Tupakoivia urheilijoita

  • 23 951
  • 37
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Pesäpalloilijoista polttaa melkoisen moni. Olikohan nurmon jymy vai pattijoen pojat viime kesänä kun erätauolla pukuhuoneiden edessä imivät norttia muina miehinä!
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kerran naurattikin, kun Popovitsh oli flunssan takia pois pelistä ja olin juuri edellisenä iltana nähnyt kaverin baarissa 'pienissä'.
Etkös sä sitten ole koskaan saanut flunssaa kuppia ottaessa tai lähtenyt baariin flunssaisena? Kun on nauttinut riittävästi sisäistä lämmikettä, niin ei sitä aina huomaa huolehtia riittävästi ulkoisista lämmikkeistä. Ja vaikka ei varsinaista flunssaa olisikaan saanut, niin varmasti on tukkoinen olo. Krapulassako sitä sinne kentälle pitäisi juosta?

Itse topiciin liittyen Raimo Summanen tuprutteli ainakin TPS-vuosinaan sinistä Belmontia.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
F1-kuski Jan Magnussen bousaili ainakin vielä Stewart-aikoinaan varikkoalueelta päästyään aitoon tanskalaiseen tapaan kessu huulessa.

Italian Serie A:ssa ja B:ssä urallaan kaudesta toiseen aina ikämiesvuosiinsa saakka maalivahteja masentanut maalitykki Dario Hubner oli myös tupakkamiehiä, matsin jälkeen ei kuuleman mukaan mikään rentouttanut niin kuin pukukoppikäytävällä imaistu pölli.

Maalivahti Fabien Barthez sai lehtitietojen mukaan itsensä Sir Alex Fergusonin erikoisluvalla imeskellä tupakkaa vielä ManU-vuosinaankin, eli kaljupää lukeutui savuttelijoihin.

Myös IFK:n paluumuuttaja ja alkavan kauden ykkössentteri Matias Loppi laittaa välillä palamaan.
 

Simba

Jäsen
Ja vaikka ei varsinaista flunssaa olisikaan saanut, niin varmasti on tukkoinen olo. Krapulassako sitä sinne kentälle pitäisi juosta?
.

No lähinnä nauratti se, että usein krapulan takia töistä tai koulusta pois oloksi selitetään juurikin flunssaa. Ja minusta ammattiurheilijalle ei missään nimessä ole hyväksyttävää, että peliä edeltävänä päivänä ottaa kuppia niin paljon, että seuraavana aamuna on krapula. Tämä tosin pätee kaikkien työntekijöiden kohdalla, mutta erityisesti urheilijan.

Ja ketjun aiheeseen sen verran, että eikös Miikka Kiprusoff polta?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Voi olla, että olen väärässä, mutta jostain olen ollut joskus kuulevinani, että Tim Thomakselle on ainakin maistunut rööki. Saa ja pitääkin oikaista jos jollakulla on toisenlaista informaatiota.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lähes kaikki KalPan alle 22-vuotiaat kiekkoilijan alut polttavat kännissä. Myös liigassa pelaavat. Ja uskoisimpa, että ei ole ainoastaan kuopiolaisten toivojen pahe.
 

TML

Jäsen
Lähes kaikki KalPan alle 22-vuotiaat kiekkoilijan alut polttavat kännissä. Myös liigassa pelaavat. Ja uskoisimpa, että ei ole ainoastaan kuopiolaisten toivojen pahe.

Eipä tuo "sunnuntai-polttaminen" ole lainkaan erikoista missään seurassa. Alkoholi maistuu ja nikotiini on oleellinen osa. Kuppi-illoissa nuuskan tilalle tulee usein juuri tupakka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös