TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 892 674
  • 24 761

Lugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Unohtakaa kaiken maailman Peter Franzenit, Jasper Pääkköset, Vesa-Matti Loirit, Martti Suosalot ja kaikki ulkomaiset näyttelijätähdet. He eivät yllä lähellekään Salkkareiden Nikon tasoa. Niko, tuo poikkeuksellinen näyttelijälahjakkuus on monia valovuosia muita edellä, huolimatta nuoresta iästään. Tämänkin päivän jaksossa Niko erottui muista näyttelijöistä huikeilla roolisuorituksillaan.

"Joo isä mennään!"

Toisessa kohtauksessa Niko ilmaisi suunnattoman kiukkunsa ja vihansa "isäänsä" Amia kohtaan, kun Ami ei vie Nikoa urheiluleirille. Niko pisti kätensä vihaisesta puuskaan ja katse Amia kohtaan oli murhaava. Aivan huikeaa!!! Vielä kun taustalla olisi soinut hevimusiikki. Niko, universumin paras näyttelijä.

Kaikki varmaan huomasivat viestin sarkastisuuden... =)
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Taitaa Ismo päästä Tanjan pöksyihin. Ei ole vaikea arvata että tämän jälkeen Tanja palaakin taas Ossin syliin..

Niko on kyllä huikee! Samoin Oona " äiti, oot ihan kakkapää". Onko muuten Oona Taalasmaa vai Kiviranta, tuli vain yhtääkkiä mieleeni.
 

Sundis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Internazionale, Stavros Flatly
Saltsujen Niko

Lugu kirjoitti:
Toisessa kohtauksessa Niko ilmaisi suunnattoman kiukkunsa ja vihansa "isäänsä" Amia kohtaan, kun Ami ei vie Nikoa urheiluleirille. Niko pisti kätensä vihaisesta puuskaan ja katse Amia kohtaan oli murhaava. Aivan huikeaa!!! Vielä kun taustalla olisi soinut hevimusiikki. Niko, universumin paras näyttelijä.

Kaikki varmaan huomasivat viestin sarkastisuuden... =)

Kyllä Nikon: "Mä en syö enää ikinä!" oli Oscarin, Telviksen, Finlandian ja vähintään Nobelin arvoinen suoritus. Mä oon joskus puolisoni kanssa miettinyt Niko Fan Glubin perustamista.
Huikea virtuoosi!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Sundis kirjoitti:
Kyllä Nikon: "Mä en syö enää ikinä!" oli Oscarin, Telviksen, Finlandian ja vähintään Nobelin arvoinen suoritus. Mä oon joskus puolisoni kanssa miettinyt Niko Fan Glubin perustamista.
Huikea virtuoosi!

Tai se Nikon tokaisu kun leikki Oonan kanssa;Laita heviä!..pelimies josta tulee vielä Pihlajakadun kuningas.

Nikolle oma ketju!
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
jesse72 kirjoitti:
Niko on kyllä huikee! Samoin Oona " äiti, oot ihan kakkapää". Onko muuten Oona Taalasmaa vai Kiviranta, tuli vain yhtääkkiä mieleeni.

Niin muistaisin, että jossain jaksossa olisi tullut ilmi, että Oonan sukunimi olisi Kiviranta, mutta en ihan satavarma asiasta ole. Aika ihmeellistä muuten, ettei Salkkareiden sivuiltakaan löydy vastausta tuohon. Oonaa tai Nikoa ei edes löydy koko näyttelijälistalta.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
jesse72 kirjoitti:
Nikolle oma ketju!
On ehkä täälläkin jo joskus mainittu se tosiseikka, että Niko Vainio, alias Risto Törhönen on ohjaaja Lauri Törhösen poika. Pojan äiti on Stiina Laakso, joka puolestaan on Salkkareiden tuottaja. Että siltä pohjalta näyttelijän hommiin jo muksusta asti..
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Tulipa eilistä jaksoa katsellessa mieleeni, että sarjan "Romeo" näyttää aikalailla ex-KISS kitaristi Vinnie Vincentiltä. Siis olettaen, että Vinnie ei ole pukeutunut naiseksi tai ylimeikannut noin muuten.

Tässä pari esimerkkiä, en tosin löytänyt ihan passelia kuvaa:

http://www.sacktrick.com/photos/SweatyVinnie83.jpg

http://www.kissdominion.com/ss17.jpg

ps. Huomatkaa hienot kuteet erityisesti ylemmässä kuvassa
pps. Ja pakko yhtyä ylistykseen, Niko on suorastaan jäätävä.
 
Ismo oli eilen taas huikea. Ostaa nyt muijalle joku ihme kahvin sekoitin. Kunnes vihdoin tajuaa ostaa ne timanttikorut. Kuitenkin puheillaan pilaa taas kaiken. Niille tenaville ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Oona kiukkuaa aina kädet lantioilla ja huutaa äiti on ihan tyhmä. Ja Nikosta tuskin tarvitsee mainita...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aivan huikeata. Ilmoittauduin elokuussa avustajaksi, mutta mitään ei kuulunut, joten olin jo oikeastaan unohtanut koko asian.

Äsken kuitenkin tuottaja soitti ja kyseli olisinko käytettävissä jo tänä perjantaina. No, minähän olen.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
pernaveikko kirjoitti:
Aivan huikeata. Ilmoittauduin elokuussa avustajaksi, mutta mitään ei kuulunut, joten olin jo oikeastaan unohtanut koko asian.

Äsken kuitenkin tuottaja soitti ja kyseli olisinko käytettävissä jo tänä perjantaina. No, minähän olen.
Pidä yllä puunaamaista taustanäyttelyä, et kuitenkaan pääse sen lähemmäs kameraa. Kahdella ilmeellä, hattu päässä ja ilman, siinäkin on yksi enemmän kuin Nikolla ja Romeon ex-vosulla.
 

lennox

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK
Satuin tänään pitkästä pitkästä aikaa katsomaan Salkkarit. Onko tämä "uusi hahmo" Salla, se sama muija, joka oli siinä Haluatko Filmitähdeksi ohjelmassa? Näytti ainakin ihan samalta, nimi näytti olevan Hanna Karjalainen, mutta en muista sen tosi-tv formaatin voittajan nimeä. Tuli vaan siitä mieleen kysyä asiaa, että eikös aikoinaan sen tosi-tv formaatin voittajalle luvattu PÄÄROOLI Levottomat III:ssa? Rooli oli tosi asiassa muutama sihteerin vuorosana. Itse olen sitä mieltä (olen skeptikko), että "Hannaa" ei päästetty rooliin, koska hän oli liian lihava jo silloin. Oli pakko valita solakampi Mi Grölund tms. Tietääkö kukaan, onko näillä em. ohjelmilla sama tuottaja tms. Jotenkin haiskahtaisi, että "Hannalle" annettiin säälirooli Levottomista ja sitten suojatyörooli jostain sarjasta tyylin Salkkarit. Ihmettelin aikoinaan kovasti miksei tämä "Hanna" nostanut kovempaa mekkalaa asiasta, kun ei saanutkaan pääroolia Levottomista. Tässä voisi olla yksi ratkaisu, edellyttäen, että kyseessä on tosiaan sama nainen.
 
pernaveikko kirjoitti:
Aivan huikeata. Ilmoittauduin elokuussa avustajaksi, mutta mitään ei kuulunut, joten olin jo oikeastaan unohtanut koko asian.

Äsken kuitenkin tuottaja soitti ja kyseli olisinko käytettävissä jo tänä perjantaina. No, minähän olen.
Hieno homma! Muistahan joskus tulevaisuudessa ilmoitella mitä jakso(j)a tähdität.
lennox kirjoitti:
Satuin tänään pitkästä pitkästä aikaa katsomaan Salkkarit. Onko tämä "uusi hahmo" Salla, se sama muija, joka oli siinä Haluatko Filmitähdeksi ohjelmassa? Näytti ainakin ihan samalta, nimi näytti olevan Hanna Karjalainen, mutta en muista sen tosi-tv formaatin voittajan nimeä. Tuli vaan siitä mieleen kysyä asiaa, että eikös aikoinaan sen tosi-tv formaatin voittajalle luvattu PÄÄROOLI Levottomat III:ssa? Rooli oli tosi asiassa muutama sihteerin vuorosana. Itse olen sitä mieltä (olen skeptikko), että "Hannaa" ei päästetty rooliin, koska hän oli liian lihava jo silloin. Oli pakko valita solakampi Mi Grölund tms. Tietääkö kukaan, onko näillä em. ohjelmilla sama tuottaja tms. Jotenkin haiskahtaisi, että "Hannalle" annettiin säälirooli Levottomista ja sitten suojatyörooli jostain sarjasta tyylin Salkkarit. Ihmettelin aikoinaan kovasti miksei tämä "Hanna" nostanut kovempaa mekkalaa asiasta, kun ei saanutkaan pääroolia Levottomista. Tässä voisi olla yksi ratkaisu, edellyttäen, että kyseessä on tosiaan sama nainen.
Sama nainen. Eiköhän tämä Haluatko filmitähdeksi -kilpailu ollut pelkkä mainostempaus jolla saatiin tuleva paskaelokuva ihmisten huulille.

Minun käsittääkseni Solar Filmsillä ei ole mitään osaa eikä arpaa Salkkareiden tuotannossa.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tuomo on todella uskottava rikostutkija, kyllä oikea äidin oma "pikku-Sherlokki". Jäätävää rikostutkintaa. Pyylevä pikkuvaimo kesken huikean jännityksen paukahtaa paikalle kaikkine vitun pakkashäineen. Nyt enää puuttuu että jäykkis-Ismo on käynyt pistämässä uhrit kylmäksi. Vaikka niinhän siinä käy, että Aki Nikkinen palaa sarjaan ja osoittautuu sarjamurhaajaksi. Sitä ennen ehtii hilpaista Lauran raskaaksi ja taas oli tuuria lakimammalla..Hyvä MJE!
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
pernaveikko kirjoitti:
Aivan huikeata. Ilmoittauduin elokuussa avustajaksi, mutta mitään ei kuulunut, joten olin jo oikeastaan unohtanut koko asian.

Äsken kuitenkin tuottaja soitti ja kyseli olisinko käytettävissä jo tänä perjantaina. No, minähän olen.
Ootk kuitenkin tämän Samin uus ihastus, joten muista puristaa perseellä...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
lennox kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä (olen skeptikko), että "Hannaa" ei päästetty rooliin, koska hän oli liian lihava jo silloin.
Jouduin minusta riippumattomista syistä seuraamaan lauantaina salkkarien uusintoja hetken. Tämän hetken perusteella uskoisin, että syynä on se, ettei kyseinen Hanna Pakarinen osaisi näytellä edes kiveä. Uskomattoman tönkkö näyttelijäksi. Hämmästyttävää, että edes salkkareihin on palkattu näin paska näyttelijä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
jesse72 kirjoitti:
Pyylevä pikkuvaimo paukahtaa paikalle kaikkine vitun pakkashäineen...

Se Salla tuli tohon sarjaan sen Sanna Sepposen tilalle.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mielikuvitus rupesi taas laukkaamaan kun Passionate Kemp, mutta asiaan.

Mielenkiintoista on seurata koska Tuomo, alias Suomen Sherlock Holmes vetää herneen nenään ja tuuppaa Sallan v*ttuun ja haistattaa Sallan dream weddingsille pitkät.
Tuomohan on rikostutkija ja pääroolissa suuressa murhamysteerissä. Eli näin ollen Tuomo tietää kuinka oikea rikollinen on hoidellut uhrinsa. Lavastaako
Tuomo kenties Sallan "katoamisen" ?
 

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Olipahan taas jakso! Itseäni huvittaa suunnattomasti nuo jorinat Sallan menneisyydestä. Tuomo siis sherlockholmesmaisesti utelee Sallan aiemmat mieskuviot selville. Salla onkin yllättäen aiemmin ollut kovemman luokan miestennielijä! :D Loistavaa Salkkarit!
Niin, saatiinpa taas uusi kivikasvo pois sarjasta, hyvä niin. Ulla oli tänään erityisen liekeissä, kunnes "Lellu" lopulta hermostui ja jätti Ullan kadun varteen.

Ja pernaveikko: Vilpittömimmät onnittelut! Itse en voisi edes uneksia yhtä suuresta kunniasta. Pidä Jatkislaisten lippu korkealla! :D
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiekkomatsin pelikatkolla käväisin Salkkareilla, ja siellähän lätkäleirille lähtevä pälli-Niko veteli kotisohvallaan säärisuojia käsivarsiinsa.

Monella lapsella tuollainen menisi tavallisen pelleilyn piikkiin, mutta Nikon kohdalla voidaan olla varmoja, ettei urpo yksinkertaisesti osaa sen paremmin.

Muutenkin Nikoa näyttelevä pikku-Törhönen on viime aikoina pudonnut lapsinäyttelijöiden rankingissa entistä alemmas, tämä Romeon ja sen synkkis-Emman valmistamaa sylivauvaa näyttelevä riiviö on nimittäin jo ajanut kaiffarista ohi kaikilla näyttelemisen eri taitoalueilla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olihan hauska kokemus olla avustajana. Menen pöydästä miesten huoneeseen, ei enempää, ei vähempää, taustalla näkyy kyllä. Olin tarpeellinen Kentaurin asiakas. Ei kai mikään kahvila menesty ilman asiakkaita.

Allekirjoitin myös vaitiolosopparin. Aion sitä noudattaa, mutta sen sanon, että ei vittu miksi juuri tässä kohtauksessa oli tämmöinen hetki. Salkkaritasolla noin sinänsä ei mitään ihmeellistä, mutta itse joudun elämään tämän tiedon kanssa pitkälle ensi kevääseen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
ipa rules kirjoitti:
Mitäs siitä keikasta sai? Pullakahvit Kentaurissa?

Kaiken sen mikä eteen kannetaan saa syödä (kahvilassa ihmiset syö ja juo) ja ihan työehtosopimuksen mukaista palkkaa. Mitähän se on, noin 8e tunti.

Mutta juurikaan kyse ei ole siitä, itsehän melkein jopa maksaisin päästäkseni Huikeisiin Elämiin. Ja joku on joskus sanonut, että telkkarista tulisi muka huonoa ohjelmaa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Rupesi hymyilyttään Jennin kommentti juuri tuossa uusintajaksossa

Niko sai Jenniltä karkkipussin ja kysyi tyyliin, missä isin karkkit on?
No isi sai eilen karkkia...

Heheh mitähän karkkia se "isi" sai. Salmiakkiako ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös