Ulosmarssi ottelussa 27.1.2024 SaiPa – KooKoo

  • 21 413
  • 116

redpecka

Jäsen
Kiitos Willimiehet!
Voi jumalauta mitä tässä pitää vielä kestää ja nähdä. Siis joku kannattajapoppoo osoittaa mieltänsä keväällä, vikassa kotiottelussa!?

Vittu mikä tilannetaju porukalla!

Keväällä/kesällä ollaan semisti toiveikkaita kun:
  • On tullut huhuja että petman/oksanen/joku tulisi takas
  • Uusi valmentaja ottaa ohjat juhannuksen jälkeen
  • Hallituksen muutokset ovat jo tiedossa ja alustavasti parempaan suuntaan
  • Halliproggikset nytkähtänyt eteenpäin
Mutta ei, pakko tehdä ulosmarssi maaliskuussa kun se sopi kalenteriin. Ei perkele oikeesti! Kun osoitatte mieltä niin tehkää se nyt eikä mökkikauden kynnyksellä.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Voi jumalauta mitä tässä pitää vielä kestää ja nähdä. Siis joku kannattajapoppoo osoittaa mieltänsä keväällä, vikassa kotiottelussa!?

Vittu mikä tilannetaju porukalla!

Keväällä/kesällä ollaan semisti toiveikkaita kun:
  • On tullut huhuja että petman/oksanen/joku tulisi takas
  • Uusi valmentaja ottaa ohjat juhannuksen jälkeen
  • Hallituksen muutokset ovat jo tiedossa ja alustavasti parempaan suuntaan
  • Halliproggikset nytkähtänyt eteenpäin
Mutta ei, pakko tehdä ulosmarssi maaliskuussa kun se sopi kalenteriin. Ei perkele oikeesti! Kun osoitatte mieltä niin tehkää se nyt eikä mökkikauden kynnyksellä.
Narahtiko korkki auki heti SaiPan voiton kunniaksi, vai mistä tämä yöllinen purkaus?
 

Kivisalmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikista paras ulosmarssi, tai paremminkin menemättä -marssi, olisi tuossa SaiPan kausikorttitilaisuudessa.

Eli kukaan ei menisikään sinne, kun SaiPan office odottaa nyt väentungosta ja jopa 90 ihmistä. Että ihan kolme tilaisuutta pitää varata, kun kaikki haluavat tulla kuulemaan työnteon eetoksesta.

Olisiko tämä se paras mielenilmaus.
 

emz1

Jäsen
Joillakin riittää rahkeet suunnittelemaan mielenilmauksia.

Joillakin riittää rahkeet tekemään mielenilmauksia.

Joillakin riittää rahkeet neuvomaan miten asiat pitäisi tehdä mutta ei kuitenkaan tekemään mitään.

Itsellä ei riitä näistä mihinkään, mutta arvostus @Poro24 käynnistävänä voimana ja niille jotka aikovat jotain tehdä ajankohdasta riippumatta.
 

SaiPa#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta ei, pakko tehdä ulosmarssi maaliskuussa kun se sopi kalenteriin. Ei perkele oikeesti! Kun osoitatte mieltä niin tehkää se nyt eikä mökkikauden kynnyksellä.
Niin, missä on muuten todettu, että Willimiehet on edes järjestämässä ulosmarssia tai mielenosoitusta viimeiseen kotiotteluun?
 

SaiPa#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Willimiesten instagram sivuilla tiisailtiin tästä päivämäärällä 9.3.2024.
Oliko siellä jotain muutakin kuin se kuva ja päivämäärä (itsellä kun ei noita some-tilejä ole), joka on linkattu myös tänne? Ei kai se pelkkä kuva vielä välttämättä tarkoita mitään tulevaa mielenosoitusta.
 

IlPadrino

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oliko siellä jotain muutakin kuin se kuva ja päivämäärä (itsellä kun ei noita some-tilejä ole), joka on linkattu myös tänne? Ei kai se pelkkä kuva vielä välttämättä tarkoita mitään tulevaa mielenosoitusta.
Ottaen huomioon täällä käydyn keskustelun ja Willimiesten perään huutelun sekä sen, että Willimiesten edellinen postaus on syyskuulta, niin voisin väittää että kyllä sieltä joku mielenilmaus tulee.
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Oliko siellä jotain muutakin kuin se kuva ja päivämäärä (itsellä kun ei noita some-tilejä ole), joka on linkattu myös tänne? Ei kai se pelkkä kuva vielä välttämättä tarkoita mitään tulevaa mielenosoitusta.

Kyllä se tarkoittaa, kuten @IlPadrino tuossa edellä mainitsi.
 

krissu87

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi jumalauta mitä tässä pitää vielä kestää ja nähdä. Siis joku kannattajapoppoo osoittaa mieltänsä keväällä, vikassa kotiottelussa!?

Vittu mikä tilannetaju porukalla!

Keväällä/kesällä ollaan semisti toiveikkaita kun:
  • On tullut huhuja että petman/oksanen/joku tulisi takas
  • Uusi valmentaja ottaa ohjat juhannuksen jälkeen
  • Hallituksen muutokset ovat jo tiedossa ja alustavasti parempaan suuntaan
  • Halliproggikset nytkähtänyt eteenpäin
Mutta ei, pakko tehdä ulosmarssi maaliskuussa kun se sopi kalenteriin. Ei perkele oikeesti! Kun osoitatte mieltä niin tehkää se nyt eikä mökkikauden kynnyksellä.
Olen tästä samaa mieltä. Se ulosmarssi olisi pitänyt tehdä viime kaudella, kun talossa oli vielä henkilö, joka nämä asiat sai sekaisin. Mutta nyt osoitetaan mieltä niille, jotka tätä laivaa yrittää hiljakseen kääntää oikeaan suuntaan. En oikein ymmärrä.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen tästä samaa mieltä. Se ulosmarssi olisi pitänyt tehdä viime kaudella, kun talossa oli vielä henkilö, joka nämä asiat sai sekaisin. Mutta nyt osoitetaan mieltä niille, jotka tätä laivaa yrittää hiljakseen kääntää oikeaan suuntaan. En oikein ymmärrä.
Toimari ei todellakaan ole ainoa syyllinen tähän sotkuun. Joku sen Markkasenkin sinne palkkasi ja antoi huseerata, miten lystäsi. Eikös Markkanenkin lähtenyt itse pois, joten ei mitään oikeasti ole seuran suunnalta tehty. Eikä laiva oikein ole mihinkään kääntynyt tai sitä kukaan ole kääntämässä. Tämä kausihan on jatkettu ihan samalla tiellä. Jos jotain niin tehdään kyntämisen pohjia, eikä seuran ulostulot varsinaisesti anna toivoa paremmasta.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En kuulu junanlähettäjä porukkaan mutta tuo viimeinen kotiottelu on juuri oikea paikka ulosmarssille ja täältä mukana jos olen Lappeenrannassa.
 

Bacon

Jäsen
Hauskaa tää ajatusten juoksu. Kynnetään monta vuotta pohjalla ja huudetaan palstoilla ja somessa, että tehkää joku jotain asialle. Kukaan ei kuitenkaan nää yhtään vaivaa vaan huutelu kotisohvalla on helpompaa. Lopulta kiinnostus koko touhuun katoaa kaikilta eikä hallissakaan käy enää ketään.

Nyt kun joku viitsii nähdä vähän vaivaa ja mahdollisesti antaa mielipiteen touhusta, niin sekin on väärin tehty.

Minulle on ihan sama mitä sieltä on tulossa. Helvetin kiva, että jotain vielä jaksaa tuon verran kiinnostaa.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Olen tästä samaa mieltä. Se ulosmarssi olisi pitänyt tehdä viime kaudella, kun talossa oli vielä henkilö, joka nämä asiat sai sekaisin. Mutta nyt osoitetaan mieltä niille, jotka tätä laivaa yrittää hiljakseen kääntää oikeaan suuntaan. En oikein ymmärrä.
Eipä tämä meidän virallinen kannattajayhteisö Saimaan Keltamustat nytkään ole korvaansa lotkauttanut minkäänlaiselle protestille, puhumattakaan viime kaudesta. Willimiehet tähän tarvittiin ja onneksi jotkut sentään tekee jotain. Olkoot vaan jatkossakin nämä Keltamustien tyypit siellä niitä maaleja tuulettemassa kun seuraa ja kannattajia vedetään niin kovaa kakkoseen että pahaa tekee.
 

emz1

Jäsen
Eipä tämä meidän virallinen kannattajayhteisö Saimaan Keltamustat nytkään ole korvaansa lotkauttanut minkäänlaiselle protestille, puhumattakaan viime kaudesta. Willimiehet tähän tarvittiin ja onneksi jotkut sentään tekee jotain. Olkoot vaan jatkossakin nämä Keltamustien tyypit siellä niitä maaleja tuulettemassa kun seuraa ja kannattajia vedetään niin kovaa kakkoseen että pahaa tekee.
Tässä pitäisi myös ymmärtää sellainen seikka, että ei tuollaista mielenilmausta tehdä ilkeyden vuoksi tai sen vuoksi että haluttaisiin vain vittuilla joillekin henkilöille kuin on mennyt hommat vähän perseelleen.

Mielenilmaus tehdään sen vuoksi että seuralla on edes jonkinlainen merkitys olemassa ja ne ihmiset välittävät seurasta. Se on viesti että kyllä seuran takana on edelleen ihmisiä olemassa, mutta hommaan pitää saada joku tolkku.

Tätä Saimaan Keltamustat ei valitettavasti tunnu ymmärtävän vaan heidän silmissä kaikki mielenilmaus on yhtä kuin että ei olla enää seuran tukena vaan asetutaan vastakkain.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Vähän ohi meneillään olevan keskustelun, mutta HIFK:n kannattajat buuasivat omilleen eilen, kun joutuivat yhdessä ottelussa jatkoajalle ja uudelleen, kun hävisivät siellä.

En usko, että pelaajat ja organisaatio miettivät siellä, että miksi te kannattajat meidät hylkäsitte. Stadissa vaan on tietty vaade jäällä näkyvälle suoritukselle.
 

redpecka

Jäsen
Nyt kun joku viitsii nähdä vähän vaivaa ja mahdollisesti antaa mielipiteen touhusta, niin sekin on väärin tehty.

Minulle on ihan sama mitä sieltä on tulossa. Helvetin kiva, että jotain vielä jaksaa tuon verran kiinnostaa.
Minusta on hienoa, että joku suunnittelee tekevänsä jotain näkyvää osoittaakseen mieltään tälle koko paskalle.

Mutta ajankohta on niin huono kun olla ja voi. Ilmassa on uhkakuvia, että koko homma muuttuu erittäin noloksi ja myötähäpeää aiheuttavaksi tai pahimmillaan kukaan ei edes huomaa mitään.

Kevät ja kesä on saipafanin parasta aikaa. Moni huokaisee helpotuksesta kun on kausi saatu taas lusittua. Omistajat pakenevat mökeilleen, lehdistö keskittyy alkaviin pleijareihin.

Ajatelkaa skenaario kun olisikin uusia omistajia/rahoittajia, joiden lupaamilla idiksillä aletaan maalailemaan taas ensi kauden rosteria ja valmentaksi on palkattu vaikka "manner". Joku huhuilee varovasti, että mökkilaiturille kantautui vettä pitkin ääniä että kiikarissa olisi "Zabo", muttei uskalla vielä todeksi uskoa ennen kuin on korvalääkärissä käynyt. Keväällä pientä vapautunutta hurmosta peleissä ja pisteutä ropisee sieltä täältä ja Naukkarinen dominoi Tammelan ja Kivenmäen kanssa kun Trejbal nousee Tsekin EHT-paskaan. Sitten siellä 30 vanhaa partaa ulosmarssii katsomosta jättäen jälkeensä lakanan jossa vaaditaan tersan poistumista.

Olen näiden kolmenkymmenen puolella mutta miettikää nyt perkele vielä tuota ajankohtaa.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Mutta ajankohta on niin huono kun olla ja voi. Ilmassa on uhkakuvia, että koko homma muuttuu erittäin noloksi ja myötähäpeää aiheuttavaksi tai pahimmillaan kukaan ei edes huomaa mitään.

Tämä uhkakuvahan pätee ihan ajankohdasta riippumatta. Eiköhän se oo parempi että jäädään kädet puuskassa istumaan kotiin koko lössi.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Ajatelkaa skenaario kun olisikin uusia omistajia/rahoittajia, joiden lupaamilla idiksillä aletaan maalailemaan taas ensi kauden rosteria ja valmentaksi on palkattu vaikka "manner". Joku huhuilee varovasti, että mökkilaiturille kantautui vettä pitkin ääniä että kiikarissa olisi "Zabo", muttei uskalla vielä todeksi uskoa ennen kuin on korvalääkärissä käynyt. Keväällä pientä vapautunutta hurmosta peleissä ja pisteutä ropisee sieltä täältä ja Naukkarinen dominoi Tammelan ja Kivenmäen kanssa kun Trejbal nousee Tsekin EHT-paskaan. Sitten siellä 30 vanhaa partaa ulosmarssii katsomosta jättäen jälkeensä lakanan jossa vaaditaan tersan poistumista.

Olen näiden kolmenkymmenen puolella mutta miettikää nyt perkele vielä tuota ajankohtaa.

En tiedä astunko nyt ansaan, mutta kuinka todennäköisenä pidät että homma muuttuu parissa kuukaudessa tällaiseksi?

Tässä on sellainen 7 viikkoa tuohon viimeiseen kotipeliin. Siinä ajassa saamme korkeintaan kuulla osakeannin tuloksen, pari tiedotetta SaiPalta että homma jatkuu myös ensi kaudella, 2-3 voittoa, pari loukkaantumista lisää, ehkäpä vielä joku uusi kohu, iltapäivälehdet uutisoivat että häpeäpilkun valmennus vaihtuu ensi kaudeksi.

Seitsemässä viikossa ei varmasti ala mikään SaiPan hurmos yhtäkkiä varsinkin kun vastustajat tarvitsevat SaiPalta jokaisen pisteen joka on otettavissa pois.

En näe mitään eroa tehdäänkö mielenilmaus nyt vai parin kuukauden päästä.

Jos se tehdään nyt niin seurajohdolta tulee seuraavana päivänä tiedote jossa pahoitellaan tilannetta ja luvataan että hihat on kääritty. Jippikaijei.

Jokaiselle joka suunnittelee tai on mukana mielenilmauksessa, hattu nousee minulta päästä.
 

redpecka

Jäsen
En näe mitään eroa tehdäänkö mielenilmaus nyt vai parin kuukauden päästä.

Jos se tehdään nyt niin seurajohdolta tulee seuraavana päivänä tiedote jossa pahoitellaan tilannetta ja luvataan että hihat on kääritty. Jippikaijei.
Ok. Minä taas näen eroa. Yksi on juuri tuo mihin itsekin tartuit tuossa eli minä haluaisin nähdä reaktion mielenilmauksen jälkeen välittömästi enkä kesän jälkeen kun palataan taas työntekoon. Nyt se pitää tehdä kesken kauden eikä kesäloman alkajaisiksi. Lehdistöäkin saattaisi kiinnostaa häpeäpilkun hallituksen reagointi tai reagoimattomuus. Pleijarien keskellä tai kesällä tuskin.

Noh, näkemyseroja nämä. Siitä kaikki olemme kai samaa mieltä että on hyvä kun osoitetaan mieltä eikä kuljeta vain tahdottomina lampaina perässä.
 

redpecka

Jäsen
Minkälaista hallituksen reaktiota tällä mielenilmauksella tavoitellaan?
Minä olen varmaan väärä ihminen tähän vastaamaan, mutta olettaisin, että halutaan viestittää ylöspäin ettei olla oikein tyytyväisiä nykymeininkiin. Omasta puolestani ainakin voin sanoa olevani tätä mieltä. Auttaako tällaiset mielenilmaukset sitten mitään, en tiedä, kiinnostaako omistajia typerien kannattajien tuntemukset, mutta ainakin mahdollisella ulosmarsilla voi sanoa että jotain on tehty ja yritetty.

Mutta vaihtakaa nyt perkele se päivämäärä! Saimaalaiset pitävät jonkun oman juhlansa otsikon päivänä, kunnioitetaan sitä ja valitaan vaikka seuraava vkl-peli. Minä olen etänä toiselta planeetalta henkisesti mukana.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
En näe mitään eroa tehdäänkö mielenilmaus nyt vai parin kuukauden päästä.
Voit toki sanoa näin, mutta eikö se nyt ole ihan itsestäänselvyys, että aiemmin olisi parempi kuin myöhemmin?

Kun toimii aiemmin, asioille ehkä tehdään jotain aiemmin, ilma voisi puhdistua aiemmin, seuran sisäinen toiminta voisi tervehtyä aiemmin, ja niin edelleen ja niin edelleen. Ja niin kuin on jo monesti täällä todettu, tällä ajoituksella käytännössä varmistetaan se, ettei seuran tarvitse reagoida mitenkään, koska kausi loppuu, sen varjolla voi keksiä verukkeita, vastuuhenkilöt voivat kadota mökeilleen, ja asia vain unohtuu.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Minä olen varmaan väärä ihminen tähän vastaamaan, mutta olettaisin, että halutaan viestittää ylöspäin ettei olla oikein tyytyväisiä nykymeininkiin. Omasta puolestani ainakin voin sanoa olevani tätä mieltä. Auttaako tällaiset mielenilmaukset sitten mitään, en tiedä, kiinnostaako omistajia typerien kannattajien tuntemukset, mutta ainakin mahdollisella ulosmarsilla voi sanoa että jotain on tehty ja yritetty.

Mutta vaihtakaa nyt perkele se päivämäärä! Saimaalaiset pitävät jonkun oman juhlansa otsikon päivänä, kunnioitetaan sitä ja valitaan vaikka seuraava vkl-peli. Minä olen etänä toiselta planeetalta henkisesti mukana.
Jotenkin itse ostaisin paremmin ajatuksen ulosmarssista tilanteessa, jossa peleissä kävisi porukkaa. Eiköhän se ole ollut hyvin selvä viesti nykyjohdolle, että kotipeleihin saapuu alle 1000 ihmistä paikalle samaan aikaan kun katsojatavoite on asetettu 3300.

Mitä se viestii seurajohdolle jos yhtäkkiä tulee porukkaa, joka lähtee sitten kesken pois? Varmaan toki sitä, että porukkaa olisi jos homma toimisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös