TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 924 401
  • 24 787
Ted Raikas kirjoitti:
Mieleeni on kehkeytynyt eräs vallankumouksellinen aavistus, mitä sarjassa tulee tapahtumaan.
Mielenkiintoinen teoria, olen itse pohtinut hieman samaa. Taitaa kuitenkin olla liian scifiä salkkareihin. Kauniissa ja Rohkeissahan vastaavaa tapahtuu miltei viikottain. Itse toivon, että Aaro pysyy ikuisena arvoituksena, eikä palaa enää ikinä takaisin sarjaan, olivat ne Aaro-jaksot sen verran surkuhupaista tavaraa. Aaro on jo muutenkin kidnapannut Oonan ja Paulan, sekä tehnyt muuta jäynää, joten seuraava askel olisikin jo murha.

Eikös Anteron ja Lauran romanssi lähtenyt juuri siitä liikkelle, kun Valas-Salla huijasi heidät sokkotreffeille Kentauriin? Mutta saapa nähdä, milloin Antsan kaapissa lojuvat luurangot näkevät päivänvalon...
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Hazardipakki kirjoitti:
Kauniissa ja Rohkeissahan vastaavaa tapahtuu miltei viikottain.

Ei pidä paikkaansa. :) Milloin olet viimeeksi katsonut K&R:ta? Em. mainitut asiat sopivat mieluummin johonkin Päiviemme viemään, mutta "boldiksissa" tuollaista tapahtuu huomattavasti pienemmässä mittakaavassa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä olen myös pohtinut tuota Anteroa? Onko hänellä kuitenkaan kaikki pussissa olevat jauhot puhtaita?

Kun muistaakseni esim. Salkkareiden viimeinen osa ennen joulutaukoa oli otsikoltaan Salla johdattelee Lauran pahuuden syliin tai jotain muuta vastaavaa?

Ja jaksossa kuitenkin vain Salla järjesti sokkotreffit Lauran ja Anteron välille, mitä pahuutta siinä on?

Jos onkin niin, että Antero on samassa juonessa Aaron kanssa? Josko Antero ensin vakoilisi Aarolle tietoja Laurasta? Tai muuta vastaavaa?

Mutta mihinkään sellaiseen en usko, että Aaro olisi Antero...
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Gotterdam kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. :) Milloin olet viimeeksi katsonut K&R:ta? Em. mainitut asiat sopivat mieluummin johonkin Päiviemme viemään, mutta "boldiksissa" tuollaista tapahtuu huomattavasti pienemmässä mittakaavassa.
Totta. Boldiksissa on ollut kunnon hulinaa vain pari kertaa, nopeasti tulee mieleen Taylorin "kuolleista heräämiset" ja siihen liittyen Ridgen haudankaivuu-operaatio. Sheila oli aika häiriintynyt ämmä, mutta aika vähän tuossa 15 vuoden aikana mitään yliluonnollisia juttuja on tapahtunut. Hieman yliluonnollista on se, että Brooke kaikesta lutkailustaan huolimatta saa minun sympatiani.

Salkkareissa tätä nykyä parasta Ismon ohella on nuo ns. oikeiden näyttelijöiden vierailut. Aaro oli ihan huikea, ja nyt Minna Turuselta odotan paljon. Amis, miss keittiö ja kurkkuviipale-niko kun saataisiin lakaistua johonkin ydinaukkoon, olisin tyytyväinen.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
vilperi kirjoitti:
Minä olen myös pohtinut tuota Anteroa? Onko hänellä kuitenkaan kaikki pussissa olevat jauhot puhtaita?

Kun muistaakseni esim. Salkkareiden viimeinen osa ennen joulutaukoa oli otsikoltaan Salla johdattelee Lauran pahuuden syliin tai jotain muuta vastaavaa?

Ja jaksossa kuitenkin vain Salla järjesti sokkotreffit Lauran ja Anteron välille, mitä pahuutta siinä on?

Jos onkin niin, että Antero on samassa juonessa Aaron kanssa? Josko Antero ensin vakoilisi Aarolle tietoja Laurasta? Tai muuta vastaavaa?

Mutta mihinkään sellaiseen en usko, että Aaro olisi Antero...

Vai oliko jakson nimi Salla johdattaa kohtalon Lauran ovelle? Kohta sit tanssitaan häitä ja Aaro saapuu häirköimään..

Ensi viikolla luvassa jakso Laura kohtaa pedon silmästä silmään, joten..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
jesse72 kirjoitti:
Ensi viikolla luvassa jakso Laura kohtaa pedon silmästä silmään, joten..

Tuotahan tässä on pohdittu, mutta pelkään sen liittyvän vain rakasteluun
Anteron kanssa.

Testasin muuten itsekin palvelun, tekstiviestimaksu ja vastaus tuli noin 0,5 sekunnissa. Salasana sille kuuluvaan paikkaan ja sitten mentiin.

Huominen on siis nähty. En nyt halua spoilata, mutta melko vaisu jakso, onneksi kohta on jo tiistai.

(Ja noin sinänsä maanantaina klo 20.00 voi senkin katsoa, siihen ei kyllä ole tällä hetkellä tarvetta.)
 

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
scala10 kirjoitti:
Voi hyvänen aika!!
Antakaa joku tolle Nikolle huulirasvaa. Lapsihan kärsii selvästi.
Hahah! Selvästi paras kohtaus hetkeen, kun Niko kertoi Samin tekevän "superhyviä lettuja." Vai mitä olikaan.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Niko: ootsä homo?
Sami: joo, oon mä
Niko: olisit heti sanonu
Sami: mä siis ihastun vaan miehiin
Niko: joo joo, ei siinä oo mitään pahaa


*reps*
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
-Mercury- kirjoitti:
Niko: ootsä homo?
Sami: joo, oon mä
Niko: olisit heti sanonu
Sami: mä siis ihastun vaan miehiin
Niko: joo joo, ei siinä oo mitään pahaa


*reps*


No joo tietääköhän Niko oikeasti mistä on kyse ?

Ted Raikas kirjoitti:
Jahas, Aaro is back. Mitähän tästäkin vielä seuraa...


Tämä oli aika hyvin pääteltävissä kun luki jakson nimen. Tämä on ehkä parasta mitä salkkareissa on tapahtunut kuukausiin. Tosin aaron olisi voinut kirjoittaa vähän paremmalla tavalla sarjaan

SS#31 kirjoitti:
Aaro! Ihanaa, legenda on palannut. Nyt nousi mielenkiinto jälleen, kun case Sievinen-Niiranen saa vierelleen Aaron. Vielä kun Nikkisen Aki taiottaisiin takaisin kuvioihin, niin...

edit: Ted Raikas ehtikin jo ensin

Tanan natofaija kun meni sössiin tuon peten kuulustelun. Amatööri! kele
 

Nshr

Jäsen
Aaro! Ihanaa, legenda on palannut. Nyt nousi mielenkiinto jälleen, kun case Sievinen-Niiranen saa vierelleen Aaron. Vielä kun Nikkisen Aki taiottaisiin takaisin kuvioihin, niin...

edit: Ted Raikas ehtikin jo ensin
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
On se Lasse aika kettu kun yritti nauhoittaa Peten tunnustuksen. Mutta mitäpä ei isä tekisi tyttärensä puolesta. Mahtaa salanauhoitus olla laitonta??

Ja Niko on kyllä paras näyttelijä, ei oo totta oikeesti, en oo ikinä tavannu yhtä eleetöntä näyttelijää. Onko kertaakaan hymyillyt missään jaksossa??

-Cactus-
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Jos olisin Tuomo, niin en kyllä kauaa miettisi lähtisinkö Elinan kanssa yömyssylle vai lähtisinkö "ihanan" aviovaimon kanssa suihkuun. Tää juoksis kovaa vuokraemännän snapseja hörppimään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Surkea oli tuon Lassen yritys saada Pete tunnistamaan raiskaus. Todellista amatöörimäisyyttä.

A) Mikä sai Lassen varastamaan tuon nauhurin, miksei hän voinut ostaa ihan uutta kaupasta?

B) Miten hän tuosta vain ajatteli, että Petepä se tunnustaa hänelle nyt ja tässä miten kaikki oikeasti tapahtui, kun vähän jutellaan "miesten kesken".

Paremmalla suunnittelulla tuo olisi ehkä jopa onnistunutkin. Olisi voinut jopa vähän kehitellä suunnitelmaansa ja maksanut jonkun naisen hurmaan Peten tunnistaan kaikki nauhurille? Mutta ei näin.

Aaro palasi kehiin, anteeksi Eero. No tuleepahan taas lisäjännitystä kuin Jokereitten peräpäähän Schnabelin tulon myötä tuohon Salkkareihin.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
vilperi kirjoitti:
Surkea oli tuon Lassen yritys saada Pete tunnistamaan raiskaus. Todellista amatöörimäisyyttä.

A) Mikä sai Lassen varastamaan tuon nauhurin, miksei hän voinut ostaa ihan uutta kaupasta?

Tai kysymällä nauhuria lainaan Heliltä. Ainakin meidän perheessä lainataan teknisiä vempaimia toisillemme jos tarvetta löytyy.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kai tämän tähän voi kirjoittaa ilman spoilausvaaraa, sillä tämä on nähtävissä Salkkareiden mainoksesta, mikä pyörii MTV3:lla.

Eli tässä mainoksessa Jenni on pihkaantumassa Aaroon, eli tämän mukaan olisi uusi Pihlajankadun nainen jäämässä Aaron verkkoihin?

Mutta onkohan tämä eilen vertaisterapiaan tullut mies sittenkään Aaro tai Eero tai mikä lie? Vai onko hän vain samannäköinen ja kuuloinen kaveri?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
vilperi kirjoitti:
Kai tämän tähän voi kirjoittaa ilman spoilausvaaraa, sillä tämä on nähtävissä Salkkareiden mainoksesta, mikä pyörii MTV3:lla.

Eli tässä mainoksessa Jenni on pihkaantumassa Aaroon, eli tämän mukaan olisi uusi Pihlajankadun nainen jäämässä Aaron verkkoihin?

Mutta onkohan tämä eilen vertaisterapiaan tullut mies sittenkään Aaro tai Eero tai mikä lie? Vai onko hän vain samannäköinen ja kuuloinen kaveri?

V*ttu joo saman pätkän näin töllöstä. Tänks a lot MTV3. Kukahan sai hyvät kiksit kun pistettiin ko. pätkä eetteristä ulos. Niin ja ei kai nyt haittaa vaikka mainittee että taisi siinä joku misu (ei emma? eikä annika) joka kehräsi roomeon kanssa... hhhrrr

Heh hee Hyvä fleda Aarolla. Taisi muuten hunksi ossi alkaa kelaan josko pete oisi sittenkin r*iskannut katrin. Niin ja koskahan tuomo antaa lellun ottaa p*skeen...
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kuvittelenko vai onko Lellu viime aikoina hieman "naisellisesti kehittynyt" (lue: tissit kasvaneet)? Varsinkin, kun muistaa millainen tikku oli sarjan alkuvuosina.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
cottonmouth kirjoitti:
Kuvittelenko vai onko Lellu viime aikoina hieman "naisellisesti kehittynyt" (lue: tissit kasvaneet)? Varsinkin, kun muistaa millainen tikku oli sarjan alkuvuosina.

Samaa mietin ja muistelen jostain lukeneeni, että Ellun näyttelijä jää sarjasta pois joksikin aikaa. Kyttä-Tume osui kerrasta, sillä Ellu taitaa myös sarjassa olla paksuna.
 
Viimeksi muokattu:

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Perkeles, johan alko tapahtumaan taas sarjassa. Ja mitä noihin lellun tisseihin tulee, niin kasvaneet ovat kyllä ihan silmissä. Etten sanois jopa, että aika herkut ovat;)
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
vilperi kirjoitti:
Mutta onkohan tämä eilen vertaisterapiaan tullut mies sittenkään Aaro tai Eero tai mikä lie? Vai onko hän vain samannäköinen ja kuuloinen kaveri?

Aaro siis Eero on ihan oikeasti Aaron veli Eero ei Aaro, eli ei tehnyt Aaro paluuta Eerona. Näin meille ainakin uskotellaan aluksi, mutta eiköhän Eerosta tule Aaro joskus syssymällä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
vilperi kirjoitti:
Kai tämän tähän voi kirjoittaa ilman spoilausvaaraa, sillä tämä on nähtävissä Salkkareiden mainoksesta, mikä pyörii MTV3:lla.

Ja ei sitten näitä, luulisi tämän jo olevan tiedossa. Kanavia on muitakin mitä katsotaan, ei kaikki ole nähnyt MTV3:n spoilereita.

Luonnollisesti myöskään lopputeksteissä olevaa seuraavan päivän spoilausta ei katsota, vaan kanava vaihtuu heti. Aivan uskomatonta paskaa näyttää tuollaisia ja nyt siis kuulema pyörii jo muullakin ajalla mainospätkiä.

No, se on kanavan katsotuin ohjelman ja sitä kohdellaan sen mukaan. Samalla tavalla kuin nyt on aloitettu formulan kanssa. Perjantai-jaksot lopetettiin ja ruvettiin näyttämään jaksollisen verran viikossa spoilereita, hienoa MTV3!

Oli minulla asiaakin.

Miten Eeron hiukset ovat kasvaneet noin pitkiksi, ei kai tuollaisen huikean miehen mitään peruukkeja tarvitsisi ainakaan käyttää? Niin, jos hän nyt edes on sama henkilö sarjassa. Näyttelijä on siis ainakin.

EDIT: Lellun tissit, noteerattu!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös