URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 639 147
  • 11 960

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Minä taas saan sen käsityksen, että vaan tuon Urhon pääkanavan saa näkymään netissä, ei noita totalin pelejä.

Käsityksesi on väärä. PlusTVn urho asiakas saa näkymään nimenomaan kaikki totalin pelit. Pelit näyvät urhon webtv:ssä normaaliin tapaan osta nappi vieressä, mutta kun painat osta nappia, peli alkaakin näkymään automaattisesti kun normiasiakas ohjataan maksamaan ostoksensa. Tietysti tämä edellyttää sen, että plustv kortin kortinnumero on linkitetty urhotv accountiin,
 

J.Petke

Jäsen
Käsityksesi on väärä. PlusTVn urho asiakas saa näkymään nimenomaan kaikki totalin pelit. Pelit näyvät urhon webtv:ssä normaaliin tapaan osta nappi vieressä, mutta kun painat osta nappia, peli alkaakin näkymään automaattisesti kun normiasiakas ohjataan maksamaan ostoksensa. Tietysti tämä edellyttää sen, että plustv kortin kortinnumero on linkitetty urhotv accountiin,

No helvetti, hienoa. Vaikka ei kuitenkaan hermot oikein riitä noiden matsien katsomiseen. Mutta kiva tietää silti. Kiitos kaikille ojennuksesta.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Totta tämä on ainakin tällä hetkellä. Jos olet Plustv:n Urhotilaaja, niin siitä vaan rekisteröitymään!

http://www.urhotv.fi/?page=plustv_register

http://www.plustv.fi/site/etusivu.jsp?id=108564&location1=1&sl2=1

Siltä se näyttää, mutta edelleen valitan Canal Digitalin tilaajien puolesta. Itselläni on UrhoTV Canal Digitalin kautta, eikä vastaavaa etua ole. Kuitenkin Canal+ Total -paketin hintaa nostettiin pari kuukautta sitten, koska pelien määrän piti lisääntyä. Nyt en näe edes noita koripallo-otteluita Urhon netti-tv:stä, vaikka maksan enemmän kuin ennen. Millä perusteella?

Onko kukaan kysellyt asiaa asiakaspalvelusta? Jossain vaiheessa ymmärsin, että Canal Digitalin tilaajatkin saisivat nettipalvelun kautta näkyviin ainakin nuo kaapelipuolella nähtävät pääkanavan pelit.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Urholla on myös Veikkausliiga hallussaan kesällä. Hyvä nähdä, ettei viime syksyn spedeilystä ole enää mitään jäljellä. Veikkausliigan kanavakasvot ja asiantuntijat julkaistaan helmikuun aikana. Otteluohjelma on tiedossa, se on saavutus.

Sivuhuomiona: Veikkausliiga ilmoitti joku viikko sitten, että UrhoTV on tiputtanut sunnuntain pelit kokonaan pois ohjelmasta. Siis pääkanavaltaan. Toki edelleen on valheelliset tiedot Urhon sivuilla lukuisista palautteista huolimatta. Mitään infoa ei ole asiasta tullut Urholta ja kausi alkaa noin viikon päästä.

Mukava sellaisen asiakkaan - joka ei itse seuraa 24/7 tapahtumia netissä - on virittäytyä sunnuntai-iltana Urhon ääreen ja todeta, ettei sieltä mitään peliä tulekkaan. Vain siitä syystä ettei Urho jaksa tästä asiasta tiedottaa tai edes korjata tietoja. Onneksi on aina se "Pidätämme oikeuden muutoksiin".

Melkosta kusetusta ja puuhastelun makua kyllä, eipä voi muuta sanoa. Toki sinänsä vahvaa eteenpäinmenoa noin yleisesti, mutta miksi hommia ei voi tehdä kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mikäs ongelma tuolla urholla on? Ja onko muilla? Yritin ostella tuota kärpät - JYP ottelua, vaan eipä päästä maksuhommiin etenemään, vaan jää paikalleen pysähtyneeseen "puskuroidaan" ruutuun. Yleensähän nuo kehoittelevat ajoissa laittamaan tilauksensa, vaan kuinkas laitat, jos tuo paska seisoo kuin siellä junttilantuvan seinässä.


edit. soittelinpa joutessani tuonne urholle. Sivustoa kuulemma "korjaillaan". Pitäs olla kuuleman käytössä tunnin sisällä.
 
Viimeksi muokattu:

ParkTudor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Pientä spekulointia urhon nettisivujen kautta katsomistani peleistä.

Olen nyt katsonut kaikki HIFK-HPK väliset kamppailut netin kautta ja yhtä ensinmäistä erää lukuunottomatta on kaikki toiminut hyvin. Yhteen peliin en saanut heti avainkoodia, mutta otin yhteyttä spostitse urhoon ja se tuli heti sieltä.

Olen katsonut kaikki muut ottelut firefoxin kautta, paitsi tuon viimeisen. Viimeisessä ottelussa eka erä oli hirveää puskurointia ja vaihdoin kesken erän googlen chromeen ja katsoin sitä kautta ottelun loppuun illman pienintäkään ongelmaa.

Voisiko siis selain vaikuttaa noin ratkaisevasti kuvan puskurointiin? Itselläni on yhteytenä Elisan 8M ADSL, joten ei nopeudesta ainakaan pitäisi jäädä kiinni.

Toistaiseksi olen tyytyväinen urhon tajrontaan, ottaen sen huomioon, että kukaan ei tälläistä palvelua ole meille aikaisemmin tarjonnut. Silti olen sitä mieltä, että kuvanlaadussa olisi erittäin paljon parannettavaa seuraavalle vuodelle. Kuvanlaatuun on myös mielestäni vaikuttanut se, että tuleeko ottelu pääurholta vai ei samaan aikaan kun minä tilaan sitä netin kautta.
 

soros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikäs ongelma tuolla urholla on? Ja onko muilla? Yritin ostella tuota kärpät - JYP ottelua, vaan eipä päästä maksuhommiin etenemään, vaan jää paikalleen pysähtyneeseen "puskuroidaan" ruutuun. Yleensähän nuo kehoittelevat ajoissa laittamaan tilauksensa, vaan kuinkas laitat, jos tuo paska seisoo kuin siellä junttilantuvan seinässä.


edit. soittelinpa joutessani tuonne urholle. Sivustoa kuulemma "korjaillaan". Pitäs olla kuuleman käytössä tunnin sisällä.

Toimiiko muilla(kaan)? Samainen Kärpät-JYP siis matsina eikä onnistu ainakaan täällä ostaminen...
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei onnistu matsin tilaaminen ei. PUSKUROIDAAN..........
No, onhan tässä vielä aikaa 45 min.

Mitenköhän muuten se PlusTV-katselukortin nro aktivoidaan Urhotv accountille?
Omista tiedoista ei löydy paikkaa em. tiedoille.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Ei onnistu matsin tilaaminen ei. PUSKUROIDAAN..........
No, onhan tässä vielä aikaa 45 min.

Mitenköhän muuten se PlusTV-katselukortin nro aktivoidaan Urhotv accountille?
Omista tiedoista ei löydy paikkaa em. tiedoille.

Tästä linkistä voit rekisteröidä PlusTV-korttisi:

http://www.urhotv.fi/?page=plustv_register

Ja jos huhupuheet pitävät, ei PlusTV:n + Urhon omistajien tarvitse tilata webtv:n otteluita erikseen, vaan ne näkyvät ilman aktivointikoodia. Kannattaa ainakin kokeilla.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Tästä linkistä voit rekisteröidä PlusTV-korttisi:

http://www.urhotv.fi/?page=plustv_register

Ja jos huhupuheet pitävät, ei PlusTV:n + Urhon omistajien tarvitse tilata webtv:n otteluita erikseen, vaan ne näkyvät ilman aktivointikoodia. Kannattaa ainakin kokeilla.

Ei se ole mikään huhupuhe. Olen katsonut jo monta peliä ilmaiseksi tuollatavalla Urhon webtvstä.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tästä linkistä voit rekisteröidä PlusTV-korttisi:

http://www.urhotv.fi/?page=plustv_register

Ja jos huhupuheet pitävät, ei PlusTV:n + Urhon omistajien tarvitse tilata webtv:n otteluita erikseen, vaan ne näkyvät ilman aktivointikoodia. Kannattaa ainakin kokeilla.

Suuri kiitos tästä tiedosta!
Ilmeisesti herjaa "puskuroidaan" läppää kunnes lähetys alkaa?
On meinaan pulma: Piru vieköön kun ei pysty muistamaan tuliko syötettyä plustv-kortin numero aikanaan kun liityin urho-kerhoon. Nyt asiaa ei pääse tarkastamaan mistään ja matsi alkaa kohta...
Vanhalle tunnukselle ei pääse tieoja linkin kautta lisäämään...
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Sääli ettei noita URHOTV:n nettilähetyksiä voi ostaa ilman että on varsinaisen URHOTV:n tilaaja. Voisivat saada enemmän rahaa jos avaisivat sen palvelun kaikille. Itse olisin ainakin tuon HPK-HIFK pelin ostanut jos se vaan olisi ollut mahdollista.

Voi olla että olen ymmärtänyt jotain väärin, mutta mitä järkeä tuossa maksussa edes on jos URHOTV:n tilaaja näkee nuo webbilähetykset ilmaiseksi? Pakko tuossa nyt on jotain olla mitä en ole vaan tajunnut...
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sääli ettei noita URHOTV:n nettilähetyksiä voi ostaa ilman että on varsinaisen URHOTV:n tilaaja. Voisivat saada enemmän rahaa jos avaisivat sen palvelun kaikille. Itse olisin ainakin tuon HPK-HIFK pelin ostanut jos se vaan olisi ollut mahdollista.

Voi olla että olen ymmärtänyt jotain väärin, mutta mitä järkeä tuossa maksussa edes on jos URHOTV:n tilaaja näkee nuo webbilähetykset ilmaiseksi? Pakko tuossa nyt on jotain olla mitä en ole vaan tajunnut...

Onko tämä nyt jotain hassuttelua? Seitsemän euron hintaan voi ostaa joka ottelun oli tilaaja tai ei.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sääli ettei noita URHOTV:n nettilähetyksiä voi ostaa ilman että on varsinaisen URHOTV:n tilaaja. Voisivat saada enemmän rahaa jos avaisivat sen palvelun kaikille. Itse olisin ainakin tuon HPK-HIFK pelin ostanut jos se vaan olisi ollut mahdollista.

Voi olla että olen ymmärtänyt jotain väärin, mutta mitä järkeä tuossa maksussa edes on jos URHOTV:n tilaaja näkee nuo webbilähetykset ilmaiseksi? Pakko tuossa nyt on jotain olla mitä en ole vaan tajunnut...

En ole URHOtv:n tilaaja ja pystyn kyllä ihan hyvin ostamaan yksittäisiä nettilähetyksiä.

Taas on muuten URHOlla ottelulistan pelit ihan miten sattuu. HPK-IFK -pelistä aukeaa ainakin lähetys Tappara-KalPa -peliin...
 

ParkTudor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Sääli ettei noita URHOTV:n nettilähetyksiä voi ostaa ilman että on varsinaisen URHOTV:n tilaaja. Voisivat saada enemmän rahaa jos avaisivat sen palvelun kaikille. Itse olisin ainakin tuon HPK-HIFK pelin ostanut jos se vaan olisi ollut mahdollista.

Voi olla että olen ymmärtänyt jotain väärin, mutta mitä järkeä tuossa maksussa edes on jos URHOTV:n tilaaja näkee nuo webbilähetykset ilmaiseksi? Pakko tuossa nyt on jotain olla mitä en ole vaan tajunnut...

Olet ymmärtänyt asian väärin. Minä en ole esimerkiksi urhotv:n varsinainen tilaaja kaapeli- tai antenniverkossa. Olen ainoastaan ostanut netistä muutaman ottelun.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
ymmärsinkö oikein..

Hei. Sanokaas että ymmärsinkö oikein, jos ymmärsin että nähdäkseni sekä semifinaalit, että finaalit telkkarista, niin mun on hankittava kaksi eri kanavapakettia Urho TV, sekä Viasat Kulta ( jossa on siis Nelonen sport pro)

Asun kaapelissa. Kun eihän sellaista pakettia taida olla kaapeliin ainakaan, jossa noi olisi molemmat vai?


Sikäli jos ymmärsin oikein niin toi on kyllä älytöntä.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Hei. Sanokaas että ymmärsinkö oikein, jos ymmärsin että nähdäkseni sekä semifinaalit, että finaalit telkkarista, niin mun on hankittava kaksi eri kanavapakettia Urho TV, sekä Viasat Kulta ( jossa on siis Nelonen sport pro)

Asun kaapelissa. Kun eihän sellaista pakettia taida olla kaapeliin ainakaan, jossa noi olisi molemmat vai?


Sikäli jos ymmärsin oikein niin toi on kyllä älytöntä.

Juuri noin on ainakin Welhon alueella. Itselläni oli Viasat Kulta jo aiemmin, ennen koko Nelonen Sport Pro-kanavan lanseeraamista, ja ostin UrpoTV-paketin sen lisäksi.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Olet ymmärtänyt asian väärin. Minä en ole esimerkiksi urhotv:n varsinainen tilaaja kaapeli- tai antenniverkossa. Olen ainoastaan ostanut netistä muutaman ottelun.
Väärinhän se joo meni. Rekisteröitymisen kanssa oli todellakin ongelmia. Täytin sen kohdan jossa kysytään maksuTV-paketista ja se aiheutti ongelman eli rekisteröityminen epäonnistui. Heti kun jätin sen täyttämättä niin homma toimi ja pystyin ostamaan ottelun.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Hei. Sanokaas että ymmärsinkö oikein, jos ymmärsin että nähdäkseni sekä semifinaalit, että finaalit telkkarista, niin mun on hankittava kaksi eri kanavapakettia Urho TV, sekä Viasat Kulta ( jossa on siis Nelonen sport pro)

Asun kaapelissa. Kun eihän sellaista pakettia taida olla kaapeliin ainakaan, jossa noi olisi molemmat vai?


Sikäli jos ymmärsin oikein niin toi on kyllä älytöntä.

Tietysti voit ostaa plustv paketin (johon nenlonensport pro ainakin itsellä kuuluu automaagisesti) ja laittaa vaikka kympin sisäantennin tai hengarin, jotta näet antenniverkon lähetyksiä. Ei tarvi sitoutua mihinkään vuosien kanavavankeuteen. Vaatii tietysti myös terestial digiboksin ellei telkkarissa ole kombia.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Olisin mielihyvin ostanut play-off-paketin Urhon netistä mutta eipä hän anna valita yhtäkään noista vaihtoehdoista. Kaikki otteluvaihtoehdot (5 peliä, 10 peliä yms.) ovat valittavissa mutta mitään ei tapahdu klikattaessa. Grrr...
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Semifinaalit telkassa

La 10. 4.

JYP - TPS: Nelonen Sport Pro klo 16.30 (jälkilähetys Nelonen Sport klo 20.30)
KalPa - HPK: URHOtv klo 16.50

Ma 12. 4.

TPS - JYP: URHOtv klo 18.20
HPK - KalPa: Nelonen Sport Pro klo 18.00 (jälkilähetys Nelonen Sport klo 22.00)
 

shutout

Jäsen
Onko musta tullu vanha ja mahtaako nuoruus päättyä tähän 19 vuoden ikään kun näitä SM-Liigaa tarjoavia kanavia katon silmät pyöreenä. Tai eihän mitään kanavia ees nykysin ole, löytyy kaikennäköstä pakettia, tarjolla on vuoden sopparia kouraan edulliseen hintaan ja mä kun halusin kattoo vaan kevään pleijarit ja TPS sarjan.

Normaali-Urho, Play-Urho, Total-Urho ja nyt päälle Nelonen Sport ja Nelonen Sport Pro. Tälläsen sähläyksen ansiosta päädyin perus Urhoon ja katson ne kolme-neljä peliä mitä viikossa näyttävät ellei sitten tule kotipeliä niin lähden aina kun mahdollista hallille. Mitä enemmän valinnanvaraa, sitä vähemmän kiinnostusta valita ylipäätäs mitään. Muuten ehkä olisinkin ottanut kaikki herkut. Nyt riittää avautuminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös