Unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 1 609 237
  • 9 748

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Periaatteessa näin, Jokereissa olisi muitakin käyttökelpoisia pelaajia. Ongelmaksi saattaa tulla tämä muutama vuosi sitten ilmi tullut sakko joka napsahtaa maksettavaksi jos pelaaja siirtyy liigaan kesken kauden.
Okei, tilanne on vähän eri nyt mikä silloin oli mutta tämä kannattaa muistaa.

Olen anranut itseni ymmärtää, että Sakosta olisi luovuttu.

Lisäksi uskon että Jokerit muuttaa vaikka Pleijareiden ajaksi Venäjälle enemmin kuin luovuttaa. Sen verran siellä on ruplia takana.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen anranut itseni ymmärtää, että Sakosta olisi luovuttu.

Lisäksi uskon että Jokerit muuttaa vaikka Pleijareiden ajaksi Venäjälle enemmin kuin luovuttaa. Sen verran siellä on ruplia takana.
Menee taas politiikaksi, mutta mitäs maksetaan jos Venäjä irrotetaan kansainvälisestä maksujärjestelmästä? Ruplia joiden arvo syöksyy kovaa vauhtia tuossa yhteydessä p*paperiksi?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Urheilua ja politiikkaa ei pitäisi sekoittaa, mutta nyt on kysymys sodasta ja ihmishengistä, sekä periaatteista.

Minun mielestäni Lukon tulisi sanoutua irti kaikista mahdollisista venäjäkytköksistä. Ainuttakaan uutta vanjaa ei tarvita nurkkiin pyörimään. Zagidulinin tilanne on hankalampi, koska on ollut täällä jo jonkin aikaa ja pärjännyt hienosti. Syytönhän Zagi on kotimaansa sortoon ja sekavuuteen, kuten varmaan kaikki muutkin kiekkoilijat. Siltikin menisin ilman extra-venäläisiä loppukauden. Zagi voisi jäädä.

Lukolla kuitenkin on maalille heittää Lehtinen ja Jukuri, vaikka Zagiakaan ei olisi. Toki epävarmemmalla pohjalla oltaisiin, mutta kyllä nykyisellä porukalla pystytään pelejä voittamaan. 12 voittoa putkeen, joista Zagi oli pääosissa, joten rooli on suuri.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Urheilua ja politiikkaa ei pitäisi sekoittaa, mutta nyt on kysymys sodasta ja ihmishengistä, sekä periaatteista.

Minun mielestäni Lukon tulisi sanoutua irti kaikista mahdollisista venäjäkytköksistä. Ainuttakaan uutta vanjaa ei tarvita nurkkiin pyörimään. Zagidulinin tilanne on hankalampi, koska on ollut täällä jo jonkin aikaa ja pärjännyt hienosti. Syytönhän Zagi on kotimaansa sortoon ja sekavuuteen, kuten varmaan kaikki muutkin kiekkoilijat. Siltikin menisin ilman extra-venäläisiä loppukauden. Zagi voisi jäädä.

Lukolla kuitenkin on maalille heittää Lehtinen ja Jukuri, vaikka Zagiakaan ei olisi. Toki epävarmemmalla pohjalla oltaisiin, mutta kyllä nykyisellä porukalla pystytään pelejä voittamaan. 12 voittoa putkeen, joista Zagi oli pääosissa, joten rooli on suuri.
Suhteellisen vahvaa kaksinaismoralismia havaittavissa. Katkotaan yhteydet Venäjään, paitsi Zagidulin, kun on pelannut hyvin.

Minä julistaudun tässä hankintapolitiikassa Sveitsiksi.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Suhteellisen vahvaa kaksinaismoralismia havaittavissa. Katkotaan yhteydet Venäjään, paitsi Zagidulin, kun on pelannut hyvin.

Minä julistaudun tässä hankintapolitiikassa Sveitsiksi.
Eiköhän tuossa pääpointti tule ilmi. Tilanne on radikaalisti muuttunut Zagin hankinnan jälkeen.

Minun puolesta kaikki venäläiset voidaan karkottaa kotiinsa. Itse asiassa jokainen maa maailmassa saisi tehdä tämän liikkeen. Menköön kotiinsa nauttimaan Putinin luomista puitteista.

Yksikään vitun peli, mestaruus tai jääkiekko yleensäkään ei ole verenvuodatuksen takia OK. Ihmisiä, aikuisia ja lapsia kuolee tämän yhden vatipään takia. Kaikki toimet hullun kuriin saamiseksi ovat oikeutettuja ja niitä pitäisi käyttää epäröimättä.

Putinin suurin uhka tulee sisältäpäin ja tämä voima pitäisi saada aktivoitua. Yllä olevan kaltaiset keinot tehoavat tähän, joskin pitemmällä aikavälillä.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Minun puolesta kaikki venäläiset voidaan karkottaa kotiinsa. Itse asiassa jokainen maa maailmassa saisi tehdä tämän liikkeen. Menköön kotiinsa nauttimaan Putinin luomista puitteista.
Olen täysin eri mieltä. Tunnen useampia suomenvenäläisiä, jotka ovat alun pitäen saapuneet tänne poliittisina pakolaisina, siis Putinin ja FSB:n terroria pakoon. Tavan kansalaiset Venäjällä eivät ole vastuussa tuon diktaattorin toiminnasta, moni on pikemminkin tämän politiikan uhri.

Pahoittelut off-topicista!
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Suhteellisen vahvaa kaksinaismoralismia havaittavissa. Katkotaan yhteydet Venäjään, paitsi Zagidulin, kun on pelannut hyvin.

Minä julistaudun tässä hankintapolitiikassa Sveitsiksi.
Niin, miten sen näkee ja ottaa. Otin kantaa uusien venäläisvahvistusten hankkimiseen, sekä pyörittelin hieman ajatusta Zagidulinin kohdalla, joka on jo maassa ja tullut tänne ennen sotaa. Lisäksi toin esiin sen, että Lukko pärjäisi myös ilman Zagidulinia.

Jos siitä saat vahvaa kaksinaismoralismia revittyä niin hieman ihmettelen. Minun puolestani voit olla hankintapolitiikassasi vaikka intokiina.
 

Potkulauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Täälläkin välillä kuulunut toiveita Gardinerista, sen voi nyt unohtaa ainakin tämän kauden osalta. Gardiner loppukauden lainalle HIFK:hon.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Venäläispelaajia ei tilanne paina, ainakaan Tuohimaan mukaan.

Tuohimaan mukaan joukkueen venäläispelaajat eivät ole sen sijaan keskustelleet asiasta.

– En tiedä, ajattelevatko he edes sitä asiaa. Minulla ei ole hajua, mitä he henkilökohtaisesti asiasta miettivät, mutta tuntuu, että ajatus ei ihan yhtä... aika normaaleja asioita nämä tuppaavat ympärillä touhuavan. Eivät varmaan ajattele samalla tavalla kuin länsimaalaiset tästä tilanteesta.
 
Mulle kelpaisi vaikka kaksikko Henri Ikonen - Tommi Kivistö (1+1 soppareilla). Jokereista. Mollemmilla soppari päättyy. Miksei myös Ikosen ketjukaveri Julius Junttila (soppari katkolla myös).
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Mulle kelpaisi vaikka kaksikko Henri Ikonen - Tommi Kivistö (1+1 soppareilla). Jokereista. Mollemmilla soppari päättyy. Miksei myös Ikosen ketjukaveri Julius Junttila (soppari katkolla myös).
Kivistö taitaa olla sainannut ensi kaudeksi jo Ilveksen kanssa.
Saattaa Tampereen seurat vahvistua molemmat, jos Jokereiden kauppa on avoinna.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Nyt kun pelit taas pyörähtää käyntiin haluan nähdä sen dominoivan Lukon.
Pitkiä hyökkäyspään pyörityksiä ja komeita YV kaappeja. Kiitos!
Toki kestää hetken päästä samalle tasolle mutta luottoa löytyy
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Rahat tiskiin, kiitos!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös