Unreal Tournament 2003

  • 821
  • 3

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Tämä peli on jo kohtalaisen 'vanha', mutta uusin tämäntyyppinen peli (kai)

Elikkä onkos jatkoaikalaisia jotka pelaavat kyseistä peliä? Itse ostin viikko sitten tämän pelin, ja hyvä peli onkin, ainakin verkossa.

Mutta kunnollisia servereita on yllättävän vähän. Niilläkin pärjäilee, mutta silti kaipaisin lisää

Jos löytyy tarpeeksi porukkaa ni voidaan perustaa klaani =D
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Day Of Defeat

Unrealin kanssa samoilla linjoilla on Half Life, johon päälle modiksi Day Of Defeat.
Sakut vastaan liittoutuneet. Kenttiä löytyy Normandiasta Stalingradiin. Ei mitään ylimielistä raiskintään, vaan yhdellä laukauksella realistisesti vainajia. Suosittelen !

K

Ps.
Niin joo, mikäli kyseessä on Sierran peli, suosittelen asentamaan lisäsoftan nimeltä "The All Seeing Eye". Järjettömän hyvä apuväline nettipelaajalle, llmainenkin vielä.

http://www.udpsoft.com/eye
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Tarkoitus on hommata unreal 2003 asap, alkuperäisenä huuto.netin kautta, sieltä kun pelejä saa kohtuu hintaan, jos vaan on kärsivällinen. Sitä ekaa tourneytä tuli pelattua kohtalaisen paljon.
Toinen joka on hankintalistalla on Battlefield 1942, toista maailmansotaa fps (first person shooter) hengessä. Demoa
on tullut pelattua jokuset tunnit, hyvältä vaikuttaa.

Ja kaikille half-lifen omistajille suosittelen todellakin Day of Defeat modia, harmi vaan että uuden wintoosan asennuksessa meni vanhat rekisterit, eikä kehtaa kaverille soittaa pelkästään sen takia että saisi cd-keyn :)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Satellite
Elikkä onkos jatkoaikalaisia jotka pelaavat kyseistä peliä? Itse ostin viikko sitten tämän pelin, ja hyvä peli onkin, ainakin verkossa.

Itse hakkailin sitä demoa melkoisen paljon, kun tuli se joskus pudotettua koneelle. Jostain kumman syystä tämä maaninen pelaaminen työntyi esiin silloin, kun piti esim. siivota. Ihan hauska peli, hakkailin lähinnä CTF:ää ja ja Bomb Runia. Jos täältä innostusta löytyy, niin voinen roponi moiseen peliin laittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös