TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 915 676
  • 24 779

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Ted Raikas kirjoitti:
Vaikuttaisi nyt siltä, että Makopide on sarjaa kuitenkin seurannut, kun tuntuu tietävän mitä siinä tapahtuu? =)
Tiesin tämän kommentin tulevan, aioin selvittää tämän jo tuossa purkauksessani mutta jätin pois. :-)

Eli: Olen pakostikin joutunut kuulemaan ja välillä näkemäänkin koska muija katsoo joka saatanan jakson. Sitten jotkut vielä ihmettelee että mulla menee joskus koppatolkulla olutta?
 
Viimeksi muokattu:

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sehän on tietenki ihan makuasia ja jokaisella miehellä on omat mieltymyksensä. En oikein tiedä miksi itselläni ne yh:t jota olen tavannut ovat jotenkin olleet tavallista kuumempia.. Eikä kyse siis tietenkään ole ulkonäöstä, vaan olisiko vain jokin ennakkoluulo että ne on kokeneempia yms.? Kypsempiä naisia..

Pakko nyt sen verran viisastella, että yh:han ei välttämättä suinkaan ole hieman kypsempi ja kokenut nainen. Itse olen ainakin törmännyt näihin kaksikymppisiin ja nuorempiinkin yh-äiteihin, joilla ei kokemusta ole välttämättä kuin juuri siitä lapsen isukista.

Mutta taas kerran totean, että tämä on kai joku miesten juttu. Ehkä yh-äideissä/milfeissä on "sitä jotain", jonka vain miehet näkevät. Olen myös miettinyt, että haluavatko miehet näistä em. naisista lähinnä peti- ja muuta huvitteluseuraa, vai olisivatko he todella valmiita kunnon parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on lapsia jo valmiiksi...? Asia kiinnostaa sikälikin, että minullakin on useampiakin yh-tuttavia, jotka eivät tunnu miesseuraa löytävän kuin ainoastaan "keikkaluonteisesti".
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Asia kiinnostaa sikälikin, että minullakin on useampiakin yh-tuttavia, jotka eivät tunnu miesseuraa löytävän kuin ainoastaan "keikkaluonteisesti".

Eiköhän sillä ole jotain tekemistä tämän kanssa että YH:lla on niin vähän omaa aikaa että suhde on helppo hoitaa vain niin sanottuna "keikkana" , ja koska aikaa ei ole paljoa on YH tod näk myös aina aika innolla mukana.
Eli pähkinän kuoressa , YH äidiltä saa helposti pimpsalooraa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pakko heittää kommentti.

Minä en ymmärrä kuinka kukaan täysjärkinen voi katsoa tuollaista paskaa kuin "Salatut Elämät"

Itse itseäni lainaten:

Kun kerron julkisesti, että seuraan Salkkareita, aiheutuu asiasta ihmettelyssä marinoitua kommentointia. - - -

Kyseessä on tietenkin camp-huumori. Kirjoittajilla täytyy olla kyrpä otsassa. Juuri eilinen jakso on raskauttava todiste siitä, ettei käsikirjoitusporukka ole tosissaan tai sitten joka iikka sillä sektorilla on "luovassa krapulassa".
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Uleåborgir kirjoitti:
Kun kerron julkisesti, että seuraan Salkkareita, aiheutuu asiasta ihmettelyssä marinoitua kommentointia. Seurasin tiiviisti myös showpainia, kun sitä vielä tuli SubTV:ltä ja "laji" ei ollut vielä pöhöttynyt nykyiseen kolmikantaan.

Kyseessä on tietenkin camp-huumori. Kirjoittajilla täytyy olla kyrpä otsassa. Juuri eilinen jakso on raskauttava todiste siitä, ettei käsikirjoitusporukka ole tosissaan tai sitten joka iikka sillä sektorilla on "luovassa krapulassa".
No joo, ihan hyvä selvitys sinulta.

Otsikon aihetta hieman sivuten(Anteeksi): -Mainitsit muuten showpainin..? Katsoin itsekin kyseistä huviohjelmaa Subbarilta ja täytyy myöntää että siitä pidin kyllä. Harmi että lopettivat showpainin esittämisen, olisin kyllä katsonut jatkossakin. Kai siinä oli jotain stnan hauskaa kun äijät yrittää väkipakolla teloa ittensä teholle. Ne väliuhoamiset olivat hauskoja, kuka pässi lie kirjoittanut. Se oli VIIHDETTÄ!
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
PS: Jännä miten näissä sarjoissa lapset kasvaa nopeammin kuin aikuiset?Aikuiset eivät ole noin 10-15 vuoden aikana vanhentuneet silmissä yhtään kun lapsi taasen on kasvanut jo kapaloista yläasteen finninaamaksi. Onko näillä Seppo-Talkkareilla yms. tiedossa missä sijaitsee "Nuoruuden Lähde"? Kertokaa helvetti mullekin kun on päässyt muutama harmaa partakarva yllättämään.

Kyllä. Sepolla on nuoruudenlähde omassa keittössä. Ylensä se on alakaapissa piilossa. Aikaisemmin Seppo säilytti sitä kellarissa. Ei ole tosin aikoihin käyttänyt sitä mikäle oikein muistan.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Harmi että lopettivat showpainin esittämisen, olisin kyllä katsonut jatkossakin. Kai siinä oli jotain stnan hauskaa kun äijät yrittää väkipakolla teloa ittensä teholle. Ne väliuhoamiset olivat hauskoja, kuka pässi lie kirjoittanut. Se oli VIIHDETTÄ!

Eikös tuota tule nykyisin urheilukanavalta tai joltain muulta vastaavalta? Itse olen ainakin kanasurffaillessani näihin ihan viimeaikoina törmäillyt. Salattuihin Eläimiinhän tämä nyt ei varsinaisesti liittynyt.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ihan helvetin kamala tuo särdäänin hoito, opettelisivat vaikka ihan ekana näyttelemään aidosti niin voisi katsoakkin heidän kohtauksiaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Aatu! Eeva! Selät suorina!"

Jos tuossa viitattiin siihen mihin luulen, niin oli melko kekseliäs läppä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hehe, natsiraiskaaja-Kriden kuningasrepliikki: "Aatu ja Eeva, selät suoriksi!".
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Jennin ja Eeron keskustelu :D. "Oletko sä sitten kiinnostunut Seposta?"

Voi luoja, millaisia lobotomiapotilaita tuonne hankitaan näyttelijöiksi? Katsokaa nyt tuota Zärdäänin vaimoketta.

Päivinen on siis Juulian isä, kuten arvata saattoi. Hyvännäköiseksi muuten varttunut tuo nuorempi Autio!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kristo Päivinen on hyvä lisä sarjaan. Kyseinen näyttelijä (en muista nimeä, mutta on tuttu joistain tv-ohjelmista) osaa hyvin esittää tuollaista veemäistä mulkkua.

Tuo Sardiinin tuleva ex-vaimo on kyllä onneton näyttelijä. =D Alkaa Ami ja teinit vaikuttaa ihan luonnerikkailta tuohon verrattuna. Voi herramunjee.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä sä sitten siinä piipität! Pi-pi-pi-pi.. Heh. Kannattaisi bongailla muitakin kuin lintuja. Joo olen joskus bongannut norpan tjsp. Heh.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
"Aatu! Eeva! Selät suorina!"

Jos tuossa viitattiin siihen mihin luulen, niin oli melko kekseliäs läppä.

Itse repesin tälle myös täysin!! Totesin tyttöystävälle että onpas oikein arjalaisen näköinen perhe ja sitten kuului "Aatu! Eeva! Selät suorina!". Totaalinen repeäminen..
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Sattuipa sopivasti Sepon pontikkapannu olemaan keittiön pöydällä sillä hetkellä, kun otetaan kuvia. Kiristyskuvio on kohta valmis kun Päivinen kiristää Seppoa pontikkapannulla ja Seppo Päivistä raiskauksesta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kiristyskuvio on kohta valmis kun Päivinen kiristää Seppoa pontikkapannulla ja Seppo Päivistä raiskauksesta.
Paitsi ei tainnut pannu päätyä yhteenkään kuvaan. Tosin voihan tuosta nyt arvata, että se on kuin onkin eksynyt johonkin kuvaan, jonka Noora on unohtanut poistaa.

Onhan tuo Suppon ja Krisun vaalitaistelu ihan kuin joku Yhdysvaltain presidenttivaali: voittajasta tulee suurikin päällikkö.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Paitsi ei tainnut pannu päätyä yhteenkään kuvaan. Tosin voihan tuosta nyt arvata, että se on kuin onkin eksynyt johonkin kuvaan, jonka Noora on unohtanut poistaa.

Aivan varmasti eksyi. Ei se muuten siinä pöydällä olis ollut. Salatuissa elämissä ei kukaan edes piere ellei se liity jotenkin juoneen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siis eihän tuo uusi tyttö mikään hyvännäköinen ole, hammasrautojakin tarvitsisi.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tuo Suppon ja Krisun vaalitaistelu ihan kuin joku Yhdysvaltain presidenttivaali: voittajasta tulee suurikin päällikkö.
Tätä samaa olen naureskellut itsekin. Kaksi marginaalipuolueen edustajaa kamppailevat keskenään voitosta - ihan kuin presidentinvaaleissa. Ei ihan äkkiseltään tule mieleen tälläistä yhden asian puolueen, jolla on ne nippanappa tarvittavat 5000 ääntä rekisteröityneeksi puolueeksi, ehdokasta joka olisi päässyt edes lähelle eduskuntapaikkaa. Perussuomalaiset on iso puolue näihin "totuus" puolueisiin verrattuna. No ei näiltä Salkkarien 16-vuotiailta käsikirjoittajilta voi enempää odottaa.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Ja tää helvetin Ispi/milf kuvio!

Montako miljoonaa kertaa tää pitää vielä nähdä ku Ispi tenttaa happamalla naamalla milffiä ja sitte seuraavalla minuutilla ihmettelee omaa kimmastumistaan! Vittu ku tää seuraavan kerran toistuu ja satun oleen teeveen ääressä nii vedän saatana krikettimailalla siihen kohtaan ruutua missä se Ispin naama nalkuttaa!

Muutenkin nää kuviot alkaa oleen jossain 6v tasolla.
Siis tehdäänhän tätä kuitenkin yli 10-vuotialle??
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tätä samaa olen naureskellut itsekin. Kaksi marginaalipuolueen edustajaa kamppailevat keskenään voitosta - ihan kuin presidentinvaaleissa. Ei ihan äkkiseltään tule mieleen tälläistä yhden asian puolueen, jolla on ne nippanappa tarvittavat 5000 ääntä rekisteröityneeksi puolueeksi, ehdokasta joka olisi päässyt edes lähelle eduskuntapaikkaa. Perussuomalaiset on iso puolue näihin "totuus" puolueisiin verrattuna. No ei näiltä Salkkarien 16-vuotiailta käsikirjoittajilta voi enempää odottaa.

Salkkarit on katsojaprofiililtaan niin täysin puoluerajat ylittävä sarja, että on poliittisesti korrekteinta pistää Seppo jonkun olemattoman puolueen ehdokkaaksi. Uskoisin kässäritiimin oikeasti miettineen sitä, että oikean elämän politiikkaa ei sotketa sarjaan, koska siitä nousisi oikeasti haloo. Jokainen nyt voi Sepon linjauksista päätellä, kuinka vasemmalla tai oikealla sitä nökötetään, mutta mielestäni taas tällainen ratkaisu on ainoa oikea, jos politiikkaa halutaan sarjaan sotkea.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Pakko nyt sen verran viisastella, että yh:han ei välttämättä suinkaan ole hieman kypsempi ja kokenut nainen. Itse olen ainakin törmännyt näihin kaksikymppisiin ja nuorempiinkin yh-äiteihin, joilla ei kokemusta ole välttämättä kuin juuri siitä lapsen isukista.

Mutta taas kerran totean, että tämä on kai joku miesten juttu. Ehkä yh-äideissä/milfeissä on "sitä jotain", jonka vain miehet näkevät. Olen myös miettinyt, että haluavatko miehet näistä em. naisista lähinnä peti- ja muuta huvitteluseuraa, vai olisivatko he todella valmiita kunnon parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on lapsia jo valmiiksi...? Asia kiinnostaa sikälikin, että minullakin on useampiakin yh-tuttavia, jotka eivät tunnu miesseuraa löytävän kuin ainoastaan "keikkaluonteisesti".

Niin sanoinkin että se on kait sellainen ennakkoluulo että ne olis kypsempiä ja kokeneempia. Olisko vielä se äiti-kuvio ratkaiseva tekijä tässä kun kerran miehistä on puhe, mutta ei siitä sen enempää kun menee jotenkin jo kuvottavan puolelle.

Omakohtaisia kokemuksia ei ole mutta ne miehet joita tunnen ja joilla on ollut kokemuksia yh:en kanssa niin ne suhteet onkin ollut sit puhtaita seksisuhteita. Itse tunnen tällä hetkellä yhden alta kolmekymppisen yh:n joka vain nyt jostain syystä sattuu pirusti kiehtomaan itseäni. Eikä lapset minun kohdallani mikään este olisi kunnon parisuhteelle, päinvastoin.

(ei vissiin taas eksytty aiheesta pikkasen)
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Miten te saatte nuoresta naisesta aikaan milfin? Tuon linkin mukaan kyseessä on 27-vuotias, eli aika lailla nuori nainen, eikä ole muutenkaan mitään näyttöä, että löytyy lapsi ko. ihmiseltä. Niin oikeasti kuin sarjassakaan.
Tämän päivän jaksossa tulikin siten näyttöjä sarjassa olevasta lapsesta ja tietenkin taattuun salkkarityyliin. 15-vuotiaan äitiä näyttelee 27-vuotias näyttelijä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
15-vuotiaan äitiä näyttelee 27-vuotias näyttelijä.
Joo. Voihan tuo tietysti sarjassa olla kuvitteellisesti iäkkäämpi tapaus, eli jo jonkun verran yli 30-vuotias (tuo pukeutumistyyli ja muu elehdintä antaisi viitteitä), mutta onhan se ikäero silti varmasti aika räikeän pieni. Noh, this is Salkkarit alright!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös