Turhin tai/ja tyhmin julkkis

  • 18 823
  • 78

Kuka on kaikkein turhin, tyhmin ja ärsyttävin julkimo?

  • Heidi Willmanin isä (!?)

    Ääniä: 39 13,0%
  • Kimi Räikkönen

    Ääniä: 7 2,3%
  • Kike Elomaa (piina jatkuu)

    Ääniä: 1 0,3%
  • Lola Odusoga

    Ääniä: 8 2,7%
  • Jasmin Mäntylä

    Ääniä: 83 27,6%
  • Jussi Ahde

    Ääniä: 27 9,0%
  • Ville Valo

    Ääniä: 6 2,0%
  • Jaana Pelkonen

    Ääniä: 6 2,0%
  • Raija Pelli

    Ääniä: 3 1,0%
  • Hilkka "Masennus" Ahde

    Ääniä: 12 4,0%
  • Kaikki jotka hiljentyvät jouluun iltalehden kannessa ym.

    Ääniä: 38 12,6%
  • Ihania ihmisiä kaikki!

    Ääniä: 11 3,7%
  • Joku aivan muu...

    Ääniä: 60 19,9%

  • Äänestäjiä
    301

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä en muuten ikinä tajua jos mua isketään.… Suurinpiirtein saa tulla suoraan sanomaan et mentäskös? Minen tajua, en nää tai ymmärrä. Tähän hetkeen en taas tajua miten mulla voi jälkikasvua ja miten oon ikinä päätynyt naimisiin. Ne on ne muut hoitanut hommansa, eli käynyt sanomassa et ”nyt kuule kun et ite tajua niin…”.
Vuoden 2011 Ruotsin maajussille morsiamessa oli Fredrik Holm, joka ei oikein tajunnut omaa viehätysvoimaansa. Oli vielä äärimmäisen kohtelias luonne.


Valitsemansa morsian Therese kertoi juontaja Linda Lindorfille, että jos Fredrik ei kohta itse tajua, niin pitää ryhtyä toimenpiteisiin. Joko Fredrik tajusi itse, tai sai vähän vauhtia, seurauksia ainakin tuli:

 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Realcowboy No niinno, tuo yksi seuraus istuu tuossa 27 vuotiaana vieressä. En mä silloin 28v sitten tajunnut kun käytännössä sanottiin et nyt mennään.

Tuo oli ihan loistava pihallaolo, kun nyt kysytään.
 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@Realcowboy No niinno, tuo yksi seuraus istuu tuossa 27 vuotiaana vieressä. En mä silloin 28v sitten tajunnut kun käytännössä sanottiin et nyt mennään.

Tuo oli ihan loistava pihallaolo, kun nyt kysytään.
Sisälle kuitenkin lopulta tultiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös