Tupakka-gallup

  • 39 967
  • 327

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
No niin, katsotaan minkä nimisillä myrkyillä porukka saastuttaa keuhkojansa. Eli tupakka-merkki mitä vedät?

Itse en ole mikään suurempi imijä, mutta silloin tällöin varsinkin kaljan kanssa menee mukavasti. Yleensä se on punasta Smartia/Marlboroa. Toisinaan tulee ostettua ihan mitä sattuu.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
No nyt on tullut oltua enemmän tai vähemmän lakossa muutama kuukausi. Välillä on tullut polteltua vieläkin jokunen päivässä, mutta suht. hyvin on mennyt. Kaljan kera tulee kylläkin edelleen poltettua ihan entiseen malliin.

Etupäässä punainen Marlboro, mutta joskus myös punainen LM ovat nuo tuotteet joiden kanssa tulee tuhrattua.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laajennetaanko hieman ja kysytään: kuka ei polta...

Hiili ei polta. :)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ei polta Predatorkaan. Ei koskaan ole polttanutkaan. Kärsii tosin kapakkaillan jälkeen krapulan lisäksi TUPAKALTA HAISEVISTA VAATTEISTA. Siis kun niin monet kaverit niitä syöpäkääryleitä kumminkin vetävät...
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No smoking
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moto ei polta. Moto on polttanut elämänsä aikana yhden (1) savukkeen, merkkiä en muista, ikää oli 'bout 14 (minulla ei, tupakalla) ja se oli ihan riittävä kokemus.

Sitten, kun joku perustelee tarpeeksi vakuuttavasti, että miksi kannattaa tuhlata vuodessa jopa tuhansia markkoja keuhkojen tervaamiseen ja pahalta haisemiseen, voin harkita aloittamista...
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Ei pala täälläkään.
 

Salomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No smoking

Onneksi olen pystynyt lopettamaan sauhuttelun jo muutama vuosi sitten. Ei todellakaan tee enää mieli syöpäkääryleitä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Poikkeavako?

Minä nähkääs sauhuttelen vain ja ainoastaan kun olen humalassa. Selvin päin taas ei tupakkiin voi edes koskea
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Re: Poikkeavako?

Viestin lähettänyt käyttäjä rayman
Minä nähkääs sauhuttelen vain ja ainoastaan kun olen humalassa. Selvin päin taas ei tupakkiin voi edes koskea

Et ole. Ainakin minulla on sama tapa. Tosin joskus sitä hairahtaa pahuuden tielle selvänäkin, mutta aika harvoin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
No smoking too

Kerran yläasteikäisenä maistoin hieman ja siihen se jäi.

Sikari on ihan okei juhlatilaisuuksissa. Mutta sitäkään en ole kuin pari kertaa polttanut.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei nappaa täälläkään. Myös tupakoivista vastakkaisen sukupuolen edustajista yritän pysytellä mahdollisuuksien mukaan erossa.
 

Tuamas

Jäsen
Jees...

Hienoa porukkaa täällä...
Itsekään en körssittele, paitsi juhlatilaisuuksissa ja kun rahaa piisaa tulee nautiskeltua sikareita, hienoja vermeitä nua sikarit.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Harvemmin sitä tulee poltettua. Oikeastaan vain silloin sitä tulee vedettyä muutamat henkoset, kun on ottanut todella paljon tuota kuningas alokholia, mutta tämäkin tapahtuu hyvin harvoin. Merkki on se, mitä kulloinkin tarjotaan ;)

Sikarit on sitten juhla tilaisuuksiin ihan passeleita välineitä, mutta juhlia on niin harvoin, että harvinaisia herkkuja nuokin.

Niin ja nuuskaa tulee joskus käytettyä
 
Viimeksi muokattu:

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo EI TODELLAKAAN pala!!! En ole koskaan pitänyt tupakan mausta, vaikka ylä-asteella olikin kova jätkä ja väkisin yritti vetää kun tarjottiin...
 

JanJ

Jäsen
12 päivää ilman tupakkaa jo takana.
Eikä tunnu missään.

Oon polttanut 15 vuotta, siis koko
sen ajankin kun pelasin lätkää.
Taisin olla aina joukkueen ainoa savuttaja.

Nyt kun muutimme uuteen asuntoon, tupakointi vaan
jotenkin jäi. Ehkä sitä tulee joskus taas aloitettua.

Ai niin, ne merkit.
Periaatteena mulla oli että en polta mentholia enkä
koskaan osta kahta samanlaista askia peräkkäin.
Suosikit olivat Lucky Strike, valkoinen Mallu, Medium-Mallu, Sininen LM, Gauloiles (tai jotain sinnepäin), Camel, Camel Medium, täyspunainen Belmont, Kent, West light...
 

Afan

Jäsen
En polta. En myöskään tuomitse tupakoitsijoita, mikäpä minä olen sitä tekemään, mutta en kyllä lainkaan ymmärrä heidän "harrastustaan". Ei taida kenelläkään olla tuota terveyttä tuhlattavaksi asti. Monilla ei rahaakaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Marlboro Lights
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
20 vuoden splaadaus loppui vappuna 2 vuotta sitten ja pitää.
Raittius ym. seurojen kanssa asialla ei ole tekemistä.
Ihmetyksellä muistelen aikoja,jolloin omassa työhuoneessa meni aski päivässä pahimmillaan.Ja kaikenlaisissa röökikarsinoissa sitä on tullut Suomen jäähalleillakin kärvisteltyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös