystyy tarkistamaan asuuko Urhotv Totalin näkyvyysalueella? Ennen Soneran kotisivuilla oli paikka, josta sen pystyi tarkistamaan. Nyt en sitä enää löydä.
 

Dängleri

Jäsen
Jolloin ottelukohtainen maksu voi olla lähempänä 8 euroa kuin 4,4 euroa kun puolet matseista jää erilaisten syisten takia katsomatta kun ei meinaa urhon sivut toimia läheskään jokakerta kun pitäisi.. Joko jää eka erä katsomatta kaikilta tai ei ole ääniä tai jotain pientä... Toki se etu tuon sarjakortin tilaamisesta on, että voi valita vain ne ottelut mitkä itse katsoo eli jos katsoo vain vierasmatseja niin silloin tuo toimii ehkä parhaiten ja hintakin voi jopa olla edullisempi kun kanavapaketeille, tosin se huono puoli tuossakin on ettei pudotuspelejä kokonaan näe siltikään..

No sellaista kanavapakettia ei taida olla olemassakaan (ainakaan kaapeliin) millä näkisi kaikki ottelut (RS + PO)?!
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Minkäs takia tuolla Urhon nettisivuilla ei löydy sarjakortteja 10 peliä suurempaa? Vain 5 tai 10 peliä. Mainitaan kuitenkin, että sarjakortit on hinnaltaan 40-220 euroa. Vai enkö nyt osaa katsoa.

Samaa ihmettelin itsekin, ehkä se johtuu tuosta potkupallosta+muista kesälajeista? Tai sitten siellä mietitään uusia hintoja noille isommille sarjakorteille ja tämän takia eivät ole saatavilla. Ihan oikein olet katsonut, nuo 5 ja 10 pelin sarjakortit ovat tällä hetkellä saatavilla. Vastaakohan ne näin kesällä nopeammin tuolta asiakaspalvelusta, jos laittaisi sinne kysymyksen aiheesta, niin ei tarvitse arvuutella.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No sellaista kanavapakettia ei taida olla olemassakaan (ainakaan kaapeliin) millä näkisi kaikki ottelut (RS + PO)?!

Mulle kovasti lupasi soneralta soittaessa myyjä että nyt kun otin urhototalin lisäksi viasat sport + hockey-kanavat niin näen kaikki pelit..? Tuli 3e lisää kuukausimaksuun, saattoi tulla joku kanava vielä lisää mutta en nyt tarkemmin muista kun oli tosi huono paikka puhua. Sai sanoilla "Finaalit näkyy" myytyä mulle ton ja änäriä näkyy myös
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sopiiko tähän semmonen "apinaa koijataan"-fiilis? Ykkösen letkulla kokonaiselta ruudulta live-hokia sillai että erotat missä kiekko menee ja näet mikä nimi lukee kunkin pelaajan selässä, mahdotonta?

Itse katsoin 1-megasella kahden edelliskauden aikana noin 80 ottelua. Toimi just niin ''hyvin'', että näki kiekon ja erotti nimet selästä.
 

Dängleri

Jäsen
Minkäs takia tuolla Urhon nettisivuilla ei löydy sarjakortteja 10 peliä suurempaa? Vain 5 tai 10 peliä. Mainitaan kuitenkin, että sarjakortit on hinnaltaan 40-220 euroa. Vai enkö nyt osaa katsoa.

Samaa ihmettelin itsekin, ehkä se johtuu tuosta potkupallosta+muista kesälajeista? Tai sitten siellä mietitään uusia hintoja noille isommille sarjakorteille ja tämän takia eivät ole saatavilla. Ihan oikein olet katsonut, nuo 5 ja 10 pelin sarjakortit ovat tällä hetkellä saatavilla. Vastaakohan ne näin kesällä nopeammin tuolta asiakaspalvelusta, jos laittaisi sinne kysymyksen aiheesta, niin ei tarvitse arvuutella.

Kysyin asiaa pari päivää sitten Urholta: "Tällä hetkellä myynnissä on sarja5 ja sarja10 sarjakortit. Muut tuotteet on poistettu ainakin kesän ajaksi palvelusta."
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mistä pystyy tarkistamaan asuuko Urhotv Totalin näkyvyysalueella? Ennen Soneran kotisivuilla oli paikka, josta sen pystyi tarkistamaan. Nyt en sitä enää löydä.

Soneraviihde

Samaa itsekin vähän tuskailin, mutta pienellä kaivamisella löytyi tuo linkki.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Jännä tuokin on. Laitoin osoitteeni tuohon ja tuli ilmoitus ettei ole mahdollista saada tuota. Kuitenkin itsellä on 100M/10M laajakaista + Kotitv+ Urho total. Jännää

Itsellä taas ilmoittaa, että mahdollista on, vaikka talomme on DNA:n kuitukohde, eli ei ole mahdollista. Ei taida selvitä kuin kokeilemalla siis.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Itsellä taas ilmoittaa, että mahdollista on, vaikka talomme on DNA:n kuitukohde, eli ei ole mahdollista. Ei taida selvitä kuin kokeilemalla siis.

Vaikka kuitusi onkin DNA asentanut niin voit silti ottaa kuituyhteyden Soneralta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös