TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 919 952
  • 24 781

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin. Tosin onhan Amikin Nikon "isä", vaikka näyttelijöillä ei hirveää ikäeroa ole. Tuomas Reunanen (Ami) syntynyt -82 ja Juha Karhu (Niko) syntynyt -90.
Mutta eikös Nikon "biologinen" isä ole Toni Veijalainen? Ami on vain isäpuoli, mutta Toni Veijalainen (=Krsito Salminen) on vm-72 ja siten sopisi Nikon faijaksi ikänsä puolesta.

Jos tosiaan käy ilmi että Ossi on Juulian isukki, niin onhan se melkoinen floppi käsikirjoittajilta. Mutta Salkkareissa kaikki on mahdollista. Siksi tuo sarja koukuttaakin katsojan aika hyvin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Niin. Tosin onhan Amikin Nikon "isä", vaikka näyttelijöillä ei hirveää ikäeroa ole. Tuomas Reunanen (Ami) syntynyt -82 ja Juha Karhu (Niko) syntynyt -90. Ossilla (-78) ja Juulialla (-87) olisi jopa suurempi ikäero.

Tästä Ossin isyysjutusta suhteessa Juuliaan: tässähän tulisi suunnilleen sama ikäero hahmojen välille, kuin mitä näillä tosielämän ihmisten välillä on. Jos katsoo Ossin "hahmoa" ja Juulian "hahmoa", niin ikäero on sellainen 8-9 vuotta. Eli siis Ossi olisi kiksauttanut Tanjaa ollessaan max. 9-vuotias =P kuten joku sanoi, joku roti sentään täytyy Salkkareidenkin käsikirjoittajilla olla.. sen sijaan sitä mahdollisuutta että Ossi ja Juulia olisivatkin sisaruksia pidän jopa todennäköisenä Salkkarien aiemmat kuviot tietäen..

Ja täytyy samaan hengenvetoon sanoa, että jopas oli Jarkolla jykevä menopeli kun sitä mökkiä menivät katsomaan. Olisiko ollut joku Alfa Romeo. Ja myös sen haluan todeta, että Lauran hahmoa olen inhonnut melkein alusta asti, kuten joku sanoi aiemmin "sama ahdistuneen pelokas ilme naamalla", onneksi ilmeisesti poistuu sarjasta tänä keväänä (näin muistan jostain iltapäivälehdestä lukeneeni).
 
Mutta eikös Nikon "biologinen" isä ole Toni Veijalainen? Ami on vain isäpuoli, mutta Toni Veijalainen (=Krsito Salminen) on vm-72 ja siten sopisi Nikon faijaksi ikänsä puolesta.
Nikon isä on luultavimmin Aki Nilkkinen, jonka kanssa Jenni vietti yön ennen häitä. Samaa pohti myös Jenni joskus vuosia sitten.

Olen ollut jo kuukausia ihan varma, että Juulia sai alkunsa raiskauksesta. Ilmankos Tanjaa ei huvitakaan kertoa asiasta tarkemmin.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Eikös jossain ollut puhetta, että Laura olisi poistumassa sarjasta lähiaikoina? Jos näin käy, niin arvelen, että Oona muuttaa Karin ja Sepon luo ja Lauran ja Oonan nykyiseen kämppään muuttaa joko Salla äijänsä kanssa, tai sitten sarjaan tulee joku uusi henkilö ja muuttaa tuohon kämppään.

Laura poistunee sarjasta ja myös uutta verta on luvassa Pihlajakadulle.

Mitäs se Aaro selitti videolla?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Ja kohta alkaa Lauran Eero onkin Aaro- skitsoilut. Jotain uutta!!!

Kenenkäs koiraa tuo Raaffael kävi tuossa ulkoiluttamassa?!? Ja jotain hämäriä talokauppoja.. Hmm..
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Olen täysin samaa mieltä tuosta Laurasta, aina samat eleet jne. Tuo uusi perhe on Ossin siskon uusioperhe. Itse en kyllä ikinä muista kuulleeni, että Ossillakin olisi sisko, mutta ainahan nämä uudet henkilöt tulevatkin ihan puun takaa. Aleksi palaa sarjaan muuten ihan parin viikon päästä.

Näitähän kannatta hirveästi täällä huudella kun on vielä sellaisia kummallisia ihmisiä jotka eivät halua tietää etukäteen mitä seuraamassaan sarjassa tapahtuu.

Oli kyl aika hämärä tuo Rafaelin talobisnes, mihin se ensinnäkin oli tunkenut ne valtakirjat kun oli vain t-paita ja farkut päällään? Farkkujen taskuun. Eikä varmaan oikea kiinteistövälittäjä yhtään epäilis tollasta kaveria..
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näitähän kannatta hirveästi täällä huudella kun on vielä sellaisia kummallisia ihmisiä jotka eivät halua tietää etukäteen mitä seuraamassaan sarjassa tapahtuu.
Naulan kantaan. Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas: Salatut Elämät ei ole maailman vakavin asia, mutta silti olisi mukavaa jos ei keskusteltaisi tulevaisuudessa tapahtuvista asioista täällä muuta kuin tietenkin puhtaasti spekuloiden mahdollisia ja mahdottomia juonenkäänteitä. Kun todellakin on ihmisiä, jotka mieluiten seuraavat sarjaa ilman yhtäkään juonipaljastusta, olivat ne sitten miten mitättömiä tahansa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olisiko niin, että Rafaelilla on kaapissaan jotain salaisuuksia? Työpaikalla hän tykkää hinkata Jennin kanssa, mutta muuten on varovainen omista asioistaan. Oma arvaukseni on, että Rafu on bi-seksuaali. Eli sälli asustelee jonkun homppelin kanssa, mutta tykkää myös kauniimmasta sukupuolesta.

Käsikirjoitustiimi haluaa selvästi tuoda esiin kaikki sateenkaaren värit. Tähän viittasi jo Sepon pelehtiminen SETA:n juhlissa ja puheet homo / lesbojen oikeuksista. Ja jos nyt Rafael osoittautuu sekä-että -tyypiksi niin ihan luonteva jatkumo tälle idealle.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Hyvä kun porukka huomannut mokia lavasteissa ja menin rouvalle niitä kertomaan, niin nyt se vahtaa niitä.
Eilenkin vinttikoira teki aika nopsaan voileivän. Välillä tuntuu että oiotaan pätkiä niin paljon kuin voidaan. Ei mitään luontevaa tms.

Samaa mieltä siinä, että pidetään tässä ketjussa ne spoilit poissa. Hyvää tekstiä täältä löytyy, analyysistä puhumattakaan, ja tätä haluaisi lukea aina ajankohtaisesti. Paska homma jos tulee spoileja.

Nyt tuntuu taas olevan monella eri alueella vauhtia. Rafaelin salailu, lämmin takka talossa, Zärdäänin ulkomaan reissut jne. Katotaan mihin tää menee. Nyt joku uusi hahmo sekoittamaan jotain osa-aluetta. Vaikka joku teinislut, johon Joonatan ja Niko tuntevat halua lähempään kanssakäymiseen.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka joku teinislut, johon Joonatan ja Niko tuntevat halua lähempään kanssakäymiseen.

Jos Niko jossakin vaiheessa alkaa seurustelemaan tai edes ihastuu johonkin tyttöön, niin on melko roditonta menoa. Jätkän kaikki ilmeet, eleet ja puhetyyli viittaavat minun mielestäni siihen, että Vainion sälli on enemmänkin poikarakkauden kannalla. Vai väittääkö joku muka vastaan? En uskonutkaan.

Rafaelin salamyhkäiset puuhat nousivat tämän päivän jakson kantavaksi voimaksi ja toivonkin, että tuosta rakentuu mielenkiintoinen ja pikku hiljaa aukeneva juonipunos kuitenkin niin, että asiaa ei vatvota kesätaukoon asti.

Salkkarit on kuitenkin nostanut tasoaan huikeasti verrattuna viime vuoden loppupuolella esitettyihin jaksoihin, joten lupa on mielestäni odottaa samanlaista jatkossakin. Monta kuviota menossa nyttenkin samaan aikaan, joihin kaikkiin olisi mielenkiintoista saada vastaus. Lämmin takka, Rafaelin puuhailut, Kristo Päivisen sarjaan tuomisen varsinainen tarkoitus(jonka en muuten usko olevan vain Sepon vaalivastus), Juulia& Tanja, Don Laitelan uudelleen mahdollisesti jyrkkenevä alamäki... ja muutakin. Varovainen, pienehkö plussa käsikirjoitusjoukkueelle noista.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ossi näyttää avanneen kiinteistönvälitystoimistonsa johonkin saneeraustyömaan keskelle. Ihan hyvä, niin ei kohtaukset voidaan kuvata studiossa. Eikä ihme, ettei toimistoon eksy asiakkaita, kun ulkopuolella ei ole mitään mainostakaan. Jonkin verran kämppiä pitää kuitenkin mennä, jotta toiminta on kannattavaa.

Romeon seuraava kynä on Sofia. Molemmilla kun on vielä samanlainen tausta. Taitaa vaan Sofia olla sakkolihaa.
 

Maximino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings
Palatakseni vielä tuohon Nikon biologiseen isään niin muistaakseni se oli Toni Veijalainen (niinkuin joku jo mainitsikin). Ami on vain adoptoinut Nikon, eli ainakaan hän ei ole biologinen isä.
 

Fiiu

Jäsen
Jos Päivinen on tuon tehnyt, niin sen asian julkitulo pilaisi kaverin mahdollisuudet kansanedustajan uralla ja näin ollen Seppo the Vaalimies pääsisi valtaan. Ettei tuossa sitten olisi jotain sivukoukkua juuri tuon yhtälön ratkaisuksi?

Mitä on Rafan hämäräbisnekset? Laillista mutta ei halua nimeään mihinkään näkyville? Miksei omistaja itse myy kämppiä? Mä en ainakaan keksi tähän yhtään mitään fiksua ratkaisua mutta luotan siihen että kässäritiimi tietää. Ja se Rafan pölymoppi on varmaan jonkun sen hoidon, tai jopa tyttöystävän/poikaystävän/vaimon/miesvaimon.

Takkakin on niin mielenkiintoinen juttu, mutta jos tosiaan Aaro jostain palaa niin hyvästi hyvät ideat.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itselleni välähti mieleen, että siellä kämpässä asuu Rafaelin ja Romeon äitimuori? Se koira voisi olla sen muorin, jos tämä on vaikka vaikeasti sairas ja ei itse pysty taluttamaan ja on vaikkapa myymässä asuntoaan pois.

Ilmeisen rikas olisi sitten se muori, mutta mistä näitä tietää. Tuli vaan jostakin mieleen. Romeo ei ainaskaan taitaisi asiasta mitään tietää siinä tapauksessa. Se Kentauriin ilmestynyt rannekellokin herätti vaan hämmennystä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Naulan kantaan. Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas: Salatut Elämät ei ole maailman vakavin asia, mutta silti olisi mukavaa jos ei keskusteltaisi tulevaisuudessa tapahtuvista asioista täällä muuta kuin tietenkin puhtaasti spekuloiden mahdollisia ja mahdottomia juonenkäänteitä.

Mahdoton ajatus jättää tämä ketju lukematta??

Ketjua on hieno lukea. Joskus saa nauraa kunnolla, eikä mua haittaa vaikka miten tulisi juonipaljastuksia.
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itselleni välähti mieleen, että siellä kämpässä asuu Rafaelin ja Romeon äitimuori? Se koira voisi olla sen muorin, jos tämä on vaikka vaikeasti sairas ja ei itse pysty taluttamaan ja on vaikkapa myymässä asuntoaan pois.

Ilmeisen rikas olisi sitten se muori, mutta mistä näitä tietää. Tuli vaan jostakin mieleen. Romeo ei ainaskaan taitaisi asiasta mitään tietää siinä tapauksessa. Se Kentauriin ilmestynyt rannekellokin herätti vaan hämmennystä.

Oma (sairas) mielikuvitukseni kehitteli heti sellaisen juonenkäänteen, että Rafa toimii rattopoikana jollekin rikkaalle, ehkä iäkkäämmällekin naishenkilölle. Tähän viittaisi kellon mukana ollut allekirjoitus "Tiedät kyllä kuka" sekä se, että henkilö, jonka moppia Rafael ulkoiluttaa, on selkeästi rikas. Katsotaanpas, että kuinka pahasti menee metsään. :D
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mahdoton ajatus jättää tämä ketju lukematta??

Ketjua on hieno lukea. Joskus saa nauraa kunnolla, eikä mua haittaa vaikka miten tulisi juonipaljastuksia.
Mahdoton ajatus olla spoilaamatta?

Ketjua moni tykkää lukea ja selkeästi suurin osa ketjun lukijoista/kirjoittajista ei halua spoilereita joukkoon. Minä kuulun tuohon joukkoon.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oma (sairas) mielikuvitukseni kehitteli heti sellaisen juonenkäänteen, että Rafa toimii rattopoikana jollekin rikkaalle, ehkä iäkkäämmällekin naishenkilölle.
Tuo on itseasiassa paljon parempi vaihtoehto kuin tuo minun. Nyt kun ajattelee. Tuollaista skenaariota sarjassa ei ainakaan vielä ole varsinaisesti ollut. Paitsi ehkä Aki Nikkisen touhut Markuksen äidin kanssa lähenteli tuota. =)

Ehkä se on Markuksen äitimuori? ;D
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mahdoton ajatus olla spoilaamatta?

Ketjua moni tykkää lukea ja selkeästi suurin osa ketjun lukijoista/kirjoittajista ei halua spoilereita joukkoon. Minä kuulun tuohon joukkoon.

Allekirjoitan. Haluan lukea ketjua ilman spoilereita. Jos haluaa keskustella tiedossaan olevista poistuvista henkilöistä muiden kanssa, voi avata uuden ketjun ja jatkaa juttua siellä.
 
Kyllä tuo koira ja se rannekello olivat lahjoja Rafaelin naisystävältä, sanon minä. Enkä nyt tarkoita naisystävällä Jenniä. Eikös tuo Romeokin vähän sinne päin vihjaillut, että Rafalla olisi aiemminkin ollut hiukan enemmän säätöä naisten suuntaan?
 
Kyllä tuo koira ja se rannekello olivat lahjoja Rafaelin naisystävältä, sanon minä. Enkä nyt tarkoita naisystävällä Jenniä. Eikös tuo Romeokin vähän sinne päin vihjaillut, että Rafalla olisi aiemminkin ollut hiukan enemmän säätöä naisten suuntaan?
Itse en usko tuohon, vaan luulen että tässä on kaikkien aikojen huijauskoijaus käsikirjoittajilta. Rafael on "outo" Jenniä kohtaa, välinpitämätönkin, koira, kello ja Romeon jutut muista naisista. Tällä saadaan Jenniltä esiin purkaus, jossa ilmenee ettei J halua R:lla olevan muita naisia - ja todellisuudessa se "toinen nainen" onkin just joku mummo tms, jonka koiraa Rafa käy ulkoiluttamassa. Ja näin sitten saadaankin aikaan ero Jennin ja Eeron välille, Rafaelista tulee siis uusi ukko Jenskalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös