Tyttöystävän kanssa yhteen?

  • 17 524
  • 160

Kannattaako muuttaa yhteen?

  • Ehdottomasti!

    Ääniä: 103 25,6%
  • Ehdottomasti ehkä!

    Ääniä: 124 30,8%
  • Ehdottomasti en osaa sanoa!

    Ääniä: 76 18,9%
  • Ehdottomasti mielummin ei!

    Ääniä: 41 10,2%
  • Ehdottomasti ei!

    Ääniä: 58 14,4%

  • Äänestäjiä
    402

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Minkä tyttöystävän? Rumat ihmiset ei seurustele...
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Pojat pojat

Mullapa onkin niiiin ihana vaimo,että hän päästää minut aina kavereiden kanssa touhuamaan,kun minusta siltä tuntuu.Viime viikonloppu vietettiin yhden frendin mökillä,jonne saavuimme maalaus-remppaan.Ainakin näin kerroin vaimolleni,sillä lupa heltiää yleensä heti,kun vain jaksat "säveltää" hiukan.Tämä kaverini käy sitten välillä mun mökillä,jossa me tehdään tosissamme hommia,mutta kun me mennään hänen mökilleen,niin me ollaan kuin pellossa.

Perjantaina hommasin skidilleni hoitajan,ja tämän jälkeen suunnistimme "työn touhuun".;)
Koska ajomatkaan meni sentään puolitoista tuntia,niin kiskoin siinä matkalla "suuntaa antavat",eli kahdeksan flindaa keskaria.Sitten saavuimme sellaiseen söpöön kyläkauppaan,josta ostin leppoisan rupattelun jälkeen kaksitoista flindaa lisää "remppa-juomaa".En viitsinyt ostaa enempää,sillä tiesin yhden kaverini ostaneen pari euro kossua,joista vedimmekin sitten loppuillasta.Perjantai menikin sitten "suunnitteluun" ja rattoisaan dokailuun.

Lauantaina oli herätys melko ankara,sillä tämä mökin omistaja tuli ampuilemaan sinne vierasmajan pihaan piekkarilla.Vetäsin välittömästi neljä pulloa kaljaa lärviin,sillä peljästyin oikeasti.Tämän jälkeen syötiin pari leipää,sillä minusta alkoi tuntumaan,että jotain pitää syödäkin,mikäli todella meinataan alkaa maalaamaan.Vitut me mitään alettu maalaamaan,me kerättiin kaikki flindat kasseihin,mitä oltiin edellisenä päivänä vedetty lärviin.Tämän jälkeen otettiin muutkin vanhat pullot mukaan,eli 170 tyhjää pulloa.

Takaisin sinne söpöön kyläkauppaan,missä idiootti omistaja(n.160cm pitkä ukko)rupesi tylyttämään meitä,kun toimme hänen mielestään liikaa tyhjiä pulloja kerralla.Minä sain pienet kilarit ja menin sinne autolle jäähdyttelemään,ja jäähdyinkin melko hyvin,sillä kiskasin sillävälin kolme kaljaa huiviin,kun kaverini tekivät pullo-hommia.Pääsimme sopuun koko lande-poppoon kanssa ja ostimme 100 pulloa lisää kebaa.Menimme luonnollisesti takaisin sinne mökille ja minä otin puheeksi tämän rempan.....-vittu ne kaverit meinas kuristaa mut,kun kehtasin häiritä heidän lööbaamistaan.Joten minäkin aloin keskittyä todella kybällä siihen dokaamiseen.Sammuin kaksi kertaa lauantaina,ja kun toisella kerralla heräsin,niin päätimme lähteä siihen vastapäiseen saareen,jossa häämötti mökki.

Itseasiassa siellä häämötti mökki ja savusauna.Ne näyttivät ihan hyviltä sieltä matkan takaa,mutta kun pääsimme lähelle,niin ihan lokinpaskassa ne olivat ja ikkunat olivat rikottuja.Olin ottanut tukevan huikan Urho-olutta,sillä kapteeni Stubid-eli broidini-oli vittuillut mulle koko matkan ajan.Tämä Urho olikin käsittämätöntä paskaa,joten mun oli pakko käyttää sitä kiuasta laatan heittoon.Minä hämmennyin hiukan,koska löylyjä ei ilmaantunut,vaikka heitin neljä kertaa tuimat satsit sinne.Iltasella me lämmitettiin kaverin sauna ja heiteltiin siellä löylyjä.Tämä häiriintynyt mökin omistaja,joka tykkää räiskiä sillä piekalla,kaatui kiukaalle,josta sain hänet viimehetkillä pelastettua.Hän haukkui minua homoksi,kun olin ottanut häntä olkapäistä kiinni.

No niiiiin.....Minkä takia minä sitten kirjoitin tämän turhan jorinan???
No sen takia,kun kaksi näistä ystävistäni eivät osanneet käsitellä näitä remppa-asioita puolisonsa kanssa.Toinen on nyt evakossa,ja toisen puoliso mököttää.Minulla taasen elämä kukoistaa,sillä minä osaan "säveltää" asioita.Minä tulin illaksi tänne töihin,mutta ehdin sentään imuroida ja kuoria perunat,joten odotan kaikella kohtuudella romantiikkaa,jahka täältä töistä pääsen pois.

Minä olen sankari,vaikka en nähnyt koko maalipönttöä. :D :D :D(ja tärisen yhä kuin hieromakone)

Ps:

Designer ja Korak:Anteeksi jos/kun teitä riivasin puhelimessa.Mitään en muista ja kaiken kiistän......Hörpsss!!!!!1
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Pojat pojat

Viestin lähetti reds1897

kaksi näistä ystävistäni eivät osanneet käsitellä näitä remppa-asioita puolisonsa kanssa.Toinen on nyt evakossa,ja toisen puoliso mököttää.Minulla taasen elämä kukoistaa,sillä minä osaan "säveltää" asioita.

Kelpo remonttireissu teillä.

Kyllä säveltämisen taito pysyvässä parisuhteessa on elintärkeää. Kun siihen vielä lisätään taitoja ja oppeja sanoituksesta ja sovituksesta, on tärkeimmät pelimerkit rauhaisaan rinnakkaiseloon olemassa.;)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Senior
En jaksa kahlata ketjua taaksepäin, mutta ketjuavauksestasi on nyt reilu vuosi. Vieläkö on molempien tavarat saman katon alla? Mites on mennyt? Laitas joutessas väliraporttia kehiin.;)

edit: viime huhtikuulta onkin jo näköjään olemassa
Ei ole monikaan asia muuttunut sitten huhtikuun. Arkea elellään yhdessä, ja mikäs siinä on elellessä. Yksi asia tosin hieman ihmetyttää. En nimittäin osaa pukeutua enää ollenkaan. Tai siis saan kyllä vaatteet päälleni, mutta en osaa valita vaatteita oikein. En sitten koskaan. Aina on väärät farkut jalassa, tai väärän värinen t-paita päällä. Lisäksi kapean lantioni takia joudun aina vetämään vyön melko kireälle, josta tyttö jaksaa kerta toisensa jälkeen lausua mielipiteensä. Olenkin ehdottanut, että olisin kotona ihan vaan boksereissa ja ennen ulos lähtemistä hän valitsisi minulle vaatteet. Ei kuulemma käy, joten laitan päälleni mitä haluan ja annan kommenttien jäädä omaan arvoonsa. Oletteko te muut miespuoliset huomanneet vaatteidenvalintakykynne äkillisesti kadonneen samaan asuntoon muuton yhteydessä? Löytyisiköhän se jostain pahvilaatikon pohjalta, jos menisin vinttikomeroon penkomaan?

Reds1897: No problemo. Eikö ollut kiva yksityisviesti? :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Oletteko te muut miespuoliset huomanneet vaatteidenvalintakykynne äkillisesti kadonneen samaan asuntoon muuton yhteydessä?
Ei nyt suoranaisesti aivan kuvailemallasi tavalla, mutta kyllähän sitä palautetta tulee. Toisaalta olen kuitenkin tyytyväinen siihen, koska yhteiselomme myötä pukeutumiseni on muuttunut monipuolisemmaksi. Ennen pukeuduin pääasiassa tummanharmaaseen, mustaan ja valkoiseen, nyt päälläni on beigeä ja vaaleansinistä ja yleensäkin paljon iloisempia vaatteita. Uskallan sanoa, että pukeudun nykyään rennommin, mutta en yhtään sen tyylittömämmin kuin ennen. Muutaman lempivaatekappaleen kohdalla negatiivinen palaute ei tuntunut kivalta, mutta koska annan itsekin asiallista palautetta vaimolleni hänen pukeutumisestaan, laitoin ne kirpputorikamoihin suosiolla. Pitäisi vuokrata pöytä viikoksi, tyhjenisi samalla vaatekaappi ja saisi vähän karkkirahaa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer
Oletteko te muut miespuoliset huomanneet vaatteidenvalintakykynne äkillisesti kadonneen samaan asuntoon muuton yhteydessä? Löytyisiköhän se jostain pahvilaatikon pohjalta, jos menisin vinttikomeroon penkomaan?


Odotas kun saat vähän kimppavuosia 'alle', niin rouvan mielestä häviää moni muukin kyky. Pidä pääsi vaan. Tiedethän, että kun antaa pirulle pikkusormen.... Mitä nöyremmin (Pena rules) olet, sitä tiukempaan rouvasi hilaa kaulanaruasi, that's for sure!:cool:
Kelpo ohjeita täältä parisuhteiden 'musta vyö' -näppiksen takaa:

- hyökkäys on paras puolustus
- älä tunnusta mitään
- rouvan irvistelyn määrä on pitkässä juoksussa vakio
- parempi hampaissa kuin jaloissa

;)
 

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
Viestin lähetti Designer
Ei ole monikaan asia muuttunut sitten huhtikuun. Arkea elellään yhdessä, ja mikäs siinä on elellessä. Yksi asia tosin hieman ihmetyttää. En nimittäin osaa pukeutua enää ollenkaan. Tai siis saan kyllä vaatteet päälleni, mutta en osaa valita vaatteita oikein. En sitten koskaan. Aina on väärät farkut jalassa, tai väärän värinen t-paita päällä. Lisäksi kapean lantioni takia joudun aina vetämään vyön melko kireälle, josta tyttö jaksaa kerta toisensa jälkeen lausua mielipiteensä. Olenkin ehdottanut, että olisin kotona ihan vaan boksereissa ja ennen ulos lähtemistä hän valitsisi minulle vaatteet. Ei kuulemma käy, joten laitan päälleni mitä haluan ja annan kommenttien jäädä omaan arvoonsa. Oletteko te muut miespuoliset huomanneet vaatteidenvalintakykynne äkillisesti kadonneen samaan asuntoon muuton yhteydessä? Löytyisiköhän se jostain pahvilaatikon pohjalta, jos menisin vinttikomeroon penkomaan?


Kyllä! seurustelun aikana ei tullut sanomista vaatteista. Nytten asutaan "kämppiksinä" ja valitettaan kun kuljeksin (makaan sohvalla) verkkareissa ja risaiseesa T-paidassa, Mitä vikaa niissä on eihän niitä kukaan näe ja ne uudet vaateet säilyy paremmin. Ja ennen laitettiin sitten kauluspaita ja puhtaa hyvin istuvat housut esim farkut tai jotkut sellaset rennot, eli siististi tilanteen vaatimalla tyylillä. Ja mä viihdyin sellasissa vaatteissa. Nyt sitten kaapista ei löydy kuin sellasia ylikireitä T-Paitoja ja sellasia poikabändin solistin kuteita. Hyi helvetti mä en viihdy niissä olenkaan mutta jos ei pidä ei tule romatiikkakaan... Toistaseksi olen valinnut romatiikan ja sen olotilan ettei tarvitse kuunnella jatkuvaa nakutusta..
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaljalle käynti yms.

Kyllä ainakin meillä vaimo antaa juopotella ja hassutella mielin määrin, mutta jotenkin kummallisesti on miehen psyyke vissiin rakennettu, koska itselle tulee heti syyllinen olo jos jossain käy. Tämä siis vaikka vaimo sanoo sen olevan ok.

Toisaalta sitten muutenkin on vähän väsynyt ja rauhoittunut eikä niin hirveästi enää huvita roikkua neljältä snagarilla majoneesit paidalla ja harmitella kun ei taaskaan saanut naista.

Ja kun tietsikkaakin saa pelata ja hallilla käydä ja muutenkin on nasta meininki, niin ei voi kyllä juuri valittaa. Ja niinhän se oli, että katsoa saa...
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti JVR

*Lopputulos on siis sellainen, että muuta yhteen kumppanisi kanssa vasta sitten kun olet omasta mielestäsi tarpeeksi nuoruudestasi nauttinut. Ja minun mielestäni nuoruudesta kannattaa nauttia ainakin 25 vuotiaaksi:rolleyes:

Voisin melkein täysin allekirjoittaa tuon edellämainitun. Mä olen 19 ja viime kevään aikana ainakin neljä (4) pariskuntaa mun kaveripiiristä eros. Kaikille yhteistä oli se, että oltiin seurusteltu 2-4 vuotta ja suurin osa siitä asuttu saman katon alla. Yhdessä näistä poika jätti, muissa tyttö oli se, joka totesi: "Mä en rakasta sitä jätkää enää miehenä vaan ihan kaverina..."

Nyt, kun nämä tyypit sitten viilettävät sinkkuina (yksi tyttö aloitti heti seurustelemaan vakituisemmin), yhden illan jutut ovat niitä suosituimpia... Kun ovat kerran tottuneet(?) säännölliseen seksielämään.

Noh, mitä me sitten tästä kaikesta kerrotusta voimme oppia? Sen, että n. 16-vuotiaana ei kannata muuttaa saman katon alle, sillä jossain vaiheessa ne menohalut sitten tulevat...
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti laiska laita
Kyllä! seurustelun aikana ei tullut sanomista vaatteista. Nytten asutaan "kämppiksinä" ja valitettaan kun kuljeksin (makaan sohvalla) verkkareissa ja risaiseesa T-paidassa, Mitä vikaa niissä on eihän niitä kukaan näe ja ne uudet vaateet säilyy paremmin.

No itseasiassa tyttöystäväsihän joutuu katselemaan niitä verkkareita ja rikkinäistä T-paitaasi, joten kyllähän joku henkilö katselee vaatteitasi myös kotona. Sen lisäksi voisi hyvin kuvitella, että tyttöystäväsi ei koe virttyneitä vaatteita mitenkään sytyttävänä, joten siksi sitä romantiikkaa ja hellyyttä ei välttämättä saa. Miksei voisi nähdä hieman vaivaa ja pitää siistejä vaatteita, jotka miellyttävät sitä toistakin osapuolta?

Esim. mitä itse sanoisit jos naisellasi pitäisi suuria, risaisia, mummoalushousuja ja vanhaa vitsi T-paitaa. Itseäni kyseinen yhdistelmä ei ainakaan sytyttäisi.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Onpa ajankohtainen aika nostaa ketju ylös.
Itsellä on tämä otsikon mukainen tilanne edessä keväällä.

Designer on pahin esimerkki kertomaan vastauksen klassiseen kysymykseen:"Miten nyt menee?" Jamppaa ei ole näkynyt viimeisen kahden vuoden aikana tamperelaisten miiteissä kuin kerran. Ja pari kertaa lähettänyt MMS-viestin jostain epämääräisestä. Eihän minulle käy samalla lailla, eihän?

Positiivisena puolena itselläni oli viime syksynä tapahtunut try-out. Parempi puoliskoni asui 2 kk asunnossani paikkakunnalla tapahtuvan työharjoittelun ajan. Silloin ei ollut ongelmia, ja nyt edessä olisi siis täysimääräinen sopimus vuosi kerrallaan. Kuten Raipekin tekee. NHL-pykälää ei ole, joten soppaa on lusittavana.

Tosiaan, try-out meni hyvin ja siitä jäi positiiviset asiat päälle. Ei mitään negatiivista oikeastaan tullut esiin. Ehkä siitä syystä että molemmat tiesivät try-outin loppuvan jossain vaiheessa. Nyt tiedetään, että tämä jatkuu toistaiseksi kuten menee. Toivottavasti seinät eivät kaadu päälle. Itse olen aika rauhallinen ja joustan monessa asiassa. Katsotaan nyt.

Turha varmaan mainita että sisustusta on jo mietitty uudestaan yksipuolisesti...

Onko vielä jotain vinkkejä, mitä olen voinut unohtaa?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tähän on olemassa vain yksi oikea vastaus:

Ei missään nimessä, ero siitä kumminkin tulee.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vastasin ehdottomasti mieluummin ei.

Ehdottomasti siksi, että pillua on tiskissä koko ajan.

Mieluummin ei: sitä ei saa koska asutaan yhdessä.
 

Monttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keupa, Maajoukkue, kiivaat kannattajat
Nuo peruspositiiviset sedät tuossa edellä: ottakaa nuppi käteen :)

Itsellä tässä noin kuukausi takana, ja erittäin hyvin menee. Pitää ottaa lunkisti ja mieli avoinna. Muista: molemmat joutuu joustamaan. Ei tietenkään niin pitkälle että selkäranka katkeaa :)

Hyvää on takana, miksei siis edessä?

Pessimistit suohon. Jatkakaa te lihatiskillä kuuskymppiseks.
 

scholl

Jäsen
En suosittele yhteen muuttamista ennen avioehtoa. Sitten kun kaikki on mustaa valkoisella, ei voi tulla mussutusta esim. siitä, että lähdetkö leffan jälkeen kavereiden kanssa baariin. Yhdessäasumisessa tulee vaan ne kaikki suhteen negatiiviset asiat, muttei mitään lisäarvoa. Jos asut erillään, voit sanoa, että väsyttää ja lähdet kotiin, vaikka ajaisitkin suoraan baariin vetää viinaa. Naisten ja miesten väliset erot eivät selkene riittävän nopeasti niissä tilanteissa, jos ilta on jo pitkällä ja on kiire. Näin ollen helvetti olisi irti, jos asuisi samassa kämpässä ja joutuisi perustelemaan asioita.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Monttu kirjoitti:
Pessimistit suohon. Jatkakaa te lihatiskillä kuuskymppiseks.
Olen ihan monttu auki tästä pessinismistä, toivottavasti Monttu ei jää.
 
Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
scholl kirjoitti:
En suosittele yhteen muuttamista ennen avioehtoa. Sitten kun kaikki on mustaa valkoisella, ei voi tulla mussutusta esim. siitä, että lähdetkö leffan jälkeen kavereiden kanssa baariin. Yhdessäasumisessa tulee vaan ne kaikki suhteen negatiiviset asiat, muttei mitään lisäarvoa. Jos asut erillään, voit sanoa, että väsyttää ja lähdet kotiin, vaikka ajaisitkin suoraan baariin vetää viinaa. Naisten ja miesten väliset erot eivät selkene riittävän nopeasti niissä tilanteissa, jos ilta on jo pitkällä ja on kiire. Näin ollen helvetti olisi irti, jos asuisi samassa kämpässä ja joutuisi perustelemaan asioita.
Miksi kukaan haluaisi ylipäätään olla suhteessa, jossa joutuu perustelemaan tekemisiään ja jossa toista yritetään hallita? Asui yhdessä tai erikseen. En minä ainakaan varmaan jaksaisi, jos kommunikaatio jumittaisi ylläolevalla tavalla ja intressit olisivat noin erilaiset. Parisuhde ilman henkistä läheisyyttä on turha.

Onko sinulla scholl muuten aiheesta kokemusta, kun kerran tiedät, ettei yhdessäasumisesta tule suhteeseen "mitään lisäarvoa"?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suosittelen yhteenmuuttamista vasta sitten, kun on kokemusta viikon parin yhdessäolosta. Jos siinä ajassa alkaa tulla skismaa ja kränää, niin pieni maltti voi olla vielä paikallaan ja molemmilla osapuolilla pieni aikuistumisen paikka. Ei se yhteiselo ole mahdoton siinäkään vaiheessa, mutta vaatii pientä kehittymistä vaan. Erityisesti jos ekaa kertaa elämässään asuu toisen kanssa yhdessä, niin se on oma maailmansa. Itselläni siitä ei ole kokemusta, mutta voin hyvin kuvitella rikkaalla mielikuvituksellani.

Toinen pitää tuntea aika hyvin, että se yhteiselo sujuu. Tietysti tila on yksi asia, sitä pitää olla, tai tuntee olonsa aika ahtaaksi ja hankalaksi.

Avoliitto on jees, jos se toimii.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
B1 kirjoitti:
Onko vielä jotain vinkkejä, mitä olen voinut unohtaa?
Ei ole, mutta niitä voi ehkä kenties, jos, mahdollisesti, tulla, ajan mukana.
Turha niitä nyt on etukäteen ajatella joten ONNEA MATKAAN, tulee sitten mitä tulee ja katsotte sitten mitä teette. Kunhan pidätte toisistanne hyvää huolta ja kunnioitatte toisianne niin se riittää jo pitkäksikin aikaa.

Terveisin koo
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
Tässä on paljon ajattelemisen aihetta!

Rööri kirjoitti:
Mikäli haluat pitää suhteessanne yllä vielä jonkin asteista jännitettä, ja pitää joitakin sinulle tärkeitä asioita ominasi, niin älä!

Jos haluat edelleen pitää oluen viikkoannoksesi jääkaappiviileänä ja vaikka kutsua ystäviäsi kotiinne niitä miehissä särpimään, niin ei kannata.

Tykkäätkö istua paskalla vessan ovi auki telkkaria katsellen, tai kaivella keskittyneesti nenääsi ja työstäää sattumista säännöllisen muotoisia räkäpalloja? Arvasin, siksipä heitä höperehtämästä.

Haluaisitko edelleen pitää kodissasi esillä joitakin mieluisia muistoesineitäsi, tai tunnetko muuten vaan vetoa kodin sisustukseen? Niinpä, mieti nyt vielä ainakin.

Tuntuisiko sinusta ikävältä, jos et enää saisi nukkua öitäsi rauhassa, vaan sinut tyrkitään hereille kesken märkien uniesi kuorsaamiseesi vedoten? Aivan, lakkaa jo typerehtämästä.

Pidätkö maitotuotteista lievästä laktoosiintoleranssistasi huolimatta, tai onko sinusta muuten vaan lysti pierrä jurskautella kotonasi, kun siltä tuntuu? Kyllä, kyllä, senpä vuoksi juuri...

Noh, tätä listaa voisin jatkaa loputtomiin, mutta tuskin se päätäsi kääntää. Rakastuneelle on turha edes yrittää. Itse olen leikkinyt kotia saman naisen kanssa kohta 17v. ja tuo uuttera ja peräänantamaton nainen jaksaa yhä sinnikäästi kaikkien näiden vuosien jälkeen huomautella minulle päivittäin kaikista noista edeltävistä ja monista muista "pikku paheistani". Tosin viimeisen seitsemän vuoden aikana olen ollut huomaavinani, jotta paras terä sättimisestä alkaa olla pois, kunhan tavan vuoksi marmattaa.

Ei kai siinä muuta kun onnea yhteiseen kotiin, toivottaa:

Tuli sitten muijalle sanottua etten halua muuttaa yhteen ja erohan siitä tuli samantien. Se oli kyllä semmoinen nalkuttaja, että teki jo tiukkaa, kun sitä kutsu yöksi käymään... Päivääkään en tosin ole katunut, koska ei näin nuorena vielä halua vapauttaan menettää! Tietenkin jokainen elää omaa elämäänsä ja kannattaa aina miettiä mikä on parasta omalle kohdalle :)
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Designer, tosta se alkaa. Ennen kimppaanmuuttamista seurustelu on leikkia kahden ihmisen valilla. Muista, etta kun hanella on hyva olla, sinullakin on hyva olla. Ei toisinpain.

Tsemppia ja aurinkoisia paivia!
 

Monttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keupa, Maajoukkue, kiivaat kannattajat
Cube kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi ylipäätään olla suhteessa, jossa joutuu perustelemaan tekemisiään ja jossa toista yritetään hallita? Asui yhdessä tai erikseen. En minä ainakaan varmaan jaksaisi, jos kommunikaatio jumittaisi ylläolevalla tavalla ja intressit olisivat noin erilaiset. Parisuhde ilman henkistä läheisyyttä on turha.

Siinä on se pointti. Itselläkin mamma sanoi jo heti lähtöön että on se kumma jos et käy äijien kanssa juopottelemassa, koska kaikki äijät tekee niin. Sen jälkeen oli yllättävän helppoa lähteä kaikkii v*tun koira/kukka/hpk/losted/levonen/älämölömessuille mukaan puhumaan tarpeettomia. Jos toinen on valmis antamaan siimaa, niin jo on perkele jos et itse siihen pysty. Kukin tietysti taaplaa tavallaan, mutta kun tarpeeksi näet, niin näet enemmän. Se hyväkroppainen cheerleader olikin ääliö, mut hyvä peba. Mut se peba ei enää puhu sulle kun ikää tulee, se jopa näyttää pahalta. Ja Homer Simpsonina on paha heilua.

Joten järki käteen, paitsi jos olette nuoria! :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös