Unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 1 655 268
  • 10 013

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei olla kyllä sitten katsottu samoja pelejä. Tätä en allekirjoita yhtään.
Pavol on mun mielestä todella usein siellä missä tapahtuu, tai alkaa tapahtumaan. Omissakin tulee jatkuvasti ihan sinne oman maalin eteen puolustamaan, eikä ole sinisen/B-pisteen välissä "puolustamassa" omaa tonttiaan. Hyökkääjistä sitten samaan aikaan toiseksi tehokkain tällä kaudella ja koko joukkueen nelonen.
 

RobarinMitja

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaumanLugu, Florida Panthers
Ei olla kyllä sitten katsottu samoja pelejä. Tätä en allekirjoita yhtään.
Voi olla että olen kattonut sitten vaan väärin, mutta jonkun verran ollut paikan päällä katsomassa pelejä lähiaikoina ja kiinnittänyt vaan huomiota. :D Täytyy vissiin ottaa kriittiset lasit pois päästä jos oon ainut joka on tota mieltä
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi olla että olen kattonut sitten vaan väärin, mutta jonkun verran ollut paikan päällä katsomassa pelejä lähiaikoina ja kiinnittänyt vaan huomiota. :D Täytyy vissiin ottaa kriittiset lasit pois päästä jos oon ainut joka on tota mieltä
Ottaisin riemusta kiljuen hiljaisen tappajan jatkosopparin vastaan. Fyysinen pelaaja, osaa tehdä maaleja ja syöttää. Eli minäkin olen eri mieltä.

Monesti näissä mielikuvissa pelaajasta korostuu joku yksittinen tilanne joka jostain syystä pinttyy verkkokalvolle ja vääristää kuvaa pelaajasta. Seuraappa vaikka jäljellä olevat runkosarjapelit tarkemmin skaldoa niin uskon että näet hänen arvonsa. Tai sitten vaan olet eri mieltä. :)
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Mielipiteensä jokaisella. Skaldo ei vaan välttämättä lukeudu sinun suosikkeihin.
Itse ajattelisin että hyvin hyvin vaikeasti korvattavissa oleva ulkkari, vaikka taaloja lyötäisiin lisää tiskiin.
Vanha hyväksi ja toimivaksi todettu niin miksi vaihtamaan jos kaverilla vaan maistuu lisävuoden Lukossa.

Vähän samaa kuin Sepun kohdalla. Ei oo varaa olla tarjoamatta mitä pyytää.
Hamsterina pitäisin myös Tompan mutta koko kööriä ei varmasti saada pitää.

Itse huusin Pooleytä flopiksi syksyllä kovaan ääneen. Nyt lakki kourassa pyydän jatkamaan.
Niin se nöyräpuuro maistuu. Sama laulu höylän kohdalla.

Ainoastaan Haga olisi varmaan kaikkien kannalta paras ratkaisu jos soppari puretaan.
Ei kulje Raumalla eikä kaveria vastaan mitään mutta ehkä muualla lähtis paremmin.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pavol vetää eniten siellä selkä suorassa. Jotenkin Posipisilin lähdön jälkeen ei oo näkynyt sitä peli-iloa vaan kiukuttelemista ja selän suoristamista. En pidä mitenkään mahdollisena et skaldo jatkaisi.

Mun mielestä Skaldo on aina ollut kiekollisena ja kiekottomanakin sellainen vähän suorassa luisteleva ja ehkä hitaan näköinen. Kiekon kanssa osaa rauhoittaa tilanteen hyvin, mutta saattaa joskus menettää ja sitten se näyttää todella typerältä. Mutta se rauhallisuus on myös tarjonnut usein kavereille hyviä tilanteita.

Skaldossa on vähän samaa kuin Revossa. Tarvitsevat tietynlaisen sytykkeen aina. Repo hakeutuu tilanteisiin, että saa sytykkeen ja sitten saattaa rytistä laidoissa ja kiekon kanssa alistetaan vastustajaa surutta. Skaldon sytyke on usein se, että hän näkee jonkun taklanneen omaa joukkuekaveria väärin ilman seurausta. Sitten alkaa laidat rytistä ja kovaa. Kiekollista härkää harvemmin Skaldosta saadaan. Kikon kanssa saivat hyvää yhteispeliä ja Mattilankin kanssa ajoittain. Mutta Pospisil-Mattila-Skalicky oli omaa taidetta.
 
Suosikkijoukkue
Lugu
Onko jollain muuten tietoa mihin lopputulemaan taannoin Lukossa tutustumassa olleesta Blake Christensensista tultiin?
ECHL:ssa tällä kaudella 15 peliä 15+6.
Luistelu oli ilmeisesti vahvuus, mutta jäikö muuten ns. paska maku vai jäätiinkö tarkkailemaan edesottamuksia?
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko jollain muuten tietoa mihin lopputulemaan taannoin Lukossa tutustumassa olleesta Blake Christensensista tultiin?
ECHL:ssa tällä kaudella 15 peliä 15+6.
Luistelu oli ilmeisesti vahvuus, mutta jäikö muuten ns. paska maku vai jäätiinkö tarkkailemaan edesottamuksia?

Korona vesitti suunnitelmat. Tietääkseni sopimus olisi pitänyt tehdä niihin aikoihin, kun Lukolla oli hankintakielto päällä. Lukko ei pystynyt juuri sillä hetkellä reagoimaan, joten Christensen päätyi AHL sopimukseen.

Kai sitä edelleen seurataan, mutta voi olla että se juna meni jo.
 
Suosikkijoukkue
Lugu
Korona vesitti suunnitelmat. Tietääkseni sopimus olisi pitänyt tehdä niihin aikoihin, kun Lukolla oli hankintakielto päällä. Lukko ei pystynyt juuri sillä hetkellä reagoimaan, joten Christensen päätyi AHL sopimukseen.

Kai sitä edelleen seurataan, mutta voi olla että se juna meni jo.
Oolrait, paska tsägä.

Luulis, että jos kohtelu ja tarjonta Raumalla kohtasivat odotuksia Blakelle niin voisi jatkossakin olla kiinnostunut, kun ei tuo AHL paikkakaan ole vakiintunut. Tuskin ainakaan kallis on.
Low risk high reward -mieheltä haiskahtaa; sen takia varmaan tutustumassa olikin.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Unelma:


Miska Kukkonen ei pue enää kertaakaan Lukko paitaa...

Ei yhtään hyvää ratkaisua koko pelissä. 2 jäähyä, pitkiä kiekkoja ja pelkkää kaaosta omissa...
Haluaisin kysyä tähän Kukkos-Fan Clubin puheenjohtajan @Villi-Länsi kommentin.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Unelma:


Miska Kukkonen ei pue enää kertaakaan Lukko paitaa...

Ei yhtään hyvää ratkaisua koko pelissä. 2 jäähyä, pitkiä kiekkoja ja pelkkää kaaosta omissa...

Toisessa esti selvän maalin ja toisessa kiekko pystyyn.

Paras fyysinen pakki.
 

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suuri unelma olisi, että nämä 40 min jälkeen luovuttajat oppisivat luottamaan omiinsa ja laikkaisivat heittämästä koko seuraa bussin alle kesken pelin ja kauden.
En mä heittänyt joukkuetta bussin alle.

Tämä kaveri ei vaan riitä liiga tasolle. Pelinopeus liigassa on liikaa Kukkoselle. Näytä mulle videolta viimeisen kymmenen pelin otannalta Kukkosen peliä edistävä syöttö, niin mä näytän 10 paskaa ratkaisua.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
En mä heittänyt joukkuetta bussin alle.

Tämä kaveri ei vaan riitä liiga tasolle. Pelinopeus liigassa on liikaa Kukkoselle. Näytä mulle videolta viimeisen kymmenen pelin otannalta Kukkosen peliä edistävä syöttö, niin mä näytän 10 paskaa ratkaisua.
Ei ollut sinulle kohdistettu tämä viesti.
 
Comeback.
(Tehdään se näyttävästi ja etsitään uudet rightin pakit kaudelle 22-23)
Tavallaan nimiä on paljon, mutta sellaisia realistisia/jollain lailla potentiaalisia nimiä, joista valita on kiekkoilevassa maailmassa reippaat puolen sataa (kun lasketaan mukaan maailmantilannetta ja maksukukyä). Tuskin tässä ihan koko listaa on, mutta samoja nimiä pyöritellään monessa suunnassa. Ko. pelaajien sopimus päättyy tähän kevääseen.
Saattaa olla, että näistä 1-3 miestä pelaa tulevalla kaudella Lukon paidassa. Tai sitten ei.
Kaikki eivät suinkaan ole ykkösparin vahvistuksia. Mutta saattaa hyvinkin olla, että 3 rightin uutta pakkia tarvitaan tulevalle sesongille.
Boldaan omasta mielestäni mielenkiintoisimmat, niin ei tarvitse koko päivää käyttää.

Eurooppa

Marcus Björk (1-2 pari)
Stefan Elliott (1-2 pari)
Samuel Johannesson (2-3 pari)
Filip Westerlund (3-4 pari)
Ben Thomas (2-3 pari)
Albert Lyckåsen (3 pari)
Jesper Lindgren (2-3 pari)
Gustav Bouramman (3 pari)
Jordan Schmaltz (1-2 pari)
Johan Motin (1-2 pari)
Ryan Johnston (2-3 pari)
Otto Latvala (3 pari)
Axel Rindell (2-3 pari)
Anttoni Honka (1-2 pari)
Sander Vold Engebråten (3-4 pari)
Vojtech Mozik (1-2 pari)
Reece Scarlett (2-3 pari)
Janis Jaks (1-2 pari)
Aaron Irving (1-2 pari)
Marian Adámek (3 pari)
Peter Ceresnak (1 pari)
Kyle Wood (1-2 pari)
Jake Dotchin (3 pari)
Willie Raskob (3 pari)
Jérémy Roy (2-3 pari)
Juuso Hietanen (1-2 pari)
Jesse Graham (1-2 pari)
Phillip Bruggisser (1-2 pari)
John Ramage (1-2 pari)
Joel Messner (2-3 pari)

P-Amerikka

Derek Topatigh (2-3 pari)
Marcus Crawford (2-3 pari)
Ben Finkelstein (1-2 pari)
Michael Brodzinski (3 pari)
Randy Gazzola (3 pari)
Luke Martin (2-3 pari)
Cam Clarke (3 pari)
Madison Bowey (1 pari)
Noah Juulsen (1 pari)
Grant Hutton (1-2 pari)
Nolan Kneen (2-3 pari)
Thomas Schemitsch (1 pari)
Cole Clayton (2-3 pari)
Roland McKeown (1 pari)
Zach Giuttari (2-3 pari)
Brayden Pachal (1-2 pari)
Louie Belpedio (1 pari)
Tory Dello (1-2 pari)
Logan Day (1 pari)
Frédéric Allard (1-2 pari)
Mitch Eliot (2-3 pari)
Brogan Rafferty (1 pari)
Mark Alt (1-2 pari)
Montana Onyebuchi (3 pari)
Josh Wesley (2-3 pari)
Nick DeSimone (1 pari)
Alex Green (1-2 pari)
Joseph Cecconi (2-3 pari)
 
Viimeksi muokattu:

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Ben Finkelstein olisi ihan mielenkiintoinen nimi kyllä.
Voisi ajatella toki, että Mattilalta on miehestä tietoja kyselty jo aikaisemmin.
Mites noi pisteet on hänellä versus Lancaster?

Mutulla voisi veikata, että tämä kaveri pelaa ensi kaudella jossain liigajengissä.
 
Ben Finkelstein olisi ihan mielenkiintoinen nimi kyllä.
Voisi ajatella toki, että Mattilalta on miehestä tietoja kyselty jo aikaisemmin.
Mites noi pisteet on hänellä versus Lancaster?

Mutulla voisi veikata, että tämä kaveri pelaa ensi kaudella jossain liigajengissä.
Finkelstein voisi olla uusi se mitä Vilin ja Gregoiren poistuttua kipeästi tarvitaan.
Mies, jonka "keisari löysi".
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Finkelstein voisi olla uusi se mitä Vilin ja Gregoiren poistuttua kipeästi tarvitaan.
Mies, jonka "keisari löysi".
On pyörinyt noilla sinun listoilla niin pitkään, että tämän mahdollisesti realisoituessa minä olen valmis tunnustamaan mieheksi, jonka Parry Sound löysi :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös