Urheilulehti

  • 644
  • 3

Tilaatko/luetko Urheilulehteä?


  • Äänestäjiä
    10

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Itse olen nyt tuota Urheilulehteä lueskellut kolmisen vuotta ja hyviä juttuja tuntuvat olevan. Sitä odottaa melkeinpä meilkein kuin Aku Ankkaa joskus pienenä. Siinä sentään kerrotaan asioita, joista tämäkin jätkä kiinnostuu.

Sitä olen vain nyt tänä vuonna varsinkin ihmetellyt, että Urheilulehti lanseerasi asian niin, että Lehti tulee tästä vuodesta eteenpäin torstaisin. Ongelma tulee vain siinä, että päiväposti ei tule enää torstaisin. Noh, ensimmäinen lehti tuli keskiviikkona, milloin se yleensäkin tuli. Samoin sitä seuraava. Sitten jostain syystä lehti tuli minulle torstai aamuna. Nyt tätä kirjoittaessa on perjantai eikä lehteä näy. Eli tuo lanseeraus vaihtaa keskiviikko torstaiksi oli virhe.

Mutta kuten sanoin, mainio lehti on tuo ja ainut, mitä tilaan Aamulehden kanssa.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse luin Urheilulehteä sen kultaisena ajanjaksona, jolloin rattailla olivat Johtava ja ADHD Seppänen.



 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vastausvaihtoehdoista puuttui ”olen lukenut, mutta en enää”. Oli Veikkaajan / Urheilulehden kestotilaaja vuodet 1993 - 2022. Lopetin, kun kaikki ajankohtaiset asiat tuli luettua netistä ja ne human interest -jutut eivät enää jaksaneet kiinnostaa.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Vastausvaihtoehdoista puuttui ”olen lukenut, mutta en enää”. Oli Veikkaajan / Urheilulehden kestotilaaja vuodet 1993 - 2022. Lopetin, kun kaikki ajankohtaiset asiat tuli luettua netistä ja ne human interest -jutut eivät enää jaksaneet kiinnostaa.
Loistava pointti! Lisätty
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös