U20 Jatkoaika Fantasy Pool 2019 - varausketju

  • 9 022
  • 169

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Nerokas valinta, sanoisin. Karsintasarjassa kaksi voittoa taskuun.

Mietin tota pitkään, mutta Ruotsi tappelee ittensä Ollen pelikiellon jälkeen pronssimitalisteiksi. Kazakeista helppo nollapeli. Mitalit sitten polttavat julkisesti instagram-livessä.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Onko Santeri Virtanen vielä ottamatta? Jos on, niin otan hänet, kun tuo Liska meni ohi suun. Kolmas suomalainen Kuparin ja Ylösen kaveriksi.

@Zigmund
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Jos @Knap ei olisi ottanut tuota Venäjän kakkosmolaria, olisin itse kokeillut sitä. Nyt piti sitten ottaa Sögaard, vaikka toki pohdin myös sitä, josko Kazakit yllättäisivät karsinnoissa. Noh, toivottavasti eivät, mutta Daniyarit hakkaisivat silti pisteitä.
 

Knap

Jäsen
Jos @Knap ei olisi ottanut tuota Venäjän kakkosmolaria, olisin itse kokeillut sitä. Nyt piti sitten ottaa Sögaard, vaikka toki pohdin myös sitä, josko Kazakit yllättäisivät karsinnoissa. Noh, toivottavasti eivät, mutta Daniyarit hakkaisivat silti pisteitä.
Itseä pelottaisi enemmänkin se, että Tanska onnistuisi kaatamaan Sveitsin. Ei meinaan välttämättä kovin kaukana tule olemaan sekään tuota heikkoa sveitsiläisporukkaa vastaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
En muuten ymmärrä, miksi Ollea pidetään edes Ruotsin ykkösmokkena. On pelannut harkkaottelut, mutta herran jumala Ersson pesee lattiaa statseillaan tuolla Ollella. Sama sarjakin. Miksköhän Ersson ei oo ihan lähtökohtainen ykkönen?

Paljon päävalmentajan ratkaisuja ruotsalaiset kritisoivat, mutta Ollen suhteen fanitkin ovat suhteellisen yksimielisiä. En mä tiedä, varmaan se on sitten ollut kova lupaus ja nuorempana tuonut Ruotsille menestystä.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Jaha, St. Ivany piti ottaa... Adam Ginning sit.
 
Se oli sitten siinä. Kiitokset osallistujille. Ja nythän se kisa vasta alkaakin.

Ketjun avausviestissä kaikki varatut pelaajat ja seuraavassa viestissä vielä eriteltynä maittain kunhan saan päivitettyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös