TVkaista

  • 1 872
  • 9

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Osoitteessa www.tvkaista.fi on tarjolla suomalaisten maksuttomien kanavien ohjelmat jälkilähetyksinä maksaville asiakkaille. Tarjolla ovat siis seuraavat kanavat:
YLE 1
YLE 2
YLE FST
YLE Teema
MTV3
SubTV
Nelonen
Jim

Ohjelmat tulevat näkyville noin 30 minuuttia ko. ohjelman päättymsen jälkeen.

Itsellä kun tulee oltu maailman turuilla siellä sun täällä niin ihan kiva katsella välillä urkkaruutua ja muutakin kotomaan tarjontaa vaikka sitä netin kautta muutenkin löytää. Kaikkea ei löydy kuitenkaan ja suorana niitä harvoin reissun päällä ehtisi katsomaankaan.

Toisaalta ainakin YLE tämän palvelun laillisuuden joskus kyseenalaisti. Palvelu toimii edelleen. Onko jotain päätöksiä olemassa? Vai "mainostanko" laitonta palvelua?

Noin kuukausi sitten tilasin itselleni 6 kk:n paketin. Puolesta vuodesta ainakaan itselleni ei 49€ tuntunut mitenkään pahalta maksaa ainakaan tämänhetkisen kokemuksen perusteella. Onko ko. palvelulla muita käyttäjiä ja mitä olette mieltä palvelusta.

Old TJ
 

Thibauld

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gwinnett Gladiators, Lukko
Tallakin on ollut palvelu tilattuna pariin otteeseen lyhyemmissa patkissa. Ihan tyytyvainen olen ollut. Nyt on ollut sen verran kiirusta ettei mitaan kerkea katsomaan joten en uusinut tilaustakaan. Ehka sitten syksymmalla taas jos vaan palvelu pystyssa pysyy.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Ilmaisjaksojen verran on tullut palvelua testattua. Toimii hyvin joskin kuva ei ole ihan taivaallista laatua? Periaatteessa hyvää palvelua tälläinen joka tapauksessa.

Muista vastaavista palveluista Joost! kannattaa tsekata myös.
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muista vastaavista palveluista Joost! kannattaa tsekata myös.

Joost on itsellekin tuttu, mutta itse tuota TVkaistaa käytän lähinnä siihen, että muualla maailmaa kierrellessä haluan joskus vilkaista joitain kotimaan kanavien lähetyksiä. Siihen tuo Joost ei kai ole ihan omiaan. Vai?

En tiedä kuinka perverssiä se sitten onkaan, mutta esimerkiksi Aasiassa ollessa on kiva ennen aamupalaa katsoa vaikkapa perinteiset puoli yhdeksän iltauutiset.

Old TJ
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joost on itsellekin tuttu, mutta itse tuota TVkaistaa käytän lähinnä siihen, että muualla maailmaa kierrellessä haluan joskus vilkaista joitain kotimaan kanavien lähetyksiä.

Jos Tvkaista lopettaa kaistailunsa niin ainahan on Slingbox. Taatusti laillinen ja voit katsoa vaikka kännykällä.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Jos Tvkaista lopettaa kaistailunsa niin ainahan on Slingbox. Taatusti laillinen ja voit katsoa vaikka kännykällä.

Mielenkiintoinen häkkyrä, jostain syystä mennyt tässä osoitteessa täysin ohi. Tuollako siis voi levittää rajoitetusti Suomen tv-kanavia digiboxista esim. ulkomaisille tutuille? Tai katsoa itse pallon toiselta puolelta Katti-Matikaista jos siltä tuntuu?
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mielenkiintoinen häkkyrä, jostain syystä mennyt tässä osoitteessa täysin ohi. Tuollako siis voi levittää rajoitetusti Suomen tv-kanavia digiboxista esim. ulkomaisille tutuille? Tai katsoa itse pallon toiselta puolelta Katti-Matikaista jos siltä tuntuu?

Mmmm. Sanoit Katti-Matikainen... Mmmmmmm...
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mielenkiintoinen häkkyrä, jostain syystä mennyt tässä osoitteessa täysin ohi. Tuollako siis voi levittää rajoitetusti Suomen tv-kanavia digiboxista esim. ulkomaisille tutuille? Tai katsoa itse pallon toiselta puolelta Katti-Matikaista jos siltä tuntuu?

Ai niin. Juuri näin.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Slingbox ja musapuolella Squeezebox on näitä aikuisten oikeesti kivoja härpäkkeitä joissa osataan jo kunnolla hyödyntää laajakaistaa. Varsinkin kun tuohon Squuzeboxiin saa nykyään myös Last.fm:n suoraan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös