Urheilukanava Soneran ja HTV:n verkkoon

  • 814
  • 7

MM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkomaajoukkue Torinossa 2006, HKH
Kun tästä asiasta ei aivan uusia ketjuja näytä olevan ja jos asiaa ei vielä joku tiedä, uusi Urheilukanava tulee Soneran ja Helsinki Television analogisiin verkkoihin. Pahvi on tehty kestäväksi vuoden 2002 loppuun ja sen myötä kanava voisi tavoittaa parhaimmillaan 700 000 taloutta. Tämän vuoden loppuun mennessä kanavaa voisi seurata runsaassa 140 000 taloudessa.

Lähteenäni on asiasta tänään kertonut Verkkouutiset.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Jep, tänään tuli HTV:n verkkoon ja kysyisinkin, että onko muilla kuin minulla heikko kuvanlaatu kyseisessä kanavassa?
 

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Narri#42 > Kun virittelin tuon urheilukanavan näkyviin, oli siinä oletuksena todella surkea kuvanlaatu mutta hienosäädöllä kuva parani samalle tasolle kuin muutkin kanavat.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Pahimmat pettymykset...

...ovat olleet Sport FM, ja tämä Urheilukanava. Luulin tosiaan, että Sport FM:llä selostetaan esim. SM-Liigan otteluita ilman merisäätiedoituksia, mutta kun siellä höpistään aivan jotain muuta. Esimerkiksi Pelicans-Ässät -ottelusta tuli tilanne katsaus, jossa naisääni selvitti kuinka hyvin yleisöä on paikalla Lahden hallissa, vaikka "vain" Ässät oli vastassa. Ei sanaakaan itse ottelusta. Silloin vaihtui kanava nopeasti.
Samanlainen pettymys on ollut Urheilukanava tv:n puolella. Ketä jaksaa kiinnostaa pelien sijasta jokin tyhjänpäiväinen studiokeskustelu? Minua kiinnostaa ne katsaukset peleistä, varsinkin Ässien.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkäslaista kuvanlaatuongelmaa teillä on ollut? Minulla näkyisi olevan pieni "Rubber Soul/Mestarit"-ilmiö, eli kuva tuntuisi venyneen korkeussuunnassa. Muuten ok-kuvanlaatu. Vai vaatisiko se jonkun *tanan laajakuvatelevision kunnolla näkyäkseen?

Toistaiseksi olen sieltä bongannut vain lentopalloa ja meetwurstien juoksukilpailua, eli ei kovin paljoa vähempää voisi kiinnostaa.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Re: Pahimmat pettymykset...

Viestin lähetti Clark Kent
...ovat olleet Sport FM, ja tämä Urheilukanava. Luulin tosiaan, että Sport FM:llä selostetaan esim. SM-Liigan otteluita ilman merisäätiedoituksia, mutta kun siellä höpistään aivan jotain muuta. Esimerkiksi Pelicans-Ässät -ottelusta tuli tilanne katsaus, jossa naisääni selvitti kuinka hyvin yleisöä on paikalla Lahden hallissa, vaikka "vain" Ässät oli vastassa. Ei sanaakaan itse ottelusta. Silloin vaihtui kanava nopeasti.
Samanlainen pettymys on ollut Urheilukanava tv:n puolella. Ketä jaksaa kiinnostaa pelien sijasta jokin tyhjänpäiväinen studiokeskustelu? Minua kiinnostaa ne katsaukset peleistä, varsinkin Ässien.



Minusta Urheilukanava on ollut kanssa suuri pettymys.Studiokeskustelua ja sitten lajeja jotka eivät minua kiinnosta pätkääkään(Lentopallo,Koripallo..)ja nekin vielä moneen kertaan uusintana.

Sport FM on ollut taas mielestäni positiivinen yllätys.Mukavaa jutustelua päivän ratoksi ja hyvää musiikkia.Sm-liiga katsauksia en ole kaivannut,koska kuulen Ässien peleistä joko Radio Porista tai Radio Suuomesta.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Re: Re: Pahimmat pettymykset...

Viestin lähetti karhu
Minusta Urheilukanava on ollut kanssa suuri pettymys.Studiokeskustelua ja sitten lajeja jotka eivät minua kiinnosta pätkääkään(Lentopallo,Koripallo..)ja nekin vielä moneen kertaan uusintana.

Sport FM on ollut taas mielestäni positiivinen yllätys.Mukavaa jutustelua päivän ratoksi ja hyvää musiikkia.Sm-liiga katsauksia en ole kaivannut,koska kuulen Ässien peleistä joko Radio Porista tai Radio Suuomesta.
No Sport FM on lievempi pettymys. Silloin Pelicans-matsin aikana olin ulkona Radio Porin kuuluvuusalueelta autoilemassa, ja halusin tietää miten matsi eteni Lahdessa. Radio Suomella on paha tapa keskeyttää otteluiden seuranta kaikille niin tärkeiden asioiden takia, kuin merisää/siitepölytiedoituksien takia. Eikö ne voisi ihan hyvin lähettää otteluiden loputtua, eikä niiden aikana?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös