Unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 1 653 502
  • 10 013

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Tavallaan, jos ymmärryksellä tarkoitetaan, että ymmärretään osan ihmisistä olevan näköalattomia itsekeskeisiä mulkkuja. Silloin ei ristiriitaa olekaan.
Tarkoitan sitä, että pyrin ymmärtämään miksi joku tekee asioita. Enhän muuten edes tietäisi mitä siinä ihmisessä tuomitsen.

En jaksa enää tästä enempää jankata unelmaketjussa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Tarkoitan sitä, että pyrin ymmärtämään miksi joku tekee asioita. Enhän muuten edes tietäisi mitä siinä ihmisessä tuomitsen.

En jaksa enää tästä enempää jankata unelmaketjussa.
Kannattaisiko yrittää ymmärtää myös Parrya? Aika jännä arvomaailma ymmärtää Putin-liigaan sopimuksen tehneitä. Toisaalta ei voi ymmärtää taas toista joka kaipailee Lukkoon vahvistusta tai paria.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tarkoitan sitä, että pyrin ymmärtämään miksi joku tekee asioita. Enhän muuten edes tietäisi mitä siinä ihmisessä tuomitsen.

En jaksa enää tästä enempää jankata unelmaketjussa.

Jatkan vielä tämän verran tätä offtopicia, mutta kerroin sinulle juuri, MIKSI ko. pelaajat ovat sopimuksia Venäjälle tehneet. Ovat näköalattomia, itsekeskeisiä mulkkuja. Ei tuollaista päätöstä voi muuten tehdä. Toivon todella, että heidän tulevaisuutensa missään muualla on estetty ja jäävät Venäjälle nauttimaan loppuelämästään.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kannattaisiko yrittää ymmärtää myös Parrya? Aika jännä arvomaailma ymmärtää Putin-liigaan sopimuksen tehneitä. Toisaalta ei voi ymmärtää taas toista joka kaipailee Lukkoon vahvistusta tai paria.
Kyllä ymmärrän, miksi Parry tekee listauksiaan yms. Olen vain eri mieltä siitä, että Lukon pitäisi olla varustautunut kolmellatoista ylimääräisellä pelaajalla jokaiseen kauteen.

Ja mitä tulee Putinin ja muiden vastaavien ymmärtämiseen: opiskelen poliittista historiaa eikä tuon alan opinnoissa pääse pitkälle ellei tyrantteja sun muita edes yritä ymmärtää... Ymmärrys ei ole sama asia kuin hyväksyntä tai positiivisesti ajatteleminen. Ymmärrys on ymmärrystä.
 
Viimeksi muokattu:

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Luulen että osa pelaajia vielä niin nuoria ja saattavat olla täysin pihalla esim miten
maailma makaa tällä hetkellä. Elävät hetkessä eivätkä ehkä täysin ymmärrä tämän päivän asioiden vaikutusta tulevaisuuteen. Luottavat että kyllä se pelipaikka jatkossakin löytyy. Luulisi agentinkin toppuuttelevan
mutta kai sekin siivun haluaa. Kaikkien moraalikompassi ei välttämättä ole niin kehittynyt että
estäisi Venäjällä pelaamisen. Osa on tiedostavampia ja arvottavat erilaisesti asioita.
Osa on einen mulkumpia ja ei välitä niin kauheasti.

Varmasti lähipiirissä on käyty keskustelua mutta pelaaja viimekädessä ratkaisun tekee,
ja sen kanssa sitten on elettävä. Tuskin kukaan sinne perhettä vie.
Kestnerillä ei kans kauheen helppoo ollu siellä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kannattaisiko yrittää ymmärtää myös Parrya? Aika jännä arvomaailma ymmärtää Putin-liigaan sopimuksen tehneitä. Toisaalta ei voi ymmärtää taas toista joka kaipailee Lukkoon vahvistusta tai paria.

Vähän kehno vertaus. Toisessa puhutaan toisen ihmisen elinkeinosta ja toisessa toisen vapaa-ajasta. Parry jauhaa samat jutut palstalle joka päivä. @Kaukalon kauhu taisi hyvin sanoa, että muiden kirjoittajien aliarvoimista. Toisaalta voi kai sitäkin koittaa ymmärtääkin aina. Selvästi on tylsää päivät pitkät. Itse en edes enää ole noita hahmotelmia katsonut, eikä muidenkaan tarvitse, jos ei niistä välitä.

Mutta onneksi Pitsi on kohta, kuten @Pistelinko87 totesikin toisessa ketjussa ja saadaan uudet keskustelun aiheet. Pitsipäivänä tietysti tunnekuohun mukaiset liioittelut suuntaan tai toiseen, mutta kuitenkin jotain uutta.

Lätkää tässä jo kaivataan. Viime kausi jätti vähän hampaan koloon koronan ja muidenkin juttujen osalta.
 
Kaikella kunnioituksella parille nimimerkin takaa arvioitaan jakaville (kuten täällä taidetaan tehdä jokainen).

Kun kerran Parry jauhaa samoja juttuja palstalla joka päivä ja te edustatte toista ääripäätä - aktiivisesti uudistuvaa ja raikasta tuulahdusta ahdistavan arvostelun ja asioiden turhan pyörittelyn ulkopuolella, niin miten on mahdollista, että Parrya alias minua itseäni ei teidän jutut liikuta tuon taivaallista, mutta minun listaukseni ja unelmien kokoonpanojen rakentelut saavat teidät, uudistuvat ja hyvätapaiset ihmiset pois tolaltaan?

Joku tässä ei täsmää.
(Eikä muuten täsmää mestaruudesta taistelevassa Lukossakaan. Vajausta on, mutta siihen(kin) on lääkkeitä.)
 
Viimeksi muokattu:

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Kaikella kunnioituksella parille nimimerkin takaa arvioitaan jakaville (kuten täällä taidetaan tehdä jokainen).

Kun kerran Parry jauhaa samoja juttuja palstalla joka päivä ja te edustatte toista ääripäätä - aktiivisesti uudistuvaa ja raikasta tuulahdusta ahdistavan arvostelun ja asioiden turhan pyörittelyn ulkopuolella, niin miten on mahdollista, että Parrya alias minua itseäni ei teidän jutut liikuta tuon taivaallista, mutta minun listaukseni ja unelmien kokoonpanojen rakentelut saavat teidät, uudistuvat ja hyvätapaiset ihmiset pois tolaltaan?

Joku tässä ei täsmää.
(Eikä muuten täsmää mestaruudesta taistelevassa Lukossakaan. Vajausta on, mutta siihen on lääkkeitä.)
Arvon @Parry Sound , lähtökohdat hyvälle ja rakentavalle keskustelulle ovat varsin köyhät, jos toisen mielipide ei liikuta tuon taivaallista. Erilaisesta tulokulmasta voi aina oppia jotain jonka avulla mielipiteet hioutuvat. Keskustelu on aina kaksisuuntainen tie. Eihän se muuten ole edes keskustelua vaan julistamista.
 
Hei sinä, jonka viestit/nimimerkki eivät minulla lähtökohtaisesti näy.

Kyseessä ei siis ole mielipide tai sen kiinnostamattomuus.
Olen yksinkertaisesti blokannut näkyvistä "et huomioi tämän käyttäjän viestejä" teidän ahdistuksenne minun tekemisistäni tai kirjoituksista.
Minä saan kirjoittaa omia juttujani, pelaajalistojani, kokoonpanoanalyysejäni ja kritiikkejäni ilman, että tarvitsee joka asian suhteen alkaa vääntämään ja kinaamaan.
Sellaista se oli ennen (ainakin itselläni).
Nykyisin olen onnellinen ja tietämätön hölmö, joka kirjoittelee omia juttujaan ja keskustelee niistä sellaisten hengenheimolaisten kanssa, joiden kanssa jonkinlainen rakentava keskustelu on mahdollista.

Huomasin tällä kertaa viestisi, kun @carr oli maininnut minut jossain yhteydessä. Hänen viestinsä minulla näkyvät. (Suosittelen metodia jokaiselle.)
Kun alkaa alatyyliset ilmaisut ja poikittaiset mailat pyöriä mielessä - älä tee sitä! (minulla on kokemusta ja penalttia riittävästi puhumaan aiheesta)
Yksi napin painallus "älä huomio" riittää ja saat kannattaa rakasta seuraasi omalla tavallasi, ilman että kukaan suuttuu/herjaa.
Kannattaa kokeilla.
Rauhaa ja rakkautta.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Hei sinä, jonka viestit/nimimerkki eivät minulla lähtökohtaisesti näy.

Kyseessä ei siis ole mielipide tai sen kiinnostamattomuus.
Olen yksinkertaisesti blokannut näkyvistä "et huomioi tämän käyttäjän viestejä" teidän ahdistuksenne minun tekemisistäni tai kirjoituksista.
Minä saan kirjoittaa omia juttujani, pelaajalistojani, kokoonpanoanalyysejäni ja kritiikkejäni ilman, että tarvitsee joka asian suhteen alkaa vääntämään ja kinaamaan.
Sellaista se oli ennen (ainakin itselläni).
Nykyisin olen onnellinen ja tietämätön hölmö, joka kirjoittelee omia juttujaan ja keskustelee niistä sellaisten hengenheimolaisten kanssa, joiden kanssa jonkinlainen rakentava keskustelu on mahdollista.

Huomasin tällä kertaa viestisi, kun @carr oli maininnut minut jossain yhteydessä. Hänen viestinsä minulla näkyvät. (Suosittelen metodia jokaiselle.)
Kun alkaa alatyyliset ilmaisut ja poikittaiset mailat pyöriä mielessä - älä tee sitä! (minulla on kokemusta ja penalttia riittävästi puhumaan aiheesta)
Yksi napin painallus "älä huomio" riittää ja saat kannattaa rakasta seuraasi omalla tavallasi, ilman että kukaan suuttuu/herjaa.
Kannattaa kokeilla.
Rauhaa ja rakkautta.
Mielenkiintoista. En ahdistu enkä ole koskaan ahdistunut sinun tai kenenkään muunkaan kirjoituksista. Kuten itse toteat, kaikki omalla tavallaan, se on ihan fine minulle. Myös muiden mielipiteet omista ajatuksistani kiinnostavat minua itseänikin, pääsee pois omasta kuplastaan.

Rauhaa ja rakkautta myös sinne, kannattamamme seuran eli yhteisen edun eteen!
(en tiedä näetkö ikinä tätä, mutta sekin on ihan fine)
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Kyllä ymmärrän, miksi Parry tekee listauksiaan yms. Olen vain eri mieltä siitä, että Lukon pitäisi olla varustautunut kolmellatoista ylimääräisellä pelaajalla jokaiseen kauteen.

Ja mitä tulee Putinin ja muiden vastaavien ymmärtämiseen: opiskelen poliittista historiaa eikä tuon alan opinnoissa pääse pitkälle ellei tyrantteja sun muita edes yritä ymmärtää... Ymmärrys ei ole sama asia kuin hyväksyntä tai positiivisesti ajatteleminen. Ymmärrys on ymmärrystä.
Tyrannian ymmärtäminen on myös eri asia kuin khl:ssä pelaamisen ymmärtäminen.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niinpä, KHL:ssä pelaaminen on paljon helpommin ymmärrettävää.


Tässä on malli ryhdikkäästä toiminnasta, jos pelaajan oma järki ja tilannetaju ei riitä. Minusta ei ole millään tavalla hyväksyttävää laittaa kiekkoa pussiin KHL:ssa, jossa mm. hallien mainoslakanoissa liehuvat isot Putinin naamat.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea

Tässä on malli ryhdikkäästä toiminnasta, jos pelaajan oma järki ja tilannetaju ei riitä. Minusta ei ole millään tavalla hyväksyttävää laittaa kiekkoa pussiin KHL:ssa, jossa mm. hallien mainoslakanoissa liehuvat isot Putinin naamat.
Samaa mieltä.

Vai väitätkö, että KHL:ssä pelaaminen on VÄHEMMÄN ymmärrettävää kuin TYRANNIA?
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Ei liity ketjun aiheeseen, mutta onhan se vaikea ymmärtää miksi kukaan länsimaalainen menee Venäjälle nyt pelaamaan ammatikseen, sen ymmärrän että ne joilla on ollut voimassaoleva sopimus on olleet vaikeuksissa sopimuksensa kanssa, mutta joku sopii uuden sopimuksen, vaikka paljon enemmän maksetaankin, menee yli ymmärryksen. Kaikki sinne uuden sopimuksen tehneet pitäisi laittaa boikottiin.

Jauhetaan vielä sentteristä, itseä kummastuttaa kovin mikä siinä on niin vaikeaa löytää se ykkös sentteri jos ajatellaan että Somppi korvaa Hagan niin Ilomäki on korvaamatta ja aikaa tähän on ollut enemmän kuin runsaasti ja aivan varmasti pelaajia on ollut saatavilla, yhtä varma voi olla että budjettia ei olla käytetty. Johtuuko se siitä että ollaan liian saitoja maksamaan markkinahinta, mutta toisaalta Kestner tuskin tuli Raumalle kehittymään vaan on maksettu se mitä on pyydetty. Onko kyseessä jokin muu syy miksi Raumalle ei ole imua, valmennus, menestysmahdollisuus, sijainti, tyttöystävä, huonot verkostot, suhteet agentteihin?

Jotenkin fidat on sellaiset että Kalle/ Virtanen kombo ei saa samaa aikaiseksi kun Kalle/Virta kombinaatio.
Lukon ja Virtasen kannalta olisi äärimmäisen tärkeää että kausi lähtee hyvin käyntiin, jos koetaan viime syksyn kaltainen alku niin Virtasen tila Raumalla käy ahtaaksi eikä Kallellakaan selkään taputtajia ole entiseen malliin. Olisi tärkeää saada positiivinen kierre ja se tapahtuu vain voittamalla pelejä heti kauden alettua. Sillä luodaan sitä parasta imua halliin ja pelaajamarkkinoilla.

Varmaa on myös se että kauden alettua pelaaja markkinoilla vaihtoehdot vain vähenee enkä usko että alehintaan silloinkaan tärppää, kuten viimekaudella opittiin.

Tälläkaudella ei ole odotettavissa pelaaja virtaa KHL:stä liigaan viime talven tapaan. Änäri leirien loputtua voi olla pieni mahdollisuus kun tarunhohtoisen ulkopuolelle jäävien jatkoja mietitään.

Itse kuitenkin unelmoin edelleen että se the ykkössentteri löytyy vielä ennen kauden alkua sekä kova laituri viimeistään ennen ensimmäistä maaottelutaukoa.

Pakkia sitten tarpeenmukaan voitaneen katsella lähemmäs siirtorajaa kun nähdään miten nykyisellä pakistolla on kulkenut.
 
Viimeksi muokattu:

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Ei liity ketjun aiheeseen, mutta onhan se vaikea ymmärtää miksi kukaan länsimaalainen menee Venäjälle nyt pelaamaan ammatikseen, sen ymmärrän että ne joilla on ollut voimassaoleva sopimus on olleet vaikeuksissa sopimuksensa kanssa, mutta joku sopii uuden sopimuksen, vaikka paljon enemmän maksetaankin, menee yli ymmärryksen. Kaikki sinne uuden sopimuksen tehneet pitäisi laittaa boikottiin.

Jauhetaan vielä sentteristä, itseä kummastuttaa kovin mikä siinä on niin vaikeaa löytää se ykkös sentteri jos ajatellaan että Somppi korvaa Hagan niin Ilomäki on korvaamatta ja aikaa tähän on ollut enemmän kuin runsaasti ja aivan varmasti pelaajia on ollut saatavilla, yhtä varma voi olla että budjettia ei olla käytetty. Johtuuko se siitä että ollaan liian saitoja maksamaan markkinahinta, mutta toisaalta Kestner tuskin tuli Raumalle kehittymään vaan on maksettu se mitä on pyydetty. Onko kyseessä jokin muu syy miksi Raumalle ei ole imua, valmennus, menestysmahdollisuus, sijainti, tyttöystävä, huonot verkostot, suhteet agentteihin?

Jotenkin fidat on sellaiset että Kalle/ Virtanen kombo ei saa samaa aikaiseksi kun Kalle/Virta kombinaatio.
Lukon ja Virtasen kannalta olisi äärimmäisen tärkeää että kausi lähtee hyvin käyntiin, jos koetaan viime syksyn kaltainen alku niin Virtasen tila Raumalla käy ahtaaksi eikä Kallellakaan selkään taputtajia ole entiseen malliin. Olisi tärkeää saada positiivinen kierre ja se tapahtuu vain voittamalla pelejä heti kauden alettua. Sillä luodaan sitä parasta imua halliin ja pelaajamarkkinoilla.

Varmaa on myös se että kauden alettua pelaaja markkinoilla vaihtoehdot vain vähenee enkä usko että alehintaan silloinkaan tärppää, kuten viimekaudella opittiin.

Tälläkaudella ei ole odotettavissa pelaaja virtaa KHL:stä liigaan viime talven tapaan. Änäri leirien loputtua voi olla pieni mahdollisuus kun tarunhohtoisen ulkopuolelle jäävien jatkoja mietitään.

Itse kuitenkin unelmoin edelleen että se the ykkössentteri löytyy vielä ennen kauden alkua sekä kova laituri viimeistään ennen ensimmäistä maaottelutaukoa.

Pakkia sitten tarpeenmukaan voitaneen katsella lähemmäs siirtorajaa kun nähdään miten nykyisellä pakistolla on kulkenut.
Kestner puheli että sveitsi/Ruotsi kiinnostelee ja on avoin myös Saksalle. Ilmeisesti
ei sitä mieleistä sopparia/rahaa saanut. Tarttui sitten Lukon täkyyn mikä oli riittävän hyvä.

Pääsääntöisesti Lukko ei mitn valmiita pelimiehiä hommaa. Vaan vielä kehittyviä sellaisia.
Ja se on ihan linja. Toki siis välillä jos alle 30 todistanut tasonsa ja ei maks pali.

Lukon meno oli aiemmin niin vakuuttavaa jyräämistä että Gregoiren, Revon,
Saarijärven oli kiva hypätä vaan kyytiin. Tällä tarkoitan että kyllä se joukkueen viimeaikojen
menestys helpottaa kovempien kaverien signaamista.
Kyllä siellä taustalla verkot on vesillä. Ollaan hiljaa niin saadaan kalaa..
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Niinpä, KHL:ssä pelaaminen on paljon helpommin ymmärrettävää.
Kannattanee jatkaa opintoja vielä.

Ei vaan päinvastoin. Voi ymmärtää tyranniaa ja Venäjän historiaa tietävä ymmärtää helpommin nykypäivän tapahtumat.

Sitä on vaikea ymmärtää miksi lännestä on sinne menossa pelaamaan. Täällä et ole Venäjän propagaosaston alainen. Uutisten lukemiseen et tarvitse mitään vpn-palvelua. Lisäksi sinne menossa olevat ovat ihan pelimiehiä. Heistä jokainen olisi saanut sopimuksen muualle ja saaneet voita leivän päälle.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Pääsääntöisesti Lukko ei mitn valmiita pelimiehiä hommaa. Vaan vielä kehittyviä sellaisia.
Ja se on ihan linja. Toki siis välillä jos alle 30 todistanut tasonsa ja ei maks pali.
Tartutaan tähän, Kestner on juurikin valmis pelaaja, koko joukkuetta ei voi rakentaa kehityksen varaan vaan tarvitaan joukkoon niitä kokeneita valmiita pelimiehiä näihän Kallekin on maininnut. Nyt kaipaan ykkösenteriksi valmista pelimiestä, samoin kun saman kaliberin laituria.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jauhetaan vielä sentteristä, itseä kummastuttaa kovin mikä siinä on niin vaikeaa löytää se ykkös sentteri jos ajatellaan että Somppi korvaa Hagan niin Ilomäki on korvaamatta ja aikaa tähän on ollut enemmän kuin runsaasti ja aivan varmasti pelaajia on ollut saatavilla, yhtä varma voi olla että budjettia ei olla käytetty. Johtuuko se siitä että ollaan liian saitoja maksamaan markkinahinta, mutta toisaalta Kestner tuskin tuli Raumalle kehittymään vaan on maksettu se mitä on pyydetty. Onko kyseessä jokin muu syy miksi Raumalle ei ole imua, valmennus, menestysmahdollisuus, sijainti, tyttöystävä, huonot verkostot, suhteet agentteihin?
Ihan mielenkiinnosta, tarkoitatko markkinahinnalla hintaa jolla pelaaja teki sopparin vai hintaa jonka Lukon täytyisi maksaa saadakseen pelaajan tekemään sopparin? Jos nyt otetaan vaikka Kunyk esimerkiksi, en tiedä miten asiat oikeasti menivät, mutta jos keskustelun eteenpäin viemiseksi oletetaan että Kunyk pyysi tutulta seuralta (Kärpiltä) 150k nettona kaudesta ja Lukolta olisi halunnut nettona 180k kaudesta. Kumpaa tarkoitat markkinahinnalla? Kun jos tuo toteutunut hinta, niin Lukko olisi saattanut tarjota 160k nettona, eli yli markkinahinnan ja silti Kunyk olisi valinnut Kärpät.

Jos markkinahintaa ajattelet jälkimmäisestä näkökulmasta (eli hintaa jolla Lukko saisi pelaajan tekemään sopparin), niin käytännössä jokainen pelaaja jolle sopimusta tarjottiin ja joka ei sitä hyväksynyt, niin kyseessä on "oltiin liian saitoja maksamaan markkinahintaa".

Tartutaan tähän, Kestner on juurikin valmis pelaaja, koko joukkuetta ei voi rakentaa kehityksen varaan vaan tarvitaan joukkoon niitä kokeneita valmiita pelimiehiä näihän Kallekin on maininnut. Nyt kaipaan ykkösenteriksi valmista pelimiestä, samoin kun saman kaliberin laituria.
Ketkä muuten lasket nykyisestä joukkueesta valmiiksi pelimiehiksi? Kun pakistosta itse löydän 3 nimeä, maalivahdeista yhden ja hyökkäyksestä 5-7 riippuen laskentatavasta. Toki sen sentterin olisi hyvä valmis pelimies, se ananas vaikutti hyvältä
 

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Tartutaan tähän, Kestner on juurikin valmis pelaaja, koko joukkuetta ei voi rakentaa kehityksen varaan vaan tarvitaan joukkoon niitä kokeneita valmiita pelimiehiä näihän Kallekin on maininnut. Nyt kaipaan ykkösenteriksi valmista pelimiestä, samoin kun saman kaliberin laituria.
Juuri näin. Ei ykkössentteri voikaan arpa olla. Niinkuin yllä kirjoitin niin juuri Kestner menee kategoriaan tasonsa
todistanut. Ei tietenkään menestystä pelkästään voi toivon varaan jättää.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän Lukossa on joukkue ns. täynnä tasonsa todistaneita. Melkein jokaisen voi sanoa olevan vankkaa Liiga-tasoa, mutta todella monella on maksimi-taso vielä edessäpäin, jopa Hakulisellakin kunhan saisi pelata täysin terveen kauden joskus ja sama pätee esim. Saarelaan. Suni, Päivärinta, Ylitalo, Laitinen, Säkkinen, Ervasti ja Jukuri ovat taaseen vasta tekemässä itsestään Liiga-tason pelaajia ja jotkut heistä menee pidemmälle ja joku jäänee jämäpelaajaksi. Uusista ainakin Kestnerillä, Pavelkalla, Sompilla ja Ikosella on varmasti halua näyttää, että Liiga on vain välietappi isompiin sarjoihin.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän Lukossa on joukkue ns. täynnä tasonsa todistaneita. Melkein jokaisen voi sanoa olevan vankkaa Liiga-tasoa, mutta todella monella on maksimi-taso vielä edessäpäin, jopa Hakulisellakin kunhan saisi pelata täysin terveen kauden joskus ja sama pätee esim. Saarelaan. Suni, Päivärinta, Ylitalo, Laitinen, Säkkinen, Ervasti ja Jukuri ovat taaseen vasta tekemässä itsestään Liiga-tason pelaajia ja jotkut heistä menee pidemmälle ja joku jäänee jämäpelaajaksi.

Hakulisella alkaa ikää tulemaan ja vaivoja on ollut joka kaudella. Tuskin vammat ainakaan vähentymään päin ovat, mutta Anrei pelaa silti tasaisen hyvällä tasolla ja liikkuu isoksi mieheksi erittäin hyvin. Vain surkea laukaus estää pääsyn rahakkaimpiin sarjoihin.

Ylitalo ja Laitinen ovat jo aika monta kautta tehneet itsestään Liiga-pelaajia. Mitään kehitysloikkia ei ole nähty ja nuoremmat ajaneet ohi. Eivät minusta sovi samaan vertailuun esim Sunin, Päivärinnan ja Ervastin kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös