TUTO Hockey 2023–2024

  • 174 487
  • 1 068

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Hyi mikä mulkku toi Tuomainen. Onneksi menee Jukureihin.

Hyvä Monni!

Anteeksi, mutta oli pakko kommentoida. Nyt vasta näin tuon pressin. Hyvä juttu kyllä mestikseltä vetää yhteispressi liigan tavoin.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Hyi mikä mulkku toi Tuomainen. Onneksi menee Jukureihin.

Hyvä Monni!

Anteeksi, mutta oli pakko kommentoida. Nyt vasta näin tuon pressin. Hyvä juttu kyllä mestikseltä vetää yhteispressi liigan tavoin.

Sehän olikin ennen näin mutten tykkää katsomon tuomasta Liigan tyylistä tuoda se vasta jälkilähetykseen. Ite olen ainakin tykännyt kun koutsit summaa pelin ja näitä vastakkain asetteluja on mukava kattoa heti summerin jälkeen.
 

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Sehän olikin ennen näin mutten tykkää katsomon tuomasta Liigan tyylistä tuoda se vasta jälkilähetykseen. Ite olen ainakin tykännyt kun koutsit summaa pelin ja näitä vastakkain asetteluja on mukava kattoa heti summerin jälkeen.
Joo, tuntuu et lähetys pysähtyy kuin seinään. Ennen on saanut innoissaan odotella sen muutaman minuutin.
 

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Hyi mikä mulkku toi Tuomainen. Onneksi menee Jukureihin.

Hyvä Monni!

Anteeksi, mutta oli pakko kommentoida. Nyt vasta näin tuon pressin. Hyvä juttu kyllä mestikseltä vetää yhteispressi liigan tavoin.
Muijakin sanoi videon nähtyään, että Tuomainen vaikuttaa juuri sellaiselta äijältä, joka saattaa räjähtää sormia napsauttamalla. Pitäisin tuollaisen ihmisen kaukana seuratoiminnasta, parisuhteesta tai ihan ystäväpiiristä...
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
TuTolla on tänään todella kova kokoonpano, kun Oskari Siiki on palannut saikulta ja Oliver Suni pelaa tällä kaudella ensimmäisen pelinsä TuTon paidassa. Nimimiehistä vain Valtteri Virtanen on poissa kokoonpanosta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
TuTolla on tänään todella kova kokoonpano, kun Oskari Siiki on palannut saikulta ja Oliver Suni pelaa tällä kaudella ensimmäisen pelinsä TuTon paidassa. Nimimiehistä vain Valtteri Virtanen on poissa kokoonpanosta.
Ja Hokilla päinvastainen tilanne. Paljon poissaolijoita. Jos Tuto ei tänään voita peliä selkeästi niin menee väkisin asennepuolen hommiin. Kova on kyllä Tuton 4 ketjua kun kaikki terveenä. Tuonne vielä Vähätaloa, Virtaa ja Valtteri Virtasta niin saa 4 kovaa ketjua kasaan. Peräpääkin vahva paperila niin kaikki mahdollsita kyllä Tutolla tällä kaudella.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Muijakin sanoi videon nähtyään, että Tuomainen vaikuttaa juuri sellaiselta äijältä, joka saattaa räjähtää sormia napsauttamalla. Pitäisin tuollaisen ihmisen kaukana seuratoiminnasta, parisuhteesta tai ihan ystäväpiiristä...
Jännä juttu, ku mulla on Jonne Virtasesta tismalleen sama kuva :D, on saattanu jopa tehdä ihan tällä kaudella jotain, joka tukee näkemystä…
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Hyvä peli Tovereilta tänään. Aika ajoin omassa päässä hiukan turhan avoimia ovia, mutta muuten ei huomauttamista. Kiekko liikkui mallikkaasti ja tuhannen taalan paikkoja olisi ollut vaikka kymmeneen maaliin. No, neljän maalin lisäksi sentään kolme tolppakutia.

Nyt meillä näyttää olevan joukkueessa kaksi fiksusti ja laadukkaasti ampuvaa pelaajaa joukkueessa, kun Anttalainen on messissä.

Mutta kyllä Korkka ainakin vielä on The Man tuolla saralla. Jokainen kuti on tarkkaan harkittu ja yleensä aina laadukas. Joka matsiin tuntuu tulevan maali tai ainakin putkikuti, tänäänkin kaksi kertaa tolppaan ennen kuin osui.

Korkasta on tullut mulle sellainen pelaaja, että aina kun TUTO paineistaa, niin mun katse etsii Korkkaa. Ja toivon, että kiekkoa pelataan sille.

Molareista muuten. Onkohan mussa joku vika, kun jostain syystä luotan Vuorioon selkeästi enemmän? Siitäkin huolimatta, että karvan paremmat statsit on Huhtamaalla. No niin tai näin, niin uskon Vuorion olevan pleijareissa selkeä ykkösvahti. Olenko väärässä?
 

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Hyvä peli Tovereilta tänään. Aika ajoin omassa päässä hiukan turhan avoimia ovia, mutta muuten ei huomauttamista. Kiekko liikkui mallikkaasti ja tuhannen taalan paikkoja olisi ollut vaikka kymmeneen maaliin. No, neljän maalin lisäksi sentään kolme tolppakutia.

Nyt meillä näyttää olevan joukkueessa kaksi fiksusti ja laadukkaasti ampuvaa pelaajaa joukkueessa, kun Anttalainen on messissä.

Mutta kyllä Korkka ainakin vielä on The Man tuolla saralla. Jokainen kuti on tarkkaan harkittu ja yleensä aina laadukas. Joka matsiin tuntuu tulevan maali tai ainakin putkikuti, tänäänkin kaksi kertaa tolppaan ennen kuin osui.

Korkasta on tullut mulle sellainen pelaaja, että aina kun TUTO paineistaa, niin mun katse etsii Korkkaa. Ja toivon, että kiekkoa pelataan sille.

Molareista muuten. Onkohan mussa joku vika, kun jostain syystä luotan Vuorioon selkeästi enemmän? Siitäkin huolimatta, että karvan paremmat statsit on Huhtamaalla. No niin tai näin, niin uskon Vuorion olevan pleijareissa selkeä ykkösvahti. Olenko väärässä?
Et ole ainoa. Huhtamaasta huomasi syksyn aikana jo tiettyä epävarmuutta. Vuorio ainakin omissa papereissa ollut se "ykkösveska" jatkuvasti.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Laitan nyt tänne, vaikka ei tämän kauden Tovereihin liitykään. Mutta en usko, että kukaan laittaa pahakseen, vaikka näin teenkin.

Kuten varmaan kaikki jo tietää, niin Petri Koivisto on kuollut. Ja uskoisin, että kaikilla mun tapaan vuosikymmeniä TUTO:a seuranneella tuli surullinen fiilis kun uutinen tavoitti.

Siitä on jo kai puolitoista vuosikymmentä kun Koivisto meillä pelasi, mutta en ainakaan minä ole miestä unohtanut. Helvetin hienosti torjui meillä, kuten myös muuallakin. Mutta sitten ura katkesi henkilökohtaisten ongelmien takia, eikä liene mahdotonta että juuri ne ongelmat miehen nyt vei.

Mutta kiitokset sulle Petri hienoista muistoista. Ja lepää rauhassa, missä ikinä nyt oletkin. Eiköhän sua muistele lämmöllä muutkin kuin minä.

E: Niin sellainen lisäys, että toivottavasti toimistolla ollaan hereillä ja seuraavassa pelissä pidetään hiljainen hetki. Ja uskon kyllä, että hereillä ollaan.
 
Viimeksi muokattu:

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Laitan nyt tänne, vaikka ei tämän kauden Tovereihin liitykään. Mutta en usko, että kukaan laittaa pahakseen, vaikka näin teenkin.

Kuten varmaan kaikki jo tietää, niin Petri Koivisto on kuollut. Ja uskoisin, että kaikilla mun tapaan vuosikymmeniä TUTO:a seuranneella tuli surullinen fiilis kun uutinen tavoitti.

Siitä on jo kai puolitoista vuosikymmentä kun Koivisto meillä pelasi, mutta en ainakaan minä ole miestä unohtanut. Helvetin hienosti torjui meillä, kuten myös muuallakin. Mutta sitten ura katkesi henkilökohtaisten ongelmien takia, eikä liene mahdotonta että juuri ne ongelmat miehen nyt vei.

Mutta kiitokset sulle Petri hienoista muistoista. Ja lepää rauhassa, missä ikinä nyt oletkin. Eiköhän sua muistele lämmöllä muutkin kuin minä.
Petri oli varsinkin nuorelle veskarille (minulle) suuri esikuva. Hänen mailansa TUTOsta lähdettyään kruunasi esikuvan roolin täysin.

Yhtä monipuolista maalivahtia en ole omin silmin nähnyt.

Kevyet mullat mestarille.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Muistelisin, että näin aikanaan kauan kauan sitten katsomossa Koivistoa tervehtivän lakanan. En yhtään muista missä yhteydessä ja koska, mutta jos muistan oikein, niin olisikohan jollain vielä tallessa?
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Koivisto ja Kähkönen on minulle ne todelliset parhaat veskarit, jotka ovat tutopaidan tällä vuosituhannella päälle pukeneet. Ensimmäinen muisto Koivistosta on Hokista kun pelasivat Turussa. Hokki voitti sen ottelun 0-1 tai 1-2, mutta aivan täysin Koiviston ansiosta. Ottelu oli aivan yhtä päätä, mutta tämä kumiukko tuntui venyvän kaiken mahdottoman eteen. Olikin mahtavaa kun sai lukea Koiviston siirtyvän Tutoon kauden jälkeen. Samanlaisen vaikutuksen yhdessä ottelussa vastustajan paidassa on tehnyt vain Lassila Hermeksessä joskus 90-luvun lopulla tai vuosituhannen alussa. Joistain vain sen heti näkee, ettei ole ihan perusveskarista kyse.

Kevyet mulla tosiaat Koivistolle. Monien fanien muistoissa olet varmasti lopun elämää.
 

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Huomenna saakin sitten pukea haarniskaa päälle. Runkosarjan tärkein ottelu on edessä.

Parhaimmillaan tuo nippu alistaa Liiga-Espoota täysin. Pahimmillaan puolustuksen läpi syötetään jatkuvia suoria läpiajoja aiheuttavia syöttöjä.

Viihde tuskin tulee puuttumaan.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Huomenna saakin sitten pukea haarniskaa päälle. Runkosarjan tärkein ottelu on edessä.

Parhaimmillaan tuo nippu alistaa Liiga-Espoota täysin. Pahimmillaan puolustuksen läpi syötetään jatkuvia suoria läpiajoja aiheuttavia syöttöjä.

Viihde tuskin tulee puuttumaan.

Juu tuskin. Ja ota sä vaikka se Koiviston maila mukaan, jos vielä sattuu olemaan tallella :)
 

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Juu tuskin. Ja ota sä vaikka se Koiviston maila mukaan, jos vielä sattuu olemaan tallella :)
Tuli pelattua junnuna kyseisellä mailalla, joka muistaakseni meni poikki, nykyään kaduttaa. Taisi olla juuri Kärppiin siirtyessä, koska muistan, että lähetettiin terveisiksi TUTOn pyyhe pohjoiseen, johon hän vastasi mailalla.

Alkanut kiinnostamaan tosin, että löytyisiköhän joltain Peten pelipaita pölyttymästä, jonka voisi ostaa. Mieluiten toverien.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Ai lähetti mailan kiitokseksi? Olipas tyylikäs veto sekin. Ei muuta kuin lisää kiitosta sinne jonnekin.
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Täytyy kyllä sanoa, että hienoa on että Koivistoa muistetaan. Vielä ihme, että vastaan tulee huomenna espoolainen joukkue. Ei Blues, mutta siitä huolimatta. Toivon että monella hänet nähneet saapuvat paikalle. Varmasti lyhyt hetki, mutta siitä huolimatta.
Eilen vaimo (Kuopiolainen) kertoi että entinen liiga maalivaahti on kuollut ja kun kysyin kuka, niin kellot pärähti. Kun nimen kertoi, niin oli varmistettava oliko samasta kyse.
Hieman aina ristiriitaista huomisessa, kun sen jälkeen pitää palata taas todellisuuteen ja alkaa seuraamaan peliä.
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Kaikki hyökkääjät ovat pelikunnossa, varmaan ensimmäistä kertaa tällä kaudella. Puolustuskin mallillaan ja Huhtamaa hoitaa loput.

Illalla edessä mielenkiintoinen ja tärkeä peli.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Kaikki hyökkääjät ovat pelikunnossa, varmaan ensimmäistä kertaa tällä kaudella. Puolustuskin mallillaan ja Huhtamaa hoitaa loput.

Illalla edessä mielenkiintoinen ja tärkeä peli.
On kyllä hurjan nimekäs hyökkäys Tutolla. Neloskentästäkin löytyy kaksi miestä, joilla molemmilla melkein 400 ottelua Liigassa.
 

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Rauhallisin ottein peliin. Sen verran kokemusta löytyy, että varmojen nopeiden syöttöjen kautta luomaan peliä. Turha lähteä mihinkään jäähyilyyn mukaan, vaikka Liiga-Espoolla menisikin kuppi nurin.

Kokoonpano tihkuu ainakin seksiä. Toivottavasti se näkyy kentällä.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Kyllä tuolla kokoonpanolla pitäisi pärjätä suurta ja mahtavaa liiga-Espootakin vastaan. Tänään TuTon liigamiehistä on sivussa lauantaina Hokkia vastaan pelannut Oliver Suni.
Myös Koskinen puuttuu. Mahtanee molemmat olla puhtaasti pelillisistä syistä poissa, kun ei loukkaantuneisiin ole listattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös