Unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 1 605 352
  • 9 730

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On tästä täällä mainittu. Tapolan kanssa käytiin vakavaa keskustelua mutta halusi ulkomaille koska perhe mahdollisti lähdön. Suomessa ei tällä hetkellä taida muita ottajia olla.
Kyllä Lukko ja Tapola ihan oikeita neuvotteluita kävi viime kaudella.
Okei, meikäläisellä on tämä mennyt ohi. Hyvä tietää, olin siis väärässä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä Tapolaan vielä tulee, niin ei oikein peluuta minua miellyttävää kiekkoa pelityylillisesti enkä oikein pidä niistä ainaisista tuomareille suunnatuista itkeskelyistäkään, mutta toisaalta pikkuhiljaa alkaisi taas voittaminenkin maistua.

Lämsä ei monoa saa, joten toivottavasti Tapolalla olisi vuodeksi vielä tekemistä. Sitten tervetuloa puolestani. Tai minun puolestani tervetuloa vaikka heti, mutta Lämsä ei monoa saa.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Okei, meikäläisellä on tämä mennyt ohi. Hyvä tietää, olin siis väärässä.
Ei siitä missään julkista tietoa ole ollut, Tapolan heitto ainoastaan. Aika hedelmällistä oli kai ollut mitä itse aikanaan kuulin, puolin ja toisin. Ovi oli jätetty auki tulevaisuutta varten mutta eihän näistä tiedä kun vuosi pari kuluu.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Tätä on kyllä ehkä vähän ylitulkittu Rauman suunnalla. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös se mennyt jotenkin niin, että Tapolalta kysyttiin (vieläpä Raumalla) että näkisikö hän itsensä joskus mahdollisesti Lukon valmentajana. Johon hän kohteliaasti vastasi myöntävästi. En antaisi tuolle vielä hirveästi painoarvoa.

Voin toki muistaa tuon tilanteen ihan väärinkin, en nyt jaksa tarkistaa.
Kyllä se kiinnostus on ollut molemminpuolista. Nyt vaan kävi niin, että Tapola halusi käydä katsomassa ulkomaat ja me saatiin LÄMÄ.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Markus Granlund ja Artti Ruotsalainen ovat enemmän tai vähemmän lähtökuopissa Luganossa. Siinä olisi sitä ykkösluokan priimaa Lukonkin hyökkäykseen.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Olen vakuuttunut, että monon kuvaa Lämsä persuuksiinsa saa, vaikka opaskoiralle tuolla Lukon toimistolla olisi ollut jo pidemmän aikaa käyttöä. Kuinkahan iso merkitys Rajalan vaihdoksesta Kunnakseen on tässä Lukon suunnanmuutoksessa noin yleisellä tasolla?
 

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen vakuuttunut, että monon kuvaa Lämsä persuuksiinsa saa, vaikka opaskoiralle tuolla Lukon toimistolla olisi ollut jo pidemmän aikaa käyttöä. Kuinkahan iso merkitys Rajalan vaihdoksesta Kunnakseen on tässä Lukon suunnanmuutoksessa noin yleisellä tasolla?
Itse en ole vielä ymmärtänyt mikä Kunnaksen vahvuus on. (Tämä neutraali kommentti ja sillä ei merkitystä jos minä en sitä ymmärrä / ole tiedostanut) Tipin vahvuus tuli suht nopeasti selville ja ympärille kun hankittiin eri alueille osaamista niin pääsi kultatakkia ulkoiluttamaan.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen vakuuttunut, että monon kuvaa Lämsä persuuksiinsa saa, vaikka opaskoiralle tuolla Lukon toimistolla olisi ollut jo pidemmän aikaa käyttöä. Kuinkahan iso merkitys Rajalan vaihdoksesta Kunnakseen on tässä Lukon suunnanmuutoksessa noin yleisellä tasolla?
En mä usko että tuo yksistään vaikuttaa mitenkään. Siellä on mestaruuden jälkeen vaihtunut myös hallitus ja hallituksen pj, valmentaja Virta->Virtanen->Lämsä ja ennen kaikkea mestaruus joukkueesta ei ole enää muita jäljellä kuin Repo ja Ylitalo + Hämäläinen, Kauvosaari, Vuorio, Kuosmanen, Pihkoluoma ja osa huollosta.

Kevään 2021 jälkeen Lukossa sitä seuraavaa steppiä ei ole juuri kukaan täällä käynyt saanut otettua, tai muuten nuo kärkeen hankitut pelaajat ovat olleet enemmän tai vähemmän pettymyksiä (Pavelka, Lebedeff, Gibson, Kestner, Karjalainen, Westerholmit, Burke, Haga jne.)
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En mä usko että tuo yksistään vaikuttaa mitenkään. Siellä on mestaruuden jälkeen vaihtunut myös hallitus ja hallituksen pj, valmentaja Virta->Virtanen->Lämsä ja ennen kaikkea mestaruus joukkueesta ei ole enää muita jäljellä kuin Repo ja Ylitalo + Hämäläinen, Kauvosaari, Vuorio, Kuosmanen, Pihkoluoma ja osa huollosta.

Kevään 2021 jälkeen Lukossa sitä seuraavaa steppiä ei ole juuri kukaan täällä käynyt saanut otettua, tai muuten nuo kärkeen hankitut pelaajat ovat olleet enemmän tai vähemmän pettymyksiä (Pavelka, Lebedeff, Gibson, Kestner, Karjalainen, Westerholmit, Burke, Haga jne.)
Näin se on. Väki on toimistolla, penkin takana ja kentällä vaihtunut lähes kokonaan. Mielenkiintoinen juttu muuten se että kun seuran urheilullinen menestys on huonoa, niin silloin vaaditaan kuorossa suursiivousta koko organisaatioon ja uskotaan että siitä se menestysresepti taas löytyy. Mestaruuden jälkeen saattoi tulla todistetuksi että toimii se logiikka ainakin toisinpäin käännettynä.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Enpä usko, että Kunnaksella tai edeltäjällä Rajalalla on kovin merkittävää roolia edustuksen peliotteiden suhteen.
Hallitus uskoakseni antaa budjetin/tavoitteen tj:lle ja määrittää pelaajabudjetin Kallelle (@1936 voi kysyä Kallelta tarkemmin).
Kunnas yrittää kehittää, markkinoida ja myydä saavuttaakseen asetetun budjetin/tavoitteen. Kalle yrittää kasata hyvän joukkueen saamallaan pelaajabudjetilla. Näppärää (joidenkin mielestä ehkä) potkujen jakaminen voi olla, mutta väittäisin, että toimarin potkuilla ei sarjasijoitukseen suoranaisesti voi vaikuttaa. Ajan kanssa tietty, jos tj. epäonnistuu markkinoinnissa ja myynnissä, voi pelaajabudjetti, ja sitä kautta sarjasijoitukset myöhemmin vajota.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Mitäköhän Simon Data antoi Iso-Lasselle?
Pelasi näköjään Malmössa veljesten kanssa ja sai 10 pinnaa kasaan. Veljekset teki 28 ja 30..

Tuntuu muutenkin trendinä olevan että nämä ihan tusinapisteiden ruotsalaiset voivat olla Liigassa todella hyviä. Tps, Sport jne
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Lässille tänään 1+3. Ei huano sanois eräs porilainenkin.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Sorry OT, mutta oli jääkiekon voitto, kun HIFK:n peruuttelutrappi jäi kakkoseksi.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuntuu muutenkin trendinä olevan että nämä ihan tusinapisteiden ruotsalaiset voivat olla Liigassa todella hyviä. Tps, Sport jne
Joo, esim. TPS:n Wernblomin tai Arellin jos ei koskaan ennen soppareiden julkaisua ollut nähnyt pelaavan, niin voi sitä v***n Kalle ja Simon data huutoa , jos olisivat tänne tulleet, tai esim. vaikkapa Bryggman, tai KooKoon Andersson, Ottosson jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös