Twin Peaks

  • 165 423
  • 604

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Twin Peaks alkaa uusintana TV5:lla keskiviikkoöisin kello 23.55. Uusinnat sunnuntaina puolenyön jälkeen. Itse en taida nyt pystyä katsomaan töiden vuoksi.
Sarja löytyy myös Netflixistä mikäli kyseistä palvelua käyttää.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
David Lynchin Twitter:

Dear Twitter Friends: That gum you like is going to come back in style! #damngoodcoffee

https://twitter.com/DAVID_LYNCH

Saman lauseen on twiitannut myös Mark Frost omalla Twitter-tilillään. Uusi TV-sarja tulossa? Twin Peaks-elokuva?
 

dayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hilpara, kasa sympatiajoukkueita NHL:ssä
Minusta itse sarjaan ei saisi kukaan enää kajota, mutta joku täysin uusi tarina joka sivuaa entistä tarinaa voisi olla kiva. En tiedä mitä odottaa, ikäviä tällaiset kiusottelevat twiitit. Toivottavasti paljastavat aikeensa pian.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Eikö tuo sama lause tullut itse sarjassakin? Vaihtoehtoja on tasan kaksi,joko TP palaa jossain muodossa tai sitten tosissaan piruilevat faneille. Mulle kyllä kävis paluu, jos ei mene nappiin niin ei se minun 90-luvun alun teinikokemuksia sarjan parissa mitenkään taannehtivasti pilaa. Laurahan sanoi, että "see you in 25 years"
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Twin Peaks edustaa minullekin sitä The Sarjaa. Aikoinaan ensiesitys tuli töllöttimestä katsottua ja seuraava yö huonosti nukuttua. Ajattelin että tänään aloitan sarjan uudelleen katselun kun näkyy Netflixissä edelleen tarjolla olevan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minusta itse sarjaan ei saisi kukaan enää kajota, mutta joku täysin uusi tarina joka sivuaa entistä tarinaa voisi olla kiva. En tiedä mitä odottaa, ikäviä tällaiset kiusottelevat twiitit. Toivottavasti paljastavat aikeensa pian.

Minusta olisi parempi kun antaisivat sarjan olla kokonaan rauhassa. En oikein vaan jaksa uskoa että tuosta enää mitään hyvää tulisi, vedettäisiin vaan upean sarjan mainetta lokaan.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Köh,

Kirjoitin tuohon nimimerkki -OO- yläpuolelle viestin joka näkyy ainakin minulle tyhjänä kun en ole kirjautuneena mutta normaalisti kun olen kirjautuneena. Onkohan tällä kohtaa osaamisvajetta javai jokin uuden palstan ominaisuus jota en ymmärrä. Vai näettekö te muut viittaamani viestin sisällön.

Mutta asian tynkää. Aloittelin sarjan katselemista ja ja kyllähän ainakin tunnari menee edelleen luihin ja ytimiin.

EDIT: Nyt sitten palautui näkyviin tämän viestin kirjoitettuani. Lievä bugi ilmeisesti.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Olisikohan Lynch tekemässä sarjan päättävää elokuvaa? Ihan vain ajatuksena, sillä huhuissa on ollut Lynchilla olevan jonkun hyvin hys-hys elokuvaprojekti alkuvaiheessa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Eikös sieltä sarja ole tulossa. Castingistä oli juttua suomen medioissakin oliko se noin puoli vuotta sitten.

En tuomitsisi tätä tulevaa perustuen siihen että Twin Peaks oli yksi parhaista tv-sarjoista ikinä. Kyseessä kuitenkin Lynch ja Frost, en usko että tuo parivaljakko lähtee heppoisin perustein rahastamaan. Mulla on aika kova luotto noihin jätkiin, tuo tweetti kertoo myös paljon siitä ajatusmaailmasta eli vahvasti ollaan Twin Peaks hengessä.
Tuleva olis floppi jos se olisi remake, mutta käsittääkseni se ei ole remake vaan tarina jatkuu. Twin Peaks on ollut olemassa koko ajan ja nyt todennäköisesti näemme mitä siellä tapahtuu tänä päivänä. Lynch yksinään lähtee monesti ideoissaan liiaksikin lentoon ja olen pitänyt aina Twin Peaksin vahvuutena nimenomaan parivaljakkoa Frost Lynch jotka tasapainottaa toisiaan ja sarja tulee olemaan yhtä kaupallinen kuin edellinen mutta ei lähelläkään Lynchin viimeisiä elokuvia.

_
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Nyt ollaan tilanteessa että sieltä tulee jotain eeppistä tai kasa uberpaskaa.

Varmaa on vain se että odottavan aika tulee olemaan pitkä
 

dayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hilpara, kasa sympatiajoukkueita NHL:ssä
Noniin. Nyt eletään jännittäviä aikoja seuraavat 2 vuotta odotellessa jatkoa. Aika jännäksi menee, että miten se nyt jatkuu, kun Bobin näyttelijä Frank Silvakin on kuollut, ja tosiaan viimeiseen jaksoon
jätettiin aika pirun monta cliffhangeriä
. Mutta Lynch ja Frost jos jotkut osaa tehdä eeppiselle sarjalle eeppisen jatkon, on kuitenkin sen verran kova parivaljakko.

Mutta kahvit tämä uutinen ansaitsee.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Jees, en yleensä keitä kahvia kotona mutta nyt piti pistää kone porisemaan vaikka kello lähestyy jo kahdeksaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämähän on ihan mahtava uutinen. Eikä siitä tee yhtään vähemmän mahtavaa se seikka, että itse Lynch ohjaa kaikki jaksot.

Uskon myös, että tuo 9 jaksoa on ihan sopiva pituus ja sarja pysyy tiiviinä ja aiheessa.

Muutenkin olen varma, että Lynch ja Frost on kyllä hautonut tätä mielessä jo niin paljon ja keksineet jonkun todella tuoreen lähestymiskulman aiheeseen. Odottamattomia asioita luvassa. Parhaita uutisia vähään aikaan.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Jahas, tulee pitkät kaksi vuotta.

Minulle ainakin on ihan ok, että sarjaa jatketaan. Jos tämä nyt sattuisikin olemaan sitten täydellinen floppi, niin nopeastihan se unohtuu ja alkuperäinen sarja on edelleen omassa kategoriassaan.

Jännittävää nähdä, mikä on näyttelijäkaarti tulevassa sarjassa. MacLachlanin luulisi ainakin pyörivän edelleen kuvioissa. Viimeksi olen herran roolisuoritusta seurannut "How I Met Your Motherissa" ja siinä suorittaminen oli edelleen kovaa luokkaa. Mutta mites muut vanhat näyttelijät?

Itselle jäi hieman epäselväksi, että jatkuuko tarina nyt suoraan siitä, mihin kakkoskauden finalessa jäätiin, vai hypätäänkö 25 vuotta eteenpäin "nykyaikaan"? Nimittäin jos tarina jatkuu suoraan siitä mihin jäätiin, niin ainakin maskeeraajien työllisyysnäkymät paranevat kertaheitolla.

Kova on kuitenkin luotto Lynchiin ja Frostiin. Eiköhän ainakin Lynch ole tässä 25 vuoden aikana ehtinyt kehitellä vaikka kuinka monta sivujuonta ja mind-twistiä Twin Peaksin maailmaan.

EDIT: Hyvänä merkkinä voisi pitää ainakin sitä, että networkiksi on valikoitunut Showtime. Sen luulisi sallivan hieman enemmän taiteellisia vapauksia ja vähemmän sensuuria.
 
Viimeksi muokattu:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselle jäi hieman epäselväksi, että jatkuuko tarina nyt suoraan siitä, mihin kakkoskauden finalessa jäätiin, vai hypätäänkö 25 vuotta eteenpäin "nykyaikaan"
Sarja sijoittuu nykyaikaan, mikä sinänsä on hieno ratkaisu. Itse olen ollut kova Lynch fani, joten luotto tähän paluuseen on kyllä kova.
 

Hevy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaahas.. Mitähän sitä oikein pitäisi odottaa. Twin Peaks kuitenkin oli se sarja joka lopullisesti koukutti allekirjoittaneesta erilaisten TV-sarjojen suurkuluttajan. Toistaalta on pelko että tullaan tuhoamaan ne mahtavat muistot mitä koin kun Twin Peaks tuli ensimmäistä kertaa katsottua. Mutta kuitenkin... Lynch ja Frost.. Eipä sitä voi silti muuta odottaa kuin mestariateosta.

Pakko pistää Laura Palmer's theme soimaan.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
http://variety.com/2014/tv/news/twin-peaks-revival-to-air-on-showtime-in-2016-1201322329/

Tuossa kattava Frost haastattelu, paljon asioita selviää joita tässäkin ketjussa on mietitty.

- sarja sijoittuu nykyaikaan mutta jatkuu siitä mihin jäi 25 vuotta sitten
- fanit jotka ihmettelivät minne hävisi 25 vuotta tulevat pitämään ratkaisusta miten sarja jatkuu
- sarjaa ei kaupiteltu tv-yhtiöille vaan Showtimen Gary Levine on tuttu ABC:n ajoilta jolloin tehtyy original seriesia
- Frost ja Lynch ovat aika ajoin jutelleet että sarjaa voitaisiin jatkaa, päätös tehtiin 3 vuotta sitten heidän semi-perinteisellä luntsilla
- Jos pitävät siitä edelleen mitä tekevät niin jatkoa voi olla tulossa tämän jälkeenkin
- Frost ja Lynch ovat erittäin otettuja sarjan suosiosta ja totesivat etteivät voi lepäillä laakereilla jos fanit haluaa lisää ja myös he ovat valmiita, tästä osoituksena se että Lynch ohjaa kaikki ensimmäiset 9 jaksoa.
- Sarja on kiitos kaikille uskollisille faneille jotka ovat pitäneet twin peaks ilmiötä hengissä ja siirtäneet sitä seuraavalle sukupolvelle.

Tuossa nopeat kohokohdat, älkää teilatko jos jotkut sanat käänsin miten sattuu mutta mielestä olennainen tulee esiin. Mikä hienointa niin tämä ei ole rahastus, eikä kaupattu vain korkeimman hinnan tarjoavalle joka myös kertoo siitä että parivaljakko haluaa pitää täydellisesti kaikki narut käsissään niin tarinaan kuin mahdolliseen jatkoon vielä tästäkin eteenpäin.

edit: vaikka tuossa ei paljasteta castia niin Dale Cooper jo twiittailee kahvipannusta ja mustasta puvusta
https://twitter.com/Kyle_MacLachlan...luust&tw_i=519201373209260033&tw_p=tweetembed
_
 
Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Nämä jatkojaksot ja uudelleen lämmittelyt harvoin onnistuvat, mutta onneksi Lynch ja Frost ovat messissä, joten toivoa on.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Aivan loistava uutinen. Tiesin että jossain vaiheessa jatkuu. Olisi sääli ollut jättää tuohon vaikka vuosia on vierinyt. Loppu meni aivan overiksi aikanaan kun Lynch taisi taloudellisista asioista hieman suutahtaa. Huima odotus alkaa.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Kyllä tää oli päivän paras uutinen. Mullekin on se kaikkein kovin sarja, ja odotan todella paljon mitä tuleman pitää. Luotto on kova, ja uskonkin että 2016 tullaan näkemään äärimmäisen hyvää televisioviihdettä.
 
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Vuoden jännittävin uutinen tv-sarjojen rintamalla. Eniten odotan sitä, millaiset näyttelijät uuteen Twin Peaksiin lopulta haetaan - ellei sitten ole jo haettu. Alkuperäisestä mukaan voisi ottaa ainakin Kyle MacLachlanin(luonnollisesti) ja Annieta näytelleen Heather Graham.

Botoksillä täytettyä Donna Haywardia ei nyt kukaan uskaltaisi katsella.

Kova luottamus on ainakin itsellä Lynchiin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Itse toivon kenties eniten sitä, että casting on mahdollisimman uusittu ja tuntematon. Kyle toki kelpaa. Uudet tyypit ja ehkäpä uutta TP- miljöötä kehiin, eikä sitte mitään OC:n pullaposkia tai CSI middle east fingeriä.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Mark Frost julkaisee ensi vuonna kirjan, joka toimii eräänlaisena siirtymänä kakkoskauden lopusta kolmoskauden alkuun. Kirjassa kerrotaan sarjan henkilöhahmojen elämänvaiheista viimeisen 25 vuoden ajalta.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Aiemmin julkistetun agentti Dale Cooperin lisäksi nyt siis myös Laura Palmer ja Bobby Briggs ovat mukana sarjan kolmoskaudella.Audrey Hornea ei vielä ole vahvistettu.

http://www.imdb.com/news/ni58176126/

Lisäksi Showtime ei tule puuttumaan millään tavoin sarjan sisältöön, vaan se antaa Frostille ja Lynchille täysin vapaat kädet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös