Turun linnan(?) tornit?

  • 1 263
  • 7

Ziran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Tappara ja Le Bleu-Blanc-Rouge
"Se on rusakko."

Kuinka monta tornia siinä linnassa oikein on vai täytyykö minun tulla itse laskemaan?

"Itä koillinen länsi ja kaakko. Ja pyöreä torni."

Mainokset avartaa...
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Turun Linnassa on täsmälleen 1 torni. Ja jos niitä oli enemmän, niin joko en suostu niitä laskemaan tai käyn kaatamassa omakohtaisesti ylimääräiset... OK?

EDIT: Vai sekoitinko koko homman Turun Tuomiokirkkoon? Se jää nähtäväksi... ;-)
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
tyhmät kiviötökät...olisivat menneet nettiin...niinjuu enhän minä ole sellainen ihminen jota jää häiritsemään jos ei tiedä vastausta...
5 taitaapi olla oikea luku mikäli noista kuvista oikein laskin. Kovin on tosin pieniä nuo tornit mutta...
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voihan ;)

Täytyy alkuun tunnustaa, että kävin viime viikonloppuna Turussa:eek: , Niin siis Suomen Turussa.

Linnankin tuli nähtyä, mutta en todellakaan torneja muistanut bongata, vaikka kovasti se minua askarrutti. Ny se varmistus kehiin tai joudun menemään uudestaann Turkuun ja se on paha se.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Tornit

Viestin lähetti nedomansky
Ei tartte mennä Turkuun. Tsekkaa Siwassa asia Turun Sinappi
nimisen tuotteen tuubin kyljestä.

Hyvä :) Minä ehdin jo pelästyä.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
You'll never walk alone!

No mutta laiturikemuihin mennään kyllä, silloinhan on Turku
herkullisimmillaan näin turistin kannalta.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti nedomansky
You'll never walk alone!

No mutta laiturikemuihin mennään kyllä, silloinhan on Turku
herkullisimmillaan näin turistin kannalta.

Näinpä. Kesällä sitten laiturille kyllä, ilmaiset juomat minne vain menee ja majoituskin kunnossa, joten kyllä Turku vielä kutsuu. Sen jälkeen mennäänkin käymään vielä saaristoon, mukava ja kostea reissu tiedossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös