TV-sarja: Supertähdet

  • 39 472
  • 143

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Nykäsessä on myös aina olemassa se kysymys, että saadaanko selvä vai känninen Matti? Aivan lärvät hänen ei varmaan anneta toikkaroida ja riskinä piilee ohjelman täysi epäonnistuminen, mutta pienet sievät avaa taas mukavasti kielenkantoja.

Nykäsen kanssa on kyllä taiteiluja hiuskarvan varassa. Pakko sille on jonkin verran lientä tarjota, koska selvä Nykänen on aika ujo persoona, eikä varmasti ole kovin viihdyttävä. Sen sijaan täysin kännisestä Nykäsestä ei saa mitään tolkkua ja voi heittäytyä agressiiviseksi. Tosin legendaarisimmat Mika Kojonkoski -avautumiset on saavutettu varsin korkeissa promilleissa, mutta pidemmän päälle sen katsominen voi olla rasittavaa. Mutta eihän tuo ole suora lähetys, joten jos tulee pahasti yliastuttu niin voidaan ottaa uusiksi. Vaikka varmasti harmittaa muita.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mä sanoisin, että Nykänen, Rosberg, Tamminen, Mieto, Bryggare, Räty ja Jarno Saarisen kalmo olisi aika kova porukka. Legendoja kaikki kansainvälisin mittarein ja suuria persoonia. Ainoa ongelma olisi se, että miten Rosbergin ja Tammisen egot saisi mahtumaan mihinkään jefustadionia pienempään tilaan, mutta ehkä senkin ongelman saa ratkaistua, jos lupaa molemmille omat televisiosarjat myöhemmin. Muutenhan Keke ja Tami varmasti tulisivat ihan hyvin juttuun keskenään. Bryggare luulisi kuluvansa tuohon porukkaan, mutta jäisi vääjäämättä ulos ringistä ja mököttäisi avausjakson jälkeen loppushown. Räty tuijottaisi kädet puuskassa seinää koko kauden, paitsi viimeisenä iltana tilttaisi kunnon tohmajärveläiset kaatokännit ja tappelisi Nykäsen kanssa. Masa olisi hoitanut siihen saakka laulupuolen. Jarno Saarisen kalmo olisi mukana paitsi urheilusaavutusten vuoksi, myös siksi, että yhtenä päivänä kuultaisiin jotain muutakin kuin vitunmoista itsekehua, kännistä ölinää tai totuuksia pohojanmaalaisittain. Lisäksi joku kotisohvalla saattaisi itkeäkin Saarisen hautajaisia katsellessaan, elleivät sitten nauraisi Bryggarelle. Mietaa ehtisi syödä 120 kiloa mämmiä ja 600 joulutorttua viikon aikana.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Äkkiä muuten loppui supertähdet. Ensimmäisellä kaudella kattaus oli aivan eri luokkaa ja ainoa huti joukossa oli Kiira. Hyypiä voidaan toki lukea supertähdeksi jalkapalloilijoista, mutta satavarmasti ensin on pyydetty Litmasta mukaan.
Suomen mittakaavassa näitä Supertähtiä on vaikka kuinka paljon. Luulen, että suurin ongelma on saada joku suostumaan mukaan ohjelmaan.
Naisiakin olisi helposti saatavilla joka kaudelle vaikka kaksin kappalein, mutta epäilen monen kieltäytyneen kunniasta.

Tässä Neloselle tärpit tulevia kausia ajatellen.

Kausi 3
Lasse Viren - juoksu
Kimi Räikkönen - formula 1
Janne Ahonen - mäkihyppy
Tanja Poutiainen - alppihiihto
Minna Kauppi - suunnistus

Kausi 4
Jari Litmanen - jalkapallo
Tommi Mäkinen - ralli
Samppa Lajunen - yhdistetty
Marjo Matikainen - hiihto
Riikka Välilä - jääkiekko/pesäpallo/kaukalopallo/pallo

Kausi 5
Jari Kurri - jääkiekko
Juha Kankkunen - ralli
Tero Pitkämäki - keihäänheitto
Jani Sievinen - uinti
Kaisa Mäkäräinen - ampumahiihto

Kausi 6, eli lopuksi Old School kausi
Keke Rosberg - formula 1
Seppo Räty - keihäänheitto
Pertti Karppinen - soutu
Marja-Liisa Kirvesniemi - hiihto
Tiina Lillak - keihäänheitto
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nykäsen kanssa on kyllä taiteiluja hiuskarvan varassa.
High risk High reward, korkealla riskillä mennään. Veikkaanpa että castingissä on jossain vaiheessa huomattu ettei tule tarpeeksi nimekästä ja mielenkiintoista porukkaa joten Nykänen toisi tuohon sen vaaran momentin jota moni katsoja haluaa, en usko että on Teemunkaan ensimmäisiä valintoja, siis nykyinen Matti joka on aika säälittävää luettavaa Seiska-otsikkoineen.
Hyypiä on tuolla se isoin tähti suomalaisittain mutta kuten muutkin niin hiukan tylsä, Nykänen tuo sitä äksöniä, lapsenmielisyyttä, ettei mene liian vakavaksi touhu. Ekalla kaudella Palanderi oli mukavan suulas toivottavasti Matti olisi hyvässä vedossa ettei homma kuse jo alkuunsa jos tekee perinteiset kännioharit.

_
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Nykäsessä on myös aina olemassa se kysymys, että saadaanko selvä vai känninen Matti?
Selvä Matti. Ohjelman tuotantotiimi teki Nykäsen kanssa sopimuksen, jossa sovittiin Matin pysyvän vesilinjalla, ja Matti noudatti diiliä.

Hyvä näin. Ihan liikaa sitä onkin tullut nähtyä ja luettua uutisia Nykäsen kännitoikkaroinneista. Nykäsen jaksoa kyllä odotan kaikkein suurimmalla mielenkiinnolla, hänen elämäntarinansa hakee värikkyydessä vertaistaan, kun puhutaan Suomesta.

http://www.is.fi/viihde/art-2000005148775.html (Linkki IS:n uutiseen Matin diilistä)
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kun katseli tuota avausjaksoa niin tuosta Teemun pitää voittaa aina/ ainakin Teemu pitää voittaa alkaa jo tulla mieleen että onko meillä tässä uusi Spede, Selänteestä kuoriutuu tälläinen kiltti sovinistinen suurella kiplailuvietillä suorittava tv-julkkis. Speden mantteli on kohta Teemulla.

_
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Toi Minea Blomqvist. Eihän se tietysti ole mukavaa, jos ihmisellä ei ole kivaa, mutta toi jatkuva itkeminen on vähän vaivaannuttavaa.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Toi Minea Blomqvist. Eihän se tietysti ole mukavaa, jos ihmisellä ei ole kivaa, mutta toi jatkuva itkeminen on vähän vaivaannuttavaa.
Vois ainakin itkeä rauhassa eikä yrittää väkisin puhua samalla. Eihän tuosta saa mitään tolkkua.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Toi Minea Blomqvist. Eihän se tietysti ole mukavaa, jos ihmisellä ei ole kivaa, mutta toi jatkuva itkeminen on vähän vaivaannuttavaa.

Mun mielestä Minea Blomqvist vaikutti henkisesti aika ns. epätasapainoiselta henkilöltä. Hyvä urheilija ja varmaan mukava tyyppikin, mutta terapian ja tuen tarpeessa kyllä.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Kukahan se supertähdistä lopussa totesi, että Minea on niin positiivinen ihminen. Niin, miten sen nyt ottaa. En uskalla edes ajatella minkälainen jakso olis nähty, jos Minea olis negatiivinen ihminen.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mun mielestä Minea Blomqvist vaikutti henkisesti aika ns. epätasapainoiselta henkilöltä. Hyvä urheilija ja varmaan mukava tyyppikin, mutta terapian ja tuen tarpeessa kyllä.
Auttaisi varmasti golfissakin. Näyttää se pää olevan ongelma, minkä takia peli ei kulje.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Jos joku tuntee tylsemmän naisen kuin tuo Minea B on, niin otan osaa.
 

Kavanagh

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eva Wahlströmin jakso oli sarjan parhaita vaikka perinteisen narsistinen kattaus oli taas tarjolla. Taiteellisuus avasi harvinaisen tuoreen näkökulman Supertähtiin, joista on löydettävissä inhimillisyyttä levy-yhtiömuusikoita enemmän, kun ei pelkästään keskitytä tenttaamaan illallispöydässä mitä biisi Sinulle (Säv. San. Sov. Joku muu) merkitsee.

Kansa on tosin tainnut jo päättää, jotta Supertähtien jatkot ovat muualla, mutta onhan tämä ollut hieno sarja. Formaattia voisi jatkokehitellä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Evan jakso oli hyvä ja lisäsi kunnioitustani tuota naista kohtaan vielä lisää, vaikka jonkin verran niistä vaikeuksista on tullut vuosien varrella luettuakin. Taiteellisuus toi myös uusia puolia niin päähenkilöstä kuin muistakin osallistujista esiin, mistä myös plussaa. Mielenkiintoinen tyyppi tuo Wahlström ja ihan tajuttoman tiukka katse sillä kyllä on. Tykkään myös räväkästä tyylistään, iloisuudestaan ja suoruudestaan, kivan villi tukkakin on, sopivan lihaksikas kroppa ja älytön polte tehdä asioita. Jag gillar.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kun katseli tuota avausjaksoa niin tuosta Teemun pitää voittaa aina/ ainakin Teemu pitää voittaa alkaa jo tulla mieleen että onko meillä tässä uusi Spede, Selänteestä kuoriutuu tälläinen kiltti sovinistinen suurella kiplailuvietillä suorittava tv-julkkis. Speden mantteli on kohta Teemulla.
Pitäisi ehkä kehittää formaatti "Haasta Teemu." Teemu suunnittelisi lajit. Jokaisesta vastustajan voittamasta kisasta tulisi rahaa tämän valitsemalle hyväntekeväisyyskohteelle. Jos kilpailija häviäisi kaikki kisat, niin hän joutuisi vaikkapa tarjoilemaan tai esiintymään lastenjuhlassa jossain hassussa asussa.
 

Aleksandros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
En ole jaksoakaan katsonut tätä Teemun sarjaa enkä Mertarannan vastaavaa, vaikka olen noin muutoin urheilusta todella kiinnostunut. Ja tämä johtuu vain siitä, ettei minua urheilussa kiinnosta juurikaan urheilijat ihmisinä tai persoonina (toki kunnioitan enemmän fiksuja kuin tomppeleita yleensäkin). Minua kiinnostaa itse urheilu. En siis yritä nousta mitenkään muiden yläpuolelle, vaan tällainen vain olen. En muutenkaan välitä mistään henkilönpalvonnasta tai ole kovinkaan kiinnostunut kenenkään julkimon normielämästä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
En ole jaksoakaan katsonut tätä Teemun sarjaa enkä Mertarannan vastaavaa, vaikka olen noin muutoin urheilusta todella kiinnostunut. Ja tämä johtuu vain siitä, ettei minua urheilussa kiinnosta juurikaan urheilijat ihmisinä tai persoonina (toki kunnioitan enemmän fiksuja kuin tomppeleita yleensäkin). Minua kiinnostaa itse urheilu. En siis yritä nousta mitenkään muiden yläpuolelle, vaan tällainen vain olen. En muutenkaan välitä mistään henkilönpalvonnasta tai ole kovinkaan kiinnostunut kenenkään julkimon normielämästä.
No tuohan on täysin OK, totta kai. Mutta täsmennetään nyt kuitenkin, että tuskin monikaan katsoo sarjaa millään henkilöpalvonta/fanikiima asenteella tai halua tirkistellä seiskamaisesti urheilijoiden yksityiselämää. Enemmän itseäni kiinnostaa se tarina siellä taustalla, miten hänestä tuli tähti. Ja myös persoona, joka tulee kieltämättä paremmin esiin tuolla kuin urheilukentillä, vaikkakin formaatti on sellainen, että ikäviä puolia henkilöistä varmasti vähän piilotellaan. Urheilijat ovat muuten selvästi erilaisia kuin artistit Vain elämää ohjelmassa. Kai molempiin hommiin tarvitaan vähän erilaiset luonteet. Urheilijat pysyy enemmän roolissa kuitenkin tuolla ohjelmassakin, eikä mennä ihan pohjamutia myöten.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Oliko muuten se nyt käynnissä olevan tuotantokauden kokonaiskisan palkinto Barcelonan F1-kisaan? Jos oli, niin taisi voittaja selvitä vahingossa äsken Instagram-kuvan kautta : )
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös