Unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 1 652 096
  • 10 009

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän tuo Heshkan hankinta loppukaudeksi osoittaisi Keisarin puheet todeksi kuivista markkinoista. Ei siinä. Olen pitänyt Heshkaa kiekollisesti varmana puolustajana ja hyvänä ylivoimapelaajana. Kelpaa itselle. Saa nähdä mihin joukkueeseen päätyy.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Liitteet

  • Screenshot_20230212_092847_Instagram.jpg
    Screenshot_20230212_092847_Instagram.jpg
    333 KB · kertaa luettu: 147

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän tuo Heshkan hankinta loppukaudeksi osoittaisi Keisarin puheet todeksi kuivista markkinoista.
Toisaalta Heshkan mukana saataisi aivan helvetisti kokemusta ja voittamisen kulttuuria, jotka ovat kevään tosipeleissä ihan henkiselläkin tasolla todella kovia asioita ja rauhoittava asia myös peli kavereille, kun vieressä on marinoitunut kaveri. Liikaa ei kokemusta Lukon joukkueessa kuitenkaan ole.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Menisi Heshka kyllä siihen rooliin joka Pavelkalle oli kaavailtu, tai oikeammin mitä itse hänelle kaavailin. Eli kolmosparin kiekollinen puolustaja. Eli kuten @Via Dolorosa laittoi, Heshka-Abt olisi kyllä pätevä kolmospari. Ervasti/Pavelka sitten seiskapakkina
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Menisi Heshka kyllä siihen rooliin joka Pavelkalle oli kaavailtu, tai oikeammin mitä itse hänelle kaavailin. Eli kolmosparin kiekollinen puolustaja. Eli kuten @Via Dolorosa laittoi, Heshka-Abt olisi kyllä pätevä kolmospari. Ervasti/Pavelka sitten seiskapakkina

Minun mielestä Heshka-Abt parina olisi kyllä pleijareissa riskaabelin hidas, vaikkakin muita hyviä ominaisuuksia löytyy. Kärkipareja ei voi rikkoa, joten ehdottaisin Ervastia Heshkan pariksi ihan liikkeensä vuoksi ja saisihan junnu tuossa rutkasti oppia. No katsotaan nyt tuleeko sieltä mitään, mutta oman mielipiteeni toin julki.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ruotsalaisista kelpaisi kuka tahansa mutta en oikein löydä innostusta 37vuotiaasta uraansa lopettavasta pelaajasta. Ei jotenkin tunnu Kallen valinnalta vaikka onhan siellä tietysti sitä kokemusta.

Katsellaan..
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heshkalla on tarjous pöydällä Lukolta, ässiltä ja Kärpiltä ja todennäköisyys on Kärppien puolella.
Toistan saman, jonka eilen iltapäivällä, eli ei ole Heshka ollut Kärppien hankintalistalla lainkaan. Tai no, lievennetään, ettei tule väärinkäsityksiä eli ei ole sopimusta pöydällä.

Edit1. Puhdas veikkaus: Heshka-> Lukko
Edit2. Lievennys
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuinkas vanha Koivisto oli?

Eikä Bonokaan sitä edeltäneellä kaudella ihan poikanen ollut.
Näkisin tilanteen hieman erilaisena. Esim. Bono, Rannikkotykki ja Tonto. Kaikki oman kylän ukkoja ja oli useampi kausi alla. Siihen ne pelit sitten loppuivatkin. Ainakin kaksi näistä istui viimeisellä kaudella penkin päässä ja peliaika jäi pieneksi. Ja kaikki kunnioitus kyseisiä herroja kohtaan mutta ikä ei vaan jää näkymättä.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kyllähän Heshka olisi erinomainen pelaaja tuohon rosteriin.
Kokenut, hyvä kiekolla, tottunut voittamaan.
Lähtökohtaisesti sinne kolmospariin.
Ja olisihan se Taren / Gregun loukkaantuessa ihan eri nostaa Heshkan minuutteja kuin kaivaa Laitista ja Korkkaa poijuksi.

Toivotaan, että tulisi.

Ja siihen vielä Holmström kylkeen.
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Heshka ei henkilökohtaisesti kauheasti sytytä. Mutta voisiko olla, että tämän kanssa olisi keskustelu loppukauden lisäksi myös nimenomaan ensi kaudesta - takalinjojen marinoituna ja kokeneena johtajana.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Sellaista juttua ollut viime aikoina, että Heshka lopettaa tähän kauteen.
Jos itse olisin joutunut pelaamaan kaksi vuotta Dufvan kiekkoa niin varmasti olisin valmis lopettamaan. Mutta annas katsoa, kun nyt saapuu Suomen kauneimpaan pelaamaan Markon seksihokia niin eiköhän se motivaatio löydy ensi kaudellekin.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos itse olisin joutunut pelaamaan kaksi vuotta Dufvan kiekkoa niin varmasti olisin valmis lopettamaan. Mutta annas katsoa, kun nyt saapuu Suomen kauneimpaan pelaamaan Markon seksihokia niin eiköhän se motivaatio löydy ensi kaudellekin.

Tämä on tietysti mahdollista. Tai sitten käy ns. Perrin-ilmiö ja pelaaminen sekä Virtasen naama vituttaa entistä enemmän. Kattellaan mitä tapahtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös