TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 913 833
  • 24 776

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Oma veikkaus on, että Ispe tai Sepi on vahingossa tilannut miesstrippaajan paikalle, tätä tietenkin näyttelisi itse Reetu!

Puoli pinnaa mulle. Olihan tää jo mahottoman helppo arvata.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä Panu/Veera/Iiris -kuvio vaikutti jo alusta asti niin väkinäiseltä viritelmältä että tuskin kantaa pidemmälle. Taitaa Iiris jo palatakin takaisin Pariisiin. Vai olisko sittenkin jäämässä..
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Heh heh, taas tuollainen melkein-turpakäräjät tilanne, niitä onkin viime aikoina ollut aika paljon, kun "Putte" (mainio kutsumanimi taas kerran!) meinasi kaivaa raiskarin sisäelimet parempaan talteen =)

Muutoin homma kyllä jauhaa hiukan paikoillaan, edelleen..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Heh heh, taas tuollainen melkein-turpakäräjät tilanne, niitä onkin viime aikoina ollut aika paljon, kun "Putte" (mainio kutsumanimi taas kerran!) meinasi kaivaa raiskarin sisäelimet parempaan talteen =)

Muutoin homma kyllä jauhaa hiukan paikoillaan, edelleen..

Mä suorastaan vapisin sohvalla ja toivoin, että Lasse vetää Kriden alaleukaan nyrkkeilyn oppikirjan mukaisen haymakerin. Mutta ei! Miehen annetaan hillua Omenakadulla. Uskomatonta paskaa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Karin polttarijengi oli tällä kertaa hyvin suunniteltu, joukossa myös Karin "kaverit", eikä siis Eeroa, Ossia, Panua ja Zärdääniä. Tosin mitä v**tua Lasse siellä virnuili? Ja kylläpä Ismo ja Lasse tulee hyvin juttuun vaikka mitkä hakkaamiset ja muiden nussimiset häämöttävät taustalla.
Btw Ossi ja Kari olivat silloin joskus viisi vuotta sitten tosi paljon tekemisissä, mutta nykyään eivät kaverit tunne toisiaan ollenkaan.

Oli muuten loistava kohtaus, kun Ossi tuli Sallan luokse käymään täydessä Las Vegas-lookissaan arskat silmillä.

Huorapukki-Sievinen on muutenkin ihan ämmäosastoa, vaikka miten uhoaisi.

Rölli-Oona on selkeästi sarjan telaketjufemmari mussuttamalla morsiamen luovuttamisen vanhanaikaisuudella ja strippareiden alistuskäytöstä.

Nooran porukat ei pääse koska malaria jyllää, mutta millä Lellu ja Ulla taltutetaan? Rutolla?

Zardään, Ossi ja Panu melkein sarjan ainoat suoraselkäiset. Zardäänin suoritukset olivat rautaa, pientä skitsoilua ja kyyneliä. Yhtä hyvän kyynelvirran esitti viimeksi Nato kun tytär kuoli. Kyllä tässä sarjassa myös osataan.

Mikä on Tanjan uskontokiihkoilun taustalla? Sehän rukoilee jo ennen kauppaanmenoakin minuuttitolkulla voimia. Onko luvassa joku tuleva hihhulikääntyminen?


MACK
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä tuo teostovapaa lentofirma on? Lentoemot vetivät keltaisissa, lentääkö Panu halpislinjoja?

Kristo ei muuten juo ikinä samalla kun Marre vetää perseet. Tämä on aivan päivänselvä Maaritin upotusoperaatio mikä Kristolla on käynnissä, selkeä kosto lehtijutusta, josta ei mukamas tiedä kuka kirjoitti.


MACK
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Aika tyynesti Panu otti Iiriksen vastaan, muija kun on sentään ollut viisi(?) vuotta kateissa ilmoittamatta itsestään mitenkään: "Kyllä sä voisit käydä lapsille selittämässä tän saman tarinan, mun mielestä sä olet sen heille velkaa."

Aika voimakas abortinvastainen kannanotto myös nähtävissä, salkkaritiimi on Palininsa lukenut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tietääkö Kristo jo Maaritin aiheuttaneen hänen potkunsa ja juottaa siksi häntä? Tuohon en oikeastaan usko, koska Kristolle maistuu itselleenkin aika hyvin.

Todennäköisempää onkin, että jossain kohtaa erittäin kovassa humalassa asia paljastuu ja sitten mennään. Onkohan raiskaus vai kunnollinen turpaanveto tulossa. Tai jopa molemmat.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tietääkö Kristo jo Maaritin aiheuttaneen hänen potkunsa ja juottaa siksi häntä? Tuohon en oikeastaan usko, koska Kristolle maistuu itselleenkin aika hyvin.

Todennäköisempää onkin, että jossain kohtaa erittäin kovassa humalassa asia paljastuu ja sitten mennään. Onkohan raiskaus vai kunnollinen turpaanveto tulossa. Tai jopa molemmat.

Viikon jaksoja en ole nähnyt, mut viime viikolla näytti, et raiskari ei juonut itse, vaan kaatoi innolla vaan Maaritille.

Mitä tapahtunut? Panun ja Iiriksen suhteen? Vielä teini-pissis Juulia on marttyyrinä? Ja miten toi kasvovoiteen myrkytys etenee?
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Viikon jaksoja en ole nähnyt, mut viime viikolla näytti, et raiskari ei juonut itse, vaan kaatoi innolla vaan Maaritille.
Tämän iltaisessa jaksossa Kristokin oli päässyt jo alkoholin makuun. Itse olen samoilla linjoilla pernaveikon kanssa siitä, miten tuossa tulee käymään.

Mitä tapahtunut? Panun ja Iiriksen suhteen? Vielä teini-pissis Juulia on marttyyrinä? Ja miten toi kasvovoiteen myrkytys etenee?
Olen itsekin missannut jaksoja, mutta ainakaan äskeisessä jaksossa ei tainnut olla kertaakaan Panu ja Iiris edes kuvissa. Juulia leppyi hieman ja päätti lähteä Joonatanin kanssa koulun päättäjäisjuhliin, jotka Miron faija ja mutsi järkkäsivät Kentauriin. Seppo ja Ismo saivat myös kuulla, että Kristo on palannut kehiin.
 

Lämpö

Jäsen
Kristohan puhu tänään, että mitä niillä (Kristolla ja Maaritilla) on enää jäljellä elämässä - ei kuulemma mitään. Ja kaiketi viittas itsemurhaan - jos Kristo suosittelee Maaritin mukaan, mutta Maarit tappaakin vain itsensä tai jotain sinne päin? Tai suunnitelma olis? Aika hurjalta kuulostas, mutta...
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Eiköhän Laitela näytä tälle Kristolle sitä ennen kuka määrää...

Ispe vaan ei taida ehtiä laittamaan Kristoa aisoihin, kun hoitelee plussaa kaupalla. Päivisen paluu on, kuitenkin ollut hyvö asia, koska se vie edes hieman aikaa teiniosastolta. Laitelan ruutuaika on taas hävettävän pieni.
 

Fordél

Jäsen
Sitä olen ihmetellyt, että eikös tuon Eeron pitänyt änkyttää, mutta eipä sitä enää tapahdu? Onko Eero käynyt puheopetuksessa vai mitä olen missannut? Vai onko hän sittenkin Aaro...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sitä olen ihmetellyt, että eikös tuon Eeron pitänyt änkyttää, mutta eipä sitä enää tapahdu? Onko Eero käynyt puheopetuksessa vai mitä olen missannut? Vai onko hän sittenkin Aaro...
"Sönkkö" on saanut kitkettyä tuon ominaisuuden puheestaan todella hyvin. Voi olla, että on jossain välissä ehtinyt käydä puheterapiassa ja artikulointi on selkeytynyt. Vai olisiko niin, että Salkkarien tuotantotiimiltä on vaan jossain välissä päässyt unohtumaan, että Lehtilän repliikkeihin kuuluisi edelleen lisätä tuo änkytys. Tai sitten siitä piru vieköön kuoriutuu se Aaro. Varsinkin nyt, kun pääsi taas Paulan kylkeen. Ties mihin kellariin hänet taas telkeää.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuskin kukaan jaksaa kaudesta toiseen esittää jotain änkyttävää tyyppiä.

Eero on vaan päässyt "jaloilleen". Siitä se on kiinni. Ei tarvitse tuon kummempaa logiikkaa.

Lakkasihan se Katrikin olemasta jakorasia yks ja kaks.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tai sitten tuo jakorasiaisuus siirtyi jotenkin ihmeellisesti Jenniin.
Eiköhän Jenni osannut tuon jo ennen Katria.

Itse en millään usko, että Aaro on elossa. Kyllä se Eero on. Toki se voi muuttua hahmona vaikka mihin suuntaan, kun on löytänyt itsetuntonsa selkeästi.

Toiv. ei kuiteskaan ihan Aaron kopioksi muodostu, se olisi aika väsyttävä juttu... tosin, no joo...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös