TV-Sarja Sons Of Anarchy

  • 30 675
  • 57
Sons of Anarchy, neljännen kauden, neljä ensimmäistä minuuttia, olkaa hyvä!

Huomenna(?) pärähtää neljäs kausi käyntiin Ameriikassa ja 28.9 taitaa olla kolmannen kauden DVD-julkaisu Suomessa. Näitä molempia odotellessa...

Saako tuosta neljännen kauden klipistä muuten keskustella ja spekuloida vai spoilaako se joltain jotain?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
4. kauden ensimmäinen jakso oli varsin erinomainen. Kausi alkoi varsin lupaavasti ja vaikka alkuun näytti että tässä jaksossa vain luodaan asetelmia niin tapahtuihan tässäkin jaksossa aika hyvin asioita.

-Tinke-80
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tämä neljäs kausi on ollut 3:n jaksoon asti pettymys. Jax näyttää ihan nössöltä kun letti lyheni. Clay vetää vaan omaan pottiin ja paskat klubista vaikka aiemmilla kausilla olisi nirhannut lauman jumalia kerhon eteen.

Olen pettynyt että piti raahata coca-kartellit mukaan tähänkin sarjaan. Mayans- kerho jäänyt ihan taustalle.

Toivottavasti joudun syömään sanani ja loppuseasoni on rautaa kuten edelliset.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Anteeksi nyt vaan, mutta Jax näyttää nynneröltä aina, riippumatta siitä millainen fleda hänellä on päässään. Ymmärrän silti sen, että tällainen lutuinen söpöliini täytyy ottaa sarjaan mukaan, sillä tarvitaanhan niitä naiskatsojiakin.

Muuten sarjaan on kyllä saatu suurilta osin osin ihan vakuuttavan/uskottavan näköistä ukkoa. Ainakin näin kaksi kautta katsottuani. Koskahan se kolmas kausi muuten tulee myyntiin suomi-tekstein?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ymmärrän silti sen, että tällainen lutuinen söpöliini täytyy ottaa sarjaan mukaan, sillä tarvitaanhan niitä naiskatsojiakin.

Kyllähän tämän päivän kerhoissakin on mukana aivan tavallisen näköisiä kundeja. Ei aina tarvitse olla kiukkuisen näköinen sikaniska.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllähän tämän päivän kerhoissakin on mukana aivan tavallisen näköisiä kundeja. Ei aina tarvitse olla kiukkuisen näköinen sikaniska.

On on, mutta tämä herra Jax kun on vetäisty suunnilleen suoraan Calvin Kleinin mainoksesta :) Ei niin että olisin kateellinen, mutta kovin uskottavalta ei tuon näköinen kaveri minun silmääni näytä. Vaikka TV-sarjahan tämä tietysti vain on.

Ja edelleen, kun katsot keskivertoa liivejä pitävää bikeria, niin harvoin sielää sixpäkki pullistelee paidan alta, vaikka tietysti voimaa löytyy "vähintäänkin" riittävästi. Monella porukalla kun sääntöihin kuuluu pakollinen voimaharjoittelu ja tiettyjen lisäaineiden käyttökään ei ole vallan tavatonta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Monella porukalla kun sääntöihin kuuluu pakollinen voimaharjoittelu ja tiettyjen lisäaineiden käyttökään ei ole vallan tavatonta.

No mä en ole tuollaisista porukoista tietoinen mutta eipä siinä...SOA on fiktiota ja viihdettä:D
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kumma jos joku pitää koko sarjaa huonona Jaxin ulkoisen olemuksen takia.

Toki olen sitä mieltä että Jax saisi poistua kuvioista. Mielellään ilman paluumahdollisuuksia. Muija ja niiden pennut mahtuisivat samaan hautaan.

Harmi ettei käsikirjoittajilla ole munaa tappaa Jaxia.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kumma jos joku pitää koko sarjaa huonona Jaxin ulkoisen olemuksen takia.

Et kai vaan minua tarkoita? Olen ainakin yrittänyt esittää asiani selvästi ja kertoa, että mielestäni sarja on todella viihdyttävä ja seuraan sitä mielelläni. En pidä sitä huonona lainkaan. Satuin nyt vaan heittämään tuollaisen kommentin tämän "Jaxin" ulkoisesta olemuksesta ja kävin siitä parin viestin väittelyn jonkun kanssa joka oli eri mieltä asiasta.

Ja löytyyhän tuosta sarjasta valtava määrä asioita joihin joku tv:n orja voisi tarttua, mutta en minä sitä aio tehdä (koska en ole intohimoisesti asiaan suhtautuva, vrt trekkiet tai Star Wars-fanit). Vaikka aiemmin muutaman olen maininnutkin. Kunhan nyt lämpimikseni huomautan, en mitenkään hyökkäysmielessä. Sattuneesta syystä tiedän jonkin verran aiheesta, vaikka en itse olekaan enkä ikinä tule olemaankaan minkään sortin "prosenttimies".

Olen pahoillani mikäli olen kirjoittanut liian suoria mielipiteitä tätä sarjaa seuraavien henkilöiden suosikkihahmosta, mutta kyseessä on kuitenkin vain tv-ohjelma, joten teidän mieliinne tehty vamma korjaantunee ajan kuluessa. Peace.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Onhan Jax kieltämättä varsin poikkeava muusta porukasta. Samainen Charlien Hunnam pisti silmään terassileffassa Green Street. Siloposkinen huligaani oli näin jälikikäteen katsottuna jollain tavalla, ei nyt epäuskottava, mutta ehkä sitten poikkeava. Onhan tämä tavallaan raikasta, että ronkitaan vallitsevia stereotypioita.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Onhan Jax kieltämättä varsin poikkeava muusta porukasta. Samainen Charlien Hunnam pisti silmään terassileffassa Green Street. Siloposkinen huligaani oli näin jälikikäteen katsottuna jollain tavalla, ei nyt epäuskottava, mutta ehkä sitten poikkeava. Onhan tämä tavallaan raikasta, että ronkitaan vallitsevia stereotypioita.

Mulla ei nyt sinänsä mikään siloposkisuus häiritse, tekee ehkä sarjasta jopa realistisemman kun siellä on jotain poikkeavaa eikä vedetä ihan stereotyyppien mukaan. Sen sijaan häiritsee miten paska näyttelijä (tai ainakin paska tässä roolissa) on otettu noin suureen rooliin mikä taas vahvistaa sitä olettamusta, et se on ainoastaan ulkonäkönsä takia tuolla. Muuten sarja on täynnä hyviä ellei jopa erinomaisia näyttelijäsuorituksia ja sit tää yks Hunman pyörii siellä jaloissa. Kokonaisuutena tää on kyl hyvä sarja, menee TOP10:n aktiivisarjoista.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Oli Jaxista mitä mieltä tahansa, täyttää tämä joka tapauksessa käsikirjoittaja Kurt Sutterin suunnitelmat prinssinä. Sarjahan kuitenkin perustuu löyhästi Hamlettiin ja tekee Jaxista nykypäivän Hamlettia.
Minun makuuni aivan loistava sarja.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
5 kausi SAMCRO:a alkoi pyörimään Jenkeissä ja eka jakso katsottu. Ja tutun "WTF?" henkisesti pyörähti liikkeelle.

Koukussa ollaan taas vahvasti ja nyt on taas useammalle viikolle odotettavaa...
 

Stemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Vancouver Canucks
5 kausi SAMCRO:a alkoi pyörimään Jenkeissä ja eka jakso katsottu. Ja tutun "WTF?" henkisesti pyörähti liikkeelle.

Koukussa ollaan taas vahvasti ja nyt on taas useammalle viikolle odotettavaa...

[SPOILER ALERT!!!!]

Olinko ainoa jonka mielestä nuo vitoskauden kohtaukset missä se Tigin tytär poltettiin oli aika ihmeellisesti tehty. Tigin reaktiot pisti välillä vähän naurattamaan.
 

Baldrick

Jäsen
Juuri äsken katsoin eilisen jakson ja kyllähän 5 kausi on vedetty astetta karummaksi. Milloin kuolee Clay, milloin Pope ja mitä överiä tapahtuu seuraavaksi? Harmi sinänsä, että Opie kuoli, koska oli yksi lempihahmoistani.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pahoittelut, ei tullut ajateltua taas yhtään eilen illalla. Seuraavan spoilerin alla tarinaa koskien viidennen kauden kolmatta jaksoa.

Mitä vittua? Tuli ihan shokkina tämä Opien kuolema. Pisti suorastaan vituttamaan, koska kyseessä oli sarjan yksi parhaista, ellei jopa paras hahmo. Todellinen symppis kaveri. Nyt tuntuu siltä, että todella iso palanen sarjaa lähti Opien mukana.

Voi paska.
 
Viimeksi muokattu:

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Mitä vittua? Tuli ihan shokkina tämä Opien kuolema. Pisti suorastaan vituttamaan, koska kyseessä oli sarjan yksi parhaista, ellei jopa paras hahmo. Todellinen symppis kaveri. Nyt tuntuu siltä, että todella iso palanen sarjaa lähti Opien mukana.

Voi paska.

Aika moni kärsii nyt Tigin perseilyistä. Uskoisin miehen olevan sen verran raunio, että se paskapatukka saa kärsiä vielä, kuten nämä vartijat. Vastatoimia odotellessa....
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Täytyy myöntää että parin vähän vaisumman, tai ei vaisumman mutta ei niin mielenkiintoisen kauden jälkeen, tässä uudessa kaudessa on yritystä. Pisteet kotiin.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Toivottavasti kukaan Suomen tahdissa seuraava ei eksy ketjuun, kun täällä spoilataan kilpaa viimeisimpien jaksojen käänteitä. Käyttäkää hyvät ihmiset edes spoiler tageja niin ei kukaan revi pelihousujaan ihan täysin. Tai sitten ketjun otsikoksi tulisi muuttaa "TV-Sarja Sons of Anarchy jenkkilän tahtiin".

Viides kausi on kyllä kieltämättä alkanut aika karusti. Näinköhän on viimeinen kausi vai vieläkö on tarkoitus jatkaa tästä etiäppäin?
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toivottavasti kukaan Suomen tahdissa seuraava ei eksy ketjuun, kun täällä spoilataan kilpaa viimeisimpien jaksojen käänteitä.

Vahinko kävi jo, mutta en revi pelihousuja vaan perään itseltäni ns. ketjun avaajan vastuuta. Ilman mitään ajatusta avasin ketjun ja kuinkas kävikään.

Samaa mieltä kuin edellä kirjoittaneista Dev, Opie oli sarjan mielenkiintoisin ja mielestäni selvästi uskottavin hahmo ja on ikävä lukea täältä että kaveri on kuollut. No, onneksi elämä ei ole yhdestä tv-sarjasta kiinni ja ehtiihän noita käänteitä äimistellä myöhemminkin.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Joo, tuon ketjun nimeen voisi lisätä tuon Jenkkilän tahtiin. Yritin kyllä itse välttää tuon spoilaamisen, mutta kun jätkät alkoi ilmeisen shokkipäissään avautumaan, niin en itsekään pysynyt radalla.

Shokkihan tuo oli. Mutta jos Facebookia käyttää ja muutenkin netissä pyörii, niin ei tuolta tiedolta pysty välttymään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, täällä aletaan pikkuhiljaa toipumaan siitä spoilauksen järkytyksestä. Kiitos kovasti!
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
SPOILER

Harvassa sarjassa uskalletaan lopettaa päähenkilöitä näinkin rankalla kädellä pois. Opielle pieni kuoleminen teki tässä vaiheessa ihan hyvää, sen verran nössöksi hahmo on muuttunut. Seuraavana listalla on toivottavasti Clay, joka on ollut tällä kaudella täysi statisti. Haluaisin myös nähdä kun Jaxin pojat saavat kirveestä.

Kaiken kaikkiaan huikea sarja huikeilla roolihahmoilla. Viitoskausi oli kahden ensimmäisen jakson perusteella menossa jo väärään suuntaan, mutta nyt pääsi yllättämään, vaikka itse spoilaannuin jo tästä facebookin kautta aiemmin tällä viikolla. Toivottavasti tämä sarja osataan kuitenkin lopettaa ajoissa.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
"Katy Perry is allegedly heartbroken over the death of her ex-boyfriend, 28-year-old Johnny Lewis, whose body was found in a driveway on September 26 after the troubled actor fell or jumped from a rooftop following a fight with his 81-year-old landlady, Catherine Davis.

Perry, who dated the "Sons of Anarchy" star from 2005 to 2006, knew he was facing dark times, but never expected it to end in his death. A source close to the 27-year-old singer tells Us Weekly that she's "devastated."

"She had to separate from him ... to get ahead and focus on her career," the source explains. "He was in trouble then and she couldn't help him."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös