U18 MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 76 310
  • 1 553

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
JYP 4 - Tshekki 1
 

ijuka

Jäsen
Olihan tämä turnauksen paras peli Suomelta, vaikka oli Tsekki aika lapanen. Ehkä parempi lopettaa turnaus näin kuin rökäletappioon USAta vastaan, vaikka mitalin väri kirkkaampi olisikin. Toisaalta, eipä sillä kauheasti väliä ole onko ensimmäinen vai toinen häviäjä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ja sieltä! Onnea pronssista nuoret leijonat!
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vaikka eilen tulikin jättimäinen pettymys niin kyllähän tää tuntuu silti sittenkin todella hyvältä!
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Nousujohteinen turnaus ja hieno suoritus pronssipelissä, onnittelut pojille!
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Haha ei ole epäilystä ulkonäön perusteella kuka tuomareista on svedu :DD
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Marttilan ilme hämmentynyttä "voitettiinko me jotain" -tasoa. Onnea hänellekin.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Alkoi mietityttää, kun puhuttiin jonkin sortin ennätyksen rikkomisesta. McDavid teki tehot 8+6 samana vuonna, kun täytti 16.

Jos minun kommenttia tarkoitit niin sanoin vain että ohitti Tavaresin. En puhunut mitään ennätyksistä.

U-16 ikäisten osalta Kiviharjun edelle siis jäi kaikkien aikojen pistepörssissä Mathis Olimb, Jakub Vrana sekä Connorit Bedard ja McDavid.

 

Kuoriämpäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Los Angeles Kings
Jos minun kommenttia tarkoitit niin sanoin vain että ohitti Tavaresin. En puhunut mitään ennätyksistä.

U-16 ikäisten osalta Kiviharjun edelle siis jäi kaikkien aikojen pistepörssissä Mathis Olimb, Jakub Vrana sekä Connorit Bedard ja McDavid.

Jep, mun mokani!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös