TV-sarja: Game of Thrones (ensiesityksen tahtiin, ei sanaakaan kirjoista)

  • 214 156
  • 1 086

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Mielestäni se taas toisi tähän vähän jotain uutta, kun nyt on aika tehokkaasti lähtenyt nirri ties keltä, eli välillä näinpäin.

Voihan sen noinkin ajatella, mutta toisivat sitten vaikka sen Nedin sieltä... Noh vakavasti, tuo vaan veisi edelliskauden shokkiarvoja (uudelleenkatseluissakin) ja toisi GOT:n lähemmäksi normisarjoja. Sanon näin vaikka nuo kaksi hahmoa kuuluvat omiin suosikkeihin.

Enkä pitäisi ihan mahdottomana, että Hurttakaan selvisi siitä alastulosta taistelussa Brienneä vastaan.

Tämän mahdollisuutta olen itsekin pohdiskellut.. Hurtta vs Gregor, pls.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eikös tässä kohtauksessa käytetty sijaisnäyttelijää? Korjatkaa jos muistan väärin.

Siinä käytettiin ns. bodya eli sijaisen kroppa ja Headeyn pää. Sen sijaan Headey kyllä veti kohtauksen myös itse alasti saadakseen näyttelemiseen toden tuntua. Olen käsityksessä että tämän jälkeen mainitun kohtauksen kuvaaminen oli itse asiassa suurempi duuni kuin varsinaisen joukkokohtauksen, tarvittiin 200 turvamiestä pitämään uteliaat loitolla tjsp.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mielestäni se taas toisi tähän vähän jotain uutta, kun nyt on aika tehokkaasti lähtenyt nirri ties keltä, eli välillä näinpäin. Stanniksen kohdalla tuo muutenkin jätettiin aika tavalla auki, kuten Jaimen ja Cersen tyttärenkin... joskin luulen, että noista vain toinen putoaa pelistä.

Molempien kuolema on jo vahvistettu tekijätiimin taholta eli heitä ei enää sarjassa nähdä. Stannisin tapauksessa kyseisen jakson ohjaaja paljasti asian jo kesällä. Ilmeisesti tällä on haluttu välttää asiaan liittyvät spekulaatiot ja niiden takia mahdollisesti nousevat paskamyrskyt.

Pahoittelut jos pilaan joltakin jännitystä etukäteen, mutta nämä nyt ovat aika lailla yleistä tietoa. Ja parempi mielestäni tietää ajoissa kun odotella turhaan. Itse olin aivan varma että Stannis jäi eloon ja olisin kyllä repinyt perseeni riekaleiksi jos olisin ensi keväänä saanutkin tietää että se delasi sittenkin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pahoittelut jos pilaan joltakin jännitystä etukäteen, mutta nämä nyt ovat aika lailla yleistä tietoa. Ja parempi mielestäni tietää ajoissa kun odotella turhaan. Itse olin aivan varma että Stannis jäi eloon ja olisin kyllä repinyt perseeni riekaleiksi jos olisin ensi keväänä saanutkin tietää että se delasi sittenkin.
No joo, kyllähän se Stannisin murtuminen ja yleinen alasajo tehtiin siinä aika selkeästi kaikilla rintamilla, joten ei tuo sinänsä mikään yllätys ole ja en liiemmin odottanut, että olisi elossa. Kuolemaa ei silti ihan selkeästi näytetyt, joten jäi hiukan mysteeriksi. Kyllähän Stannisin sotaretki meni lopulta niin päin persettä kuin on vaan mahdollista. Kaatui kuin korttitalo.

Hurtan kohtalosta jos jollain on varmuutta, niin älkää kertoko sitten yhtikäs mitään. Elättelen toivoa, että mies on jotenkin selvinnyt, nuollut haavansa ja vähitellen saanut voimia takaisin. Kaipa olisi turvallista olettaa, että menehtyi, mutta niin...
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No joo. Vaikka kuolema vahvistettaisiin tekijätiimin taholta, niin ei siitä nyt voi vetää johtopäätöstä etteikö hahmoa enää nähtäisi. Tosin mikä syy Stanniksen comebackille olisi? Ei varmaan mitään.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No joo, kyllähän se Stannisin murtuminen ja yleinen alasajo tehtiin siinä aika selkeästi kaikilla rintamilla, joten ei tuo sinänsä mikään yllätys ole ja en liiemmin odottanut, että olisi elossa. Kuolemaa ei silti ihan selkeästi näytetyt, joten jäi hiukan mysteeriksi. Kyllähän Stannisin sotaretki meni lopulta niin päin persettä kuin on vaan mahdollista. Kaatui kuin korttitalo.

Jeps, ja tuossahan oli syy siihen miksei varsinaista tappoa sitten näytetty, tavallaan Stannis kuoli jo ennen kuin hänet tapettiinkaan.

Ja jätän nyt enempää paljastamatta mitä siellä ensi kauden castingissa on ja ei ole, hakekoon tietoa itse ne joita se kiinnostaa. Stannisin otin vain esiin koska tuolta tiedolta on ollut vaikea välttyä jos on yhtään seurannut GoT:n ympärillä pyörivää mediapöhinää.

Edit. Neljännen kauden viisi ensimmäistä jaksoa tulevat muuten tänään muuten Yleltä, mikäs sen tunnelmallisempaa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Sunnuntaina 24.4 alkaa sitten GoT:n 6. kausi eli tänä vuonna aloitetaan hieman myöhemmin kuin aiempina kausina.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Nostetaanpa nyt vielä tää ketju ettei mee nahisteluks tossa toisessa GoT-ketjussa. Tää ois nyt ilmeisesti se official sarjaketju. Eli puhutaan täällä tosta sarjasta. Ei kirjoista. Sarjasta. Minä en varmaan enää jatka #teamwunwun hehkutustani täällä ihan samaan tapaan koska siirryn tonne kirjarunkkareitten runkkurinkiin. Ihailtavan hyvin kuitenkin mun mielestä noin yleisesti on pysynyt netti spoilerivapaana siihen nähden että miten isoja juonenkäänteitä tässä sarjassa on. Red weddingin mun sisko spoilas multa kun oli jostai redditistä lukenut, kostan sitten joskus kun se menee naimisiin. Perkele.

Toiveissa tälle kaudelle:
-juoni paremmin kasassa
-tasaisempi kausi, viime kaudella oli vikaan jaksoon tykitetty kauheesti isoja juttuja, nyt vois olla samaan tapaan kuin esim Joffreyn depsiminen. Joku välijakso tässä oli vissiin pitempi niin ehkä siinä sitten tapahtuu jännejä.
-Jon Snowin ylösnousemus nopeasti pois alta, se ylösnousemus itsessään ei vaan voi olla se ISO JÄTTIYLLÄRI, SHOKKIOMG. En usko että on yhtään katsojaa joka uskoisi että Joni on depsinyt.
-Dany voisi vihdoin edetä jonnekin juonellisesti
-trailereiden ja castauksen perusteella olevien hahmojen merkityksellisyys vrt sand vaginas. Ei enempää bad pussya
-Kings Landingissä fanaatikkoja pataan ihan huolella.
-vähemmän Briennee. Tylsin hahmo.
-Jospa vihdoin rampa-Brankin olisi kiinnostava. Kaikki merkit ovat ilmassa.
-paljon lisää Tyrionin ja Varysin valtapeliä
-Ser Friendzone ja kivikäsi. Kuolema tulee vääjäämättä, mitä sankarillista ehtii tehdä? Pelastaa Danyn ilkeiden hevosbarbaareiden kynsistä, viimeisillä voimillaan korisee Danyn käsivarsilla "I lav ju kalisi" ja Dany on "it is known, biaatch" ja suutelee otsalle JOSTA GREYSCALE HYPPÄÄ DANYN NAAMAAN JA DANYSTA TULEE LOHI KÄRMES!


Alkaa mennä levottomaksi, parempi lopettaa. Sais alkaa jo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös