Unelmiesi festarit

  • 12 390
  • 102
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Se "typo" mitä mä takoitin... Saisi olla aika meriselitys, saisi olla aika seppä, ehkä jopa suurempi kuin jeesus, jotta sen selittäisi uskottavasti.
Noh, Fantasiafestareilla esiintyy amerikkalainen The Beatles, koska Elon Musk on ostanut oikeudet tähän nimeen. Yhtyeessä musisoi neljä Jeesusta esittävää hologrammia esittämässä korealaista kansanmusiikkia, koska pienessä pölyssä tämä tuntui Muskista luontevalta idealta saada hankinnalle vastinetta.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@Pisin Kääpiö 186cm viesti #93 ref. sunnuntain kattaus

Minulla on vieläkin Gratefull Dead (lauantai nannaa) opintoni kesken eli luultavasti olisin miettinyt yön läpeensä kaikenlaista.

Mutta sunnuntain kavalkadiin pitää väkisin herätä eli anivarhain olla kuulolla.

Jotain bändejä/artisteja on festareilla aina pakko jättää väliin, ihmisen elämä on usein riittämätön eli

Nyt sinun unelma-aikabudjetistasi arvee karsii tylysti Madonnan ( ei inspiroi enää), Primuksen ( mikä tämä on, joku retkikeitinbändi?) ja nyt katkera pala eli Rush ei mahdu joukkooni.
Minulla on vieläkin Gratefull Dead kesken ja Rush on jotenkin jäänyt, kikkailemaan itekseen vaikuttuen.
Jaco Pastorius jäisi myös väliin eli oluttelttahöpöttely kutsuisi taas.
Johnny Cash huippuvalinta sunnuntaille, AC/DC taattua laatua, mutta mitä Beatles päättää tänään esittää?
Elvis, joo juu, hän vetää standardikoomasettinsä, mutta tuleepa kuultua. Elviksen taustabändi soittaa muuten älyttömän tiukasti!

Mainio sunnuntai, ehkä maanantai on huonompi päivä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
@Pisin Kääpiö 186cm viesti #93 ref. sunnuntain kattaus

Minulla on vieläkin Gratefull Dead (lauantai nannaa) opintoni kesken eli luultavasti olisin miettinyt yön läpeensä kaikenlaista.

Mutta sunnuntain kavalkadiin pitää väkisin herätä eli anivarhain olla kuulolla.

Jotain bändejä/artisteja on festareilla aina pakko jättää väliin, ihmisen elämä on usein riittämätön eli

Nyt sinun unelma-aikabudjetistasi arvee karsii tylysti Madonnan ( ei inspiroi enää), Primuksen ( mikä tämä on, joku retkikeitinbändi?) ja nyt katkera pala eli Rush ei mahdu joukkooni.
Minulla on vieläkin Gratefull Dead kesken ja Rush on jotenkin jäänyt, kikkailemaan itekseen vaikuttuen.
Jaco Pastorius jäisi myös väliin eli oluttelttahöpöttely kutsuisi taas.
Johnny Cash huippuvalinta sunnuntaille, AC/DC taattua laatua, mutta mitä Beatles päättää tänään esittää?
Elvis, joo juu, hän vetää standardikoomasettinsä, mutta tuleepa kuultua. Elviksen taustabändi soittaa muuten älyttömän tiukasti!

Mainio sunnuntai, ehkä maanantai on huonompi päivä.
Eivät kaikki noista artisteista ole mitään suosikkejani. Jotkut ovat, toiset ovat kuriositeetteja, ja muutaman kuten Madonnan näppäsin sekaan siksi, että jotenkin pitää hankkia paikalle ne reilut puoli miljoonaa lipunmaksajaa.

Tosin suunnitelma kaipaa vielä kovasti hiomista. Lauantain läpivieminen tuolla katsojatavoitteella vaatii muutaman lisätempun, sillä en saata luottaa pelkästään maailman parhaan hippiyhtyeen plus Johanneksen ja Veikon vetovoimaan. Viimeksi kun alan miehissä suoritimme laskutoimituksen, niin Suomessa oli jäljellä kolme Grateful Dead -fania, eli @Evil, Juho Juntunen ja minä. Ei tuolla porukalla ihan hirveää ryysistä synnytetä lippukauppaan, ja huomioidaan nyt sekin, että Juntusella taitaa vieläkin olla pressikortti. Pitäisi ainakin palkata suht taitava somemarkkinointitiimi.

Eli lauantaille on pakko kiinnittää vielä ainakin Danny Show, Viktor Kalborrek, Jerry Lee Lewis, Elton John, Jamppa Tuominen, Mayhem, Tina Turner ja Kikka. Palvelemme monenlaisia yleisöjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös