TUTO Hockey 2023–2024

  • 175 887
  • 1 068

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Kovia pelimiehiä saatu Turkuun. Lämpimät onnittelut! Vahva TuTo on hyväksi koko sarjalle.

Samalla olen kuitenkin vähän skeptinen valmennuksen suhteen. Riskinä on, että mahdollisesti huonosti valmennettu joukkue ei menesty odotusten mukaisesti eikä kassakaan kilise niin kuin pitäisi. Toivottavasti riski ei realisoidu, mutta todennäköisyydet on turhan korkeat.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Samalla olen kuitenkin vähän skeptinen valmennuksen suhteen. Riskinä on, että mahdollisesti huonosti valmennettu joukkue ei menesty odotusten mukaisesti eikä kassakaan kilise niin kuin pitäisi. Toivottavasti riski ei realisoidu, mutta todennäköisyydet on turhan korkeat.
Juurikin näin. Toisaalta olisiko näin kovia pelimiehiä tullut ilman Virtasta? Asplund ja Siiki kuitenkin vanhoja pelikavereita ja varmasti vaikuttaa asiaan. Itsekin olin aluksi erittäin kriittinen, mutta mahdollisuuden tahdon silti antaa.

Virtasta pidetään kuitenkin hyvänä tyyppinä ja uskoisin pelaajien mielellään pelaavan hänelle. Auktoriteettiä löytyy ja toivottavasti myös vaatimustasoa. Kunhan vain korkki pysyy kiinni niin miksi ei voisi onnistua.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Juurikin näin. Toisaalta olisiko näin kovia pelimiehiä tullut ilman Virtasta? Asplund ja Siiki kuitenkin vanhoja pelikavereita ja varmasti vaikuttaa asiaan. Itsekin olin aluksi erittäin kriittinen, mutta mahdollisuuden tahdon silti antaa.

Virtasta pidetään kuitenkin hyvänä tyyppinä ja uskoisin pelaajien mielellään pelaavan hänelle. Auktoriteettiä löytyy ja toivottavasti myös vaatimustasoa. Kunhan vain korkki pysyy kiinni niin miksi ei voisi onnistua.
Asplundit ja Siikit pelaa Mestistä siellä, mist saa parhaimman tilin, jos haluu pilata jääkiekkoromantiikan. Ja tollaset tilit vaatii jonkun ulkopuolisen rahotuksen, esim. Heikki & Heikki - tyyppisen kaksikon, jol on tarve saada joku sidosryhmä hetkeks lipomaan ahterii, oli syy mikä tahansa. Antaa syksyn näyttää, sillä vielä en ihan usko Virtasen jänteen pitävyyteen kentän ulkopuolisis hommis. Toivotaan parasta, sillä varmasti jengi tuo enemmän värii Mestikseen kuin aikoihin.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Uusia soppareita taas tulossa. Eksoottisuudesta en tiedä.

E: Tuliskohan Hermeksestä Karuvaara? Some-etsivänä voisi antaa vihiä siitä.
E2: Espoosta Jesse Vuorelasta myös samat vihit.
 

tosiasia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Juho Virtasen sopimus on jatkajien osalta oman odotuslistan kärkipäässä ja hänenlaisiaan luottosenttereitä TuTo aina tarvitsee. Roope Ranta, Valtteri Virtanen ja Jesper Larinmaa olisivat myös mukava nähdä jatkajien joukossa. Viime kaudella ongelmia oli myös ylivoiman kanssa ja siihen tarvittaisiin varmasti jostain uusia avaimia. Yksi vaihtoehto voisi olla sekin, että Jonne löytäisi jostain vähän itsensä tyylisen pelaajan, joka kykenee varsinkin maalinedustalla lyömään kiekkoja sisälle. Zemgalesta voisi löytyä tähänkin jonkunlainen ratkaisu Ricards Bernhards muodossa. Hän oli viime kaudella joukkueensa paras maalintekijä ja ei ainakaan kuvia kumartele maalinedustalla, kun jäähyjä kertyi 106 minuuttia. Puolustuksen hankintojen toivelistalla olisi RoKin Paavo Tyni. Kahtena viime kautena pelannut hyvät pudotuspelit ja jostain syytä hänen joukkueensa on päässyt yllättävän pitkälle pudotuspeleissä.

Mahtaakohan maalivahtiosastolta löytyä jatkajia Vuorio, Pohjanoksa? Ellei omasta takaa löydy niin yksi kiinnostava vaihtoehto voisi olla Zemgalen Eriks Vitols.
 
Juho Virtasen sopimus on jatkajien osalta oman odotuslistan kärkipäässä ja hänenlaisiaan luottosenttereitä TuTo aina tarvitsee. Roope Ranta, Valtteri Virtanen ja Jesper Larinmaa olisivat myös mukava nähdä jatkajien joukossa. Viime kaudella ongelmia oli myös ylivoiman kanssa ja siihen tarvittaisiin varmasti jostain uusia avaimia. Yksi vaihtoehto voisi olla sekin, että Jonne löytäisi jostain vähän itsensä tyylisen pelaajan, joka kykenee varsinkin maalinedustalla lyömään kiekkoja sisälle. Zemgalesta voisi löytyä tähänkin jonkunlainen ratkaisu Ricards Bernhards muodossa. Hän oli viime kaudella joukkueensa paras maalintekijä ja ei ainakaan kuvia kumartele maalinedustalla, kun jäähyjä kertyi 106 minuuttia. Puolustuksen hankintojen toivelistalla olisi RoKin Paavo Tyni. Kahtena viime kautena pelannut hyvät pudotuspelit ja jostain syytä hänen joukkueensa on päässyt yllättävän pitkälle pudotuspeleissä.

Mahtaakohan maalivahtiosastolta löytyä jatkajia Vuorio, Pohjanoksa? Ellei omasta takaa löydy niin yksi kiinnostava vaihtoehto voisi olla Zemgalen Eriks Vitols.
Jos Huhtamaa pelaa ensi kaudella TuTossa, tuskin on haussa Vitolsin tasoista maalivahtia. Veikkaan kakkosmaalivahdin olevan omia junnuja. Muuten samaa mieltä, esim. Bernhardsin tapainen vääntäjä olisi tarpeessa.
 

veedu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuto Hockey, Lukko, Tarmo Reunanen
huomenna larinmaan sopimus? pelasi kuitenkin koko loppulauden sentteriä oikeastaan nii voisi jopa olla?
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Karri Forsblom palaa muutaman vuoden tauon jälkeen tutoon!
On kyllä hieno uutinen. Kun olin pari kautta A-junnuissa lupaavan Karrin pelaamista seurannut niin minua harmitti, kun hän kolme vuotta sitten lähti Forssaan. Hienoa kun hän nyt Forssan ja Ranskan nähtyään palaa TuToon.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Mielestäni se ei kerro yhtää mitään. Monen seuran on nähty satsaavan tässäkin sarjassa pelaaajiin joihin ei ole varaa ja seurauksena konkurssi. Toivottavasti näin ei Tuton kohdalla ole.
Älä ole turhaan pahanilman lintu ja ilonpilaaja. Ollaan nyt vaan tyytyväisiä hyvistä sopimuksista.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Siis totta kai olen iloinen ja itse ei meinaa malttaa odottaa ensi kautta, mutta olen myös realisti.
Se on sen ajan murhe. Onko teillä realisteilla koskaan Kivaa, jos murehditte etukäteen negatiivisista asioista, jotka eivät kuitenkaan ehkä koskaan toteudu?
 

Oadie

Jäsen
Aivan loistava haku tämä Forsblom. Paperilla toistaiseksi aivan mahdottoman kova nippu. Nyt on jostain tullut rahoittajia. Muuten ei näitä nimiä lyötäisi pöytään.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Se on sen ajan murhe. Onko teillä realisteilla koskaan Kivaa, jos murehditte etukäteen negatiivisista asioista, jotka eivät kuitenkaan ehkä koskaan toteudu?
Kyl mulla välillä ihan kivaa on. Forsblomin sopimuskin oli tosi kiva. Kovalla joukkueella vedetään ensi kaudella Monnin johdolla Jokereita vastaan mökki täyteen ja sekin on kivaa. Silti nämä hankinnat herättää paljon kysymyksiä ja toivottavasti saisi vastauksia joskus.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Todella hienoa, että TUTO on myös ilmoittautunut mukaan ensi kauden kannujahtiin... saadaan huikea kausi!
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Joskus ihmettekin Forsblomin päästämistä muualle. Kaverissa oli potentiaalia ja toivotaan, että se ei ole kadonnut.
Pitää sanoa, että jos halutaan kärkikamppailussa oikesti olla, niin materiaalin pitää olla hyvä. Yhden ketjun tai kahden ketjun tehot eivät riitä. Jonne on valmentanut yhden kauden ja suoritti sen aikana käsittääkseni jonkun valmentajakurssin. Mutta jos hänelle ei anneta pätäkkää joukkueen kasamiseen, niin lyhyeksi homma jää.
Jonnella on omia suhteita ja en tiedä miten hänen isän firmalla menee. Voipi olla että sieltä jotain tulee omaan pojan tukemiseen. Ainakin hänen isä kävi katsomassa pelejä Jyväskylässä ja Kupittaallakin. Tai en tiedä onko hänellä tai veljellä vielä juottollaa, joka lähtenyt tukemaan.
Itse toivon ihan hyväää onnea hänelle. Kertaalleen olen hänet ns. tavannut vaikka isän useammin. Joskus Jonne kävi pokaalilla eräässä edesmenneessä baarissa. Jyväskylän aikana. Sinne johonkin peliin hänen isäkin joskus pyysi, taksilla olisi pitänyt lähteä....
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Karri Forsblom on todella lupaavan oloinen haku. TUTO on rakentamassa jotain todella mielenkiintoista kokonaisuutta ensi kautta ajatellen. 27.5 risteilyllä on tarkoitus julkaista lähes valmis joukkue.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös