UEFA Champions League: Finaali Manchester United - Chelsea 21.5.2008

  • 17 852
  • 166

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Onko kaikki tottunut jo tuon Lehtisen saatanan paskaan selostukseen kun kukaan ei ole avautunut siitä??? On ehdottomasti huonoin selostaja mitä olen kuullut. Pelottaa jo etukäteen em-kisat kun tuo ihmisnkuvatus on siellä kuitenkin mukana.

Itse peliin. On kyllä ollut mielenkiintoinen peli siinä mielessä, että manu vei ekaa puoliaikaa aika täydellisesti ja chelski toista. Hyviä paikkoja molemmilla ollut, mutta viimeistely ontuu kyllä molemmilla, tosin chelskillä myös muutama tolppa.

Itse uskon että manu tekee yhden ja vie pelin ennen pilkkuja ja maalin tekee giggs.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Onko kaikki tottunut jo tuon Lehtisen saatanan paskaan selostukseen kun kukaan ei ole avautunut siitä??? On ehdottomasti huonoin selostaja mitä olen kuullut. Pelottaa jo etukäteen em-kisat kun tuo ihmisnkuvatus on siellä kuitenkin mukana.
On kiistatta aivan karsea tapaus. Ei saa muodostettua ensimmäistäkään järkevää lausetta, ja termitkin totaalisen hakusessa. Voi luoja.

Toivottavasti menisi pilkuille, ja ManUn puolella ollaan totta kai. Kenttä vaikuttaa olevan niin paska, että tulisi varmaan mielenkiintoisia pilkkusuorituksia. Saatettaisiin nähdä useammatkin beckhamit.
 

d2uce

Jäsen
Näemmä YLEkin tajusi asian ja Lehtinen vaiennettiin taktisesti teknisiin asioihin vedoten ja Tapsa Suominen selostaa.
 

TML

Jäsen
onneks tapsa tuli ääneen. miksei voinu olla alusta asti

On pakko olla paska selostaja jos Tapsa tuntuu jo hyvältä vaihtoehdolta. No vitsi vitsi, Tapsa on ok.

Kieltämättä, ollut surkea tapaus tämä toinen kaveri. Malinenkaan saanut aina sanaa suusta.


Mitäs helvettiä?? Jaaha. Bitch slap Drogbalta. Loistava suoritus.

Vidic pääsi ihon alle ja hoiti tilanteen hienosti!
 

Tompse

Jäsen
Jestas, että idioottimaista porukkaa chelsealla. :D Hyvä niin, oikea tuomio Drogpa ulos. Turhaa ruveta läiskimään.

Manu hoitaa homman.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Rastapään kattila ei ihan kestänyt. Aivan käsittämätön urpo, samaa tasoa Zidanen tempauksen kanssa.

Mielestäni joku ManU:n jätkistä rikkoi aika rumasti tuomarin koskemattomuutta, en huomannt tuliko siitä korttia?

EDIT: Juu, se selästä tönäisy juuri. Ihme jos ei tullut.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
ManU:n jätkistä rikkoi aika rumasti tuomarin koskemattomuutta, en huomannt tuliko siitä korttia?

Pelin linjan mukaan Manun rikkeistä ei ole rankaistu.


Edit. Rankkuihinhan tässä mennään ja Manuhan sen siellä voittaa, mutta jääpähän ainakin jossiteltavaa tuon tuomari-linjan takia...
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tevez ja Evra edelleen kentällä. Miksi? Drogba tuosta ulos. Kaikki epäselvät tilanteet tuomittu punaisille. Harvoin näkee näin (yksipuolisen) surkeata tuomaritoimintaa kuin tässä pelissä.
 
Rastapään kattila ei ihan kestänyt. Aivan käsittämätön urpo, samaa tasoa Zidanen tempauksen kanssa.

Itse en kyllä mitenkään näe asiaa samalla tavalla. Noh, tuomio oli molemmista sama (vai saiko ZZ useamman matsin bannit?). No miten vain, pilkuille menee ja parempi voittakoon.
 

TML

Jäsen
Noniin, dumarit pelastivat Manun runkuille. Ei saanut peli arvoistaan loppua kun arvotaan voittaja.

CR7, Carrick, Nani, Giggs, Carlito.. Oisko siinä? Ehkä Owen saattaa olla myös ja näemmä Andersson kun ottivat vielä mukaankin.

Anelka, Pizza, Frankie, Ballack, Essien? Right? Kaloun taitoja en tiedä osaako pussittaa ja onko kokemusta.

edit. Nyt tutisee kyllä vaikka muuten olen koko pelin ollut levollisin mielin. Vielä kun on kyseessä rankkarit (en ole fani) ja siltikin spennaa niin jo ihme on.
Kaksi pitkää ja loistavaa rankku-maalivahtia vastakkain myäs. Hirveetä katsottavaa tästä tulee.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Itse en kyllä mitenkään näe asiaa samalla tavalla. Noh, tuomio oli molemmista sama (vai saiko ZZ useamman matsin bannit?). No miten vain, pilkuille menee ja parempi voittakoon.
Jaa mikset? Täältä päin katsottuna hyvinkin verrannollinen tilanne, tälläisessä vaiheessa hermon on pidettävä, tuli naapurilta minkälaista tekstiä tahansa. Pistää sitten samaan tapaan verbaalisesti takaisin, mutta fyysiseen kontaktiin sortuminen on kyllä suurta tyhmyyttä. Erityisesti tuollaisessa rykelmässä jossa ovat kaikki kolme tuomariakin samassa paikassa.

Jeps, pilkut. Chelsea ehkä ennakkosuosikki, mutta saapa nähdä.

PS: Vedetään nyt sen verran takaisin, että eihän tuo toki niin räikeä moka ollut kuin Zidanen. Mutta ei tuokaan voi tuomarikolmikon silmien ohi mennä, kun kaikki olivat tosiaan mukana tilanteessa.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
No peli meni siihen meni joka tuutista ennustettiin. Pienestä on kaikki kiinni. Ainoa asia mikä on varma: "better team lose"
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
nyt on kyllä sellainen kutina, että chelski vie tämän pelin. cech on kyllä mun mielestä niinpaljon parempi pilkuissa kuin evds. jännä nähdä miten käy.

raikka hengitä välillä.
 

d2uce

Jäsen
Meinaako tuo selostajan raasu karjua jokaisen onnistuneen pilkun jälkeen samalla tavalla? Jokseenkin säälittävän kuuloista.
 

jani73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Detroit Red Wings, FC Liverpool
Millään muulla ei ole väliä kunhan C. Ronaldo epäonnistuu! Vi**u olen onnellinen :)
 

d2uce

Jäsen
Hahaha! Oikea mies epäonnistui. Nyt ei ole enää juuri väliä kumpi vie. Erittäin heikko ratkaisu. Olen vahingoniloinen, kyllä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Meinaako tuo selostajan raasu karjua jokaisen onnistuneen pilkun jälkeen samalla tavalla? Jokseenkin säälittävän kuuloista.

En tiedä säälittävästä, mutta vähän alkaa tuosta hehkuttamisesta (lue=karjumisesta) putoamaan pohja. :D

"aaaarghhhhhhhhhhh....ampuu maalin."
 

d2uce

Jäsen
Peli jatkuu. Ensimmäinen peluri jolle liukas kenttä teki tepposet. Tästähän saattaa tulla jopa jännä pilkkuskaba.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös