U18 MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 76 278
  • 1 553

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Seamus Casey ei nyt ihan ole vakuuttanut tänään.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
USA haluaa näköjään hävitä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen samaa mieltä ylläolevien kommenttien kanssa. Olen jenkkien puolella vain siksi että en osaa kannustaa Ruotsia jääkiekossa. Jotenkin vieras ajatus mulle, ellei vastassa ole Venäjä.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Nyt ottaa USA melkoisen turhia jäähyjä. Ihan itse annetaan Ruotsille avaimet käteen.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
No juurihan Suomi voitti pronssia JYPin pelaajien ottaessa roolia. Joko unohtui? Nauti hyvä ihminen tuosta.
Ei lohduta, jos sen jälkeen vituttaa runsaasti.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
USA haluaa näköjään hävitä.
Mikset nyt antaisi niiden ekana pelata se täydet 60 minuuttia ja tee ne johtopäätökset sitten toisen häviönhalusta. Tää peli voi olla 6-4 USAlle 60min jälkeen. Sitäpaitsi, sun mielestä JYPin loppukausi oli tuhoontuomittu ku otettiin KalPalta turpaan 7-0 mutta miten kävikään.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Olen samaa mieltä ylläolevien kommenttien kanssa. Olen jenkkien puolella vain siksi että en osaa kannustaa Ruotsia jääkiekossa. Jotenkin vieras ajatus mulle, ellei vastassa ole Venäjä.

Minä toivon Ruotsin voittoa loistavan Hugo Hävelidin vuoksi. Kapinoin myös tuota jenkkien "leireillään pitkin kautta yhdessä" -toimintaa. Jos tuo nyt edes niin vahvasti voimissaan on enää.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Onko olemassa päivää tai edes hetkeä jolloin sua ei vituttaisi runsaasti?
On. Onko olemassa päivää tai edes hetkeä, jolloin täällä ei valitettaisi siitä, kun mua vituttaa?
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Mikset nyt antaisi niiden ekana pelata se täydet 60 minuuttia ja tee ne johtopäätökset sitten toisen häviönhalusta. Tää peli voi olla 6-4 USAlle 60min jälkeen. Sitäpaitsi, sun mielestä JYPin loppukausi oli tuhoontuomittu ku otettiin KalPalta turpaan 7-0 mutta miten kävikään.
Mitä ihmettä sä nyt selität?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja pronssi on kuitenkin voitettu mitali, hopea hävitty.
Tämä on taas niitä mielipiteitä joita en ymmärrä. Ihan samalla tavalla se pronssikin on hävitty koska siellä välierissä hävittiin jo, eikä päästy edes pelaamaan siellä finaalissa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tämä on taas niitä mielipiteitä joita en ymmärrä. Ihan samalla tavalla se pronssikin on hävitty koska siellä välierissä hävittiin jo, eikä päästy edes pelaamaan siellä finaalissa.
Niin, no sulla on oikeus olla eri mieltä :) Mielipiteitä nää vaan on.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Selitän sitä, että sä teet turhan nopeita johtopäätöksiä.
Mitäs ihmeellistä tuossa JYPin loppukaudessa edes oli? Kiva toki kun ei jääty jumboksi.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Kiinnostavaa nähdä pelaako Augustine 3. erässä, ei noi sen tilastot ole kehuttavia tässä ottelussa.
 

ijuka

Jäsen
No toki paljon mieluummin haluaisin että Ruotsi voittaa kuin joku USA, varsinkin niiden neuvostosysteemillä.

Mutta ihan siitä huolimatta, yleensä ottaen jos joukkue tippuu niin aina toivoisin että joukkueen tiputtaja voittaa koko roskan, koska on kunniakkainta hävitä voittajalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös